ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نکات کلیدی و مهم برای جذب شاگرد با تبلیغات تدریس خصوصی

نکات کلیدی و مهم برای جذب شاگرد با تبلیغات تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش نکات کلیدی و مهم برای جذب شاگرد با تبلیغات تدریس خصوصی ارائه شده است. البته در همین سایت ایران مدرس مقالات بسیار زیادی در زمینه نحوه جذب شاگرد و چگونگی ثبت آگهی تدریس خصوصی برای پیدا کردن شاگرد خصوصی و .... ارائه شده است و تعدادی از آنها در این بخش هم معرفی می شود.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد)

1- تبلیغات تدریس خصوصی را جدی بگیرید. انتظار نداشته باشید با 5 دقیقه وقت گذاشتن و با نوشتن یکی دو جمله برای متن تبلیغ شاگردهای زیادی با شما تماس بگیرند.

2- عنوان تبلیغ خودتان را جذاب بنویسید. در عنوان تبلیغ مزیت های کلاس های خودتان را ذکر کنید. در عنوان آگهی مهمترین افتخارات خودتان را ذکر نمائید.

3- در عنوان آگهی تدریس مهمترین دروس تدریسی را ذکر نمائید. مثلا اگر ریاضی و فیزیک تدریس می کنید در عنوان آگهی به صورت کلی این دو درس را بنویسید و در متن تبلیغ با جزئیات مقاطع را هم ذکر نمائید.

4- برای نوشتن تبلیغات تدریس خصوصی از آگهی های سایر اساتید ایده بگیرید. بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید تا آگهی های تدریس خصوصی سایر مدرسین را ببینید و از آگهی های آنها برای نوشتن تبلیغ خودتان ایده بگیرید.


5- متن تبلیغ تدریس خصوصی را کامل بنویسید. به هر میزان متن تبلیغ کاملتر نوشته شود افراد بیشتری متقاعد می شوند با شما تماس بگیرند.

مطالعه این مقاله هم مفید است: موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی

6- اسم تمام دروس تدریسی را با جزئیات کامل در متن تبلیغ بنویسید. در ایران مدرس تبلیغ شما در صفحات مرتبط با دروسی نمایش داده می شود که اسم آن دروس را در متن تبلیغ خودتان ذکر کرده باشید.

7- در متن آگهی تدریس خصوصی نظرات شاگردهای قبلی خودتان را بنویسید. از شاگردهای فعلی خودتان نظر سنجی کنید و نظرات مثبت آنها را در متن آگهی قرار دهید تا شاگردهای جدید بیشتری جذب شود.

8- به مرور زمان متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را تکمیل کنید و کاملتر بنویسید. هر موردی که به نظرتان رسید را در متن تبلیغ به مرور زمان اضافه نمائید.



تبلیغات تدریس خصوصی

9- عکس خوب و مناسبی برای تبلیغ خودتان ثبت نمائید. عکس پرسنلی شیک بهترین گزینه است.

10- در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه کنید تا در صفحه اصلی سایت و در موقعیت بالاتری نمایش داده شود. آگهی های ویژه تدریس خصوصی از نظر کاربران هم اعتبار بالاتری دارد.

پیشنهاد می شود مقاله
چرا در ایران مدرس آگهی تدریس ویژه ثبت کنم؟ را هم بخوانید.

11- برای دروس تدریسی خودتان جزوه و خلاصه جزوه ثبت نمائید. در همین سایت ایران مدرس و از طریق کنترل پنل می توانید جزوه ثبت نمائید.

12- انتخاب کلمات کلیدی هم می تواند منجر به افزایش بازدید تبلیغ کمک کند. عبارت های مرتبط با دروس تدریسی خودتان را به عنوان کلمات کلیدی انتخاب نمائید. مثلا اگر خانم هستید و فیزیک تدریس می کنید یک عبارت خوب برای کلمات کلیدی تدریس خصوصی فیزیک توسط مدرس خانم است.

13- از فروم ها و شبکه های اجتماعی به صفحه آگهی تدریس خودتان لینک بدهید تا اعتبار آن برای گوگل افزایش یابد.

14- در عنوان آگهی قول خوبی بدهید (مثلا تدریس تضمینی) و همچنین ویژگی بارزی از خودتان را ثبت کنید (مثلا معلم رسمی).

15- در متن آگهی تدریس خصوصی مهمترین موارد را در پاراگراف اول ذکر کنید و موارد با اهمیت کمتر را در پاراگراف های بعدی ارائه کنید. به این ترتیب اگر کاربران کل متن را هم مطالعه نکنند مهمترین موارد را ذکر نموده اند.

16- برای جذب شاگرد فقط به تبلیغات اینترنتی اکتفا نکنید و روش های دیگری را هم امتحان نمائید. در همین سایت ایران مدرس در رابطه با انواع روش های مختلف جذب شاگرد توضیحات مفصلی ارائه شده است.

مطالعه مقاله
راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی هم پیشنهاد می گردد.

17- به صورت مداوم بر روی کلید به روز رسانی در کنترل پنل کلیک کنید تا تبلیغ شما بالاتر نمایش داده شود. با کلیک بر روی به روز رسانی در مقایسه با اساتید با تعداد ستاره برابر با تبلیغ شما بالاتر قرار می گیرید.

18- اگر آگهی شما با تعداد ستاره پایین ویژه شده است در طول زمان نمایش آن می توانید تعداد ستاره ها را افزایش دهید. به این ترتیب موقعیت تبلیغ شما بالاتر خواهد بود.



آگهی تدریس خصوصی

19- متن تبلیغ شما باید از 300 کلمه بیشتر باشد تا از نظر گوگل متن قابل توجهی به حساب آید. بسیار مهم است که هم برای بهینه بودن از نظر گوگل و هم برای متقاعد کردن کاربران تبلیغ شما کامل نوشته شده باشد.

20- برای جلب اعتماد بیشتر کاربران نمونه ویدیوی تدریس ضبط کنید و در ایران مدرس قرار دهید. در ایران مدرس این امکان هم فراهم شده است که ویدیوی نمونه تدریس قرار دهید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1246 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image