ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی

موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد. در مقالات قبلی همین سایت ایران مدرس به صورت مفصل در زمینه اهمیت متن آگهی تدریس خصوصی توضیح داده شده است. اینکه در متن تبلیغات تدریس خودتان چه چیزهایی را بنویسید تعیین کننده است و بر روی تعداد تماس هایی که با شما گرفته می شود تاثیر مستقیم دارد. بنابراین اگر می خواهید تبلیغات موفق تدریس خصوصی داشته باشید باید این روش جذب شاگرد را جدی بگیرید و برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

افرادی که متقاضی تدریس خصوصی و کلاس های خصوصی هستند هیچ دیدی نسبت به شما و نحوه درس دادن شما ندارند. این افراد تعداد زیادی استاد و مدرس را در همین سایت ایران مدرس و سایت های دیگر می بینند که هر کدام از آنها می تواند برای برگزاری کلاس ها یک انتخاب باشد. اینکه با شما تماس گرفته شود و یا با شخص دیگری به نحوه نوشتن متن تبلیغ شما بسیار زیاد بستگی دارد. باید با ارائه عنوان جذاب و خوب و قرار دادن عکس شیک و رسمی برای تبلیغ خودتان کاربران را به متن آگهی بکشانید و با ارائه متن کامل و قانع کننده این بازدیدها را تبدیل به تماس کنید.

پیشنهاد می شود مقاله
نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس را هم در این زمینه مطالعه کنید.

اگر حوصله به خرج دهید و تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس، سایت www.Tadris-Riazi.com و یا سایت های دیگر را به اندازه کافی جدی بگیرید موارد زیادی وجود دارد که ذکر کردن آنها در متن تبلیغات تدریس خصوصی می تواند کمک کننده و موثر باشد. می توانید قبل از اینکه متن تبلیغ خودتان را بنویسید، در یک برگه کاغذ تمام ویژگی های مثبتی که دارید، تمام افتخاراتی که در گذشته کسب کرده اید و سوابق تدریس خودتان و مزیت های کلاس های خودتان را بر روی یک برگه کاغذ بنویسید و در مرحله بعد با توجه به این مواردی که یادداشت کرده اید متن تبلیغ خودتان را بنویسید. در نوشتن متن تبلیغ تدریس خصوصی این نکته را مد نظر داشته باشید که موارد مهمتر را ابتدا بنویسید و مواردی که اهمیت کمتری دارد را در پاراگراف های بعدی ارائه نمائید. می توانید آگهی های تدریس خصوصی سایر اساتید را هم ببینید (مشاهده مدرسین خصوصی ایران مدرس) و از آنها هم ایده بگیرید.

مطالعه مقاله
نکات مهم برای داشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی موثر هم برای موفقیت در تبلیغات تدریس خصوصی بسیار مفید است.


اما چه مواردی را می توان در متن تبلیغات تدریس خصوصی ذکر کرد و چه مواردی لازم و یا موثر است؟ متاسفانه اکثر آگهی هایی که در همین سایت ایران مدرس به عنوان قدیمی ترین سایت تدریس خصوصی ایران ثبت می گردد از یکی دو خط تجاوز نمی کند. بعضی از افرادی که می خواهند از این روش برای جذب شاگرد استفاده کنند حتی در حد چند کلمه متن خودشان را می نویسند. به نظر شما چنین افرادی می توانند شاگرد جذب نمایند.؟ مسلما بسیار بعید است. هر روشی اگر جدی گرفته نشود جواب نمی دهد. شما اگر در تلویزیون هم تبلیغ کنید و میلیون ها نفر تبلیغ شما را ببینند اگر مطالبی که در تبلیغ ارائه می شود کامل و قانع کننده نباشد بازدیدها تبدیل به تماس و یا مشتری نمی شود. باید این روش را جدی بگیرید و در متن تبلیغ مواردی را ذکر کنید که نشان دهد شخص با سوادی هستید و سابقه کاری و آموزشی خوبی دارید. همانطور که گفته شد، مواردی که فکر می کنید مهمتر است و می تواند اعتماد کاربران را جلب نماید در ابتدا بنویسید. از طولانی شدن متن تبلیغ خودتان هراسی نداشته باشید. بهترین رزومه خودتان را در اولین پاراگراف ارائه دهید تا اگر شخصی کل متن را هم نخواند مهمترین موارد را دیده باشد. در متن تبلیغ آموزشگاهها، مدارس و دانشگاههایی که قبلا در آن تدریس کرده اید را ذکر کنید. اگر در 50 مدرسه یا آموزشگاه هم تدریس کرده اید ذکر کنید. ایرادی ندارد. در متن تبلیغات تدریس خصوصی محدودیت کاراکتری ندارید.

اگر در کنکور رتبه خوبی بدست آورده اید و یا درسی که می خواهید تدریس کنید را بالا زده اید این مورد را هم در متن تبلیغ ذکر نمائید. مثلا می توانید بنویسید: تدریس خصوصی ریاضی توسط مدرس مجرب و کسی که خودش در کنکور ریاضی را 80 درصد زده است. یا اگر در کل رتبه خوبی در کنکور کارشناسی، ارشد و دکتری کسب کرده اید آن را ذکر نمائید. اگر به صورت تخصصی می خواهید مثلا زیست کنکور را درس بدهید و در همان درس خودتان در کنکور عالی بوده اید درصد خودتان را در آن درس بنویسید. اگر مثلا قصد دارید المپیاد شیمی تدریس کنید و خودتان در المپیاد شیمی رتبه خوبی بدست آورده اید ذکر نمائید. اگر دبیر رسمی آموزش و پرورش هستید، در دانشگاه های دولتی، آزاد، پیام نور و ... درس می دهید، ثبت اختراع دارید، مقالات علمی زیادی منتشر کرده اید، در جشنواره خوارزمی و .... رتبه خوبی بدست آورده اید، دانشجوی نمونه بوده اید، معدل بالایی دارید، مدرک زبان با نمره ی بالا دارید و یا هر افتخار و سابقه کاری دیگری که دارید را بنویسید. هر چه بیشتر بنویسید بهتر است و موارد مهمتر را اول بنویسید. متن تبلیغ مشخص می کند که با شما تماس های زیادی گرفته می شود یا نه. البته عنوان و عکس آگهی هم مهم است. ولی به هر حال برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید و آن را کامل و قانع کننده بنویسید.

مطالعه مقاله متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی + نمونه متن تبلیغات که در سایت تدریس ریاضی ارائه شده است هم می تواند مفید باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1030 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image