ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی روش ها و راهکارهای خوب برای جذب و پیدا کردن شاگرد خصوصی

روش ها و راهکارهای خوب برای جذب و پیدا کردن شاگرد خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش روش ها و راهکارهای خوب برای جذب شاگرد خصوصی و نحوه پیدا کردن شاگرد توضیح داده شده است. برای کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی قدم اول جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی است که در این بخش توضیحاتی در این زمینه ارائه می شود.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه شاگردهای خصوصی بیشتری را جذب کنیم؟

برای اینکه بتوانید شاگردهای زیادی را جذب کنید و از کار تدریس خصوصی به درآمد بالا برسید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- تراکت چاپ کنید و در شهر محل زندگی خودتان و یا در محله های بالای شهر که استفاده از خدمات تدریس خصوصی متداول تر است توزیع نمائید. در بسیاری از موارد از طریق تراکت می توانید جذب شاگرد داشته باشید. وقتی در روزنامه آگهی می دهید در کنار تبلیغ شما مدرسین دیگری هم تبلیغ دارند و در نتیجه احتمال تماس با شما کاهش می یابد. در تبلیغات تراکتی فقط خودتان هستید و احتمال بیشتری برای تماس با شما وجود دارد. البته مهم است که تراکت خوب توزیع شود و در محله های مناسب و توسط اشخاص مناسب و قابل اعتماد تراکت توزیع گردد.

پیشنهاد می شود مقاله
راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را هم بخوانید.

2- تراکت های خودتان را در مدارس و دانشگاهها هم پخش کنید. می توانید شخصی را استخدام نمائید که حین مرخص شدن دانش آموزان از مدرسه و یا در ساعت های پایانی کلاس های دانشگاه تراکت را توزیع نماید و به این ترتیب می توانید شاگرد خصوصی پیدا کنید. متن تراکت خودتان را خوب بنویسید و توضیحات کافی ارائه نمائید تا با شما تماس گرفته شود. توزیع تراکت در مدارس و دانشگاهها به احتمال زیاد به نسبت جاهای دیگر بازدهی بیشتری دارد.


مطالعه مقاله 12 راهکار برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد از تدریس خصوصی هم می تواند مفید باشد.

3- در همین سایت ایران مدرس که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد آگهی خودتان را درج کنید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام آگهی خودتان را درج نمائید. تبلیغ شما در این سایت می تواند به صورت رایگان و یا ویژه ثبت گردد. آگهی های تدریس خصوصی ویژه همواره در صفحه اصلی سایت و بالاتر از تبلیغات رایگان نمایش داده خواهد شد و در نتیجه بازدهی بیشتری دارد. با ثبت تبلیغ در این سایت که از نظر گوگل برای عبارت های شامل تدریس خصوصی بهینه است از کل کشور می توانید شاگرد جذب نمائید و حتی به صورت اینترنتی کار تدریس را انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی ویژه در ایران مدرس بر روی عبارت هزینه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید.



جذب شاگرد خصوصی

4- می توانید در سایت های تبلیغات تدریس خصوصی دیگر مانند سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com، سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com و .... هم تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را درج کنید. ثبت آگهی تدریس خصوصی در این سایت ها هم رایگان است و مزیتی که دارد این است که در چندین سایت آگهی شما قرار می گیرد و در نتیجه احتمال دیده شدن تبلیغ شما و جذب شاگرد توسط شما بیشتر خواهد شد. البته خوب است که آگهی شما در سایت های مختلف مشابه هم و کپی شده از یکدیگر نباشد.

5- در شبکه های اجتماعی و خصوصا اینستاگرام فعال باشید (مشاهده اینستاگرام ایران مدرس). بسیاری از مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی و ... در اینستاگرام فعال هستند، مطلب قرار می دهند، نمونه تدریس خودشان را ثبت می کنند و به این ترتیب با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط هستند و شاگرد جذب می کنند. به صورت کلی حضور قوی در اینترنت و در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس و یا در شبکه های اجتماعی و .... می تواند برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی بسیار مفید و موثر باشد. در حال حاضر همه ی افراد روی گوشی های خودشان اینترنت دارند و در نتیجه به راحتی می توانید از این امکان استفاده نموده و با آنها در ارتباط باشید.

مطالعه مقاله
چرا تبلیغات تدریس خصوصی بهترین روش برای جذب شاگرد است؟ هم پیشنهاد می گردد.

6- برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید. به عنوان مثال اگر در زمینه
تدریس خصوصی شیمی فعالیت دارید می توانید در سایت یا وبلاگ خودتان در زمینه شیمی مطلب ثبت کنید و به این ترتیب با قرار دادن شماره خودتان در کنار مطالب ثبت شده در نهایت شاگرد جذب کنید. از روش های ذکر شده می توانید به صورت همزمان و به صورت ترکیبی هم استفاده نمائید. در همین سایت ایران مدرس آگهی تدریس ثبت کنید و اگر تبلیغ شما ویژه باشد می توانید به سایت یا وبلاگ خودتان و یا صفحه خودتان در اینستاگرام هم لینک بدهید. می توانید همزمان تراکت هم چاپ کنید و برای جذب شاگرد از همه ی این روش ها استفاده نمائید.

این مقاله را هم مطالعه نمائید:
چگونه شاگردهایمان را حفظ کنیم؟

7- اگر همین الان فقط یک شاگرد دارید از طریق ایشان هم می توانید شاگردهای بیشتری را جذب کنید. ایمیل همکلاسی های ایشان را بگیرید و به آنها ایمیل بدهید. اگر کانال تلگرامی مشترکی با دوستان خودش دارد از ایشان بخواهید شما را معرفی کند. اگر شاگرد جدیدی را به شما معرفی کرد به ایشان تخفیف بدهید. در نهایت اگر خودتان خیلی خوب تدریس کنید مطمئن باشید حتی اگر از شاگرد خودتان نخواهید خود ایشان شما را به دوستان و آشنایان و .... معرفی خواهد کرد. پس روی نتیجه گرفتن شاگردهایتان و خوب تدریس کردن خودتان کار کنید.

برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت سایت تدریس خصوصی ایران مدرس کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1118 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image