ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چرا تبلیغات تدریس خصوصی بهترین روش برای جذب شاگرد است؟

چرا تبلیغات تدریس خصوصی بهترین روش برای جذب شاگرد است؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با تبلیغات تدریس خصوصی و اینکه چرا این روش بهترین راهکار برای جذب شاگرد است توضیحاتی ارائه می گردد. البته به تناسب اینکه در این زمینه چقدر خوب عمل کنید و به چه میزان این روش را برای جذب شاگرد جدی بگیرید ممکن است بازدهی آن برای شما متفاوت باشد. ولی به هر حال بهترین روش برای جذب شاگرد و یا حداقل یکی از بهترین روش ها برای کسب درامد از تدریس خصوصی تبلیغات در اینترنت و در سایت های تخصصی آگهی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس است.

روش های مختلفی برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی وجود دارد که در مقاله 25 راهکار عملی جذب شاگرد خصوصی و روش های مختلف جذب شاگرد به صورت مفصل توضیح داده شده است. می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس بگیرید، در دانشگاهها و مدارس تراکت پخش کنید، برای خودتان سایت یا وبلاگ داشته باشید، از شبکه های اجتماعی برای جذب شاگرد کمک بگیرید، در روزنامه تبلیغ بدهید، از مدرسین دیگر شاگرد بگیرید و یا هر روش دیگری را امتحان کنید. از بین روش های مختلف ثبت تبلیغات در اینترنت و در سایتهایی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند مانند همین سایت www.IranModares.com ، سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و .... می تواند بسیار موثر باشد. البته همانطور که گفته شد به خودتان هم بستگی دارد که چقدر این روش را جدی بگیرید و تبلیغ خودتان را به چه میزان خوب بنویسید. مطالعه مقاله
راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در این زمینه بسیار مفید است.

تبلیغات در اینترنت قبل از هر مورد دیگری این مزیت را دارد که رایگان است و یا حداقل به صرفه است. در همین سایت (ایران مدرس) با کلیک بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه و ثبت نام می توانید بدون پرداخت هزینه تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. البته می توانید اگهی ویژه هم ثبت کنید که شامل پرداخت هزینه می شود (مشاهده کنید: هزینه تبلیغات تدریس خصوصی ویژه). ولی با این وجود، حتی اگر مدرس ویژه هم باشید، هزینه ای که پرداخت می کنید به نسبت تبلیغات روزنامه و تراکت و مجله و .... کاملا به صرفه است. با هزینه تبلیغات 1 روزه در روزنامه می توانید در این سایت به مدت یک ماه مدرس ویژه باشید. از طرف دیگر تبلیغات در اینترنت برای جذب شاگرد کاملا گسترده است و همین باعث می شود بهترین روش برای جذب شاگرد باشد. به عنوان مثال اگر با آموزشگاهها همکاری داشته باشید نهایتا از شهر محل سکونت خودتان می توانید شاگرد بگیرید در حالیکه با تبلیغ در اینترنت می توانید از کل کشور و حتی از خارج از ایران به صورت اینترنتی و آنلاین شاگرد جذب نمائید. اگر در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی فعالیت دارید و در شهر محل سکونت شما دانشگاههای زیادی وجود ندارد می توانید با این روش شاگردهای زیادی از سایر شهرها جذب نمائید. - این مقاله خوب را حتما بخوانید:
چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر

تبلیغات در اینترنت برای جذب شاگرد مزیت های دیگری هم دارد. وقتی با این روش کار می کنید دیگر واسطه ای در کار نیست و به صورت مستقیم می توانید با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. به این ترتیب لازم نخواهد بود هر جلسه از مبلغی که دریافت می کنید 30 تا 40 درصد آن را به آموزشگاه پرداخت نمائید. نکته دیگر اینکه با این روش قیمت کلاس های تدریس خصوصی را هم خودتان تعیین خواهید کرد. اگر دروسی را تدریس می کنید که مدرسین کمتری توانایی تدریس آن را دارند و یا اگر در زمینه دروس کنکوری فعالیت دارید و .... با ارائه کلاس های با کیفیت و مفید و منحصر به فرد می توانید هزینه های بالاتری را برای کلاس های خودتان درخواست کرده و درآمد بالاتری هم بدست آورید. وقتی برای جذب شاگرد از تبلیغات اینترنتی استفاده می کنید پارامترهایی که بر درامد شما تاثیر می گذارد در کنترل خودتان خواهد بود. می توانید با اصلاح و کاملتر کردن متن تبلیغات تدریس خصوصی و یا با نوشتن عنوان بهتر و مناسبتر و انتخاب عکس بهتر، ویژه کردن آگهی، ارائه جزوات و خلاصه جزوات برای دروس تدریسی خودتان و ... احتمال جذب شاگرد خودتان را افزایش دهید. - این مقاله رتبه اول گوگل را دارد: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

مزیت بسیار خوب و مهمی که آگهی اینترنتی تدریس برای پیدا کردن شاگرد خصوصی دارد و انواع روش های تبلیغاتی دیگر اصلا چنین حالتی ندارند این است که این روش هدفمند است. وقتی در همین سایت ایران مدرس آگهی می دهید (به عنوان مثال)، چون این وب سایت برای عبارت های شامل تدریس خصوصی بهینه است و در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد، افراد مختلف و متقاضیان واقعی تدریس خصوصی از طریق گوگل به سمت تبلیغ شما هدایت شده و احتمال جذب شاگرد بالایی خواهید داشت. به عنوان مثال، در تبلیغات تراکت ممکن است از 20 تراکتی که توزیع می شود 1 عدد آن به دست فردی برسد که در حال تحصیل است و به کلاس خصوصی نیاز دارد. بنابراین در این روش افرادی که واقعا در جستجوی معلم خصوصی هستند تبلیغ شما را خواهند دید.

برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی فرصت ثبت تبلیغات تدریس در اینترنت و در سایت های تخصصی آگهی تدریس خصوصی مانند همین سایت www.IranModares.com را از دست ندهید. البته مانند هر روش دیگری، این روش هم به تناسب اینکه چقدر آن را جدی بگیرید و برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید و پیگیر آن باشید برای شما بازدهی خواهد داشت.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 715 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image