ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه می توانم از تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب کنم؟

چگونه می توانم از تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب کنم؟

به اشتراک گذاری

اگر قصد دارید از کار تدریس و تدریس خصوصی درآمد بالا و درامد خوبی کسب کنید ادامه این مطلب را بخوانید. تدریس خصوصی پتانسیل درآمد زایی بالایی دارد و در صورتیکه در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشید و کلاسهای خصوصی شما واقعا برای شاگردهایتان مناسب و مفید باشد و آنها را در پیشرفت تحصیلی و رسیدن به نتیجه مطلوب یاری دهد، می توانید پول خوبی از این کار در بیاورید. به منظور کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی موارد زیر را در نظر داشته باشید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس

1- در زمینه جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی خوب عمل کنید: یکی از مهمترین عوامل برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی تعداد شاگردهای شما است. از روشهای مختلف برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی استفاده کنید. مطالعه این مقاله برای جذب شاگرد کاملا مفید است. در صورت تمایل آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید.

2- بر دروس تدریسی خودتان مسلط شوید: تسلط بر دروس تدریسی باعث می شود که در کلاسهای خصوصی و گروهی عملکرد بهتری داشته باشید. هر چه میزان تسلط شما بیشتر باشد در کلاسهای تدریس خصوصی روانتر حرف می زنید و در زمان کمتر مطالب بیشتری را با کیفیت بالاتر ارائه می کنید. شاگردهای شما میزان تسلط شما را درک خواهند کرد و این برای موفقیت شما مهم است.

3- دروس تدریسی خودتان را با دقت انتخاب کنید: سعی کنید دروسی را تدریس کنید که خودتان به انها علاقه دارید. دروسی را تدریس کنید که در دبیرستان و دانشگاه در آن دروس نمره خوبی گرفته اید. اگر درس فیزیک را بیشتر از ریاضی دوست دارید بیشتر در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت کنید تا تدریس خصوصی ریاضی. دروسی را تدریس کنید که از تدریس انها لذت می برید.

4- جلسه اول تدریس خصوصی عالی عمل کنید: در بسیاری از موارد وقتی مدرس خصوصی در جلسه اول کلاس خوب تدریس نمی کند کلاسها کنسل خواهد شد. این  اتفاق بارها و بارها برای مدرسین مختلف حتی مدرسین با سابقه افتاد است. ممکن است خودتان هم حداقل یک بار این حالت را تجربه کرده باشید. در جلسه اول تدریس خصوصی بهترین عملکرد خودتان را داشته باشید و عالی تدریس کنید.





مطالعه کنید: کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی با ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس

5- کیفیت کلاسهای خودتان را همواره حفظ کنید: درست است که جلسه اول کلاسهای تدریس خصوصی و گروهی به نسبت سایر جلسات مهمتر است ولی به هر حال سعی کنید در طول برگزاری کلاسها هم کیفیت جلسات را حفظ کنید و حتی ارتقا دهید. برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی باید جلسات تدریس مفید و موثری داشته باشید که برای شاگردهایتان نتیج خوبی داشته باشد.

6- روشهای جدید و راهکارهای موثرتر تدریس را آموزش ببینید: سعی کنید به تدریج پیشرفت کنید. درجا نزنید. اگر بخواهید امروز هم مثل 5 سال قبل تدریس کنید عقب می افتید. روشهای تدریس موثر و پربازده را یاد گبیرید. در کارگاههایی که برای مدرسین برگزار می شود شرکت کنید. به صورت مداوم به فکر این باشید که شیوه تدریس خودتان را به روز و موثرتر کنید.

7- فقط به نتیجه گرفتن شاگردهایتان فکر کنید: یکی از مهمترین عوامل برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از تدریس همین است. اگر شاگردهای شما نتیجه بگیرند شما در کار خودتان موفق بوده اید و اگر نتیجه نگیرند موفق نبوده اید. بقیه موارد فرع بر قضیه است. اصل کار همین است. پس تلاش کنید شاگردهایتان نتیجه بگیرند تا درآمد بالایی از تدریس کسب کنید.



مطالعه کنید: افزایش بازدهی آگهی های تدریس و افزایش جذب شاگرد و درآمد شما از تدریس خصوصی

8- قیمت کلاسهای خصوصی را مناسب انتخاب کنید: نه آنقد قیمت کلاسهای تدریس خصوصی را پایین در نظر بگیرید که با وجود تلاش زیاد و برگزاری جلسات زیاد کلاس درآمدتان خیلی بالا نباشد و نه انقدر قیمتها را بالا در نظر بگیرید که تعداد شاگرد زیادی نتوانید جذب کنید. قیمت گذاری در هر کاری و از جمله در کار تدریس خصوصی مهم است. می توانید توافقی کار کنید.



9- تعداد جلسات بیشتری در روز برگزار کنید: اگر بتوانید در روز 5 یا 6 جلسه کلاس تدریس خصوصی برگزار کنید درآمد خوبی بدست خواهید آورد. البته کار آسانی نیست و به انرژی شما بستگی دارد. تعدادی از مدرسین شاید تعداد جلسات بیشتری هم برگزار نمایند. سعی کنید کلاسهایی که به خودتان نزدیک تر هستند را قبول کنید تا وقت شما زیاد در مسیر تلف نشود و جلسات بیشتری داشته باشید.





10- تمایز ایجاد کنید و منحصر به فرد باشید: برای کسب درآمد بالا در هر کاری باید به گونه ای عملکرد خودتان را تنظیم کنید که جایگزینی شما سخت باشد. هر چه عملکرد بهتری داشته باشید و بهتر تدریس کنید شاگردهای شما کمتر به فکرشان می رسد با مدرس دیگری کار کنند. با ایجاد تمایزهای مثبت و منحصر به فرد خودتان را از خیل عظیم مدرسین با عملکرد متوسط جدا کنید و عالی باشید.

11- اگر به تدریس علاقه دارید کار تدریس را انجام دهید: برای موفقیت در هر کاری علاقه به آن کار مهم است. درست است که شما اگر واقعا به تدریس هم علاقه نداشته باشید باز هم می توانید درآمد کسب کنید. ولی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین مدرسین و کسب درآمد بالا و در عین خال لذت بردن از کارتان، داشتن علاقه مهم است. دروسی را تدریس کنید که به آن دروس علاقه دارید.



مطالعه کنید: چگونه درآمد بالاتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟

12-کار اضافه انجام دهید: انجام کار اضافه یکی از روشهایی است که می توانید با استفاده از ان تمایز ایجاد کنید و در نتیجه جایگزینی خودتان را سخت تر کنید. مثلا اگر کلاسهای تدریس خصوصی را یک ساعت و نیم هماهنگ کرده اید یک ساعت و 45 دقیقه در کلاس بمانید. کتاب کمک اموزشی و یا نمونه سوال امتحانی به شاگردهایتان هدیه بدهید. به صورت تلفنی مشاوره بدهید و ....

13- با شاگردهایتان در ارتباط باشید: این هم یک روش دیگر برای ایجا تمایز مثبت و در نتیجه کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی است. حتی در زمانهای خارج از کلاس با شاگردهای خودتان در ارتباط باشید. اگر سوال داشتند از طریق تلفن به انها پاسخ دهید. در ایام امتحانات پیگیر وضعیت آنها باشید و حتی بعد از امتحان هم از نحوه امتحان دادن و نمره ای که گرفته اند خبر بگیرید.

14- کلاسهای نزدیک به هم را در زمانهای یکسان هماهنگ کنید: یک راهکار دیگر برای افزایش تعداد کلاسهای تدریس خصوصی در یک روز و کسب درامد بالاتر این است که کلاسهایی که به هم نزدیکتر هستند را با هم هماهنگ کنید. مثلا اگر ساکن تهران هستید و دو نفر از شاگردهای شما حول و حوش ونک هستند، کلاس انها را پشت سر هم و در صبح شنبه (به عنوان مثال) هماهنگ کنید.

15- کلاسهای نیمه خصوصی و گروهی برگزار کنید: کلاسهای نیمه خصوصی هم برای شاگردهای شما هزینه کمتری دارد و هم درامد بالاتری را نصیب شما می کند. اگر شما هر جلسه تدریس را با قیمت 60 هزار تومان برگزار می کنید، می توانید در یک کلاس دو نفر شاگرد داشته باشید و از هر کدام از انها 40 هزار تومان بگیرید. هم برای شما بهتر خواهد بود و هم برای شاگردهایتان.

با توجه به مطالب ارائه شده، برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی باید در مرحله اول خوب شاگرد جذب کنید و روشهای مختلف جذب شاگرد، از جمله ثبت آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس)، را امتحان کنید. در ادامه باید با ارائه تدریس خوب و با کیفیت شاگردهایتان را حفظ کنید و به این ترتیب درامد خودتان از تدریس خصوصی را افزایش دهید.



روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 696 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image