ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی ریاضی و تقویت پایه درس ریاضی

تدریس خصوصی ریاضی و تقویت پایه درس ریاضی

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و تاثیر آن بر تقویت پایه درس ریاضی مطالبی ارائه شده است. اگر در درس ریاضی ضعیف هستید ... اگر می خواهید ریاضی را بهتر یاد بگیرید ... پنانچه قصد دارید پایه ریاضی خودتان را قوی کنید و نمرات بهتر و حتی 20 بگیرید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بازدهی بسیار خوب کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای گرفتن نمره خوب

درس ریاضی یکی از دروس بسیار مهم در مقطع ابتدایی و دبستان، متوسطه و دانشگاه است. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارند و این اشکالات چون هر ترم ادامه پیدا می کند و اضافه تر هم می شود در نهایت باعث می شود که دانش آموزان و دانشجویان به نسبت درس ریاضی بی علاقه شده و یا حتی از آن بدش بیاید. درس ریاضی هم به خودی خود درس مهمی است و هم چون بلد بودن آن برای حل مسائل و تمرینات در بعضی از دروس دیگر لازم است، اهمیت آن بیشتر هم خواهد شد. استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر این درس می تواند کاملا مفید و موثر باشد. اگر به صورت پایه ای در درس ریاضی اشکال دارید یکی از راه حلهای خوب و موثری که می توانید از آن استفاده کنید، شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی است ( برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، ریاضی دبستان، ریاضی ششم تا دوازدهم، متوسطه اول و دوم، ریاضیات دانشگاهی، ریاضی کنکور و .... فعالیت دارند و در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نام نموده اند بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی و یا تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید).



چگونه در ریاضی قوی شویم



شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر درس ریاضی و آموزش پایه ای تر آن مزایای زیادی دارد. در کلاسهای خصوصی ریاضی می توان در مرحله اول اشکالاتی که از ترمهای قبل و سالهای قبل باقی مانده است را برطرف نمود. این اشکالات پایه ای همواره مانع یادگیری بهتر درس ریاضی و حل مسائل و تمرینات خواهد شد. به عنوان مثال اگر شما در مباحثی مانند حد و مشتق، اتحادها، انتگرال، نسبت های مثلثاتی، تابع، دامنه و برد تابع، احتمال، آمار، رسم نمودار توابع و ... اشکال داشته باشید و این مباحث را خوب بلد نباشید، در مقاطع تحصیلی بالاتر هم حتی اگر درس ریاضی ترمهای بعد را خوب بخوانید، باز هم این اشکالات پایه ای مانع پیشرفت شما در درس و تحصیل می شود. بنابراین در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در مرحله اول می توانید اشکالات پایه ای را برطرف کنید. یا در حالت دیگر می توانید همزمان با خواندن مطالب ریاضی ترم حاضر اشکالاتی که از ریاضی ترمهای قبل وجود دارد را برطرف کنید.



مطالعه کنید: موفقیت در ریاضی و امتحان ریاضی + تقویت پایه ریاضی


برای تقویت پایه درس ریاضی می توانید از مدرسین خصوصی ریاضی کمک بگیرید. در کلاسهای خصوصی ریاضی واقعا به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه بهتر می توان این درس را یاد گرفت. البته در مرحله اول باید خودتان بخواهید. اگر در ترمهای قبل در درس ریاضی عملکرد خوبی نداشته اید و واقعا قصد دارید ریاضی را به صورت پایه ای یاد بگیرید شرکت در این کلاسها می تواند موثر باشد. البته باید برگزاری کلاسهای خصوصی را به ایام امتحانات موکول نکنید و از همان اوایل یا اواسط ترم شروع کنید. درس ریاضی درس مهمی است. وقتی شما قصد دارید یک مسئله فیزیک یا شیمی را حل کنید (برای مشاهده لیست مدرسین فیزیک و شیمی بر روی لینکهای مقابل کلیک کنید: تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی) حتی اگر مبحث مرتبط با درس فیزیک یا شیمی را خوب بلد باشید ولی نتوانید فرمولها و روابط را درست بنویسید در آن درسها هم نمره خوبی نخواهید گرفت. پس درس ریاضی بلد بودنش فقط برای موفقیت در امتحان ریاضی مهم نیست بلکه در دروسی مانند فیزیک و شیمی و ... هم موفقیت در امتحان تا حدی به میزان بلد بودن ریاضی شما هم بستگی دارد. به عنوان مثال در درس فیزیک برای بدست آوردن مقدار مسافت طی شده باید از تابع سرعت بر حسب زمان انتگرال بگیرید. حال اگر در درس ریاضی انتگرال گیری را خوب یاد نگرفته باشید، با وجود اینکه می دانید باید چکار کنید ولی چون نمی توانید انتگرال را محاسبه کنید نمره آن سوال فیزیک را هم از دست خواهید داد. علاوه بر ان، در کنکور ریاضی و رشته تجربی هم درس ریاضی یکی از مهمترین دروس است و برای موفقیت در کنکور خوب بلد بودن این درس و تسلط بر آن مهم است.





همانطور که گفته شد، اگر واقعا قصد دارید در درس ریاضی پیشرفت کنید کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را به عنوان یک راه حل خوب در نظر داشته باشید (مشاهده کنید: لیست مدرسین خصوصی ریاضی). البته شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی به این معنی نیست که در کلاسهای مدرسه و دانشگاه حاضر نباشید یا اینکه دیگر لازم نیست خودتان درس بخوانید. اولا کلاسهای مدرسه و دانشگاه را به هیچ عنوان از دست ندهید. در این کلاسها چون روس مطالب بحث می شود نکات خوبی را می توانید یاد بگیرید. در ضمن جزوه ای که در این کلاسها یادداشت می کنید را بعدا هم می توانید در ایام امتحانات مرور کنید و هم در کلاسهای تدریس خصوصی هم جزوه کلاسی خودتان بهترین منبع برای ارائه درس است. چون در نهایت مدرس و استاد ریاضی خودتان از همین جزوه امتحان خواهد گرفت. در ضمن اگر شما در کلاسهای اصلی خودتان جزوه بنویسید، در کلاس حواستان جمع تر هم خواهد بود و حتی اگر حداقل 50 درصد مطالب را یاد بگیرید بعدا در کلاسهای خصوصی ریاضی و یا حین مطالعه ریاضی کارتان راحت تر خواهد بود. نکته دیگر اینکه شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی شما را از مطالعه و حل تمرین و مسئله بی نیاز نمی کند. باید خودتان هم تمرین و مسئله حل کنید و درس بخوانید. با این وجود، باز هم کلاسهای خصوصی ریاضی برای موفقیت شما در این درس مفید و موثر است. هر اشکال و سوالی که داشته باشید از مدرس خصوصی ریاضی خودتان می توانید بپرسید. می توانید در کلاسهای خصوصی ریاضی تمرینات و مسائل زیادی حل کنید و حتی نمونه سوالات امتحانی ترمهای قبل را بررسی نمائید. در ایام امتحانات که به مدرس و استاد اصلی خودتان دسترسی ندارید، شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی برای جمع بندی و رفع اشکال کاملا مفید است. در کلاسهای خصوصی می توانید هر سوالی که در کلاسهای مدرسه و دانشگاه به نظرتان ابتدایی می رسد و از پرسیدن آن ترس دارید را می توانید بپرسید و هر اشکالی قابل برطرف کردن است.



مطالعه مقاله راههای یادگیری درس ریاضی هم مفید است.

با توجه به مطالب ارائه شده، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای تقویت پایه ریاضی و گرفتن نمره خوب و عالی در این درس می تواند مفید و موثر باشد. اگر به صورت کلی پایه ریاضی شما قوی نیست و در ترمهای قبل در این درس نمره خوبی نگرفته اید، کلاسهای تدریس خصوصی را به عنوان یک گزینه خوب برای یادگیری مفهومی و عمقی ریاضی در نظر داشته باشید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 895 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image