ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه تدریس خصوصی ریاضی را شروع کنیم؟

چگونه تدریس خصوصی ریاضی را شروع کنیم؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت خودتان را شروع کنید و در این زمینه شاگرد جذب نموده و درامد بدست آورید موارد زیر را در نظر داشته باشید. اگر به تدریس ریاضی علاقه دارید و در این زمینه خوب عمل کنید می توانید شروع خوبی داشته باشید و درآمد بالایی بدست آورید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چرا تدریس خصوصی ریاضی بسیار پرمتقاضی است؟

- برای شروع فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی در مرحله اول باید شاگرد جذب کنید. برای جذب شاگرد روشهای مختلفی وجود دارد که در این مقاله به صورت کامل توضیح داده شده است. در ابتدای کار برای کسب درامد از تدریس ریاضی و جذب شاگرد همه ی روشها را امتحان کنید، با آموزشگاهها تماس بگیرید، در سایتهای تبلیغاتی تدریس (مانند همین سایت: ایران مدرس) آگهی ثبت نمائید، وبلاگ بزنید، با همکارانتان تماس بگیرید، در روزنامه تبلیغ بدهید و ..... . در نهایت با توجه به دروس تدریسی و شهر محل سکونت خودتان بهترین روش جذب شاگرد را پیدا خواهید کرد. برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی همه ی روشهای جذب شاگرد را امتحان نمائید.

- روی نحوه حرف زدن خودتان وقتی برای کلاسهای خصوصی با شما تماس گرفته می شود کار کنید. با اطمینان و اعتماد به نفس حرف بزنید. البته اگر قبلا آمادگی های لازم را در خودتان ایجاد کرده باشید و بر درس ریاضی کاملا مسلط باشید، وقتی تماسی با شما گرفته می شود، چون به خودتان و نحوه تدریس و میزان معلومات خودتان اعتماد دارید، این اطمینان و اعتماد به نفس در حرفهای شما خودش را نشان خواهد داد و باعث می شود در جلب اطمینان دانش آموزان و دانجویان و یا والدین آنها موفق تر عمل کنید و راحت تر شاگرد جذب نمائید. پس قبل از آنکه بخواهید برای تدریس ریاضی تبلیغ کنید و یا اقدامی انجام دهید از تسلط خودتان بر درس مطمئن باشید.



مطالعه کنید: چگونه از تدریس خصوصی ریاضی بیشتر پول دربیاوریم؟

- برای شروع فعالیت در زمینه اموزش و تدریس خصوصی ریاضی آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) درج نمائید. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارند. شما نیز با ثبت تبلیغات رایگان تدریس خصوصی در همین سایت (بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید) می توانید با کمترین هزینه در زمینه آموزش خصوصی ریاضی فعالیت خودتان را شروع کنید. ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات خودتان را با پرداخت هزینه مناسبی ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید.


- اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی سابقه کار ندارید و می خواهید این کار را شروع نمائید کمی به کاری که می خواهید انجام دهید فکر کنید. آیا به تدریس ریاضی علاقه دارید؟ اگر واقعا تدریس ریاضی و درس ریاضی را دوست داشته باشید و از تدریس آن لذت برید در کار تدریس بسیار موفق خواهید بود. البته اگر علاقه ای هم به این درس نداشته باشید ولی بر آن مسلط باشید باز هم می توانید تدریس کنید. ولی به هر حال عشق و علاقه به هر کاری برای موفقیت در آن کار لازم است. در صورتی درآمد شما از تدریس ریاضی بسیار خوب خواهد بود و به یکی از پردرآمدترین مدرسین ریاضی تبدیل خواهید شد که به تدریس ریاضی علاقه داشته باشید.



مطالعه کنید: چگونه از تدریس خصوصی ریاضی درآمد خوبی کسب کنیم؟

- در همین ابتدای کار سعی کنید قوی شروع کنید. اگر تعداد کمی شاگرد جذب کردید و درآمد شما در ابتدای کار هم خیلی بالا نبود باز هم ایرادی ندارد. همین تعداد شاگردی که جذب کرده اید اگر نتیجه خوبی بگیرند شاگردهای دیگری هم به شما معرفی خواهند کرد. اگر خوب تدریس نکنید همین تعداد شاگرد را هم از دست خواهید داد. کیفیت کار شما بهترین تبلیغ برای شما است. البته معیار مهم برای پربازده بودن کلاسهای شما این است که شاگردانتان نتیجه مطلوب را بگیرند. به گونه ای تدریس کنید که انگار قول تضمینی بودن کلاسهای خصوصی را به شاگردانتان داده اید. شاگردهایتان را به گونه ای هدایت کنید که حتما نتیجه مطلوب را بگیرند.

- اگر می خواهید تدریس خصوصی ریاضی را شروع کنید باید خیلی زیاد حواستان به جلسه اول تدریس خصوصی باشد. لازم نیست در کلاسهای خصوصی عنوان کنید که در کار تدریس تازه کار هستید. در ضمن نحوه برخورد و نحوه تدریس شما هم نباید این را نشان دهد. کاملا حرفه ای برخورد کنید. چون در کار تدریس خصوصی به منزل شاگردانتان می روید باید ظاهری آراسته و مناسب داشته باشید. نحوه برخورد شما کاملا محترمانه باشد. در جلسه اول تدریس ریاضی شما به شدت تحت نظر هستید و ارزیابی خواهید شد. اگر عالی نباشید کلاسها ادامه پیدا نخواهد کرد. البته نباید ذکر این موارد باعث ایجاد استرس شود. فقط باید بدانید که جلسه اول تدریس خیلی مهم است و از بقیه جلسات مهمتر می باشد و باید عالی عمل کنید.

- برای جذب شاگرد بیشتر در زمینه آموزش خصوصی ریاضی می توانید آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه بازدهی بالاتری دارند و همواره بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهند شد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس (همین سایت) در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارند بر روی عبارت لیست مدرسین خصوصی ریاضی کلیک کنید. آگهی های ویژه با رنگ پس زمینه طلایی و آگهی های تدریس نقره ای با رنگ پس زمینه نقره ای رنگ نمایش داده شده اند. برای شروع فعالیت در زمینه تدریس ریاضی آگهی خودتان را در همین سایت ویژه کنید و شاگرد جذب نمائید. هزنیه ثبت آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس به نسبت هزینه تبلیغات روزنامه و تراکت و .... پایینتر بوده و به صرفه تر است.



مطالعه کنید: موفقیت در تدریس ریاضی

با توجه به مطالب ذکر شده، برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی در مرحله اول با امتحان کردن روشهای مختلف جذب شاگرد، از جمله ثبت آگهی تدریس در همین سایت، تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. درس ریاضی را خوب بخوانید تا کاملا بر آن مسلط باشید. در کلاسهای خصوصی ریاضی عملکرد عالی داشته باشید (خصوصا در جلسه اول تدریس) تا شاگردهای شما نتیجه بگیرند و به تدریج تعداد شاگردهایتان افزایش یابد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2259 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image