ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه از تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک درآمد کسب کنیم؟

چگونه از تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک درآمد کسب کنیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه نحوه کسب درآمد از تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک مطالبی ارائه شده است. اگر به فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک علاقه دارید با مطالعه این مقاله می توانید در رابطه با چگونگی کسب درآمد از تدریس این دروس اطلاعات خوبی بدست آورید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: موفقیت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای اساتید ریاضی

اگر می خواهید از تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک درامد بالایی کسب کنید بهترین راهکاری که وجود دارد این است که آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در همین سایت (ایران مدرس) ثبت کنید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. با درج آگهی و تبلیغات در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک در این سایت تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس خصوصی قرار می گیرد. درج اگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بازدهی بالاتری دارند. آگهی های تدریس ویژه در کنار بیش از 10000 مطلب آموزشی هم نمایش داده شده و بنابراین احتمال جذب شاگرد و بدست آوردن درآمد بالاتر از تدریس خصوصی فراهم خواهد بود. ثبت آگهی تدریس ریاضی و فیزیک به نسبت همکاری با آموزشگاهها درآمد بالاتری دارد. چرا که هر جلسه تمام مبلغ حق التدریس را برای خودتان برخواهید داشت. وقتی از طریق آموزشگاههای تدریس خصوصی شاگرد جذب می کنید هر جلسه 30 تا 40 درصد حق التدریس را باید به آموزشگاه پرداخت کنید یعنی از هر 100 جلسه تدریس 30 تا 40 جلسه را به صورت رایگان کار می کنید. وقتی از طریق ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس شاگرد جذب می کنید، کل مبلغ دریافتی را برای خودتان بر می دارید و در ضمن قیمت کلاسهای تدریس خصوصی را هم خودتان تعیین می کنید. وقتی به صورت مستقل و از طریق ثبت تبلیغات تدریس خصوصی شاگرد جذب می کنید در نهایت درآمد بالاتری خواهید داشت. حتی اگر آگهی تدریس ویژه ثبت کنید و هزینه ای پرداخت کنید، در نهایت با یکی دو جلسه کلاس این هزینه جبران شده و در ادامه تمامی مبلغ را برای خودتان بر خواهید داشت.



پیشنهاد می کنیم مقاله کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: تدریس خصوصی فیزیک را هم بخوانید.

ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس (همین سایت) به نسبت تبلیغات روزنامه و تبلیغات تراکت برای جذب شاگرد هم مزیتهای بسیاری دارد. از جمله اینکه ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و حتی اگر تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید، هزینه ان به نسبت تبلیغات در روزنامه و چاپ تراکت خیلی کمتر است. ایران مدرس از نظر گوگل برای عبارتهای شاکل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی، تدریس خصوی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک یازدهم، معلم خصوصی ریاضی، مدرس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، تدریس خصوصی فیزیک هالیدی و .... از نظر گوگل بهینه است. بنابراین وقتی متقاضان کلاس خصوصی ریاضی و فیزیک از طریق گوگل در جستجوی مدرس هستند با دیدن سایت ایران مدرس در صدر نتایج به راحتی به سمت آگهی و تبلیغات تدریس شما هدایت می شوند. آگهی و تبلیغات اینترنتی برای تدریس خصوصی هدفمند است. وقتی شما در ایران مدرس که یک محیط کاملا آموزشی را فراهم کرده است در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ می کنید افرادی آگهی شما را خواهند دید که واقعا نیازمند خدمات تدریس خصوصی هستند. اکثر تراکتهایی که توزیع می شود دور انداخته خواهد شد. تبلیغات تدریس در روزنامه حداکثر یکی دو روز دوام خواهد داشت. تبلیغات تدریس شما در ایران مدرس تا وقتی خودتان آن را حذف نکنید باقی می ماند. اگر در کار تدریس و تدریس خصوصی جدی هستید و به صورت واقعی قصد دارید در این زمینه فعالیت کنید و درامد بالایی از اموزش ریاضی و فیزیک بدست آورید، در هر صورت ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس بهترین راهکار برای جذب شاگرد است. برای ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس که تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام و ورود به صفحه شخصی خودتان، آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.



برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی موثر و پربازده حتما این مقاله را مطالعه کنید.


با توجه به مطالب ارائه شده برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک بهترین راهکار و یا حداقل یکی از بهترین راهکارهایی که وجود دارد ثبت اگهی تدریس در ایران مدرس به عنوان پربازدیدترین و معتبرترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 636 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image