ارتباط مستقیم با 30555 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی موفقیت در ریاضی و امتحان ریاضی و تقویت پایه ریاضی

موفقیت در ریاضی و امتحان ریاضی و تقویت پایه ریاضی

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در زمینه موفقیت در ریاضی و امتحان ریاضی + تقویت پایه ریاضی و ... ارائه می گردد. اگر سوالاتی مانند چگونه در ریاضی نابغه شویم، چگونه در امتحان ریاضی موفق شویم، چگونه شب امتحان ریاضی بخوانیم، چگونه معدل بیست بگیریم، چگونه برای امتحان ریاضی درس بخوانیم، چگونه پایه ریاضی خود را قوی کنیم، چگونه امتحان ریاضی را خوب بدهیم و ... برای شما مطرح است ادامه این مطلب را بخوانید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه در ریاضی قوی شویم

درس ریاضی یکی از دروس بسیار مهم از ابتدایی تا دانشگاه است. درسی ریاضی علاوه بر اینکه خودش درس مهمی است، یادگیری آن برای حل مسائل و تمرینات سایر دروس هم لازم است. مثلا اگر شخصی درس فیزیک را به خوب بلد باشد ولی در محاسبات مسائل فیزیک به دلیل ضعف در درس ریاضی اشتباه کند، درس فیزیک را هم نمی تواند به خوبی پاس کند و نمره خوبی برای فیزیک هم کسب نمی کند. بنابراین درس ریاضی علاوه بر اینکه به خودی خود درس مهمی می باشد، یادگیری آن برای کسب نمره خوب در بعضی از دروس دیگر هم مهم است. در این بخش راهکارهایی ارائه می گردد که با استفاده از انها بتوانید در درس ریاضی موفق باشید، امتحانات ریاضی را با موفقیت پشت سر بگذارید و پایه ریاضی خودتان را قوی کنید. برای موفقیت در درس ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- قدم اول برای موفقیت در ریاضی و امتحان ریاضی و کسب نمره خوب و حتی نمره 20 در درس ریاضی حضور منظم در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه یا دانشگاه است. اگر می خواهید در درس ریاضی نمره خوبی بگیرید غیبت نکنید. وقتی در کلاسهای تدریس ریاضی غیبت می کنید، جلساتی که بعد از جلسات غیبت به کلاس برمی گردید هم از درس چیزی نمی فهمید. چون معمولا مطالب پیوسته است و اگر بخشی از درس را یاد نگیرید یاد گرفتن ادامه درس هم برایتان مشکل خواهد بود و زیاد متوجه درس نخواهید شد.

2- اگر به هر دلیلی در کلاسهای تدریس ریاضی غیبت کردید قبل از جلسه بعد سعی کنید جزوه را از دوستتان قرض بگیرید و مباحثی که ارائه شده است را خوب بخوانید. به این ترتیب جلسات بعد مطالبی که مدرس یا استاد ریاضی شما ارائه می کند را خوب متوجه خواهید شد.



مطالعه مقاله هزینه تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل چقدر است؟ هم پیشنهاد می شود.


3- در صورتیکه با وجود شرکت مرتب و منظم در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی درس را خوب متوجه نشدید و اشکال داشتید و یا به هر دلیل چند جلسه پشت سر هم نتوانستید در کلاسهای ریاضی شرکت کنید، برای جبران غیبت ها و یا برای یادگیری بهتر درس و رفع اشکال می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید. کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری درس ریاضی بسیار مفید و موثر است. در این کلاسها حتی اگر از پایه های قبل اشکال داشته باشید هم می توانید اشکالات خودتان را برطرف نمائید. در همین سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارند. با کلیک بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی می توانید لیست مدرسین، معلمین و اساتید فعال در زمینه آموزش خصوصی ریاضی که در این سایت ثبت نام کرده اند را مشاهده نمائید. بعد از مشاهده آگهی تدریس مدرسین ریاضی، مشاهده سابقه تدریس و رزومه کاری آنها و همچنین مشاهده قیمتی که مدرسین برای جلسات تدریس خصوصی ریاضی خودشان تعیین نموده اند، می توانید مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی + کلاس خصوصی ارزان ریاضی را مطالعه نمائید. بعضی از مدرسین برای درس ریاضی جزوه هم ثبت نموده اند که در کنار آگهی تدریس مدرسین قابل مشاهده می باشد.

4- برای موفقیت در ریاضی و امتحان ریاضی، کسب نمره 20 در امتحان ریاضی و ... می توانید از جزوات و سوالات امتحانی ای که به صورت رایگان در همین سایت ارائه شده است استفاده نمائید. برای دانلود رایگان جزوات آموزشی، نمونه سوالات امتحانی، کتاب، تست و سوال کنکور و ... ریاضی بر روی عبارت دانلود جزوه و سوال ریاضی کلیک نمائید.



حتما ببینید: دانلود جزوات عالی آموزش مثلثات، نسبتها و روابط مثلثاتی، تست کنکور و سوال امتحانی مثلثات

5-علاوه بر موارد گفته شده، در همین سایت مطالب زیادی در زمینه نحوه مطالعه درس ریاضی و نحوه کسب نمره بالای درس ریاضی، موفقیت در کنکور ریاضی، تقویت پایه ریاضی و ... ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله 7 راهکار برای حل بهتر مسائل و تمرینات ریاضی را مطالعه نمائید. برای مشاهده تمامی مقالات مرتبط با موفقیت در درس ریاضی بر روی عبارت موفقیت در ریاضی کلیک کنید.

6- نکته دیگری که باید برای موفقیت در ریاضی و امتحان ریاضی در نظر بگیرید این است که حل تمرین و مسئله در یادگیری درس ریاضی بسیار مهم است. بعد از شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی، مطالعه کتاب درسی و مرور آن، نوبت به حل تمرین و مسئله می رسد. هر چه تمرینات بیشتری حل کنید درس را هم بهتر یاد خواهید گرفت. تمرینات ریاضی را به صورت اصولی حل کنید. ابتدا مثالهای حل شده در کلاس تدریس ریاضی یا کلاس خصوصی ریاضی را مرور نمائید. در ادامه تمرینات جدید را تلاش کنید خودتان حل نمائید. راه حلی ارائه دهید. اگر درست نبود ایرادی ندارد. جواب درست را ببینید و جواب خودتان را اصلاح نمائید. کسانی که ریاضی را بهتر از شما بلد هستند فقط تمرینات بیشتری حل کرده اند و بیشتر برای یادگیری آن وقت گذاشته اند.



مطالعه نمائید: زمان مناسب و با بازدهی بالا برای کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

7- به منظور موفقیت در ریاضی و امتحان ریاضی باید با برنامه ریزی پیش بروید و در طول ترم درس بخوانید. یادگرفتن ریاضی در ایام امتحانات در صورتیکه در طول ترم آن را نخوانده باشید سخت خواهد بود و اگر قبول هم بشوید نمره خوبی کسب نخواهید کرد. حتی اگر قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید (برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضی کلیک کنید)، باز هم سعی کنید در طول ترم کلاسها را برگزار کنید. اگر درس ریاضی را به مرور و در طول ترم یاد بگیرید هم بهتر آن را می فهمید، هم فرصت کافی برای حل تمرین و مسئله دارید و هم احتمال اینکه نمرات بالاتر و حتی نمره 20 بگیرید هم خیلی بیشتر خواهد بود. بنابراین مطالعه درس ریاضی را به شب امتحان و ایام امتحانات موکول ننمائید. مطالعه مقالات زیر هم برای موفقیت در تحصیل می تواند موثر و مفید باشد.





اگر مدرس ریاضی هستید، برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید و پس از ثبت نام، آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله چرا در سایت ایران مدرس آگهی تدریس ثبت کنم؟ را مطالعه نمائید.

عبارتهای کلیدی: موفقیت در ریاضی، موفقیت در امتحان ریاضی، تقویت پایه ریاضی، نمره 20 ریاضی، چگونه ریاضی بخوانیم، چگونه در ریاضی نابغه شویم، چگونه در امتحان ریاضی موفق شویم، چگونه شب امتحان ریاضی بخوانیم، چگونه معدل بیست بگیریم

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1147 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image