ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چه عواملی برای موفقیت در تدریس مهم است؟

چه عواملی برای موفقیت در تدریس مهم است؟

به اشتراک گذاری

علاقه به تدریس و تدریس خصوصی در موفقیت در تدریس مهم است. اگر می خواهید در کار تدریس و یا هر کار دیگری موفق باشید، در مرحله اول از خودتان بپرسید که ایا به این کار علاقه دارم؟ عشق و علاقه به هر کاری پیش نیاز موفقیت در آن کار است.



همانطور که می دانید، اگر به کاری علاقه داشته باشید حین انجام کار اصلا فکر نمی کنید که دارید کاری انجام می دهید بلکه مانند تفریح به نظر می رسد. بنابراین در کار تدریس علاقه یکی از پارامترهای مهم است. در ضمن اگر به تدریس علاقه داشته باشید، ارتباط بهتری با دانشجویان و دانش آموزان برقرار خواهید کرد. چون به هر حال خودتان از انجام کار تدریس لذت می برید و در نتیجه حرفهای شما نفوذ بیشتری در شاگردانتان خواهد داشت.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه تدریس خصوصی داشته باشیم



مطلب دیگری که برای موفقیت در تدریس باید در نظر بگیرید، تسلط بر مطلب تدریسی است. بهتر است دروسی را تدریس کنید که با رشته خودتان در ارتباط باشد و برآنها کاملا مسلط هستید. به این ترتیب هم برای آمادگی تدریس دروس مزبور وقت کمتری می ذارید و هم آنها را بهتر تدریس می کنید. قبل از جلسات تدریس درس را مرور کنید. اگر کاملا مسلط هم هستید می توانید تمرینات و مسائل جدیدتر و بهتری را آماده کنید. برای کسب موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی و کسب درامد بالا از این شغل مورد دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که شاگردانتان را حمایت کنید. اگر کلاسهای خصوصی برگزار می کنید، تا روز امتحان با شاگردانتان در ارتباط باشید و آنها را حمایت کنید.



پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای تدریس و نحوه ثبت نام و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی را هم بخوانید.



بهتر است روز قبل از جلسه امتحان یک جلسه کلاس خصوصی برای جمع بندی مطالب ارائه شده در طول ترم برگزار نمائید. برای موفقیت در تدریس خصوصی و کار و شغل تدریس عوامل دیگری هم موثر و تاثر گذار هستند. این پارامترها به صورت مفصل در همین سایت (ایران مدرس) بررسی شده اند. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی بر روی عبارت "عضویت در سایت" در بالای همین صفحه کلیک کنید. برای مطالعه مقالات بیشتر در زمینه موفقیت در تدریس بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.






آمار بازدید: 711 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image