ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی درج اگهی تدریس در ایران مدرس و موفقیت در تدریس خصوصی

درج اگهی تدریس در ایران مدرس و موفقیت در تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در کار تدریس موفق شوید و از تدریس و تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب کنید، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت کنید. با ثبت آگهی تدریس در این وب سایت در حقیقت شما تبلیغات تدریس خودتان را در پربازدیدترین سایت تدریس ایران ثبت نموده اید. با درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس، تبلیغات تدریس شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد

سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از  19000 مدرس ثبت نامی دارد. تا سال 99 تعداد مدرسین ایران مدرس به نزدیک 20000 مدرس هم خواهد رسید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد.

البته مسلما برای موفقیت در تدریس و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی عوامل و پارامترهای دیگری هم موثر است. ولی به هر حال، در مرحله اول باید آگهی شما توسط متقاضیان تدریس و تدریس خصوصی دیده شود. اگر می خواهید در یک محیط کاملا آموزشی تبلیغ کنید و مستقیما به هدف بزنید، سایت ایران مدرس بهترین گزینه برای درج اگهی تدریس شما است. تعداد زیادی از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس ویژه ثبت نموده اند، بارها و بارها اگهی خودشان را تمدید نموده اند. بنابراین درج اگهی تدریس در ایران مدرس موثر و مفید است.



پیشنهاد می شود مقاله چگونه تدریس خصوصی داشته باشیم را هم بخوانید.

البته همانطور که گفته شد برای موفقیت در تدریس، علاوه بر ثبت آگهی تدریس در یک سایت پربازدید، پارامترهای دیگری هم مهم است. به عنوان مثال، باید آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید. باید آگهی تدریس شما متقاعد کننده باشد. خودتان را بگذارید جای کسی که آگهی شما را می بیند. اگر شما این آگهی تدریس را می دیدید متقاعد می شدید که با مدرس مربوطه تماس بگیرید. آگهی تدریس خودتان را کامل بنویسید. در عنوان آگهی تا جایی که ممکن است اسم دروس تدریسی را بیاورید. در متن آگهی اسم تمامی دروس تدریسی را بیاورید. در متن آگهی تدریس خودتان یک رزومه کامل از خودتان ارائه دهید. سوابق کاری مفید قبلی خودتان، جاهایی که تدریس داشته اید، افتخارات و رتبه های برتری که کسب نموده اید و ... را بنویسید. یک عکس مرتب و عالی از خودتان ارائه دهید. عکس خوب در جذب شاگرد واقعا موثر است.





مطالعه این مقاله هم مفید است: 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی

مطلب دیگری که برای موفقیت در تدریس باید در نظر بگیرید این است که کیفیت جلسات تدریس خصوصی خودتان را افزایش دهید. جوری تدریس کنید که جلسات تدریس شما ادامه دار باشد. عالی بودن در کلاس تدریس را تمرین کنید و از حد انتظارات شاگردانتان بالاتر هم بروید.

برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج کنید. درج آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است. تنها در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه مناسبی آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید.



این مقاله را هم بخوانید: نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 724 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image