ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه بیشترین درآمد را از تدریس خصوصی کسب کنیم؟

چگونه بیشترین درآمد را از تدریس خصوصی کسب کنیم؟

به اشتراک گذاری

برای کسب بیشترین درآمد از تدریس خصوصی و موفقیت در کار و شغل تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:



پیشنهاد می شود مقاله چگونه از کار تدریس خصوصی خوب پول دربیاوریم و درآمد بالایی کسب کنیم؟ را هم بخوانید.



1- در مرحله اول باید سعی کنید خوب شاگرد جذب کنید. باید راهکارهای مختلف جذب شاگرد را یاد بگیرید. با آموزشگاهها حرف بزنید. تراکت چاپ کنید. در روزنامه آگهی بدهید. تبلیغات تدریس خودتان را در اینترنت و در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. وب سایت حاضر برترین سایت تدریس ایران است و با درج آگهی تدریس در آن به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد. برای مطالعه بیشتر در زمینه راهکارهای مختلف کسب درآمد از تدریس خصوصی و چگونگی جذب شاگرد بر روی لینک زیر کلیک کنید.



راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی



2- کیفیت جلسات تدریس خودتان را افزایش دهید. هر تعداد شاگرد هم که بتوانید جذب کنید، اگر نتوانید انها را حفظ کنید فایده ای ندارد. سعی کنید کیفیت جلسات خودتان را به حد عالی برسانید. به نحوی که شما را به دیگران هم معرفی کنند. در بساری از اوقات شاگردهای شما در صورت خوب و عالی بودن کیفیت تدریستان، ترمهای بعد هم با شما تماس گرفته و دوستان و آشنایان خودشان را به شما هم معرفی می کنند. در جلسات تدریس بر درس مسلط باشید.



3- هوای شاگردهایتان را داشته باشید. فقط یک مدرس خصوصی نباشید. بلکه پشتیبان شاگردهایتان هم باشید. نتیجه گرفتن آنها برایتان مهم باشد. تا روز امتحان همراه آنها باشید. در طول ترم ارزیابی از تدریس خودتان و میزان یادگیری انها داشته باشید. در کار تدریس در عین حال که با شاگردانتان دوست هستید، جدی هم باشید. هر تمرینی که به انها دادید را با جدیت بخواهید. از اهرمهای فشار استفاده کنید. اگر شاگرد شما جلسات تدریس خصوصی را جدی نمی گیرد و درس نمی خواند با والدینش در میان بگذارید. خلاصه اینکه کاری کنید شاگردانتان نتیجه بگیرند. به هر دلیلی اگر شاگرد شما نتیجه نگیرد مسئولیتش با شماست.





مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه به صورت جدی تری در زمینه تدریس و تدریس خصوصی فعالیت داشته باشیم و درآمد بیشتری کسب کنیم؟



برای مطالعه مقالات بیشتر در زمینه موفقیت در تدریس و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.



راهکارهایی برای کسب درآمد بیشتر از تدریس





آمار بازدید: 1332 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image