ارتباط مستقیم با 30604 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی راهنمای تدریس و نحوه ثبت نام و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی

راهنمای تدریس و نحوه ثبت نام و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش راهنمای تدریس ارائه شده و در زمینه نحوه ثبت نام و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی مطالبی ارائه می گردد. البته در همین سایت ایران مدرس مقالات متعددی هم در رابطه با راهنمای تدریس و تدریس خصوصی و چگونگی داشتن تدریس موفق ارائه شده است که تعدادی از آنها هم معرفی می شود.

در پایگاه کتاب های درسی، کتاب های زیادی در زمینه راهنمای تدریس ارائه شده است که می توانید با کلیک بر روی این لینک این کتاب ها را مشاهده کرده و دانلود نمائید. در همین سایت ایران مدرس هم، همانطور که گفته شد، مقالات متعددی در این زمینه ارائه شده است و به عنوان مثال مطالعه مقاله 8 نکته کلیدی برای موفقیت در کلاسهای تدریس خصوصی یا 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی در این زمینه کاملا مفید است. در همین سایت ایران مدرس می توانید با کلیک بر روی عضویت در سایت در بالای همین صفحه و با ثبت آگهی تدریس خصوصی خودتان ثبت نام کنید و برای جذب شاگرد اقدام نمائید. ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است و با درج تبلیغات تدریس خصوصی و ثبت نام در این سایت مشخصات شما به صورت مستقیم و بدون واسطه در معرض دید بازدیدکنندگان و متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیرد. روند ثبت نام به صورت زیر است:

1- در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نمائید.

2- فرم ثبت نام را تکمیل کنید و بر روی ورود کلیک نمائید.

3- وارد کنترل پنل که شدید آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.
20 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا

ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس و ثبت نام در این سایت رایگان است ولی اگر بخواهید بیشتر و بهتر دیده شوید و تبلیغ شما همواره در صفحه اصلی سایت باشد می توانید تبلیغ ویژه هم درج کنید. برای مشاهده هزینه و تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی ویژه در ایران مدرس بر روی هزینه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید.  در ضمن آگهی شما باید خوب نوشته شود تا جواب بدهد. در مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده و 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر توضیحات بسیار عالی در این زمینه ارائه شده است.  آگهی تدریس خصوصی قسمت های مختلفی دارد که باید روی آن کار کنید:


1- عنوان آگهی: باید خوب و جذاب نوشته شود تا افراد وقتی عنوان آگهی شما را می بینند روی آن کلیک کنند. بهترین ویژگی خودتان با مهمترین دروس تدریسی را در عنوان تبلیغ تدریس بنویسید.

2- متن آگهی: هر چه کاملتر نوشته شود بهتر است. متن تبلیغات تدریس خصوصی در تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری و قانع کردن آنها به اینکه با شما تماس بگیرند مهمترین کار را انجام می دهد.

3- عکس تبلیغات تدریس خصوصی: یک عکس پرسنلی بسیار شیک بهترین گزینه است و مانند عنوان در افزایش تعداد کلیک ها بر روی تبلیغ شما موثر است.

4- کلمات کلیدی آگهی: در سریعتر ایندکس شدن و نمایش تبلیغ شما در صفحات بیشتری از سایت ایران مدرس تاثیر دارد.

این موارد مهم است و برای موفقیت در جذب شاگرد باید در نظر گرفته شود. اما در ادامه به صورت مختصر در رابطه با عوامل موثر در موفقیت در تدریس گروهی و خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد. حضور سر وقت در کلاس های خصوصی و گروهی عامل مهمی است و اینکه به وقت شاگردهایتان احترام بگذارید تاثیر گذار خواهد بود. در کنار آن سعی کنید پشتیبانی و مشاوره دادن به شاگردهایتان را هم در نظر داشته باشید. فقط به تدریس در کلاس اکتفا نکنید. حتی بهتر است شماره تماس خودتان را به شاگردهایتان بدهید و بگوئید هر وقت کار یا اشکالی داشتند و به مشورت نیاز بود می توانند با شما تماس بگیرند (البته این بیشتر در کلاس های تدریس خصوصی عملی است). یکی از موارد دیگر که می تواند به موفقیت شما در تدریس خصوصی کمک کند انجام کار اضافه است. کمی بیشتر در کلاس بمانید، نمونه سوال امتحانی و یا کتاب کمک آموزشی هدیه بدهید، برای شاگردهایتان خارج از وقت کلاس برنامه ریزی کنید و ... . همه ی این موارد به یاد شاگردهایتان خواهد ماند و مشتریان وفادار شما خواهند شد. نکته دیگر اینکه ارزیابی در کلاس های تدریس را از یاد نبرید. باید شما از شاگردهایتان بازخورد بگیرید و متوجه شوید که آیا کلاس مفید بوده است یا نه. سوال های کوچک بپرسید، تمرین بدهید و جواب آن را بخواهید، امتحان های کوچک بگیرید و هر کاری که می تواند به شما در تشخیص میزان پیشرفت می تواند کمک کند را انجام دهید و اگر نتیجه رضایت بخش نیست روند را تغییر دهید. در مقاله 10 نکته اساسی برای موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی 10 نکته مفید برای ارتقای کیفیت کلاس های ریاضی ارائه شده است. مطالعه این مقاله می تواند مفید و موثر باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1329 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image