ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی دلایلی برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس

دلایلی برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس

به اشتراک گذاری

به جرات می توان گفت که وب سایت ایران مدرس در حال حاضر بزرگترین و پربازدیدترین وب سایتی است که به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته است. این وب سایت بیش از 19000 مدرس و 45000 عضو ثبت نامی دارد (تا سال 98). در سایت ایران مدرس بیش از 10000 جزوه، نمونه سوال امتحانی، مقالات آموزشی و ... ارائه شده است و تبلیغ ویژه شما در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است!



در سایت ایران مدرس به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته شده است. بنابراین با درج آگهی تدریس در ایران مدرس، آگهی شما در بین انواع سایر آگهی هایی که موضوعات مختلف دارند گم نخواهد شد. درج آگهی تدریس در ایران مدرس پربازده و به صرفه است. تعداد زیادی از مدرسینی که هم اکنون در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و آگهی ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در سایت ایران مدرس است.



مطالعه مقاله حضور در صفحه اول ایران مدرس بدون هزینه را هم پیشنهاد می کنیم.



وب سایت ایران مدرس برای اکثرعبارتهای شامل تدریس خصوصی ازجمله تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زیست شناسی  و .... درصفحه اول موتورهای جستجو، ازجمله گوگل نمایش داده می شود. به عبارت دیگر، این وب سایت تقریبا برای تمامی عبارات شامل تدریس خصوصی از نظر موتورهای جستجو بهینه بوده و به بهترین وجه می تواند متقاضیان تدریس خصوصی را به سمت آگهی شما هدایت نماید. در حال حاضر سایت ایران مدرس برای عبارت (تدریس خصوصی) در صفحه اول و جایگاه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. بازدید سایت ایران مدرس در ایام نزدیک به امتحانات بیش از 20000 بازدید در روز خواهد بود.



مطالعه این مقاله هم مفید است: مزیت های به روز رسانی آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس برای جذب شاگرد





اگر شما نیز در زمینه تدریس و تدریس خصوصی فعال هستید، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس)، با کلیک بر روی فرم عضویت در سایت در بالای همین صفحه، ثبت کنید.




بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران



آمار بازدید: 765 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image