ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی آخرین تخفیف سایت ایران مدرس در ترم اول سال تحصیلی 96 - 97

آخرین تخفیف سایت ایران مدرس در ترم اول سال تحصیلی 96 - 97

به اشتراک گذاری

آخرین تخفیف سایت ایران مدرس در ترم حاضر برای ثبت آگهی ویژه تدریس در آستانه شروع امتحانات میان ترم! - احتراما به اطلاع می رساند، از امروز سه شنبه 23 آبان 96 تا ساعت 12 شب پنجشنبه 25 آبان 96 به مدت سه روز تخفیف 10 درصدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه، افزایش تعداد ستاره آگهی های ویژه و ثبت بنر در سایت ایران مدرس در نظر گرفته شده است.



تخفیف ارائه شده هم اکنون به قیمتها اعمال شده است و علاوه بر تخفیف های قبلی مدرسین می باشد. به عنوان مثال، برای مدرسینی که 5 بار و بیشتر از 5 بار آگهی ویژه ثبت نموده اند در سایت ایران مدرس به نسبت قیمتهای ارائه شده در جدول تعرفه 30 درصد تخفیف به صورت دائم اعمال شده است. تخفیف 10 درصدی حاضر اضافه بر تخفیفهای ثابت مدرسین است و هم اکنون به قیمتهای ارائه شده در سایت اعمال شده است. فرصت استفاده از برنامه تخفیفی ارائه شده ساعت 12 شب پنجشنبه 25 آبان 96 است و بعد از آن قیمتها به حالت عادی خود باز می گردد.



همانطور که می دانید، در حال حاضر امتحانات میان ترم درحال شروع شدن است و تقاضا برای تدریس خصوصی رو به افزایش می باشد. با ثبت آگهی ویژه در سایت ایران مدرس، تبلیغات تدریس شما بالاتر از آگهی های رایگان قرار می گیرد و احتمال جذب شاگرد شما به مقدار بسیار زیادی افزایش می یابد. در ضمن آگهی های تدریس ویژه، علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی ایران مدرس، به تناسب دروس تدریسی شما در کنار بیش از 10000 نمونه سوال امتحانی، جزوات آموزشی، تست کنکور و .... و همچنین در بخش کنکور ایران مدرس نمایش داده خواهد شد. اگر آگهی تدریس خودتان را به صورت 7 ستاره ویژه کنید، علاوه بر موارد گفته شده، تبلیغ شما در جزئیات آگهی تدریس بیش از 17000 مدرس ثبت نامی در ایران مدرس هم نمایش داده خواهد شد (بر روی آگهی تدریس یکی از مدرسین در ایران مدرس کلیک کنید و به پایین صفحه مراجعه نمائید تا آگهی های تدریس 7 ستاره را مشاهده نمائید). ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس، ثبت آگهی در آن کاملا موثر است.



مدرسینی که هم اکنون در سایت ایران مدرس آگهی ویژه دارند، برای رزرو آگهی ویژه دفعه بعد و یا برای افزایش تعداد ستاره آگهی تدریس خودشان می توانند از این تخفیف استفاده کنند.



برای ویرایش و به روز رسانی آگهی های تدریس خودتان در سایت ایران مدرس و ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه با استفاده از تخفیف ارائه شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.



www.IranModares.com



با تشکر و احترام





مدیریت سایت ایران مدرس


آمار بازدید: 418 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image