ارتباط مستقیم با 30460 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی حضور در صفحه اول ایران مدرس بدون هزینه

حضور در صفحه اول ایران مدرس بدون هزینه

به اشتراک گذاری

چگونه بدون پرداخت هزینه در صفحه اول ایران مدرس قرار بگیریم؟ - کاربر گرامی - با سلام و احترام - به اطلاع می رساند امکان به روز رسانی آگهی های تدریس خصوصی که برای مدرسین ویژه و نقره ای در ایران مدرس ممکن بود از امروز برای آگهی های رایگان هم امکان پذیر است. به این ترتیب، حتی اگر به صورت رایگان در ایران مدرس ثبت نام کرده اید، هر بار با کلیک بر روی به روزرسانی در کنترل پنل (صفحه شخصی خودتان) می توانید بالاتر از سایر آگهی های رایگان تدریس خصوصی و در صفحه اصلی ایران مدرس قرار بگیرد. به این ترتیب بیشتر در معرض دید متقاضیان تدریس خصوصی قرار گرفته و احتمال جذب شاگرد شما افزایش می یابد. در ایران مدرس و یا هر سایت دیگری ممکن است بسیاری از مدرسین دیگر کار تدریس خصوصی را انجام ندهند. وقتی شما به عنوان یک مدرس که هنوز در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید به روز رسانی را می زنید، تبلیغ شما بالاتر از این اساتید قرار می گیرد و متقاضیان کلاس خصوصی ابتدا اگهی شما را خواهند دید. به عنوان مثال فرض کنید شخصی که متقاضی تدریس خصوصی ریاضی است در گوگل عبارت معلم خصوصی ریاضی را جستجو کرده و وارد ایران مدرس می شود. در این حالت ابتدا مدرسین ویزه و در ادامه مدرسینی که به روز رسانی را زده اند را مشاهده خواهد کرد.

مدرسین ویژه هم با کلیک بر روی به روزرسانی در کنترل پنل، در بین مدرسین با تعداد ستاره برابر با خودشان بالاتر قرار می گیرند. با وارد کردن ایمیل و رمز عبور در سایت ایران مدرس و ورود به کنترل پنل، کلید به روز رسانی را در گزینه های سمت راست (از بالا گزینه پنجم) خواهید دید. برای ویرایش و یا به روز رسانی آگهی تدریس خصوصی خودتان در سایت ایران مدرس به این وب سایت مراجعه نمائید.

www.IranModares.com

با تشکر و احترام

ایران مدرس


آمار بازدید: 480 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
سمیرا رنجیر شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱

تدریس خصوصی و نیمه خصوصی زیست شناسی جلسه اول رایگان درصورتی که دونفر باخودتون به کلاس بیارید به صورت رایگان در کلاس حضورخواهیدداشت