ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چرا در ایران مدرس تبلیغات و آگهی تدریس ثبت کنم؟

چرا در ایران مدرس تبلیغات و آگهی تدریس ثبت کنم؟

به اشتراک گذاری

سایت ایران مدرس برترین سایت درج تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی است. ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس را دارد (بیش از 18500 مدرس تا شهریور 97). این وب سایت پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است ( حدود 15000 بازدید روزانه).



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونگی افزایش بازدهی آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

در ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده و آگهی تدریس ثبت نموده اند. این تعداد مدرس را به صورت یکجا در هیچ سایت تدریس دیگری نمی توانید پیدا کنید. برای هر درس و رشته ای در سایت ایران مدرس می توانید مدرس مورد نظر خودتان را بیابید.

ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. رتبه ی الکسای سایت ایران مدرس را هم که مشاهده کنید و با سایر سایتهای تدریس مقایسه نمائید، این امر برایتان واضح خواهد بود. شمارشگر وبگذر نیز بازدید روزانه ایران مدرس را نشان می دهد. بازدید سایت ایران مدرس در ایام امتحانات به 15000 تا 20000 در روز می رسد.



پیشنهاد می شود مقاله 20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است! را هم بخوانید.

بهینه ترین سایت تدریس خصوصی از نظر گوگل نیز ایران مدرس است. همین الان خودتان در گوگل عبارتهایی همچون تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی ریاضی  و ... را جستجو نمائید. برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی ایران مدرس در جایگاه اول یا جایگاههای اول تا سوم صفحه اول گوگل قرار دارد. به این ترتیب با درج آگهی در ایران مدرس ، کاربران از طریق گوگل به راحتی آگهی شما را پیدا خواهند کرد.


علاوه بر موارد گفته شده، در سایت ایران مدرس هزاران جزوه، نمونه سوال امتحانی، تست کنکور، کتاب آموزشی و غیره قرار داده شده است. در کنار تمامی این مطالب آگهی تدریس مدرسان نمایش داده می شود. بنابراین، آگهی شما به شکل دیگری نیز در معرض دید بازدیدکنندگان سایت قرار خواهد گرفت. مقالات آموزشی، معرفی رشته و دانشگاه، معرفی کتاب و ... نیز جزو موارد دیگری است که آگهی مدرسان در کنار آنها نمایش داده شده و به جذب شاگرد شما کمک زیادی خواهد نمود.

اگر در زمینه تدریس خصوصی کنکور فعالیت دارید، بدون شک و مطمئنا بهترین سایت برای درج تبلیغات تدریس شما ایران مدرس است. همین الان در گوگل عبارتهایی همچون "تدریس خصوصی ریاضی کنکور" - "تدریس خصوصی فیزیک کنکور" - "تدریس خصوصی زیست کنکور" - "تدریس خصوصی شیمی کنکور" و عبارتهای مشابه این موارد را جستجو کنید. خواهید دید که برای همه ی این موارد سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل در جایگاه اول قرار دارد. در ضمن در این زمینه نیز، آگهی تدریس مدرسان در کنار تست های کنکور و جزوات کنکوری موجود در سایت نمایش داده می شود و این یعنی جذب شاگرد بیشتر.



مطالعه مقاله بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران را هم پیشنهاد می کنیم.

در صورتیکه در زمینه دروس دانشگاهی تدریس می کنید، نیز بهترین سایت و بهینه ترین سایتی که از نظر گوگل می توانید پیدا کنید ایران مدرس است. این امر را خودتان تحقیق کنید. مثلا اگر در زمینه مهندسی مکانیک تدریس می کنید، در گوگل تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی مقاومت مصالح  و ... را جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس بدون شک در نتایج جستجو اول است. توجه کنید که اول بودن در نتایج جستجوی گوگل به این راحتی بدست نمی آید و کاربرانی که در جستجوی مدرس هستند معمولا از طریق گوگل مدرس مورد نظرشان را پیدا می کنند. اگر در زمینه دیگر و رشته دیگری تدریس می کنید نیز خودتان اول بودن ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل را تحقیق کنید.

تعداد زیادی از مدرسانی که در صفحه اصلی سایت ایران مدرس هم اکنون آگهی دارند، بارها و بارها آگهی ویژه خودشان را تمدید نموده اند. مطمئن باشید که اگر ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس برایشان مفید نبود این کار را انجام نمی دادند. به بازدید مدرسانی که آگهی ویژه ثبت نموده اند دقت کنید. بازدید خیلی از آنها بالای 5000 است. حتی بازدید 30000 هم داریم. در صورتیکه عنوان و متن آگهی خودتان را خوب بنویسید و آگهی شما به اندازه کافی متقاعد کننده باشد، حتما با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس شاگرد جذب خواهید کرد. برای مطالعه در زمینه اینکه چگونه یک آگهی تدریس خوب ثبت کنید، بر روی موارد زیر کلیک نمائید.




درج آگهی تدریس با بیشترین بازدهی




عوامل موثر در درج آگهی تدریس پربازده





با ثبت آگهی تدریس در سایت ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط خواهید بود. به جای اینکه با آموزشگاهها کار کنید و درصد بالایی از حق الزحمه تدریس را به آنها بپردازید، با ثبت آگهی تدریس در سایت ایران مدرس و جذب مستقیم شاگرد درآمد کسب نمائید. برای درج اگهی تدریس در سایت ایران مدرس و جذب شاگرد، در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید.

ایران مدرس معتبرترین سایت تدریس ایران است.



مطالعه نمائید: مزیت های به روز رسانی آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس برای جذب شاگرد


آمار بازدید: 813 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image