ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونگی افزایش بازدهی آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

چگونگی افزایش بازدهی آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه افزایش بازدهی تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر توضیحاتی ارائه می گردد. اگر در همین سایت ایران مدرس تبلیغات تدریس خصوصی دارید و یا در سایت های دیگری آگهی ثبت کرده اید و تا به حال از روند جذب شاگرد خودتان زیاد رضایت نداشته اید با در نظر گرفتن مواردی که در ادامه ارائه می گردد می توانید بازدهی و میزان اثر گذاری آگهی تدریس خودتان را افزایش دهید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده

1- عکس بهتری برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید.

به عنوان مثال اگر در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت دارید وقتی متقاضیان کلاس فیزیک یا والدین آنها از طریق جستجوی گوگل برای عبارتی مانند معلم خصوصی فیزیک وارد سایت ایران مدرس می شوند لیستی از اساتید فیزیک را خواهند دید که برای هر استاد در لیست کلی اساتید عکس و عنوان آگهی نمایش داده شده است. در نگاه اول معمولا بر مبنای عکس استاد و عنوان تبلیغ تصمیم گرفته می شود که بر روی کدام آگهی کلیک نمایند. اگر فکر می کنید عکسی که تبلیغ تدریس خصوصی شما در حال حاضر دارد عکس مناسبی نیست و یا اخیرا عکس بهتری گرفته اید، تصویر بهتر را برای تبلیغ خودتان ثبت کنید تا بازدید آگهی شما افزایش یابد. یک عکس پرسنلی بسیار شیک با لباس رسمی و مرتب خیلی خوب جواب می دهد.

2- در عنوان آگهی تدریس خصوصی خودتان تجدید نظر کنید.

عنوان آگهی تدریس خصوصی باید دو ویژگی داشته باشد. اول اینکه مهمترین دروسی که تدریس می کنید را ارائه نمائید. همه ی دروس را در عنوان تبلیغ نمی توانید بنویسید چون تعداد کاراکتر محدود است. ولی مهمترین دروس را بنویسید. دومین موردی که برای عنوان تبلیغ باید در نظر داشته باشید این است که مهمترین افتخار یا افتخارات خودتان (استاد دانشگاه، رتبه برتر کنکور، دبیر رسمی، دارای رتبه برتر المپیاد و  یا هر افتخار و ویژگی متمایزی که دارید) همراه با بهترین قولی که می توانید بدهید (جلسه اول رایگان، تدریس تضمینی و یا هر مورد دیگری) را هم در عنوان ذکر کنید. به این ترتیب عنوان آگهی تدریس شما جذاب خواهد بود و از بین آگهی های مختلف احتمال بیشتری دارد بر روی تبلیغ شما کلیک شود. توجه کنید که متقاضیان تدریس خصوصی در لیست مدرسین توضیحات متن آگهی شما را نمی بینند و فقط عنوان تبلیغ و عکس شما دیده خواهد شد.


پیشنهاد می شود مقاله تبلیغات موفق تدریس خصوصی: نحوه نوشتن عنوان آگهی تدریس را هم در این زمینه مطالعه کنید.

3- آگهی خودتان را ویژه کنید و یا تعداد ستاره آن را افزایش دهید.

در سایت ایران مدرس (همین سایت) و همه ی سایت های آگهی دیگر مانند سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و یا هر سایت دیگری ثبت تبلیغات تدریس خصوصی رایگان است. اما در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه مناسب آگهی خودتان را ویژه کنید تا در موقعیت بالاتری نمایش داده شده و بیشتر دیده شود. در ضمن، اگر تبلیغ شما مثلا الان حالت یک ستاره دارد می توانید تعداد ستاره های آگهی خودتان را افزایش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی عبارت هزینه تبلیغات تدریس ویژه کلیک کنید. آگهی های ویژه برای متقاضیان تدریس خصوصی هم از اعتبار بالاتری برخوردار هستند و به تناسب دروسی که تدریس می کنید در کنار جزوات آموزشی، سوال امتحانی و ... نمایش داده خواهند شد. به عنوان توضیح بیشتر می توان گفت مدرسین ویژه همواره در صفحه اصلی و همچنین در صفحات داخلی سایت ایران مدرس بالاتر از سایر اساتید نمایش داده شده و بیشتر در معرض دید کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیرند. علاوه بر آن، در کنار هزاران مقاله آموزشی، مطالب دانلودی، تست کنکور، نمونه سوال امتحانی و ... هم به تناسب دروسی که هر استاد درس می دهد، مدرسین ویژه نمایش داده خواهند شد. به عنوان مثال اگر تدریس ریاضی می کنید، در صورتی که جزو مدرسین طلایی و یا نقره ای باشید، در کنار جزوات آموزشی و مقالات مرتبط با ریاضی هم مشخصات شما نمایش داده می شود.

4- از شاگردهایی که الان دارید بخواهید نظر مثبت خودشان را در صفحه شما ثبت کنند.

در همین سایت ایران مدرس وقتی بر روی آگهی تدریس خودتان و یا سایر اساتید کلیک کنید خواهید دید که در پایین صفحه امکان ثبت نظر برای شاگردهای شما وجود دارد. می توانید از شاگردهای فعلی و یا قبلی خوداتن بخواهید برای شما نظرات مثبت شان را ثبت کنند و شما هم می توانید بعد از ورود به کنترل پنل به این نظرات پاسخ دهید. با نمایش نظرات مثبت شاگردهای قبلی شما در تبلیغات تدریس خصوصی ای که دارید احتمال جذب شاگرد برای شما بیشتر خواهد شد. البته می توانید در کلاس های گروهی ای که دارید هم نظر سنجی کنید و نظرات شاگردهای خودتان را تایپ کنید و در متن تبلیغ خودتان قرار دهید (به عنوان مثال این آگهی را ببینید). نظرات مثبت شاگردهای قدیمی در صورتیکه طبیعی باشد و واقعا نظرات شاگردهای شما باشد و رضایت آنها را از نحوه تدریس شما نشان دهد در جذب شاگردهای جدید بسیار موثر است.

5- برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت نمائید.

در ایران مدرس می توانید بعد از ورود به صفحه شخصی خودتان برای دروسی که تدریس می کنید جزوه ثبت کنید. جزواتی که ثبت می کنید هم در صفحه شخصی خودتان و هم در بخش دانلود سایت نمایش داده شده و باعث افزایش بازدید صفحه تبلیغ شما می گردد. در جزواتی که ثبت می کنید مشخصات خودتان و شماره تماس خودتان را هم ثبت کنید تا در صورتیکه در سایت های دیگر کپی شد باز هم برای شما تبلیغ شود. بعضی از اساتید جزوات بسیار زیادی برای دروس تدریسی خودشان ثبت نموده اند. به عنوان مثال به صفحه شخصی این استاد نگاهی بیندازید.

مطالعه مقاله
10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر هم می تواند مفید باشد.

6- متن تبلیغ خودتان را کاملتر و قانع کننده تر بنویسید.

تمام مورادی که تا الان گفته شد می تواند به افزایش بازدید صفحه تبلیغ شما کمک کند (البته به جز مورد 4 که آن هم مثل این گزینه شماره 6 در تبدیل بازدیدها به تماس موثر است). اگر صفحه شما بازدید بالایی دارد ولی تماس های کمی با شما گرفته می شود دلیل آن را در متن تبلیغ خودتان جستجو کنید. اگر متن آگهی تدریس خصوصی را بهتر بنویسید درصد بالاتری از بازدیدهای تبلیغ شما تبدیل به تماس و جذب شاگرد خواهد شد. این بخش را جدی بگیرید و تا جایی که می توانید به مرور زمان متن تبلیغ خودتان را کاملتر کنید. در چه مدارس و دانشگاهها و اموزشگاههایی درس داده اید، چه رتبه یا نمره خوبی کسب کرده اید، چه مدرک معتبری دارید و ... همه این موارد را ذکر کنید.

بهترین مقاله از نظر گوگل هم در زمینه متن تبلیغات تدریس خصوصی مقاله
نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد است. مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

7- تبلیغ خودتان را در فروم ها و شبکه های اجتماعی پخش کنید.

می توانیدعلاوه بر ورودی هایی که ممکن است از طریق بازدیدهای طبیعی سایت ایران مدرس و یا از طریق گوگل برای صفحه شما وجود داشته باشد خودتان هم با پخش کردن تبلیغ خودتان در شبکه های اجتماعی هم اعتبار آن را برای گوگل افزایش دهید و هم باعث شوید از روش های دیگری هم تبلیغ شما ورودی داشته باشد. در صفحاتی که در مورد تدریس و یا دروس تدریسی شما در انجمن ها بحث شده است عنوان آگهی خودتان را قرار دهید. اگر وبلاگی دارید از وبلاگ خودتان هم به صفحه آگهی خودتان لینک بدهید.

8- قیمت مناسب تری در نظر بگیرید و یا عبارت توافقی را در بخش هزینه تدریس بنویسید.

مدرسینی که به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی را دنبال می کنند در بخش هزینه تدریس خصوصی از عبارت توافقی استفاده می کنند. ممکن است اگر قیمت را خیلی بالا در نظر گرفته باشید به همین دلیل تعدادی از تماس ها که ممکن بود با شما گرفته شود به دلیل هزینه بالا گرفته نشود. اگر فکر می کنید قیمت را بالا در نظر گرفته اید هزینه مناسب تری را ثبت کنید و یا از عبارت توافقی استفاده نمائید.

در مقاله
قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی در زمینه قیمت تدریس خصوصی توضیحات خوبی ارائه شده است.

9- ممکن است لازم باشد در دروس تدریسی خودتان تجدید نظر نمائید.

شاید قبلا دروسی را تدریس می کردید که الان برای آن متقاضی زیادی وجود ندارد. ممکن است مثلا قبلا برای دروس رشته ریاضی فیزیک تعداد متقاضی بیشتر بوده باشد و الان اکثرا به سمت رشته تجربی رفته باشند. یا مثلا در تابستان شاید باید دروس دیگری را تدریس کنید. ممکن است در مقطع دانشگاه دروس رشته ای را تدریس می کردید که الان خود آن رشته بازارکار ندارد و در نتیجه دانشجویان هم انگیزه ای برای استفاده از کلاس خصوصی نداشته باشند. به دروسی که درس می دهید نگاهی بیندازید و اگر لازم است تجدید نظر کنید و دروس جدیدی را اضافه کنید. البته باید آمادگی های لازم را هم در خودتان ایجاد نمائید.

10- از آگهی های تدریس خصوصی با بازدید بالا ایده بگیرید.

در همین سایت ایران مدرس چرخی بزنید و آگهی های تدریس خصوصی اساتید مختلف را ببینید. ممکن است هر استاد نکته ای را ذکر کرده باشد که بسیار به درد شما بخورد. از آنها ایده بگیرید (مشاهده لیست مدرسین خصوصی). البته آگهی های سایر اساتید را کپی نکنید ولی می توانید از اینکه چگونه متن را نوشته اند و یا چه مواردی را ذکر نموده اند ایده بگیرید. خصوصا به آگهی های مدرسین و اساتید ویژه که در کار تدریس خصوصی جدی تر هستند بسیار دقت کنید.

مطالعه مقاله
نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازدید را هم به شما پیشنهاد می کنیم.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 630 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image