ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ارائه شده است. اگر می خواهید آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موثر و پربازده باشد و شاگردهای بیشتری را جذب کنید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- عنوان اگهی خودتان را جذاب بنویسید. مهمترین افتخار و ویژگی برجسته خودتان را همراه با مهمترین دروس تدریسی خودتان در عنوان آگهی بنویسید. اگر مثلا جلسه اول را رایگان برگزار می کنید و یا کلاس های شما ویژگی جذاب و منحصر به فردی دارد در عنوان تبلیغ بنویسید.

2- برای تبلیغ خودتان عکس مرتب و خوب و مناسبی انتخاب نمائید. شیک ترین عکس شما که حالت رسمی هم داشته باشد بسیار مناسب است. 20 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا

3- تبلیغ خودتان را به صورت مرتب به روز رسانی کنید. با به روز رسانی اگهی خودتان در ایران مدرس در موقعیت بالاتری نمایش داده خواهید شد.

4- آگهی های تدریس خصوصی سایر اساتید را بررسی کنید (مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی) و ببینید چه نکات خوب در تبلیغ هر استاد وجود دارد و برای تبلیغ خودتان هم آن را اعمال نمائید.

5- بین هزاران آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی موجود در اینترنت متقاضیان نمی دانند که به کدام استاد اعتماد کنند. در متن تبلیغات خودتان مدارک و مستنداتی ارائه کنید که باعث اعتماد سازی شود. نظرات مثبت شاگردهای قبلی در این راستا بسیار مفید است.


6- به مرور زمان متن تبلیغ خودتان را کاملتر بنویسید. هر چه آگهی شما کاملتر نوشته شده باشد در جذب شاگرد برای شما بهتر عمل خواهد کرد. در ضمن نشان می دهد که شما در کار خودتان جدی تر هستید. 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده

7- برای دروس تدریسی خودتان در همین سایت جزوه ثبت کنید. هم باعث افزایش بازدید صفحه آگهی شما می شود و هم کاربران بیشتر با شما آشنا شده و در نتیجه احتمال جذب شاگرد افزایش می یابد.

8- اگر در سایت های مختلف تبلیغ می دهید آگهی های تکراری ثبت نکیند. گوگل متن های تکراری و کپی شده را تشخیص می دهد.
10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر

9- در صورت تمایل تبلیغ با پرداخت هزینه تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا در موقعیت بالاتری نمایش داده شده و بیشتر دیده شود.

10- هزینه تدریس را در آگهی تدریس خصوصی مناسب انتخاب کنید تا متقاضیان تدریس خصوصی ترغیب شوند با شما برای کلاس تماس بگیرند.

برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و بعد از ثبت نام تبلیغات تدریس خودتان را درج کنید. - حتما بخوانید:
نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 420 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image