ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله کنکور بهترین مدرس شیمی کنکور

بهترین مدرس شیمی کنکور

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی بهترین مدرس شیمی کنکور هستید .... اگر می خواهید برای کسب درصد بالا در کنکور با یکی از بهترین معلم های خصوصی شیمی کنکور کلاس داشته باشید .... در هر صورت ادامه این مقاله را بخوانید.

برای مشاهده کاملترین لیست مدرسین شیمی متوسطه، دانشگاهی و کنکور در همین سایت ایران مدرس همراه با شماره تماس مدرسین و قیمت کلاس های شیمی بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کلیک کنید.

بهترین مدرس شیمی کنکور چه ویژگی هایی دارد؟ بهترین اساتید شیمی کنکور معمولا خودشان در کنکور برای شیمی درصد بالایی کسب نموده اند. اگر یک استاد شیمی کارنامه خودش را به شما نشان دهد و برای شیمی درصد بالایی کسب نموده است می توان تا حد زیادی به ایشان اطمینان کرد. نکته دیگر اینکه اساتید خوب شیمی معمولا شاگردهای موفقی دارند. اگر بتوانید کلاس ها را با استادی هماهنگ کنید که خودش در شیمی کنکور موفق بوده است و مستند به شما نشان دهد که شاگردهای موفقی داشته است بسیار خوب است. اگر می خواهید در شیمی کنکور درصد بالای 80 را کسب نمائید باید با استادی کلاس داشته باشید که خودش به چنین نتیجه ای رسیده باشد. پیشنهاد می شود این مقاله را هم مطالعه کنید:
بهترین مدرسین شیمی، لیست 10 استاد برتر شیمی

چگونه بهترین مدرس شیمی کنکور را انتخاب کنیم؟ در همین سایت ایران مدرس با کلیک بر روی عبارتی که در بالا ذکر شد می توانید لیست کامل مدرسین شیمی خانم و آقا در تهران و کل ایران را مشاهده نمائید. البته تمامی مدرسین شیمی ممکن است به صورت کنکوری این درس را تدریس نکنند. باید رزومه کاری و سوابق تدریس و توضیحات تبلیغ مدرسین را بخوانید و با اساتیدی تماس بگیرید که در زمینه شیمی کنکور فعالیت دارند. مدرسی را برای کلاس های خصوصی شیمی کنکور انتخاب کنید که ویژگی هایی که در بالا ذکر شد را داشته باشد. بعضی از اساتید در همین سایت تبلیغ خودشان را به صورت ویژه ثبت نموده اند و به صورت جدی تری در این زمینه فعالیت دارند. بهتر است با این اساتید کلاس ها را هماهنگ نمائید.

مطالعه مقاله
چگونه شیمی را 100 بزنیم هم مفید است.

قیمت کلاس های شیمی کنکوری چقدر است؟ کلاس های شیمی کنکور به نسبت شیمی متوسطه و دانشگاهی معمولا قیمت بالاتری دارد. مدرسینی که شیمی را به صورت کنکوری تدریس می کنند معمولا برای اینکه بتوانند در این زمینه فعالیت داشته باشند نکات کنکوری زیادی را مطالعه نموده اند و تست های کنکور را هم بررسی کرده اند. برخی از این اساتید جزواتی به صورت کنکوری آماده نموده اند و وقت زیادی را برای کسب آمادگی صرف نموده اند. بنابراین برای کلاس های خودشان هزینه بیشتری را در نظر می گیرند. همچنین به علت اینکه اهمیت شیمی کنکور به نسبت شیمی امتحان بالاتر است در نتیجه قیمت این کلاس ها به این دلیل هم بالاتر می باشد.

چگونه از کلاس های شیمی کنکور بهترین استفاده را داشته باشیم؟ برای اینکه بتوانید در شیمی کنکور نتیجه خوبی بگیرید همین که بهترین مدرس شیمی کنکور را در کنار خودتان داشته باشید کافی نیست. بلکه خودتان هم باید سعی کنید بهترین عملکرد را داشته باشید. بهترین عملکرد به این معنی است که در زمان های بین کلاس ها و با برنامه ریزی و دقت بالا درس را بخوانید. باید سعی کنید به اندازه کافی مطالعه داشته باشید تا کلاس های تدریس خصوصی هم مفید باشد. اتفاقا وقتی خودتان خوب درس می خوانید و خوب درس شیمی را مطالعه می کنید خود کلاس ها هم بازدهی بیشتری خواهد داشت. وقتی درس می خوانید اشکالاتی که دارید خودش را نشان می دهد و می توانید از مدرس شیمی خودتان سوال بپرسید.

پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید:
نحوه مطالعه درس شیمی برای کنکور

بهترین جزوات آموزشی و تست های شیمی کنکور: تعدادی از بهترین جزوات آموزشی و تست های شیمی کنکور در ادامه ارائه شده است. برای دانلود بیشتر سوالات امتحانی، جزوه آموزشی و تست کنکور شیمی بر روی عبارت دانلود شیمی کلیک نمائید.

جزوه کنکوری اوربیتال: فصل اول: ساختار اتم

دانلود رایگان تست های کنکور فصول اول تا سوم شیمی 1 اول دبیرستان

دانلود تست های کنکور شیمی 2 ( مدل های اتمی امروزی) همراه با کلید پاسخ

نحوه مطالعه شیمی برای کنکور

دانلود سوالات شیمی کنکور سراسری 86 رشته تجربی


عبارت های کلیدی: بهترین مدرس شیمی کنکور، موفقیت در شیمی با کلاس های خصوصی، نحوه کسب درصد بالا در شیمی کنکوری، معلم شیمی برای تدریس خصوصی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3033 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image