ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله کنکور رتبه های برتر کنکور 1400 همراه با مصاحبه با نفرات 1 تا 10 کنکور سراسری سال 1400

رتبه های برتر کنکور 1400 همراه با مصاحبه با نفرات 1 تا 10 کنکور سراسری سال 1400

به اشتراک گذاری

رتبه های برتر و نفرات زیر 10 کنکور 1400 همراه با مصاحبه و گفتگو با نفرات اول تا دهم کنکور سراسری سال 1400 در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید با نفرات برتر کنکور سال 1400 رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان آشنا شوید و گفتگو با این رتبه های برتر را بخوانید ادامه این مطلب را مطالعه نمائید.
برای مشاهده لیست اساتید و مدرسین برتر کنکور در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی کنکور کلیک کنید. مطالعه
میزان شرکت رتبه های برتر کنکور در کلاسهای کنکور هم مفید است.
رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 1400 رشته تجربی
اسامی نفرات برتر کنکور 1400 رشته تجربی در این بخش اعلام می شود. نفرات اول کنکور تجربی معمولا برای اکثر دروس خودشان درصد بالای 80 و 90 را کسب می کنند. این افراد از 6 تا 12 ساعت معمولا مطالعه روزانه دارند. برای کسب رتبه برتر در کنکور تجربی بدست آوردن درصد بالا در زیست و دروس تخصصی بسیار مهم است. این افراد معمولا تلاش و پشتکار بالایی داشته اند و در ایام تحصیل و خصوصا سال قبل از کنکور 1400 با جدیت و برنامه ریزی درست دروس را مطالعه کرده اند و تکنیک های تست زنی را هم به خوبی اجرا کرده اند. اسامی نفرات 1 تا 10 رشته تجربی سال 1400 به این صورت است: ۱.نیما ابولحسنی از تبریز ۲. پارسا فتحی از اردبیل ۳.عرفان کرپه از بندر ترکمن ۴. آیناز مارالی از جلفا ۵. حسن قیم از اهواز ۶.آرین آور از تهران ۷. باربد محمدی از سقز ۸. محمدحسن فلاحت از اهواز ۹.آوا فاضلی از اصفهان ۱۰.نگین سرلک از تهران مطالعه کنید:
نحوه مطالعه زیست و ریاضی برای کنکور تجربی

حتما بخوانید:
رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 99 همراه با مصاحبه با نفرات اول تا دهم کنکور سراسری سال 99
رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 1400 رشته ریاضی فیزیک
به محض اعلام شدن اسامی نفرات برتر کنکور سراسری 1400 اینجا اعلام می شود. نفرات برتر رشته ریاضی-فیزیک معمولا به رشته های مهندسی در مقطع دانشگاه علاقه دارند و نفرات برتر کنکور 1400 رشته ریاضی هم مانند سال های قبلی معمولا رشته های تاپ مهندسی مانند مهندسی برق، مکانیک و عمران و .... را از دانشگاههای تراز اول کشور مانند صنعتی شریف، امیرکبیر، دانشگاه تهران و ... انتخاب می کنند. برای بدست آوردن رتبه 1 تا 10 رشته ریاضی فیزیک بسیار مهم است که متقاضیان کنکور در دروسی مانند ریاضی و فیزیک درصد عالی را کسب نمایند. معمولا برای این دروس باید بالای 80 درصد را کسب نمود. البته درصد اکتسابی رتبه های تک رقمی در هر سال به میزان سختی سوالات هم بستگی دارد. اطلاعات تکمیلی در ادامه ارائه می شود. اسامی نفرات برتر کنکور 1400 رشته ریاضی - فیزیک به این ترتیب است: ۱.  محمدپیام تائبی از تهران ۲. محمدشایان شعبانی از رفسنجان ۳. محمد اسماعیلی از اراک ۴. پارسا نوروزی نژاد از سبزوار ۵. امیرمهدی میقانی از اراک ۶. ترانه خسروجردی از مشهد ۷. محمدجواد احمدپور از اصفهان ۸. محمدحسن جعفرآبادی از تهران ۹. ماهان بیهقی از تهران ۱۰.دانیال غریب از مشهد - این مقاله خوب را هم حتما و حتما بخوانید:
درصدها، ساعت مطالعه و عوامل موفقیت رتبه های برتر کنکور 1400 از زبان خودشان



مطالعه نمائید:
توصیه های مفید و کاربردی برای انتخاب رشته بهتر در کنکور 99 و 1400
برترین نفرات و رتبه های 1 تا 10 کنکور 1400 رشته زبان
رتبه های برتر و 1 تا 10 کنکور سال 1400 رشته زبان در این قسمت ارائه می گردد. افرادی که موفق می شوند در رشته زبان جزو نفرات اول تا دهم کنکور 1400 شوند معمولا در رشته دیگری هم امتحان می دهند. این افراد هم بسیار خوب و دقیق با برنامه ریزی درس خوانده اند و کمترین اشتباه را در پاسخ دهی به تست های کنکور داشته اند. افرادی که در کنکور زبان رتبه زیر 10 را کسب نموده اند معمولا پایه زبان قوی ای هم دارند و در درک مطلب، مکالمه، گرامر و ... سطح بسیار خوبی دارند. سرعت و دقت بالا برای کسب درصد بالا در کنکور زبان مهم است. شرکت در کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور هم می تواند مفید باشد. رتبه های 1 تا 5 گروه آزمایشی زبان‌های خارجی 1400 در ادامه ارائه شده است: ۱. امیرحسین زرندی از خوی ۲. سحر درودگر از تربت حیدریه ۳. آرتین معتبری از تهران ۴. دانیال منتظری از اصفهان ۵. امیرحسن جعفرآبادی از تهران ۵. سیدمحمد صادق سیدهاشمی ریزی از کرج

مطالعه نمائید:
مهمترین عوامل در موفقیت تحصیلی رتبه های اول تا سوم کنکور 92 از زبان خودشان
نفرات اول و برترین رتبه های رشته هنر آزمون سراسری سال 1400
برترین نفرات کنکور 1400 رشته هنر به محض اعلام اینجا ارائه می شود. کسب رتبه 1 تا 10 در رشته هنر هم مانند رشته های دیگر به اراده قوی و علاقه و انگیزه فراوان نیاز دارد. مسلما افرادی که توانسته اند به این موفقیت دست یابند و در کنکور 1400 بدرخشند علاقه زیادی به رشته تحصیلی خودشان دارند و در کنار اراده عالی، این افراد معمولا هوش سرشار و ذوق هنری خوبی هم دارند. رتبه های برتر کنکور هنر 1400 و سال های دیگر هم برنامه ریزی خوبی برای خودشان داشته اند و استعداد سرشاری دارند. لیست نفرات 1 تا 5 گروه آزمایشی هنر در ادامه ارائه شده است: ۱. سیدسپهر فرندی از زنجان ۲. بهنود امیری از کرج ۳. پریا الستی از تهران ۴. می سا شفیع پورمومنی از رشت ۵. پروشا یوسف سیاه بندی از تهران - مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: رتبه های برتر کنکور 1401

پیشنهاد می شود مطالعه کنید: 
دانلود پاسخ تشریحی تست های کنکور فیزیک رشته تجربی کنکور سراسری سال 1400
اسامی و لیست نفرات برتر و رتبه های اول تا دهم کنکور 1400 رشته علوم انسانی
در این بخش هم به محض اعلام نفرات برتر کنکور 1400 انسانی اعلام می شود. اگر می خواهید وکلا، حقوقدانان، مشاورین و روانشناسان برجسته و برتر آینده را ببینید مسلما باید با رتبه های برتر کنکور 1400 رشته انسانی آشنا شوید. این افراد هم توانسته اند در درس های بسیار مهم و سخت رشته خودشان مانند عربی رشته انسانی و ... درصد های بالایی را کسب کنند. این افراد موفق در مسیر درستی که هم جهت با علابق خودشان است قرار گرفته اند که توانسته اند به چنین موفقیت بزرگی برسند. برای رسیدن به موفقیت بالا در کنکور داشتن پشتکار، برنامه ریزی، علاقه به رشته تحصیلی، داشتن هدف و انگیزه بالا و .... لازم است. برای این عزیزان آرزوی موفقیت و سلامت و تندرستی داریم. در ادامه رتبه های برتر 1 تا 10 کنکور انسانی 1400 هم ارائه شده است: 1.امیرمهدی زلفی از ابهر ۲. جواد عبدیائی از شمیرانات ۳.محمدجواد مهدیان از شاهین شهر و میمه ۴.امیرحسین جلالی از یزد ۵.امیرمحمد باقری کرگشه از تهران ۶. حسین ملکی پور از نیشابور ۷. سحر محمدی از زنجان ۸.سیدمحمدعلی شهرستانی از شمیرانات ۹. دانیال دولتشاهی از تهران ۱۰. امیرمحمد سلیمانی از تهران

این مقاله خوب را هم از دست ندهید:
کاملترین و بهترین توصیه ها برای انتخاب رشته صحیح و درست کنکور سراسری
مصاحبه با نفرات اول تا دهم کنکور سراسری سال 1400
در این بخش گفتگو و مصاحبه با نفرات برتر کنکور 1400 ارائه می شود تا رمز موفقیت ایشان را متوجه شوید. معمولا مصاحبه و گفتگو با افراد موفق و برتر در هر زمینه ای برای افرادی که می خواهند در آن زمینه پیشرفت کنند و خودشان موفق باشند بسیار مفید است. در این بخش سعی می شود مصاحبه با رتبه های برتر کنکور 1400 قرار داده شود. در این مصاحبه ها معمولا نحوه مطالعه رتبه های برتر، کتاب های کمک آموزشی که مطالعه کرده اند، آزمون های آزمایشی ایشان، تعداد ساعت مطالعه در روز برای رتبه های 1 تا 10، نحوه تست زنی، تفریحات سالم در ایام کنکور و ... پرسیده می شود و برای دانش آموزانی که می خواهند در کنکور موفق باشند و جزو رتبه های برتر شوند این مصاحبه ها بسیار مفید است. افراد موفق و رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور در مصاحبه های خودشان به نکات مهمی اشاره می کنند که هم می تواند راهنمای خوبی برای متقاضیان کنکور باشد و هم در بسیاری از موارد انگیزه بخش است. برترین رتبه های کنکور 1400 هم مطالب بسیار خوبی در این زمینه ارائه می کنند.
حتما مطالعه کنید:
مصاحبه با رتبه های 1 و 2 کنکور 95 - راز موفقیت و تعداد ساعت مطالعه رتبه های برتر
تعداد ساعت مطالعه و رمز موفقیت رتبه 2 کنکور تجربی 1400
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پارسا فتحی، نفر دوم کنکور تجربی ۱۴۰۰ ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من متولد سال ۱۳۸۲ در شهر اردبیل هستم و در مدرسه شهیدبهشتی اردبیل تحصیل می‌کردم و تلاش جدی خود برای کنکور را از سال دهم دبیرستان آغاز کردم. وی افزود: در روزهای تعطیل بین ۹ تا ۱۱ ساعت مطالعه داشتم و توصیه‌ام به کسانی که می‌خواهند در سال بعد کنکور دهند این است که هیچ وقت ناامید نشوند و از فراز و فرودها هراسی نداشته باشند و مطمئن باشند که کوچکترین زحمتی بکشند قطعا روزی نتیجه خواهد داد.
فتحی بیان کرد: پزشکی یکی از رشته‌های دلخواه من است و آن را فارغ از توجه به درآمد یا موقعیت اجتماعی، انتخاب کرده‌ام، از اینکه بتوانم با دانشم جان انسان‌ها را نجات دهم، لذت می‌برم. رتبه دوم کنکور تجربی ۱۴۰۰ تصریح کرد: از سال دهم تا الان همواره سعی داشتم که نمره‌های بالایی را کسب کنم؛ درس‌های فیزیک و شیمی و ریاضی نقاط قوت من هستند و البته درس‌های زیست و ادبیات برایم چالش‌برانگیز هستند و سؤالاتی وجود دارد که با شک به آن‌ها پاسخ می‌دهم‌. حتما بخوانید:
مصاحبه با رتبه های 2 و 3 کنکور تجربی، تعداد ساعت مطالعه و رشته انتخابی رتبه 2 و 3 کنکور تجربی


فتحی ادامه داد: منابع در این سه درسی که در آن‌ها قوی هستم، تنوع و کیفیت بیشتری دارند و برای پاسخ به سوالات و رفع اشکالات در این دروس به تمرین و تکرار تست‌های زیاد مشغول بودم و روش ویژه‌ای ندارم، ولی از مسیری که برای هر درس طی می‌کنم، آگاهی دارم و دقیق می‌دانم که هدفم از مطالعه‌ هر درس، رسیدن به چه سطحی از تسلط است و سعی می‌کنم فرمول‌ها را طوری بفهمم و یاد بگیرم که بتوانم با کمک آن‌ها به انواع سؤالات پاسخ بدهم. وی تشریح کرد: در کنار سخت‌کوشی و داشتن امید و انگیزه، هدفم این است که در هر درس، کمترین اشکال را داشته باشم، خیلی به تراز و رتبه اولویت نمی‌دهم، فکر کردن به این مسائل آرامش را از بین می‌برد، حرف‌زدن خیلی راحت‌تر از عمل‌کردن است، اما سعی می‌کنم به حاشیه‌ها فکر نکنم و تمرکزم بر یادگیری باشد.
فتحی ادامه داد: در ماه‌های اخیر ساعت مطالعه‌ام بین ۸ تا ۱۰ ساعت متغیر بوده است، افت و پیشرفتم را با میزان تلاشم مقایسه کرده و بر اساس آن، هدف‌گذاری می‌کردم. وی تاکید کرد: مهم‌ترین سال، برای دانش‌آموزان کنکوری سال دوازدهم است، دانش آموز علاوه بر مطالعه‌ عمیق درس‌های دوازدهم باید مرور کامل درس‌های پایه را هم انجام دهد، دانش آموزبایددر بهار و تابستان تلاش کند اشکالاتش را در مباحث پایه به کمترین مقدار ممکن برساند و در حد توان حداکثر پیش‌خوانی را داشته باشد باید سرعت عملش را در زدن تست‌های عمومی بیشتر کند، به نظرم آموزش‌ها و آزمون‌های حضوری کارایی بیشتری دارند.
رشته انتخابی و دلایل موفقیت رتبه 4 کنکور ریاضی 1400
رتبه چهارم کنکور سراسری در گروه آزمایشی ریاضی و فنی با بیان اینکه میوه ۱۲ ساله تلاش خودم را با با کسب این رتبه و موفقیت در کنکور سراسری چیده‌ام، بیان کرد: در تمام این سال‌ها تلاش کردم که به موفقیت دست پیدا کنم و در کنار تلاش خودم حضور خانواده به کسب این رتبه کمک کرد.

نوروزی‌نژاد با بیان اینکه در سوالات تستی به خوبی تجزیه و تحلیل انجام می دادم و نکات سوالات را پیدا می کردم و متکی به افراد دیگر از جمله معلمان نبودم، بیان کرد: از معلمان سوالاتم را می‌پرسیدم ولی در نکته یابی سوالات به خودم متکی بودم. وی در خصوص ثبت نام در موسسات آموزشی برای کنکور سراسری و کلاس‌های خصوصی، گفت: حتی یک جلسه از کلاسهای کنکور استفاده نکردم و تنها خودم به مطالعه دروس می‌پرداختم و سعی بر این بود که از تست های کتاب های آموزشی برای افزایش آمادگی در کنکور سراسری استفاده کنم.
رتبه چهارم کنکور برای درباره انتخاب رشته و دانشگاه مورد علاقه خود برای ادامه تحصیل، گفت: به احتمال زیاد رشته برق در دانشگاه صنعتی شریف را انتخاب می‌کنم اما بین رشته های برق و کامپیوتر هنوز تردید دارم.


عامل اصلی موفقیت رتبه 2 کنکور ریاضی 1400 از زبان خودش
 رتبه ۲ کنکور ریاضی: کسب رتبه‌ام را لطف خدا می‌دانم. احتمال رتبه خوب را می‌دادم. رتبه دوم کنکور ریاضی و فنی از رفسنجان کسب رتبه‌اش را لطف خدا می‌داند و می‌گوید: اصل در رسیدن به یک جایگاه، علاقه است.

او فکرش را نمی‌کرد رتبه دوم را در گروه خود کسب کند اما احتمال می‌داد با رتبه خوبی پذیرفته شود. رتبه دوم کنکور ریاضی ۱۴۰۰، معلومات بالایی دارد، که این را در خلال صحبت‌هایش می‌شد فهمید، تعبیر او از موفقیت و کسب رتبه آن هم چنین رتبه مهمی از بین هزاران دانش‌آموز خیلی متفاوت بود. کسی که لطف خدا را عامل اصلی موفقیتش می‌داند و علاقه را اصل. محمدشایان شعبانی می‌گوید: تا علاقه نداشته باشی نمی‌توانی در راه هدفت گام برداری و بعد از علاقه و تلاش معتقد است اگر علاقه نداشته باشی نمی‌توانی خارج از میل باطنی به جایی برسی.
۴ اصفهانی در میان رتبه‌های برتر کنکور ۱۴۰۰
اسامی نفرات برتر کنکور در پنج گروه آزمایشی بر روی سایت سنجش آموزش کشور قرار گرفت که چهار دانش آموز از استان اصفهان در میان نفرات برتر کنکور ۱۴۰۰ قرار گرفتند.
در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، محمدجواد احمدپور در رتبه هفت کنکور امسال قرار گرفت.
در گروه آزمایشی علوم تجربی نیز آوا فاضلی با کسب رتبه نهم از اصفهان در این گروه آزمایشی درخشید.
همچنین در گروه آزمایشی علوم انسانی، محمدجواد مهدیان از شاهین شهر، رتبه سوم را کسب کرد و دانیال منتظری از اصفهان نیز رتبه چهار گروه آزمایشی زبان خارجی را به دست آورد. - مطالعه کنید:
درصدها، ساعت مطالعه و رمز موفقیت رتبه های 1 تا 3 کنکور تجربی


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 138605 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
رضا جباریان چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸

خوبه

rdvrf پنج شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

اقا ولی خدایی هنر خیلی رشته پیش پا افتاده و اسونیه و اصن ربطی به هوش و استعداد و تلاش نداره

رها غفاری دوشنبه ۱۱ امرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

سلام لطفا برای بچه های هنر هم رتبه های تا ده رو بذارید با سپاس از تلاش شما