ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله کنکور تصاویر و اسامی رتبه های برتر کنکور 1401 و مصاحبه با رتبه های 1 تا 10 کنکور سراسری 1401

تصاویر و اسامی رتبه های برتر کنکور 1401 و مصاحبه با رتبه های 1 تا 10 کنکور سراسری 1401

به اشتراک گذاری

در این مقاله تصاویر و اسامی رتبه های برتر کنکور 1401 و مصاحبه با رتبه های 1 تا 10 کنکور سراسری 1401 ارائه می شود. اگر می خواهید در زمینه کارنامه رتبه های برتر، رتبه های برتر قلمچی در کنکور 1401 و ... اطلاعاتی را کسب نمائید ادامه این مطلب را بخوانید.


رتبه های برتر کنکور 1401 برای موفق شدن هدف مشخصی برای خودشان در نظر گرفته اند و با برنامه ریزی، تلاش و پشتکار، توکل به خدا، مرورهای منظم و تست زنی صحیح، استفاده از منابع و اساتید مناسب، مشورت گرفتن از افراد موفق دیگر، تمرکز بر روی درس و ساعت مطالعه بالا و الگو قرار دادن رتبه های برتر کنکورهای سال های قبل برای خودشان توانسته اند این موفقیت عالی را بدست بیاورند. اگر می خواهید شما هم جزو افراد موفق کنکور باشید و در دانشگاه و رشته مد نظر خودتان درس بخوانید سعی کنید از این افراد موفق الگو بگیرید و در مسیر درست قدم بردارید. برای مشاهده لیست مدرسین مجرب کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید. مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: رتبه های برتر کنکور 1400 همراه با مصاحبه با نفرات 1 تا 10 کنکور سراسری سال 1400


توضیحات کلی در رابطه با رتبه های برتر کنکور 1401


رتبه های برتر کنکور 1401 و نفرات برتر کنکور به صورت کلی با اراده قوی و برنامه ریزی و توکل به خدا توانسته اند به این موفقیت بزرگ برسند. اگر مصاحبه با رتبه های 1 تا 10 کنکور را مطالعه کنید خواهید دید که این افراد از چند سال قبل از کنکور با برنامه ریزی و اراده قوی درس خوانده اند و در عین حال سعی کرده اند به موقع استراحت و تفریح را هم داشته باشند. افراد برتر کنکور با اراده و خواسته قوی شرایط را برای خودشان فراهم کرده اند و چون خواسته اند موفق شوند افراد خانواده هم کمال همکاری را با ایشان داشته اند. برای موفقیت در کنکور و خصوصا موفق شدن در حد و اندازه رتبه های برتر کنکور برنامه ریزی دقیق و ساعت مطالعه بالا لازم است. رتبه های زیر 10 کنکور 1401 هم از این امر مستثنی نیستند و ساعت مطالعه بالایی داشته اند. البته برنامه ریزی هر شخص با شخص دیگری فرق می کند و واضح است که شما برای کسب موفقیت بزرگ در کنکور باید برنامه ای داشته باشید که متناسب با عادت های خودتان باشد و به گونه ای باشد که برای شما مفید باشد. ممکن است برخی از افراد صبح را برای مطالعه ترجیح دهند و برخی دیگر در شب بازدهی بالاتری داشته باشند. واضح است که باید بر تکنیک های تست زنی هم مسلط باشید تا در کنکور نتیجه خوبی کسب کنید. البته توجه داشته باشید اینکه قبل از یادگیری مباحث سراغ تست زنی بروید خیلی مفید نیست. از طریق تست زنی نمی توان بر مباحث مسلط شد. ابتدا کتاب درسی را خوب بخوانید، تمرین حل کنید و بعد سراغ تست زنی بروید. استفاده از کلاسهای خصوصی هم برای رفع اشکال در دروس مختلف می تواند مفید باشد. به عنوان مثال، برای کسب درصد بالا در شیمی با بهترین اساتید شیمی کنکور کلاس داشته باشید. در این مقاله سعی شده است علاوه بر معرفی رتبه های برتر کنکور 1401 در رابطه با نحوه مطالعه، ساعت مطالعه، منبع درسی، کلاس های کنکور و سایر موارد مرتبط با این رتبه های برتر هم مطالبی ارائه شود تا دانش آموزان دیگر هم بتوانند با مطالعه این مطالب به سمت موفقیت در کنکور در سال های بعد حرکت نمایند.


حتما بخوانید: رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 99 همراه با مصاحبه با نفرات اول تا دهم کنکور سراسری سال 99


رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 1401 رشته علوم تجربی



اسامی نفرات برتر کنکور 1401 رشته تجربی در این بخش اعلام می شود. رشته تجربی شاید در حال حاضر پرطرفدارترین رشته باشد و برای این رشته درس زیست شناسی از اهمیت بالایی برخوردار است. رتبه های برتر کنکور تجربی با پشتکار و هوش بالا توانسته اند به این موفقیت دست پیدا کنند. زیر گروه یک تجربی به دلیل رشته های پرمتقاضی مانند پزشکی و دندان پزشکی، مهمترین زیرگروه های رشته تجربی است. در این زیر گروه 4 رشته پزشکی، دامپزشکی، دندانپزشکی، بیوتکنولوژی به صورت دکتری پیوسته ارائه شده است. بسیاری از رتبه های برتر و رتبه های 1 تا 10 کنکور تجربی در دانشگاه این رشته ها را انتخاب می نمایند. برای این زیر گروه درس زیست شناسی ضریب 4 را دارد و مهمترین درس می باشد. البته نفرات برتر کنکور 1401 و سال های دیگر سعی می کنند علاوه بر زیست در دروس دیگر مانند ریاضی، فیزیک و شیمی هم درصد خوبی را کسب نمایند. در ادامه می توانید عکس رتبه های برتر کنکور تجربی 1401 را مشاهده نمائید. اسامی رتبه های 1 تا 10 کنکور تجربی 1401 به ترتیب رتبه به این صورت می باشد: رتبه اول: فرناز حسن زاده از بویراحمد، علیرضا دهقانی تفتی از یزد، سبا رضائی بروجنی از بروجن، محمدطه رنجی از ارومیه، نگار هاشم زاده از تبریز، ارشیا انتظاری ابوخیلی از تهران، عالیه میرزائی از شهربابک، رضا نوری از ارومیه، سیدعلی علوی خوشحال از سبزوار و امیرمهدی امامی از زنجان. همانطور که مشاهده می کنید از رتبه های برتر کنکور تجربی فقط ۱ نفر ساکن تهران است و از شهرهای مختلف بین این افراد حضور دارند. شاید کنکور تجربی در حال حاضر پر رقابت ترین رشته باشد و کسب رتبه ۱ تا ۱۰ در رشته علوم تجربی کار راحتی نیست.


کلیک کنید: مشاهده اساتید فعال در زمینه مشاوره و انتخاب رشته کنکور



این مقاله خوب را هم حتما و حتما بخوانید: درصدها، ساعت مطالعه و عوامل موفقیت رتبه های برتر کنکور 1400 از زبان خودشان


رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 1401 رشته ریاضی فیزیک


به محض اعلام شدن اسامی نفرات برتر کنکور سراسری 1401 اینجا اعلام می شود. رشته ریاضی فیزیک رشته سختی به حساب می آید و علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته های مهندسی وارد این رشته می شوند. برای رتبه برتر شدن در این رشته هم تلاش زیادی لازم است. برای کسب موفقیت در کنکور ریاضی کسب درصد بالا در دروس ریاضی، فیزیک و شیمی اهمیت زیادی دارد. اگر می خواهید در ریاضی کنکور درصد بالایی کسب کنید بهتر است یک معلم ریاضی مجرب در کنار خودتان داشته باشید. نفرات اول کنکور 1401 هم کم و بیش از کلاس های کنکور استفاده کرده اند. برای رشته ریاضی درس ریاضی در زیرگروه 1 ضریب 4 دارد و معمولا رتبه های تک رقمی و دو رقمی در ریاضی کنکور درصد بالایی کسب نموده اند. در ادامه عکس رتبه های برتر رشته ریاضی کنکور سراسری 1401 را می توانید مشاهده نمائید. نفرات برتر کنکور 1401 گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی به صورت زیر می باشد: 1- سیدحسین سیدمهدی جاسبی از تهران، 2- امیرپارسا بهرامی از تهران 3- علیرضا ملک حسینی از اراک 4- امیرهمایون شریفی زاده از گرگان 5- پوریا غفوری از یزد 6- امیرماهان معصومی از اصفهان 7- محمدپارسا قادراحمدی از تهران 8- آرمین خسروی از تهران 9- شایان بقائی نژاد از مشهد 10- سبحان لطفی از نیشابور. از 10 نفر رتبه برتر رشته ریاضی 4 نفر ساکن تهران هستند و به نسبت رشته علوم تجربی افراد بیشتری از تهران در این لیست قرار دارند.



پیشنهاد می شود مطالعه کنید:  دانلود پاسخ تشریحی تست های کنکور فیزیک رشته تجربی کنکور سراسری سال 1400


برترین نفرات و رتبه های 1 تا 10 کنکور 1401 رشته زبان


رتبه های برتر و 1 تا 10 کنکور سال 1401 رشته زبان در این قسمت ارائه می گردد. رشته زبان رشته بسیار خوب و جذابی است و افرادی که به زبان های خارجی علاقه دارند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. بعضا رتبه های برتر رشته های دیگر در این رشته هم رتبه خوبی کسب می نمایند. رشته های زیر گروه یک زبان در دو مقطع کارشناسی و کاردانی ارئه می شود که رشته های کارشناسی آن شامل رشته های آموزش زبان انگلیسی، زبان و ادبیات انگلیسی و ... می باشد. البته در زیر گروه های دیگر می توانید در زمینه آموزش سایر زبان های خارجی مانند زبان فرانسه، آلمانی و ... هم ادامه تحصیل دهید. رتبه های برتر کنکور زبان 1401 هم با پشتکار بالا و برنامه ریزی در ایام کنکور مطالعه کرده اند و در ادامه می توانید تصویر این افراد موفق را مشاهده نمائید. اسامی رتبه های برتر کنکور 1401 گروه آزمایشی زبانهای خارجی به این صورت می باشد: 1- کیارش علیزاده از تبریز 2- امیرحسین کیوانی از مشهد 3- علیرضا ملک حسینی از اراک 4- نوید یونسی ملردی از تهران 5- سیدعلیرضا سیدشاکری از تهران (منبع: سایت سازمان سنجش). در لیست افراد برتر رشته زبان های خارجی هم 40 درصد دانش آموزان ساکن تهران می باشند. توجه کنید که رتبه ۳ رشته زبان رتبه ۳ رشته ریاضی فیزیک را هم کسب کرده است.



حتما مطالعه کنید: مصاحبه با رتبه های 1 و 2 کنکور 95 - راز موفقیت و تعداد ساعت مطالعه رتبه های برتر


نفرات اول و برترین رتبه های رشته هنر آزمون سراسری سال 1401


برترین نفرات کنکور 1401 رشته هنر به محض اعلام اینجا ارائه می شود. افرادی که عاشق هنر و کارهای هنری هستند به سمت این رشته جذب می شوند. واضح است برای موفقیت در این رشته علاقه و تلاش بسیار مهم است. در زیر گروه اول رشته هنر در مقطع کارشناسی رشته هایی نظیر ارتباط تصویری، چاپ، نقاشی، صنایع دستی و ... ارائه شده است و درک عمومی هنر و خلاقیت تصویری و تجسمی ضرایب بالایی دارند. در ادامه تصویر رتبه های برتر و پرتلاش کنکور هنر 1401 قابل مشاهده است. اسامی رتبه های 1 تا 5 کنکور هنر سال 1401 به این صورت می باشد: 1- کیاناز شاطریان از اصفهان 2- شایا قنادان زاده از تهران 3- صبا سلطانی از تهران 4- ملیکا هادی نیا از تهران 5- علیرضا فصیحی نژاد از تهران. برای رشته هنر درصد بالایی از رتبه های 1 تا 5 تهرانی هستند و از 5 نفر رتبه برتر 4 نفر ساکن تهران می باشند. البته نفر اول از اصفهان است و اصفهانی ها هم در کنکور 1401 عملکرد خوبی داشته اند. به نسبت رشته های دیگر، در رشته هنر درصد بالاتری از رتبه های برتر به خانم ها اختصاص داده شده است و از 5 نفر رتبه برتر این رشته 4 نفر خانم هستند (به عبارت دیگر 80 درصد از رتبه های برتر کنکور هنر سال 1401 خانم هستند). در مقایسه با رشته های دیگر، واضح است که داوطلبان خانم در رشته هنر عملکرد بهتری داشته اند. رتبه های برتر کنکور 1401 در تمام رشته ها با پشتکار، تلاش، مطالعه و برنامه ریزی درست، توکل به خدا و تمرکز روی هدفی که داشته اند و با این باور که می توانند موفق شوند و حرکت کرده اند به نتایج عالی رسیده اند و این موارد را می توان به عنوان رموز موفقیت ایشان بیان نمود.



مطالعه کنید: درصدها، ساعت مطالعه و رمز موفقیت رتبه های 1 تا 3 کنکور تجربی


اسامی و لیست نفرات برتر و رتبه های اول تا دهم کنکور 1401 رشته علوم انسانی


در این بخش هم به محض اعلام نفرات برتر کنکور 1401 انسانی اعلام می شود. حقوق دان ها و وکلا و ... فارغ التحصیل این رشته هستند. اگر به ادبیات و عربی علاقه دارید می توانید در این رشته موفق شوید. در زیر گروه 1 رشته انسانی رشته هایی به صورت کارشناسی ارشد پیوسته ارائه شده اند که شامل كارشناسی ارشد پيوسته معارف اسلامی و ارشاد، كارشناسی ارشد پيوسته علوم قضایی، كارشناسی ارشد پيوسـته معـارف اسـلامی و حقوق و ... می باشد. رتبه های برتر و فوق العاده کنکور انسانی 1401 بر کتاب درسی تسلط کامل پیدا کرده اند و در ادامه مرور و تست های استاندارد را هم مد نظر قرار داده اند. در زیر گروه 1 رشته انسانی زبان و ادبیات فارسی و عربی ضریب بالایی دارد و این رتبه های برتر برای این دو درس درصدهای بالایی را کسب نموده اند. در ادامه می توانید عکس رتبه های 1 تا 10 کنکور انسانی را مشاهده کنید. این افراد موفق هم با برنامه ریزی و پشتکار توانسته اند به هدف خودشان برسند. در گروه آزمایشی علوم انسانی محمد بهرامی از کرمانشاه و مائده ملکی از تبریز به ترتیب رتبه های اول و دوم کنکور 1401 را بدست آوردند. سایر رتبه های برتر کنکور علوم انسانی به صورت زیر می باشد: رتبه 3- سیده مهرناز سیدی از مشهد رتبه 4- امیرمهدی تبار از تهران رتبه 5- پرهام سنکیان از مشهد رتبه 6- احسان کلاته عربی از مشهد رتبه 7 - حدیث گرجی از تهران رتبه 8- سوگند بیگلری از تهران رتبه 9- مطهره قربانعلی از اراک رتبه 10- علیرضا نصیری از شمیرانات. در رشته علوم انسانی 3 نفر اول از شهرهای دیگری غیر از تهران می باشند و مشهدی ها هم در این رشته عملکرد خوبی داشته اند.



مطالعه کنید: 7 راز موفقیت در کنکور


مصاحبه با نفرات برتر کنکور سراسری 1401 و دلایل موفقیت ایشان


در این بخش سعی می شود به صورت کامل مصاحبه با افراد برتر کنکور 1401 ارائه شود. در همین سایت ایران مدرس در رابطه با موفقیت در کنکور و دلایل موفقیت رتبه های برتر کنکور توضیحات زیادی ارائه شده و مقالاتی هم معرفی گردید. در این بخش مصاحبه با رتبه های اول تا دهم کنکور 1401 ارائه می شود. در مصاحبه افراد برتر کنکور معمولا این افراد از نحوه موفقیت خودشان حرف می زنند و دانش آموزان را به امید واری، مثبت اندیشی و نداشتن هراس از پستی و بلندی ها توصیه می کنند. معمولا در مصاحبه رتبه های برتر کنکور سال های قبل و کنکور 1401 در رابطه با رشته انتخابی این رتبه های برتر هم سوال پرسیده می شود و رتبه های زیر 10 کنکور تجربی معمولا پزشکی، داروسازی و یا دندانپزشکی را انتخاب می نمایند. همانطور که گفته شد برای کنکور تجربی درس زیست از اهمیت بالایی برخوردار است و در کنار داشتن یک معلم خصوصی زیست شناسی مجرب می تواند بسیار موثر باشد. افراد موفق در کنکور معمولا برای خودشان هدف در نظر می گیرند و با انگیزه بالا درس می خوانند و درست تست می زنند. این افراد جلسه کنکور را در منزل برای خودشان شبیه سازی می کنند و سعی می کنند هیچ اشکالی را باقی نگذارند.بسیاری از رتبه های 1 تا 10 کنکور 1401 از کلاس های کنکور استفاده نکرده اند و برخی دیگر از معلم های مجرب کمک گرفته اند. برای دانش آموزان رشته ریاضی معمولا رشته هایی مانند مهندسی برق، مهندسی مکانیک، عمران، کامپیوتر و ... در اولویت انتخاب قرار دارد. مطمئنا رتبه های تک رقمی کنکور به رشته خودشان علاقه داشته اند که توانسته اند به چنین موفقیت بزرگی دست پیدا کنند. سال گذشته (کنکور 1400) 3 نفر برتر کنکور برای هر رشته به صورت زیر بود:
نفرات برتر رشته علوم تجربی: ۱.نیما ابولحسنی از تبریز ۲. پارسا فتحی از اردبیل ۳.عرفان کرپه از بندر ترکمن
3 نفر اول رشته ریاضی فیزیک: ۱.  محمدپیام تائبی از تهران ۲. محمدشایان شعبانی از رفسنجان ۳. محمد اسماعیلی از اراک
رتبه های 1 تا 3 رشته زبان های خارجی: ۱. امیرحسین زرندی از خوی ۲. سحر درودگر از تربت حیدریه ۳. آرتین معتبری از تهران
رشته هنر: ۱. سیدسپهر فرندی از زنجان ۲. بهنود امیری از کرج ۳. پریا الستی از تهران
رشته علوم انسانی: 1.امیرمهدی زلفی از ابهر ۲. جواد عبدیائی از شمیرانات ۳.محمدجواد مهدیان از شاهین شهر و میمه.
به مرور مصاحبه به رتبه های برتر کنکور سراسری 1401 برای تمامی رشته های تجربی، ریاضی، هنر، زبان و انسانی در این بخش قرار می گیرد. رتبه های برتر کنکور روزانه به صورت متوسط 10 ساعت مطالعه داشته اند. ساعت مطالعه بالا، مطالعه درست، انگیزه عالی، توکل به خدا، پشتکار، برنامه ریزی صحیح و ... از رموز موفقیت رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۱ و سالهای دیگر است. در جدول زیر ساعت مطالعه تعدادی از رتبه های برتر را می توانید مشاهده نمائید. اگر قصد دارید در کنکور سال های بعد جزو نفرات برتر کنکور باشید باید به صورت متوسط حدودا 10 ساعت مطالعه در روز را در نظر داشته باشید. البته روزهایی که کلاس و مدرسه دارید ساعت مطالعه کمتر می شود. پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید: مصاحبه با رتبه های برتر کنکور 1401، ساعت مطالعه و رشته انتخابی نفرات اول کنکور



مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین اساتید کنکور 1401 و 1402 تهران و کل ایران


منبع: ایران مدرس



آمار بازدید: 203441 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
. سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴

منم میشم رتبه ۱ کشور سال ۱۴۰۸

خانم دکتر اینده يکشنبه ۲۲ امرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

خسته نباشید❤

Ati يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰

سلام رتبه های ۱ تا ۱۰۰ هم باید در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان شرکت کنن یا دیگ بدون مصاحبه قبولن؟

سطون يکشنبه ۲۵ دي ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴

باید سختی زیاد بکشیم ❤

سعیده مبینی چهارشنبه ۱۲ امرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۶

درود بر شما فرزندان کوروش بزرگ

سجاد پرواز سه شنبه ۱۱ امرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

کنکوری که فقط بازاری است برای دلالان کنکور نیست.

Yasna سه شنبه ۱۱ امرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲

ماشالا فرناز خانم

دکتر يکشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

انشالله عکس منو بزنین تو رتبه برترای ۱۴۰۱😂😌✌🏻