ارتباط مستقیم با 30555 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی شیمی دبیرستان، کنکور و دانشگاه

قیمت تدریس خصوصی شیمی دبیرستان، کنکور و دانشگاه

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در زمینه قیمت تدریس خصوصی شیمی دبیرستان، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. اگر می خواهید کلاسهای خصوصی شیمی را با قیمت مناسب هماهنگ کنید، ابتدا این مطلب را بخوانید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی شیمی


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه شیمی بخوانیم


مانند تمامی دروس دیگر، قیمت تدریس خصوصی شیمی هم به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه بخواهید تمامی مدرسین قیمت یکسانی را برای کلاسهای خصوصی شیمی به شما بگویند، اینطور نیست. در همین سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی شیمی فعالیت دارند. در ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه آموزش شیمی و سایر دروس فعالیت می کنند. برای مشاهده لیست مدرسین شیمی بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی شیمی کلیک نمائید.


راهکار بسیار خوبی برای اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی شیمی دبیرستان، کنکور و دانگشاه وجود دارد که هم دقیق است و هم همیشه به روز می باشد. اگر می خواهید از قیمت کلاسهای خصوصی شیمی اطلاع پیدا کنید به صورت زیر عمل نمائید:


1- بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کلیک کنید تا لیست کامل مدرسین شیمی دبیرستان، متوسطه، کنکور و دانشگاه در تهران، کرج، اصفهان، مشهد و کل کشور را مشاهده نمائید.



2- بر روی آگهی های تدریس خصوصی هر کدام از مدرسین کلیک کنید. در جزئیات آگهی تدریس هر مدرس قسمتی با نام "هزینه تدریس" وجود دارد که هر مدرس قیمت مد نظر خودش برای کلاسهای خصوصی شیمی را در آن ثبت نموده است.


پیشنهاد می شود مقاله معلم شیمی برای تدریس خصوصی را هم بخوانید.


3- با مشاهده آگهی تدریس شیمی چند مدرس تخمینی از قیمت کلاسهای خصوصی شیمی خواهید داشت. چون مدرسین به صورت مداوم آگهی های خودشان را به روز می کنند و یا اخیرا ثبت نام کرده اند قیمتهای ارائه شده به روز می باشد.
نکته 1: برای هر مدرس قیمت کلاس خصوصی را در کنار سابقه کاری و رزومه ای که ارائه کرده است ببینید. مدرسینی که سابقه کاری بالاتر و رزومه بهتری دارند قیمت بیشتری مطالبه می کنند و خودتان باید مدرس مناسب را انتخاب کنید. ممکن است برای یک مدرس که رزومه ای دقیقا مشابه آنچه مد نظر شماست دارد، حاضر باشید قیمت بیشتری بپردازید.
نکته 2: برخی از مدرسین در بخش هزینه تدریس عبارت "توافقی" را ذکر نموده اند. این مدرسین سر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی شیمی دبیرستان، کنکور و دانشگاه با شما به توافق خواهند رسید. باید با آنها تماس بگیرید و سر قیمت کلاسها با این مدرسین حرف بزنید.
نکته 3: تعدادی از مدرسین عبارت "جلسه اول رایگان" را هم در متن آگهی و یا عنوان آگهی تدریس خودشان ذکر کرده اند. این مدرسین می خواهند بگویند که از نحوه تدریس خودشان مطمئن هستند و اگر راضی نبودید جلسه اول وجهی از شما دریافت نکرده و کلاسها ادامه پیدا نمی کند. در صورت تمایل می توانید با این مدرسین تماس بگیرید.
نکته 4: بعضی از مدرسین شیمی در عنوان آگهی و یا متن آگهی تدریس خودشان عبارت "تضمینی" را ارائه کرده اند. قاعدتا قیمت کلاس خصوصی شیمی به صورت تضمینی بالاتر است. ببینید منظورشان از تضمینی چیست. در این حالت بهتر است به صورت مکتوب قرارداد نوشته شود.


حتما بخوانید: بهترین معلم شیمی کنکور، لیست 16 استاد خوب و فوق العاده تدریس خصوصی شیمی کنکور



در ادامه تعدادی از قیمتهایی که مدرسین شیمی برای کلاسهای خصوصی خودشان در همین سایت ذکر کرده اند ارائه می شود. البته همانطور که گفته شد، بهتر است خودتان لیست مدرسین را ببینید (برای مشاهده لیست کامل مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید) و هزینه های ثبت شده توسط مدرسین برای کلاسهای خصوصی شیمی و سایر دروس را ببینید. در پایین همین مطلب هم می توانید تعدادی از مدرسین شیمی که آگهی تدریس ویژه ثبت نموده اند و به صورت جدی در زمینه آموزش شیمی فعالیت دارند را مشاهده نمائید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: قیمت تدریس خصوصی شیمی ساعتی


هزینه تدریس: توافقی
هزینه تدریس: با توجه به تعداد جلسات متفاوت است
هزینه تدریس: 100 تا400 هزارتومان هر ٩٠ دقيقه تدريس
هزینه تدریس: توافقی
هزینه تدریس: طبق تعرفه
هزینه تدریس: توافقی با توجه به نحوه تدریس (عادی/ویژه)
هزینه تدریس: هرجلسه 90دقیقه بسته به سطح دانش اموز بین 450تا 650 هزار تومان
هزینه تدریس: حداقل150000 (البته بستگی به نوع کار دارد)
هزینه تدریس: 300000 تومان
هزینه تدریس: 250000 هزار تومان
...

البته قیمتهای ارائه شده در بالا برای کلاسهای خصوصی شیمی دبیرستان، کنکور و یا دانشگاه در مرداد 1402 است. در زمانهای دیگر، همانطور که گفته شد، خودتان باید لیست مدرسین را ببینید و قیمتها را مشاهده نمائید.


همانطور که می بینید در همین تعداد کم قیمت که ارائه شده است باز هم رنج قیمتها بسیار وسیع می باشد. قیمتهای ارائه شده از 100 هزار تومان برای یک جلسه تا 650 هزار تومان متغیر می باشد. قیمتها طبق گفته مدرسین بسته به تعداد جلسات، بسته به نوع کار، سطح دانش آموز و .... متفاوت است. بعضی از مدرسین عبارت توافقی را برای قیمت کلاسهای خصوصی ذکر کرده اند. بنابراین باید خودتان لیست مدرسین را مشاهده کنید و با توجه به رزومه و سوابق کاری مدرس و موارد دیگری که خودتان در نظر دارید قضاوت کنید که هزینه ای که این مدرس برای کلاسهای خصوصی مطالبه می کند مناسب است یا نه.


ملاک را نتیجه گرفتن خودتان قرار دهید. اگر به این نتیجه رسیدید که یکی از مدرسین از بقیه بهتر می تواند شما را به نتیجه برساند با ایشان کلاسهای را هماهنگ کنید هر چند قیمت کلاسهای شیمی را کمی بالاتر هم بگوید.


قیمت جلسات خصوصی شیمی به عوامل زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال در ایام امتحانات که مدرسین وقت کمتری دارند و نمی توانند تعداد شاگرد بیشتری را قبول کنند، قیمتهای بیشتری را برای کلاسها ارائه می دهند. به همین دلیل است که بارها و بارها در همین سایت توصیه شده است که برگزاری کلاسهای خصوصی را به ایام امتحانات موکول نکنید و از اوایل و یا اواسط ترم برای هماهنگی با مدرس شیمی مورد نظرتان اقدام نمائید. تعداد جلسات خصوصی هم روی قیمت موثر است. هر چه جلسات بالاتری لام داشته باشید می توانید کلاسها را با قیمت کمتری هماهنگ نمائید. اگر تعداد جلسات مورد نیاز شما بالا است حتما حین حرف زدن با مدرسین روی این قضیه مانور دهید و تخفیف بگیرید.


عوامل دیگری هم بر قیمت تدریس خصوصی شیمی دبیرستان، کنکور و دانشگاه و ..... موثر است. به عنوان مثال سابقه کاری مدرس شیمی، محل برگزاری کلاس خصوصی (اینکه در آموزشگاه، محل مورد نظر مدرس و یا در منزل دانشجو یا دانش آموز برگزار شود)، زمان برگزاری کلاسهای خصوصی (اینکه در ایام امتحانات باشد و یا در طول ترم و یا در تابستان و تعطیلات)، شهر محل تدریس (معمولا در شهرهای بزرگتر مانند تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز و .... قیمت کلاسهای خصوصی شیمی و سایر دروس بالاتر است) و .... بر روی قیمت کلاسهای خصوصی تاثیر دارد (مطالعه کنید: چگونه شیمی را برای کنکور بخوانیم ).


با توجه به مطالب ارائه شده، اگر در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی شیمی سوال دارید بهترین راهکار مشاهده لیست مدرسین شیمی در همین سایت (ایران مدرس) که کاملترین لیست مدرسین را دارد و مشاهده هزینه هایی است که مدرسین برای کلاسهای خصوصی در متن آگهی تدریس خودشان ارائه نموده اند.


مطالعه نمائید: چگونه شیمی را 100 بزنیم


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 6914 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image