ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی معلم شیمی برای تدریس خصوصی

معلم شیمی برای تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی یک معلم شیمی خوب هستید در همین سایت ایران مدرس تعدادی از بهترین مدرسین شیمی و معلم های شیمی با سابقه حضور دارند که می توانید کلاس ها را با آنها هماهنگ نمائید.

معرفی تعدادی از بهترین معلم های تدریس خصوصی شیمی

در ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس و معلم ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی شیمی و سایر دروس فعالیت دارند. مدرسین ثبت نامی در این وب سایت در زمینه آموزش شیمی از دبیرستان تا دانشگاه و شیمی کنکور هم فعالیت دارند و فارغ التحصیل از دانشگاه ها معتبر و بزرگ مانند دانشگاه تهران، امیرکبیر، شریف و .... هستند و حتی دبیران و مدرسین رسمی آموزش و پرورش هم در این سایت حضور دارند. تعدادی از مدرسین و معلم های قدیمی شیمی که در این سایت ثبت نام کرده اند در ادامه معرفی می گردد.

معلم شیمی آقا:

آقای ساسان اسماعیل پور

ایشان در زمینه تدریس تخصصی شیمی دهم، یازدهم و کنکور فعالیت دارند و آنگونه که در متن آگهی خودشان ذکر کرده اند شیمی را با روشی منحصر به فرد تدریس می کنند. آقای اسماعیل پور کارشناش ارشد شیمی و فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی تهران می باشند و تا خرداد 97 هشت سال سابقه تدریس شیمی را دارند (توضیحات بر مبنای موارد درج شده در آگهی معلم است). با این معلم می توانید به شکل اینترنتی و آنلاین هم شیمی را یاد بگیرید و خودشان نوشته اند که: هزینه کلاسهای غیر حضوری از کلاسهای حضوری کمتر میباشد؛ در حالی که کلاسهای غیر حضوری به مراتب بازدهی بیشتری نسبت به کلاسهای حضوری دارند؟ کلیک کنید: مشاهده فیلم های تدریس خصوصی شیمی





مطالعه مقاله تدریس شیمی دهم، شیمی متوسطه و دانشگاه هم پیشنهاد می شود.

آقای وحید اسماعیل زاده

ایشان در زمینه تدریس تضمینی کنکوری و تقویتی شیمی با 10سال سابقه تدريس موفق در تهران و کرج فعالیت دارند. آقای اسماعیل زاده از معلم های قدیمی شیمی حاضر در ایران مدرس هستند. علاوه بر تدریس شیمی دبیرستان این استاد در زمینه آموزش شیمی دانشگاهی و دروس زیر هم فعالیت دارند:

کلیه دروس دانشگاهی رشته شیمی : شیمی تجزیه 1. اسکوگ، الکتروشیمی، شیمی تجزیه دستگاهی، شیمی آلی (برای تمام رشته های دانشگاهی)، نانوالیاف و الکتروریسی و کاربردهای آن.، زبان تخصصی شیمی

آقای سعید تیزرو

یکی از معلم های شیمی دیگر که اخیرا در ایران مدرس ثبت نام کرده اند آقای سعید تیزرو می باشند. رزومه ارائه شده ایشان به شکل زیر است:

کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، رتبه 270 کنکور سراسری، عضو ستاد نانو، عضو بنیاد نخبگان، دارای چندین مقاله ISI و ISC

می توانید کلاس های شیمی را با ایشان هم برگزار نمائید. برای تمامی اساتید رزومه های ارائه شده بر مبنای موارد درج شده توسط خود معلمان است.

آقای مهندس امین قدسیان

ایشان هم یکی از معلم های شیمی حاضر در ایران مدرس هستند. سابقه کار: 11 سال سابقه تدریس شیمی و مشاوره کنکور مولف کتاب های اسرار برتر شیمی، آسانساز شیمی . عنوان آگهی تدریس ایشان به شکل مقابل است: آموزش مجازی و حضوری شیمی از پایه تا کنکور با کتاب های جامع اختصاصی بدون نیاز به کتاب درسی تألیف مهندس قدسیان

با مراجعه به آگهی تدریس ایشان (بر روی اسم استاد در دو سطر بالاتر کلیک کنید) توضیحات کاملتری را می توانید مشاهده نمائید. بخشی از آن: آموزش مجازی شیمی جامع کنکور از روی کتاب های اختصاصی آسانساز کنکور تالیف مهندس قدسیان، تدریس خصوصی و نیمه خصوصی شیمی از پایه تا کنکور با به کارگیری تکنیک کوچینگ در حل تست های کنکور و سوالات امتحانی

برای مشاهده لیست کامل معلم های شیمی خانم و آقا بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کلیک کنید.

معلم شیمی خانم:

خانم دکتر منصوره داودی

ایشان مدرک دکتری در رشته تحصیلی: شیمی آلی را دارند و (بر مبنای موارد درج شده توسط خود استاد) در دانشگاه هم تدریس می کنند. عنوان آگهی ایشان شیمی از دبیرستان تا دانشگاه است و در بخش متن ارائه نموده اند: تدریس درس شیمی خصوصی کلیه مقاطع. شیمی عمومی . شیمی آلی در مقطع کارشناسی و شیمی آلی پیشرفته کارشناسی ارشد همچنین دروس طیف سنجی - برای مشاهده شماره تماس ایشان بر روی اسم معلم در سطر بالا کلیک کنید.

خانم دکتر مریم نایب زاده

زمینه کاری ایشان تدریس تخصصی دروس شیمی دبیرستان و دانشگاه توسط فارغ التحصیل رشته شیمی فیزیک است. خانم نایب زاده در زمینه تدریس خصوصی شیمی در تمامی مقاطع تحصیلی و همچنین دروس دانشگاهی شیمی، شیمی کوانتوم، شیمی دبیرستان و ... فعالیت دارند و از معلم های قدیمی ثبت نامی در سایت ایران مدرس هستند.

خانم ساناز فیض بخش

عنوان آگهی تدریس ایشان "تدریس خصوصی شیمی دهم ، یازدهم و پیش دانشگاهی ( ویژه دانش آموزان دختر )" است. در بخشی از آگهی تدریس خودشان ذکر کرده اند: تدریس خصوصی و گروهی ، شیمی دهم ( شیمی ۱ ) ، شیمی یازدهم ( شیمی ۲ ) و شیمی پیش دانشگاهی با استفاده از جزوه تالیفی و کتاب همراه با آموزش نکات ویژه و کلیدی مطرح در آزمونهای پایانی - خانم فیض بخش بخش لیسانس مهندسی شیمی دارند و تا خرداد 96 سابقه کاری خودشان را 11 سال سابقه کار در آموزشگاهها و مدارس معتبر ذکر نموده اند.



پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: قیمت تدریس خصوصی شیمی دبیرستان، کنکور و دانشگاه

قیمت تدریس خصوصی شیمی چقدر است؟

در سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین سایت تدریس ایران تمامی اساتید با توجه به رزومه و سوابق کاری خودشان برای حضور در کلاس ها هزینه درخواستی خودشان را اعلام نموده اند. اکثر اساتیدی که در این بخش معرفی شد هزینه کلاس را "توافقی" اعلام نموده اند. بنابراین برای به توافق رسیدن سر هزینه و قیمت کلاس ها باید با معلم شیمی تماس بگیرید. البته در مقاله
قیمت تدریس خصوصی شیمی ساعتی توضیحات بسیار خوبی درباره قیمت کلاس های شیمی و عوامل موثر بر آن ارائه شده است. شاید بتوان گفت به عنوان یک مبلغ حدودی قیمت این کلاس ها از 40000 تومان تا 100000 تومان برای یک جلسه متغیر است. البته بعضی از معلم ها شاید ارزان تر هم کار کنند و مثلا مدرسین کنکور شاید هزینه بالاتری را هم درخواست نمایند.

چگونه یک معلم شیمی خوب و حرفه ای پیدا کنیم؟

مدرسین معرفی شده در این قسمت اساتید قدیمی ایران مدرس در زمینه آموزش شیمی هستند با این وجود در نهایت باید خودتان انتخاب کنید که با کدام معلم شیمی کلاس داشته باشید. (مشاهده لیست کامل مدرسین شیمی) . اساتید خوب و حرفه ای شیمی معمولا از دانشگاههای خوب و معتبر مدرک خودشان را گرفته اند و سابقه کاری بالایی دارند. البته باید یک جلسه کلاس داشته باشید تا بدانید از نحوه تدریس استاد و مدرس انتخابی خودتان رضایت دارید یا نه. بعضی از معلم های شیمی و سایر دروس حتی جلسه اول، اگر راضی نباشید، هزینه هم دریافت نمی کنند.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1982 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image