ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی درج آگهی تدریس خصوصی رایگان

درج آگهی تدریس خصوصی رایگان

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با نحوه درج آگهی تدریس خصوصی رایگان و چگونگی ثبت تبلیغات تدریس بدون پرداخت هزینه توضیحاتی ارائه می گردد. اگر قصد درج آگهی تدریس خصوصی رایگان را دارید این مقاله را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: این ویدیو را ببینید: چگونگی درج آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی

در همین سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران با حدود 20000 مدرس ثبت نامی تا سال 98 می توانید درج آگهی تدریس خصوصی رایگان داشته باشید و به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید و شاگرد جذب نمائید. برای درج آگهی تدریس خصوصی رایگان به صورت زیر عمل نمائید:

1- در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید.

2- در صفحه ای که باز می شود فرم را تکمیل نمائید و ثبت نام کنید.

3- وارد پنل کاربری شوید.


4- در پنل کاربری می توانید آگهی تدریس خصوصی خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید.

5- آگهی تدریس شما بعد از تایید مدیریت سایت در ایران مدرس نمایش داده خواهد شد.

6- متقاضیان تدریس خصوصی تبلیغ شما را خواهند دید و چون شماره تماس شما هم نمایش داده می شود به صورت مستقیم با خود شما برای کلاس تماس می گیرند.

7- ثبت آگهی تدریس در این وب سایت رایگان است ولی در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های تدریس ویژه همواره در صفحه اصلی سایت و بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده می شوند و بیشتر دیده خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی عبارت تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید.

مطالعه مقاله چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر هم مفید است.

ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد و ثبت تبلیغ در آن رایگان است. اما اگر می خواهید درج آگهی رایگان یا ویژه تدریس خصوصی برای شما مفید و موثر باشد باید خودتان هم این روش را برای جذب شاگرد جدی بگیرید و به سادگی از کنار آن عبور نکنید. در مرحله اول به عنوان تبلیغ خیلی توجه داشته باشید. ویژگی های بارز و متمایز خودتان همراه با مهمترین دروس تدریسی را در عنوان تبلیغ ذکر نمائید. به عنوان مثال، عنوان آگهی های زیر که توسط مدرسین در همین سایت ایران مدرس ثبت شده است مناسب است:

1- تدریس تخصصی ریاضی و فیزیک دبیرستان، آمادگی کنکور، ریاضی و فیزیک دانشگاهی و دروس مهندسی مکانیک، توسط ارشد شریف با بیش از پانزده سال سابقه تدریس

2- تدریس خصوصی نرم افزارهای مهندسی مکانیک آباکوس (ABAQUS) و کتیا (CATIA)، دروس تخصصی مکانیک، مدرس مجتمع فنی تهران

3- تدریس خصوصی استاتیک، ایستایی، مقاومت مصالح 1 و 2، طراحی اجزاء، ترمودینامیک، مکانیک سیالات، دینامیک، دینامیک ماشین، ارتعاشات، انتقال حرارت و ریاضی و فیزیک دبیرستان و دانشگاه - مدرس دانشگاه و مولف کتاب

4- تدریس خصوصی ریاضی هشتم، نهم، دهم، یازدهم حسابان و آمار و احتمال، کارشناس ارشد ریاضی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیش از ۱۱ سال سابقه تدریس

5- ....

این مقاله را هم مطالعه نمائید:
تبلیغات موفق تدریس خصوصی: نحوه نوشتن عنوان آگهی تدریس





همانطور که مشاهده می کنید در عنوان آگهی های ارائه شده در بالا مدرس و استاد تدریس خصوصی مهمترین دروس تدریسی به همراه یک یا دو ویژگی بارز خودش را ذکر نموده است. این نوع عنوان ها می تواند مناسب باشد. در ادامه برای متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان هم سعی کنید متن کاملی بنویسید. به هر میزان متن آگهی تدریس خصوصی شما کاملتر نوشته شود در نهایت افراد بیشتری با شما تماس خواهند گرفت و بازدهی تبلیغ شما بیشتر خواهد شد. آگهی شما اگر ویژه باشد حتما بازدهی بالاتری خواهد داشت. چرا که در تمامی صفحات سایت ایران مدرس بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهد شد و بیشتر دیده خواهد شد. در ضمن، متقاضیان تدریس خصوصی به آگهی های تدریس ویژه اعتماد بالاتری می کنند و می دانند که مدرسین ویژه به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند. برای مشاهده یکی از آگهی های ثبت شده در ایران مدرس که استاد مورد نظر متن تبلیغ خودش را بسیار کامل و خوب ثبت نموده است بر روی این لینک کلیک کنید. برای مشاهده لیست کامل آگهی های تدریس ثبت شده در همین سایت ایران مدرس و ایده گرفتن از آگهی های تدریس بر روی عبارت مشاهده اساتید تدریس خصوصی کلیک نمائید.

پیشنهاد می شود مقاله
چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی را هم بخوانید.

درج آگهی رایگان تدریس خصوصی هم برای جذب شاگرد می تواند مفید باشد. البته تبلیغات ویزه همانطور که گفته شد بازدهی بالاتری دارد. در همین سایت می توانید برای تبلیغ خودتان عکس انتخاب نمائید. یک عکس پرسنلی شیک از خودتان به جای عکس های عمومی موجود در اینترنت می تواند بازدهی بالاتری داشته باشد. عکس خوب و مرتب و شیک به افزایش بازدهی تبلیغ و افزایش تعداد تماس ها کمک می کند. در ضمن در همین سایت می توانید برای دروسی که تدریس می کنید جزوه و خلاصه جزوه و همچنین نمونه فیلم تدریس خصوصی ثبت نمائید. تمامی این امکانات در کنترل پنل فراهم شده و می توانید از گزینه های سمت راست در کنترل پنل برای ثبت جزوه، کتاب، نمونه فیلم تدریس خصوصی و .... اقدام نمائید.

مطالعه مقاله
تبلیغات موفق تدریس خصوصی: انتخاب عکس مناسب برای آگهی هم مفید است.





عبارت های کلیدی: درج آگهی تدریس خصوصی رایگان، تبلیغات اینترنتی رایگان برای جذب شاگرد و کسب درامد از تدریس خصوصی، تبلیغ مجانی و بدون هزینه برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1341 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image