ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان چگونه در مدت کوتاه انگلیسی یاد بگیریم

چگونه در مدت کوتاه انگلیسی یاد بگیریم

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با یادگیری زبان انگلیسی در مدت کوتاه توضیحاتی ارائه می گردد. البته در همین سایت ایران مدرس مقالات متعددی در زمینه یادگیری زبان انگلیسی در زمان کم و آموزش سریع زبان انگلیسی، مکالمه و گرامر زبان و کسب آمادگی لازم برای شرکت در امتحان و کنکور زبان انگلیسی در کوتاهترین مدت مقالات دیگری هم ارائه شده است که تعدادی از آنها هم در همین بخش معرفی می شود.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 12 راهکار مفید برای یادگیری زبان انگلیسی در زمان کم

اگر می خواهید زبان انگلیسی را در مدت کوتاه تری یاد بگیرید راهکارهای مختلفی وجود دارد که در ادامه تعدادی از آنها ارائه می شود.

1- در طول روز مدت زمان بیشتری را برای مطالعه زبان در نظر بگیرید. خیلی واضح است که اگر مثلا در روز 1 ساعت زبان انگلیسی را بخوانید ممکن است در طول یک سال به سطحی که می خواهید آن را یاد بگیرید برسید و اگر روزانه 2 ساعت زبان را بخوانید در مدت شش ماه و با اختصاص روزانه 3 ساعت حدودا در مدت 4 ماه می توانید زبان را یاد بگیرید. پس مشخص است با اختصاص زمان بیشتر به یادگیری زبان سرعت یاد گرفتن شما هم بیشتر خواهد شد. بنابراین اگر قصد دارید در مدت کوتاهتری زبان انگلیسی را آموزش ببینید در برنامه روزانه خودتان تعداد ساعت بیشتری برای خواندن و مطالعه آن در نظر بگیرید. در ضمن در همان فاصله زمانی تلاش کنید با تمرکز بیشتری مطالب را بخوانید و مرور کنید تا بازدهی بیشتر برای شما داشته باشد. 1 ساعت مطالعه روزانه با تمرکز بیشتر از همان 1 ساعت که نصف آن را مشغول چک کردن شبکه های اجتماعی و کارهای جنبی باشید بازدهی بالاتری خواهد داشت.

2- از زمان های دیگری که مستقیما انگلیسی نمی خوانید برای یادگیری استفاده کنید. ممکن است شما برای یادگیری زبان انگلیسی در طول روز زمان محدودی در اختیار داشته باشید و مثلا نتوانید به علت مشغول بودن به کارهای دیگر، بیش از 1 ساعت برای یادگیری زبان در طول روز وقت بگذارید. در این حالت همان یک ساعت را با تمرکز بالا و 100 درصد مطالعه کنید و سعی کنید در طول روز از وقت های مرده دیگر خودتان که استفاده مفیدی از آنها نمی شود هم برای آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید. به عنوان مثال اگر برای رفت و آمد درون شهری از اتوبوس یا تاکسی استفاده می کنید می توانید تا وقتی که می خواهید به مقصد برسید لغات جدیدی که در دفترچه ای از قبل یادداشت کرده اید را مرور نمائید. یا اگر برای رسیدن به محل کار، دانشگاه و یا هر جای دیگری از ماشین شخصی خودتان استفاده می کنید در مسیر رادیو به زبان انگلیسی گوش دهید. با چنین روش هایی می توانید در کل طول روز با یادگیری و آموزش زبان در ارتباط باشید و در مدت کوتاهتری زبان را آموزش ببینید. می توانید برنامه روزانه خودتان را به زبان انگلیسی بنویسید و یا از هر فرصتی برای آموزش آن استفاده کنید. اگر با یکی از دوستان خودتان هدف مشترک آموزش زبان در زمان کم را دارید می توانید کلا با هم انگلیسی حرف بزنید و به این ترتیب در طول روز آن را تمرین نمائید.

مطالعه مقاله
آموزش و یادگیری سریعتر گرامر و قواعد زبان انگلیسی هم می تواند مفید باشد.


3- هدف خودتان را به وضوح مشخص کنید و مستقیما برای آن برنامه ریزی نمائید. این نکته هم بسیار مهم و حیاتی است. اول مشخص کنید که هدف شما از یادگیری زبان چه چیزی است؟ یعنی می خواهید بر مکالمه زبان مسلط شوید، قصد دارید گرامر را خوب یاد بگیرید، می خواهید برای امتحان زبان، کنکور، آیلتس، تافل و .... آماده شوید و یا برای مهاجرت و تجارت قدص اموزش زبان را دارید. ممکن است بخواهید زبان را یاد بگیرید تا متون تخصصی رشته خودتان را بتوانید خوب بخوانید و ترجمه کنید. برای هر کدام از این حالت ها روند متفاوتی باید در نظر گرفته شود. مثلا اگر هدف شما شرکت در امتحان زبان است باید در زمان کوتاهی که دارید روی منبع اصلی امتحان متمرکز شوید و کارهای جنبی انجام ندهید. اگر می خواهید به سرعت مکالمه زبان خودتان را تقویت کنید تمرین مکالمه و گوش دادن باید برای شما در اولویت باشد. اگر در حال امادگی برای آیلتس هستید باید بهترین منابع در این زمینه را پیدا کنید و یا با یک استاد و مدرس آیلتس خوب هماهنگ نمائید تا در کمترین زمان آمادگی های لازم را در خودتان ایجاد کنید. به هر حال اگر زمان کمی دارید و می خواهید سریع تر زبان را یاد بگیرید باید هدف خودتان را به وضوح مشخص کنید و با توجه به آن بهترین کار ممکن را انجام دهید و وقت خودتان را به مطالعه منابعی اختصاص دهید که زودتر شما را به هدفتان برساند.

4- از کلاس های تدریس خصوصی زبان استفاده نمائید. یک راهکار بسیار خوب برای یادگیری زبان در زمان کمتر و کوتاهتر این است که در کنار خودتان یک معلم خصوصی خوب داشته باشید. در مقاله استفاده از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آموزش زبان در زمان کم در این زمینه توضیحات بسیار خوبی ارائه شده است. کلاس های تدریس خصوصی زبان سطح قابل تنظیمی دارد، مدرس زبان را خودتان انتخاب می کنید و مطالبی که ارائه می شود می تواند کاملا متناسب با هدف شما باشد. این کلاس ها در هر زمانی و در منزل یا آموزشگاه قابل برگزاری است و در ضمن تعداد جلسات کلاس را هم خودتان تعیین می کنید. اگر برای یادگیری سریع تر زبان عجله دارید می توانید در روز دو یا سه جلسه کلاس هم داشته باشید و در ضمن زمان هر جلسه هم می تواند بیشتر در نظر گرفته شود. خلاصه اینکه استفاده از این کلاس های تدریس خصوصی هم برای آموزش زبان در زمان کمتر روش و راهکار خوبی است.

برای مشاهده لیست مدرسین خانم و آقای فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید.

5- از مطالبی که آموخته اید استفاده کنید. اگر در حال یادگیری مکالمه زبان هستید در مکالمات خودتان از کلمات و لغات جدید استفاده نمائید. اگر می خواهید گرامر را بهتر آموزش ببینید تمرینات آن را انجام دهید و حین مطالعه کتاب و داستان در جستجوی قواعد جدید باشید. با لغات جدیدی که یاد گرفته اید جمله بنویسید و انها را قالب جمله آموزش ببینید و کاربرد آنها را بلد باشید.

پیشنهاد می کنیم مقاله
چگونه زبان انگلیسی را در مدت زمان کمتری بیاموزیم؟ را هم بخوانید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2176 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image