ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله آموزش زبان تدریس خصوصی زبان و آموزش بهتر زبان انگلیسی

تدریس خصوصی زبان و آموزش بهتر زبان انگلیسی

به اشتراک گذاری

در این بخش در باره تدریس خصوصی زبان و آموزش بهتر زبان انگلیسی، نحوه استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی زبان برای آموزش و یادگیری بهتر زبان انگلیسی، فواید و مزایای کلاسهای تدریس خصوصی زبان، آموزش بهتر مکالمه و قواعد زبان انگلیسی و .... مطالبی ارائه می گردد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه یک معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی خوب داشته باشیم؟


تدریس خصوصی زبان و آموزش بهتر زبان انگلیسی


با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان و در کنار داشتن یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب و مجرب می توانید زبان انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسه و یا هر زبان خارجی دیگری را بهتر یاد بگیرید. در کلاسهای گروهی زبان، آموزشگاههای زبان، کلاسهای بحث آزاد و ... هم می توان شرکت کرد و زبان انگلیسی را یاد گرفت. ولی به هر حال کلاسهای خصوصی زبان به نسبت این نوع کلاسها مزایای زیادی دارد. در کلاسهای خصوصی زبان مثلا اگر قرار است مکالمه زبان را یاد بگیرید بیشتر برای حرف زدن فرصت دارید. در کلاس تدریس خصوصی زبان می توانید اگر کل زمان کلاس 1 ساعت است، کل یک ساعت را با مدرس زبان خودتان تمرین مکالمه داشته باشید.


در کلاسهای گروهی و آموزشگاه اگر بخواهید مکالمه یاد بگیرید و در کلاس 10 نفر حضور داشته باشند در همان یک ساعت 6 دقیقه سهم شما خواهد بود. تفاوت خیلی زیاد است. مسلما هر چه بیشتر حرف بزنید اشکالات شما مشخص تر خواهد بود و سریعتر هم مکالمه را یاد خواهید گرفت. در کلاسهای زبان اگر بخواهید گرامر زبان را یاد بگیرید و یا برای آزمون خاصی در خودتان آمادگی ایجاد نمائید، باز هم کلاسهای خصوصی بهتر است. در کلاسهای خصوصی می توانید بیشتر تمرین حل کنید و قواعد گرامری را تمرین نمائید. در جلسات تدریس خصوصی زبان، زبان انگلیسی را می توانید بهتر یاد بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید.


مدرسین در جزئیات آگهی خودشان سوابق کاری، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل، هزینه درخواستی برای کلاسهای تدریس خصوصی و دروس و مقاطعی که می توانند تدریس کنند را ذکر نموده اند و با اطمینان می توانید مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.



اگر در زمینه هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی زبان سوال دارید، مقاله هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی را مطالعه نمائید.


کلاسهای تدریس خصوصی زبان برای آموزش بهتر زبان انگلیسی


اگر می خواهید زبان انگلیسی را برای امتحانات مدرسه و یا دانشگاه مطالعه کنید باید هر چه زودتر استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی زبان را شروع کنید. برگزاری این کلاسها را به ایام امتحانات موکول نکنید. یا می توانید در طول ترم خودتان درس زبان را بخوانید و در ایام امتحانات فقط برای رفع اشکال تعداد محدودی کلاس خصوصی زبان داشته باشید. در کنار کلاسهای خصوصی زبان خودتان هم درس بخوانید. اگر می خواهید برای آزمونهایی مانند آیلتس و تافل آماده شوید (بر روی عبارتهای تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل کلیک کنید)، در این حالت هم باید تعداد جلسات کافی باشد و سعی کنید با یک مدرس مجرب و با سابقه این کلاسها را بردارید.


چنانچه در حال مطالعه برای کنکور هستید و می خواهید کلاس تدریس خصوصی زبان کنکور داشته باشید، توصیه می شود در ایام کنکور هفته ای یکی دو جلسه کلاس داشته باشید و برگزاری این کلاسها را هم به ایام نزدیک کنکور که گفته می شود نباید مطالب جدید خواند موکول نکنید. برای آموزش و یادگیری بهتر زبان انگلیسی باید این درس را در طول زمان بخوانید. سعی کنید قاعده آهسته و پیوسته را رعایت کرده و به تدریج زبان را یاد بگیرید. زبان انگلیسی هم در دوران دانش آموزیی و دانشجویی و هم بعد از ایام تحصیل به درد بخور و مفید است.


حتما مطالعه نمائید: معلم خصوصی زبان انگلیسی انتخاب نکنید! اگر این ویژگی ها را نداشته باشد


فواید و مزایای کلاسهای تدریس خصوصی زبان


در بخشهای قبل مطالب زیادی در زمینه فواید و مزایا کلاسهای خصوصی زبان گفته شد. از جمله اینکه درس را سریعتر یاد می گیرید و زمان بیشتری در یک جلسه تدریس برای آموزش گرامر و مکالمه دارید. کلاسهای تدریس خصوصی زبان و به صورت کلی کلاسهای تدریس خصوصی مزایا دیگری هم دارد. به عنوان مثال اگر اشکالاتی از قبل داشته باشید می توانید در این کلاسها بپرسید ولی هر اشکالی را در کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه و یا کلاسهای اموزشگاهها نمی توان پرسید. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه و آموزشگاهها سرفصل های مشخصی تعیین شده و سعی می کنند به گونه ای کلاس پیش برود که سرفصلها تمام شود. بنابراین برای شما و سوالات شما وقت زیادی نمی توانند در نظر بگیرند. اگر شما مثلا در یادگیری قواعد زبان اشکالات پایه ای دارید و یا مکالمه زبان را خوب بلد نیستید، کلاسهای خصوصی برای شما بهتر و مناسبتر است.


البته شرکت در کلاسهای گروهی هم خوب است. شما با سلیقه های مختلف و نحوه مکالمه و حرف زدن سایر دوستانتان هم آشنا شده و می توانید مواردی را از آنها یاد بگیرید. ولی به هر حال کلاسهای خصوصی مفیدتر خواهد بود. در ایام امتحانات هم برای یادگیری درس زبان، اگر از کلاسهای خصوصی استفاده کنید، کلاسها در منزل برگزار شده و وقت شما در مسیر کلاس تلف نخواهد شد. نکته دیگر اینکه در هر زمانی که بخواهید حجم زیادی از مطالب را یاد بگیرید (مانند ایام امتحانات، ایام کنکور و یا وقتی قرار است آمزون مشخصی داشته باشید)، استفاده از کلاسهای خصوصی می توانند کاملا مفید و کمک کننده باشد.


مطالعه مقاله نکات مهم در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم مفید است.


آموزش بهتر مکالمه و قواعد زبان انگلیسی


همانطور که گفته شد، برای آموزش و یادگیری بهتر مکالمه زبان انگلیسی و گرامر زبان انگلیسی هم می توان روی کلاسهای خصوصی حساب کرد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در سایت ایران مدرس (همین سایت) ثبت نام کرده و در زمینه آموزش گرامر و مکالمه زبان فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید. اگر در زمینه آموزش سایر زبانهای خارجی و یا سایر دروس به مدرس خصوصی نیاز دارید، برای مشاهده لیست کامل مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید. در ایران مدرس علاوه بر تدریس خصوصی زبان، جزوات آموزشی، سوالات امتحانی، تست کنکور و ... هم برای یادگیری زبان انگلیسی ارائه شده است. به عنوان مثال برای دانلود نمونه سوالات speaking زبان انگلیسی بر روی عبارت دانلود آموزش مکالمه زبان کلیک نمائید.


جزوات آموزشی قواعد و گرامر زبان انگلیسی که در همین سایت به صورت مبحثی ارائه شده است منحصر به فرد می باشد. مشابه این جزوات را هیچ جای دیگر نمی توانید پیدا کنید. برای دانلود رایگان جزوات آموزشی گرامر و قواعد زبان انگلیسی بر روی عبارت دانلود گرامر زبان کلیک نمائید.


علاوه بر موارد گفته شده، در سایت ایران مدرس نمونه سوالات امتحانی زبان انگلیسی، تست کنکور زبان انگلیسی و ... هم ارائه شده است. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان می توانید گرامر خودتان را تقویت کنید و زبان انگلیسی را به روانی حرف بزنید. گرامر و قواعد زبان انگلیسی را در قالب تمرین و مثال و در متن درس یاد بگیرید و سعی کنید در مکالمت خودتان از قواعد جدید استفاده نمائید. البته با گوش دادن زیاد فیلم و اخبار انگلیسی به صورت خود به خود بر گرامر مسلط خواهید شد و از آن استفاده خواهید کرد.


برای مطالعه در زمینه نحوه آموزش بهتر و سریعتر زبان انگلیسی مطالعه مقاله چگونه در یادگیری و آموزش زبان انگلیسی موفق شویم؟ هم می تواند مفید و موثر باشد.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 861 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image