ارتباط مستقیم با 30605 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه از کار و شغل تدریس خصوصی پول بیشتری بدست بیاوریم؟

چگونه از کار و شغل تدریس خصوصی پول بیشتری بدست بیاوریم؟

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی اگر روی آن تمرکز کنید و با علاقه به آن روی اورده باشید و همچنین با تعهد و پشتکار در این زمینه فعالیت کنید درامد بسیار خوبی دارد و می توانید پول بسیار خوبی از این کار بدست آورید. در این بخش در زمینه نحوه کسب درامد بالا از کار تدریس و تدریس خصوصی و بدست آوردن پول بیشتر از کار تدریس مطالب ارائه می شود.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه از کار تدریس خصوصی خوب پول دربیاوریم و درآمد بالایی کسب کنیم؟

کلیدی ترین نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی و پول درآوردن زیاد از کار تدریس این است که شاگردهای راضی داشته باشید. البته اگر هنوز شاگردی ندارید و در شروع کار هستید باید روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید (این مقاله را بخوانید) و برای پیدا کردن شاگرد خصوصی تلاش نمائید. اما اگر در حال حاضر حتی یک شاگرد دارید و یا تعدادی شاگرد دارید و می خواهید در زمینه تدریس خصوصی موفقیتهای بیشتری بدست آورید و درآمد خودتان را افزایش دهید، همانطور که گفته شد، راه حل این کار را باید در داشتن شاگردهای راضی که از کلاسهای خصوصی شما نتیجه بسیار خوبی گرفته اند جستجو کنید. اگر متعهدانه و با عشق و علاقه تدریس کنید و از هیچ تلاشی برای به نتیجه رساندن شاگردهایتان فروگذار نکنید پله های ترقی را به سرعت در کار تدریس خصوصی طی خواهید کرد. در کار تدریس خصوصی باید به این نکته توجه داشته باشید که هر کدام از شاگردهای شما شرایط مختص به خودش را دارد و مسئولیت و وظیفه شما در کلاسهای خصوصی این است که بهترین راه حل را برای به نتیجه رسیدن هر کدام از شاگردهایتان تشخیص دهید و با ارائه مشاوره و برنامه ریزی مناسب شاگردهایتان را به موفقیت برسانید. کلاسهای خصوصی با کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه و کلاسهایی که در آموزشگاهها برگزار می شود متفاوت است. در کلاسهای گروهی شما نمی توانید روی تک تک شاگردهایتان کنترل داشته باشید و برای هر کدام از انها برنامه ریزی کنید.



البته در این کلاسها هم باید بهترین کاری که می توانید و از دستتان بر می آید را انجام دهید. ولی به هر حال، در کلاسهای تدریس خصوصی، اگر می خواهید در کار تدریس موفق باشید و پول خوبی در بیاورید، باید مسئولیت صد در صد نتیجه گرفتن شاگردهایتان را به عهده بگیرید. لازم نیست این مطلب را به شاگردهایتان و یا به والدین ایشان بگویید. ولی پیش خودتان فرض کنیدکه کلاسها تضمینی است و اگر شاکردتان نتیجه نگیرد پولی دریافت نمی کنید. برای موفقیت در تدریس خصوصی باید به کار خودتان متعهد باشید و به صورت کامل از شاگردهایتان حمایت کنید تا نتیجه مورد نظر خودشان را بگیرند. ممکن است بگویید شاگرد من درس نمی خواند و من تلاش می کنم که خوب تدریس کنم ولی چون درس نمی خواند می دانم که نتیجه نمی گیرد. در کلاسهای تدریس خصوصی شما باید از ابزارهایی که در اختیار دارید (دادن تمرین به شاگردهایتان و خواست حل آن، تهدید به ادامه پیدا نکردن کلاسها در صورت درس نخواندن، استفاده از کمک والدین و ....) استفاده کنید و اجازه ندهید شاگردتان درس نخواند. در حقیقت والدین بیشتر در جستجوی مدرسی هستند که پشتیبان و حامی فرزندانشان باشد و روند درس خواندن ایشان را کنترل کند. شما نباید مثل یک ربات فقط بروید و بیایید و تدریس کنید. بلکه باید شاگردهایتان را به سمت موفقیت هدایت کنید.



مطالعه نمائید: چگونه در زمینه آموزش و تدریس خصوصی موفق باشیم و خوب پول دربیاوریم؟

همانطور که گفته شد، رمز موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی داشتن شاگردهای موفق و راضی است. اگر می خواهید خودتان در کار تدریس موفق باشید کاری کنید که شاگردهایتان در درس و تحصیل موفق باشند. وقتی شما به کار تدریس و به نتیجه گرفتن شاگردهایتان احساس تعهد می کنید، این احساس تعهد در تمامی گفتار و کلمات شما خودش را نشان می دهد و شاگردهایتان و والدین آنها این را درک می کنند و به شما اعتماد خواهند کرد. دقت کنید که در همه ی روابط اعتماد حرف اول را می زند. اگر شاگردهای شما به شما اعتماد کنند دیگر حاضر نخواهند بود با مدرس دیگری کلاس داشته باشند. اگر شاگردهای شما موفق و راضی باشند، ترمهای بعد برای دروس دیگرشان هم با شما تماس خواهند گرفت و حتی فامیل، دوستان و آشنایانشان را هم به شما معرفی خواهند کرد. در کار تدریس خصوصی حفظ شاگرد اگر از جذب شاگردهای جدید مهمتر نباشد کم اهمیت تر نیست. در هر کاری وقتی شما درآمد خوبی خواهی داشت که مشتری های شما (که در کار تدریس خصوصی همان شاگردهای شما هستند) دوباره برای دریافت خدمات پیش شما برگردند. در کنار تلاش برای جذب شاگردهای بیشتر و گسترش فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی و امتحان کردن انواع روشهای جذب شاگرد، باید خیلی حواستان به شاگردهای فعلی هم باشد و رضایت انها را به صورت کامل کسب کنید.


با توجه به مطالب ارائه شده، برای موفقیت در کار تدریس خصوصی و بدست آوردن پول و درآمد زیاد از کار تدریس باید در زمینه های مختلفی خوب و بلکه عالی عمل کنید. در مرحله اول خوب شاگرد جذب کنید. روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و تعداد شاگردهای خودتان را بیشتر و بیشتر کنید. در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد هم می توانید تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را ثبت کنید (در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نمائید)  و به راحتی شاگرد جذب کنید. برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه پیدا کردن شاگرد خصوصی مقاله چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد) را مطالعه کنید. همواره درصدی از درآمد خودتان را برای تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگردهای بیشتر کنار بگذارید. در مرحله بعد باید دروسی را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کنید که هم متقاضی برای تدریس خصوصی بالایی داشته باشد (به عنوان مثال فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس زبان انگلیسی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و .... می تواند درامد خوبی داشته باشد)، هم خودتان به آن دروس علاقه داشته باشید و هم بر دروس تدریسی مزبور به صورت کامل مسلط باشید. بلد بودن دروس کافی نیست. بلکه باید بر ان درسها به صورت کامل مسلط باشید. در نهایت متعهدانه و با عشق و علاقه برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان تلاش کنید. اگر بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید ولی به صورت رفع تکلیفی تدریس کنید در نهایت نمی توانید مدرس موفقی باشید. هم مطالب را خوب بلد باشید و هم خوب انتقال دهید. علاوه بر تدریس، شاگردهایتان را راهنمایی کنید و آنها را به گونه ای در مسیر درس خواندن و حل تمرین و مسئله و .... هدایت کنید که حتما نتیجه بگیرند. به این ترتیب در کنار جذب شاگردهای جدید، شاگردهای قدیمی شما هم در ترمهای آینده دوباره با شما تماس خواهند گرفت و درآمد شما از کار تدریس بیشتر و بیشتر خواهد شد.



مطالعه مقاله بهترین روش برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و آموزش در منزل هم مفید است.

در نهایت برای بدست آوردن پول بیشتر از کار و شغل تدریس خصوصی می توان گفت: خوب شاگرد جذب کنید، بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید، متعهدانه تدریس کنید و شاگردهایتان را به نتیجه مطلوب برسانید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 669 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image