ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین روش برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و آموزش در منزل

بهترین روش برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و آموزش در منزل

به اشتراک گذاری

بهترین روش برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و آموزش در منزل در این بخش معرفی می گردد. اگر قصد دارید از تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک، تدریس دروس ابتدایی تا دانشگاه، تدریس دروس کنکوری، آموزش در منزل و ... درآمد بالایی بدست آورید ادامه این مطلب را بخوانید.

بهترین روش برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و آموزش در منزل ثبت آگهی تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) است. ممکن است روشهای مختلفی برای جذب شاگرد در نظر داشته باشید و قبلا هم از روشهای دیگری شاگرد خصوصی پیدا کرده باشید (برای مطالعه در زمینه روشهای مختلف جذب شاگرد این مقاله را بخوانید). ولی به هر حال، بهترین روش برای پیدا کردن شاگرد خصوصی و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ثبت آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) است. ثبت اگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس کاملا رایگان است. اگر متن آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید و تبلیغات تدریس شما قانع کننده باشد (برای مطالعه در زمینه چگونگی نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق، موثر و پربازده حتما این مقاله را مطالعه نمائید) حتی با ثبت آگهی تدریس رایگان هم می توانید شاگرد جذب نمائید. به بازدید آگهی های تدریس خصوصی ثبت شده در سایت ایران مدرس نگاه کنید. بعضی از آگهی های تدریس حتی بیش از 50000 بازدید گرفته اند. البته در صورت تمایل می توانید تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های تدریس ویژه در صفحه اصلی سایت ایران مدرس، در بخش تدریس خصوصی و در صفحات داخلی سایت ایران مدرس بالاتر از اگهی های رایگان تدریس قرار گرفته و بیشتر دیده خواهند شد. در ضمن در کنار بیش از 10000 مطلب آموزشی آگهی های تدریس ویژه نمایش داده خواهد شد. برای اطلاع کامل از هزینه و تعرفه آگهی های تدریس خصوصی ویژه بر روی عبارت هزینه ثبت آگهی تدریس ویژه کلیک کنید. با ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس، به علت بازدید بالای این سایت و بهینه بودن آن از نظر گوگل برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی، تبلیغات شما توسط متقاضیان تدریس خصوصی در تهران و کرج و کل ایران دیده خواهد شد.



پیشنهاد می شود مقاله 20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است! را هم بخوانید.

چرا ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس بهترین روش برای کسب درامد از تدریس خصوصی است؟ خودتان حتما در مورد مزتیهای آگهی و تبلیغات اینترنتی به نسبت سایر انواع روشهای تبلیغاتی مطالب زیادی می دانید. تبلیغات اینترنتی گسترده است. با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس، تبلیغات شما در کل ایران دیده خواهد شد. اگر ساکن تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران هستید، با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس در کل تهران و کرج و یا کل ایران آگهی شما توسط متقاضیان تدریس دیده خواهد شد. چه روش تبلیغاتی دیگری را می شناسید که این گستردگی را داشته باشد. در ضمن ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس رایگان است. مگر اینکه در تلویزیون بخواهید تبلیغ کنید تا گستردگی آن با گستردگی تبلیغات اینترنتی برابری کند. نکته بسیار مهمتری که در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی و تبلیغات اینترنتی وجود دارد این است که این نوع تبلیغات هدفمند است. به این معنی که در تبلیغات اینترنتی آگهی شما توسط متقاضیان واقعی تدریس دیده خواهد شد. در تبلیغات تراکت و تلویزیون و روزنامه و .... افراد زیادی آگهی شما را می بینند ولی اکثریت قریب به اتفاق آنها افرادی نیستند که خدمات شما را لازم داشته باشند. وقتی در سایت ایران مدرس که به صورت تخصصی در زمینه اگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد آگهی خودتان را درج می کنید، متقضیان تدریس خصوصی از طریق گوگل به سمت آگهی شما هدایت شده و به راحتی می توانید شاگرد جذب نمائید. خصوصا اینکه سایت ایران مدرس برای عبارتهای تدریس خصوصی از نظر گوگل بهینه است. مثلا عبارت تدریس خصوصی ریاضی،
تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و .... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید ایران مدرس برای این عبارتهای در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و در صدر نتایج (جایگاه اول تا سوم)  قرار دارد. بنابراین متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی و تبلیغ شما هدایت خواهند شد. هدفمند بودن تبلیغات اینترنتی یعنی این. علاوه بر گسترده بودن تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که این نوع تبلیغات دائمی و همیشگی است. شما یکبار آگهی می دهید و این آگهی شما تا وقتی که خودتان آن را حذف نکرده باشید باقی می ماند و برای جذب شاگرد شما می تواند موثر باشد. می توانید آن را ویرایش و به روز کنید و یا تبلیغات خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. تبلیغات روزنامه، تراکت، تلویزیون و .... یک روزه است و یا در نهایت چند روز باقی می ماند.



کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

اگر واقعا برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی جدی هستید، ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس به عنوان بهترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران را از دست ندهید. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از عضویت وارد کنترل پنل شده و تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید. مزیت دیگری که تبلیغات تدریس خصوصی به نسبت تبلیغات روزنامه و تراکت و ... دارد این است که می توانید برای آگهی خودتان عکس مناسب انتخاب نمائید . متن آگهی خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید. در تبلیغات روزنامه و تراکت و ... فضای محدود و تعداد کاراکترهای محدودی برای ثبت توضیحات در اختیار دارید. هر چه توضیحات آگهی تدریس شما کاملتر و قانع کننده تر باشد بازدهی آن هم بالاتر خواهد رفت. برای مشاهده آگهی های تدریس خصوصی درج شده توسط مدرسین در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی

آیا همکاری با آموزشگاهها برای کسب درآمد از تدریس بهتر از ثبت آگهی در ایران مدرس نیست؟ خیر. برای کسب درامد از تدریس خصوصی می توانید با آموزشگاهها همکاری کنید ولی برای کسب درآمد بالا خیر. وقتی با آموزشگاههای تدریس خصوصی کار می کنید (البته در اول راه و در شروع تدریس خصوصی همکاری با آموزشگاهها هم خوب است) قیمتهای کلاسهای خصوصی را آموزشگاه تعیین می کند و نه خود شما. آموزشگاهها برای جذب شاگرد بیشتر معمولا قیمتها را پایین و رقابتی اعلام می کنند. در نتیجه سقف درآمد شما از تدریس خصوصی توسط آموزشگاه تعیین می شود. همکاری با آموزشگاه ها هم می تواند یکی از روشهای جذب شاگرد باشد ولی بهترین روش نیست. وقتی با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی همکاری می کنید هر جلسه 30 یا 40 درصد مبلغ حق التدریس را باید به انها بدهید. یعنی در طول یک ترم اگر 20 میلیون تومان از تدریس درامد داشته باشید (به عنوان مثال) 6 تا 8 میلیون تومان ان را باید به آموزشگاه بدهید. یعنی اگر برای هر جلسه تدریس 50 هزار تومان دریافت کنید، از 400 جلسه ای که کلاس برگزار کرده اید 120 تا 160 جلسه ان را رایگان کار کرده اید. چنانچه در طول یک ترم (6 ماه) هر ماه آگهی خودتان را در ایران مدرس 7 ستاره ویژه کنید و آگهی شما در بهترین مکان سایت هم نمایش داده شود، هزینه آگهی تدریس ویژه شما 1 میلیون تومان هم نخواهد شد و در ضمن درآمد شما می تواند از 20 میلیون تومانی که به عنوان مثال ذکر شد هم می تواند بیشتر شود چرا که قیمت کلاسهای خصوصی را خودتان تعیین می کنید و اگر خوب تدریس کنید می توانید برای هر جلسه مبلغ بالاتری را درخواست کنید. وقتی شاگردی را از طریق آموزشگاه جذب می کنید، اگر خوب هم تدریس کنید، همان شاگرد ترم بعد دوباره با آموزشگاه تماس خواهد گرفت و ممکن است مدرس دیگری معرفی شود. اگر خودتان شاگرد جذب کرده باشید (از طریق تبلیغات تدریس خصوصی) در صورت موفقیت در امتحان و رضایت از کلاس شما، همان شاگرد ترم بعد با خودتان تماس خواهد گرفت. مطالعه کنید: 30 راهکار برای تدریس موفق و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی



دلایل زیادی دیگری وجود دارد که نشان می دهد ثبت اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس بهترین روش برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و آموزش در منزل است. برای مطالعه بیشتر در این زمینه این مقاله را مطالعه کنید. تعداد زیادی از مدرسینی که در ایران مدرس تبلیغات تدریس خودشان را ویژه نموده اند، آگهی تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 643 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
زهرا شنبه ۲۷ دي ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷

عالی