ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در زمینه آموزش و تدریس خصوصی موفق باشیم و خوب پول دربیاوریم؟

چگونه در زمینه آموزش و تدریس خصوصی موفق باشیم و خوب پول دربیاوریم؟

به اشتراک گذاری

چگونه در زمینه آموزش و تدریس خصوصی موفق باشیم و خوب پول دربیاوریم؟ - اگر می خواهید از تدریس خصوصی خوب پول دربیاورید و یک مدرس خوب باشید مطالبی که در ادامه ارائه می شود را مطالعه کنید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تدریس خصوصی به عنوان کار نیمه وقت و تمام وقت

برای خوب پول درآوردن از تدریس خصوصی قبل از هر کار دیگری باید بهترین روشی که برای جذب شاگرد توسط شما مناسب است را پیدا کنید. مدرسین قدیمی تر و مدرسانی که سن و سال بالاتری دارند به صورت سنتی از آموزشگاههای تدریس خصوصی شاگرد جذب می کنند و تعدادی از انها سالهای سال است که با آموزشگاههای تدریس خصوصی همکاری دارند. برای پیدا کردن شاگرد خصوصی و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی این هم یک روش است و شما هم می توانید از این روش استفاده نمائید. البته جذب شاگرد از طریق آموزشگاههای تدریس خصوصی بهترین روش برای جذب شاگرد نیست و محدودیتهایی از لحاظ سقف درآمد برای شما ایجاد می کند. در مرحله اول قیمت کلاسهای خصوصی را خود اموزشگاه تعیین می کند. آموزشگاههای تدریس خصوصی معمولا برای جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر قیمت کلاسهای خصوصی را به صورت رقابتی پایین نگه می دارند. بنابراین شما با هزینه متوسط رو به پایینی کلاسها را برگزار می کنید. در ضمن، از همین مقدار پولی هم که دریافت می کنید 30 تا 40 درصد آن را باید به آموزشگاه پرداخت نمائید. در نهایت با وجود تعداد کلاسهای زیاد درامد خیلی بالایی از تدریس خصوصی نخواهید داشت. اکثر مدرسینی که شاگردهای خودشان را از طریق آموزشگاهها و موسسات جذب می کنند به این دلیل روشهای دیگری را امتحان نمی کنند چون بسیار محافظه کار هستند و می ترسند نکند برای تبلیغات هزینه کنند و پول خودشان را از دست بدهند.



مطالعه این مقاله هم مفید است: فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به صورت حرفه ای

روش دیگری که باز هم تعداد کمتری از مدرسین قدیمی شاید سالهای سال است از این روش شاگرد جذب می کنند ثبت تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی در روزنامه و به عنوان مثال راهنمای روزنامه همشهری، جام جم و .... است. تعداد زیادی از افراد این کار را انجام نمی دهند چون همانطور که گفته شد می ترسند پول خودشان را از دست بدهند و نتوانند شاگرد جذب کنند. البته تعدادی از مدرسین هم شاید سالهای سال است از این روش شاگرد جذب می کنند و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند. در حقیقت ثبت اگهی و تبلیغات در روزنامه به نسبت تبلیغات اینترنتی و .... هزینه بالاتری دارد. این احتمال هم وجود دارد که کسی با شما تماس نگیرد. ولی در کنار آن، این احتمال هم وجود دارد که از طریق همان یک آگهی شاگرد یا شاگردهایی جذب کنید و چندین برابر پول تبلیغات تدریس خصوصی خودتان درآمد کسب نمائید. اگر می خواهید درامد خوبی از تدریس خصوصی کسب کنید باید کمی محافظه کاری را کنار بگذارید و بعضا ریسک هم بکنید. البته به ثبت تبلیغ در روزنامه و یا در اینترنت و سایتهای اینترنتی و پرداخت هزینه کمی برای آن ریسک نمی توان گفت هر چند که اکثر افراد از آن هم اجتناب می کنند. می توانید ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در روزنامه را هم امتحان کنید و ببینید که آیا برای شما روش مناسبی است یا نه. نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که تبلیغات تدریس خصوصی در بعضی از ایام بهتر جواب می دهد. مثلا در ترم اول از ابان تا اواخر دی ماه و اوایل بهمن ماه زمان مناسبی است و در ترم دوم هم از اوایل اردیبهشت تا اواخر تیر زمان خوبی می باشد. البته مدرسینی که در کار تدریس و تدریس خصوصی جدی هستند معمولا در کل طول سال تبلیغات خودشان را دارند و در زمانهایی که دیگران کمتر تبلیغ می کنند و تعداد مدرسینی که تبلیغ می دهند کم است همین مدرسین ممکن است شاگردهای خوبی جذب کنند.

روش دیگری که برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، زیست، عربی، دروس کنکوری، ابتدایی، دانشگاهی، زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و سایر دروس و رشته ها وجود دارد ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت (ایران مدرس) است. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید سایت www.tadris-riazi.com هم گزینه خوبی برای ثبت آگهی شما است و اگر دروس کنکوری تدریس می کنید سایت www.irankonkur.com هم سایت مناسبی برای ثبت تبلیغات تدریس شما است. حتی اگر اهل ریسک کردن هم نیستید و نمی خواهید هیچ پولی از دست بدهید در این سایتها به صورت رایگان می توانید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را درج نموده و شاگرد جذب کنید. البته با پرداخت هزینه مناسب می توانید اگهی تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی ان را افزایش دهید. سایت ایران مدرس (همین سایت) بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. ایران مدرس تا پاییز 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد و بازدید روزانه ان در ایام امتحانات نزدیک به 30000 بازدید در روز است. ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در سایتهای تخصصی اگهی تدریس خصوصی مانند ایران مدرس و سایتهای ذکر شده به نسبت ثبت آگهی و تبلیغ در روزنامه هم برتری های زیاد دارد. البته همانطور که گفته شد، هر شخصی برای جذب شاگرد ممکن است از یکی از روشهای ذکر شده استفاده کند و با آن راحت باشد. بعضی از مدرسین چندین سال است از طریق روزنامه شاگرد جذب می کنند و بعضی دیگر ممکن است با درج اگهی تدریس در اینترنت شاگرد خصوصی پیدا کنند. افراد دیگری هم ممکن است تراکت چاپ  توزیع کنند و از این طریق شاگرد جذب نمایند. شما باید روشهای مختلف را امتحان کنید و بهترین روش که خودتان با آن راحت هستید را پیدا کنید.





مطالعه مقاله تدریس خصوصی ، کسب درآمد و پول درآوردن از کار تدریس هم مفید است.

برای معرفی انواع خدمات و از جمله خدمات تدریس خصوصی ثبت آگهی و تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تبلیغات اینترنتی به نسبت سایر انواع روشهای تبلیغاتی مزیتهای زیادی دارد. وقتی شما آگهی خودتان را در ایران مدرس ثبت می کنید، تبلیغات تدریس شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس خصوصی قرار می گیرد. متقاضیان خدمات تدریس خصوصی از طریق موتورهای جستجو و از جمله گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی فیزیک و ... را جستجو می کنند و چون ایران مدرس برای این عبارتهای در صفحه اول جستجوی گوگل قرار دارد، مستقیما به سمت آگهی شما هدایت می شوند. تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد هدفمند است. به این معنی که افرادی تبلیغات تدریس خصوصی شما را خواهند دید که به صورت واقعی نیازمند دریافت خدمات تدریس خصوصی هستند. تبلیغات روزنامه و تراکت و ... را ممکن است افراد بیشتری مشاهده کنند ولی تعداد کمی از آنها واقعا به خدمات تدریس خصوصی نیاز دارد. تبلیغات تدریس خصوصی شما در اینترنت تا وقتی که خودتان آن را حذف نکنید باقی می ماند و برای جذب شاگرد شما موثر است. تبلیغات روزنامه و تراکت و ... یکی دو روز بیشتر عمر ندارد. تبلیغات در اینترنت ارزان است. تبلیغات اینترنتی رایگان است و حتی اگر اگهی تدریس خودتان را ویژه کنید هزینه آن به نسبت تبلیغات روزنامه و تراکت و .... پایینتر است. وقتی از طریق ثبت تبلیغات تدریس خصوصی شاگرد جذب می کنید، قیمت کلاسهای خصوصی را خودتان تعیین می کنید و کل مبلغ را هم برای خودتان بر خواهید داشت. یعنی محدودیتهایی که در همکاری با آموزشگاهها برای سقف درآمد شما وجود داشت از بین می رود. برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس خصوصی ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. در صورتیکه آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، تبلیغات شما علاوه بر بخش تدریس خصوصی و صفحه اصلی سایت در کنار بیش از 10000 آگهی و تبلیغ هم نمایش داده خواهد شد.

هامنطور که گفته شد، برای موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از تدریس در مرحله اول باید روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و از ترکیبی از آنها و یا یکی از آنها که برای شما مناسبتر است برای جذب شاگرد استفاده کنید. با توجه به مطالب بالا، ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس بهترین روس برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی است. البته مطمئنا باید آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید.



برای مطالعه در این زمینه این مقاله را بخوانید.

علاوه بر انتخاب روش یا روشهای مناسب جذب شاگرد، برای موفقیت در تدریس خصوصی باید موارد دیگری را هم در نظر داشته باشید. نکته بسیار مهم برای موفق شدن در کار تدریس و خوب پول درآوردن از تدریس خصوصی این است که بتوانید شاگردهای خودتان را حفظ کنید. مطالعه این مقاله در این زمینه مفید است. برای حفظ شاگردهایتان باید به کار تدریس متعهد باشید و از همان جلسه اول خوب و بلکه عالی تدریس کنید. برای عالی تدریس کردن باید بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید. اگر درس ریاضی را بهتر از فیزیک تدریس می کنید سعی کنید بیشتر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت داشته باشید. به هر حال دروسی را تدریس کنید که خودتان بیشتر به آن دروس علاقه دارید و عملکرد شما هم بهتر خواهد شد. تلاش کنید شاگردهای خودتان را به هر ترتیبی که هست به نتیجه برسانید. برای بسیاری از دانش اموزان و دانشجویان و والدین آنها کلاس خصوصی اخرین انتخاب است و برای نتیجه گرفتن خیلی روی آن حساب می کنند. البته کلاسهایی که به صورت رفع اشکالی و در قالب یکی دو جلسه در ایام امتحانات برگزار می شود خیلی در کنترل شما نیست. اما اگر برای شاگردهایتان در طول ترم جلسات تدریس خصوصی زیادی برگزار کرده اید، در این حالت مسئولیت 100 درصدی نتیجه گرفتن شاگردهایتان را باید به عهده بگیرید. برای موفق شدن در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از تدریس این بهترین روش است. باید برای هر کدام از شاگردهایتان برنامه خاص خودش را داشته باشید. اگر شاگردهای شما درس نمی خوانند باید آنها را وادار به درس خواندن کنید. برای انها برنامه ریزی کنید و مشاوره بدهید. از والدین شاگردهایتان کمک بگیرید و فقط به یک هدف فکر کنید و آن موفقیت و نتیجه گرفتن شاگردهایتان است. برای خوب پول دراوردن از تدریس خصوصی بهترین راهکار این است که تمام شاگردهای شما نتیجه بگیرند. به این ترتیب ترمهای بعد همین شاگردهایتان دوباره با شما تماس خواهند گرفت و حتی اگر درس خودشان تمام شود افراد دیگری را به شما معرفی خواهند کرد. با روشهای مختلف جذب شاگرد، شاگردهای جدید هم پیدا خواهید کرد و در نهایت درامد بسیار خوبی از تدریس خصوصی بدست خواهید آورد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 436 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image