ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی آموزش و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، درآمد تدریس دانشگاه، موفقیت در یادگیری دروس

آموزش و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، درآمد تدریس دانشگاه، موفقیت در یادگیری دروس

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با آموزش و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، درآمد تدریس دانشگاه، موفقیت در یادگیری دروس دانشگاهی، نحوه مطالعه دروس و .... مطالبی ارائه می شود. برای فعالیت در زمینه جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از دروس دانشگاهی در مرحله اول باید شاگرد جذب کنید. راهکارهای مختلفی برای جذب شاگرد وجود دارد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: موفقیت در مقطع دانشگاه با کلاس های تدریس خصوصی اساتید مجرب



اولین راهکاری که معمولا به ذهن همه می رسد و تقریبا همه ی افراد این روش را امتحان کرده اند تماس گرفتن با آموزشگاهها و اعلام آمادگی برای تدریس دروس دانشگاهی است. خوب به هر حال این روش هم روش خوبی است و می تواند موثر باشد هر چند که بهترین روش نیست. در این روش قیمت کلاسهای خصوصی را خودتان تعیین نخواهید کرد و در ضمن درصدی از مبلغ حق التدریس را هر جلسه باید به آموزشگاه پرداخت کنید. برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی روش های بهتری هم وجود دارد. اگر دانشجو هستید ساده ترین روش این است که تراکت هایی چاپ کنید و در دانشکده خودتان و یا در کل دانشگاه و حتی در دانشگاههای دیگر توزیع کنید. به این ترتیب می توانید شاگرد جذب کنید. البته روشهای دیگری هم برای جذب شاگرد وجود دارد که از آن جمله می توان به تبلیغات در روزنامه و بخش نیازمندیهای روزنامه، تبلیغات در سایتهای تخصصی آگهی تدریس خصوصی مانند سایت ایران مدرس www.IranModares.com ، ثبت آگهی رایگان در سایتهای تبلیغات عمومی مانند سایت www.soodiran.com ، ارتباط با سایر مدرسین و .... اشاره کرد. به هر حال، روشهای مختلفی برای جذب شاگرد وجود دارد و با امتحان کردن این روش ها می توانید بهترین روش را برای خودتان پیدا کنید.



مطالعه کنید: نرخ و هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی



اگر در بعضی از دروس اشکالات پایه ای دارید که ممکن است از دوران دبیرستان برای شما باقی مانده باشد می توانید از اساتید تدریس خصوصی کمک بگیرید. برای مشاهده کاملترین لیست اساتید و مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت سایت تدریس خصوصی ایران مدرس کلیک کنید. در سایت ایران مدرس کاملترین لیست اساتید تدریس خصوصی را خواهید دید و با مشاهده رزومه مدرسین به راحتی می توانید استاد مورد نظر خودتان را پیدا کنید. اگر قصد دارید برای درس خاصی استاد خصوصی داشته باشید (مثلا به معلم خصوصی فیزیک و یا استاد خصوصی ریاضی نیاز دارید) در بخش جستجوی صفحه ای که باز می شود نام درس مورد نظرتان را تایپ کنید و بر روی عبارت "بگرد" کلیک نمائید تا لیست مدرسین را مشاهده کنید. استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی هم برای موفقیت در دروس دانشگاهی و امتحانات دانشگاه می تواند کاملا موثر باشد خصوصا اگر در طول ترم از این کلاسها استفاده کنید و برگزاری کلاسها را همانند مطالعه و حل تمرین و .... به ایام امتحانات موکول ننمائید. استفاده از کلاسهای خصوصی در ایام امتحانات هم برای رفع اشکال و جمع بندی کاملا مفید است.



مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین روش تدریس در دانشگاه و آموزش دروس دانشگاهی





اگر خود شما مدرس هستید و قصد دارید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی فعالیت داشته باشید باز هم ایران مدرس بهترین گزینه برای ثبت آگهی و تبلیغات تدریس شما است. هامنطور که می دانید در حال حاضر بیشتر افراد برای پیدا کردن خدمات مورد نظر خودشان از اینترنت استفاده می کنند. خدمات تدریس خصوصی هم از این امر مستثنی نیست. شما می توانید آگهی تدریس خودتان را در هر سایت آگهی ای ثبت کنید. سایتهای ثبت تبلیغات عمومی و سایتهای درج اگهی رایگان معتبر مانند سایت آگهی رایگان سودایران هم می تواند گزینه خوبی برای درج تبلیغات تدریس شما باشد. اما تمایزی که سایت ایران مدرس دارد این است که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی و تبلیغات آموزش فعالیت دارد. در نتیجه ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی (خصوصا برای دروس دانشگاهی) در نتایج جستجوی گوگل در صدر نتایج قرار دارد و برای ثبت تبلیغات تدریس کاملا پربازده است. اگر به صورت جدی قصد دارید در زمینه آموزش و تدریس دروس دانشگاهی فعالیت داشته باشید فرصت ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران را از دست ندهید. تعداد مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس تا سال 98 به بیش از 19000 مدرس رسیده است و مدرسین ثبت نامی در این وب سایت در زمینه آموزش دروس مختلف از ابتدایی تا دانشگاه فعالیت دارند. درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس به نسبت سایر انواع روشهای جذب شاگرد مزیتهای زیادی دارد از جمله اینکه علاوه بر جذب شاگرد در محل سکونت و شهر محل سکونت خودتان می توانید از کل کشور شاگرد جذب نمائید و به صورت اینترنتی و آنلاین خدمات تدریس خصوصی را انجام دهید. آگهی تدریس شما در کل کشور دیده خواهد شد و می توانید به صورت مستقیم شاگرد جذب نمائید.



پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید: جلسه اول تدریس در دانشگاه



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 444 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image