ارتباط مستقیم با 30608 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب

کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید از خدمات و جلسات تدریس خصوصی با قیمت مناسب استفاده کنید ... اگر قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی برای شما مهم است و قصد دارید با استفاده از کلاسهای خصوصی ارزان در امتحانات موفق شوید و نمرات خوبی بگیرید .... چنانچه میزان هزینه ای که برای کلاسهای تدریس خصوصی در نظر گرفته اید محدود است و قیمت و نرخ جلسات تدریس خصوصی برایتان مهم می باشد ...

در هر صورت، با مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) و مشاهده هزینه و قیمت جلسات تدریس خصوصی ای که هر مدرس در آگهی خودش ذکر کرده است، می توانید کلاسهای تدریس خصوصی را با قیمت خوبی هماهنگ نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید. مدرسین ثبت نامی در این وب سایت در متن آگهی تدریس خودشان علاوه بر رزومه کاری و تحصیلی، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی و .... ، قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی خودشان را هم ذکر نموده اند. بنابراین خیلی راحت می توانید آگهی های تدریس مدرسین را مشاهده کرده و با مدرسی کلاسهای تدریس خصوصی را هماهنگ کنید که قیمت مناسب تری را پیشنهاد داده است. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. اگر کلاسهای تدریس خصوصی را با مدرسی هماهنگ کنید که به لحاظ مکانی به محل سکونت شما نزدیکتر باشد به احتمال زیاد کلاسها را ارزان تر و با قیمت بهتری می توانید هماهنگ نمائید. مثلا اگر ساکن شرق تهران هستید با مدرسینی کلاسها را هماهنگ کنید که ساکن شرق تهران هستند. تعدادی از مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس در بخش هزینه آگهی تدریس عبارت "توافقی" را ذکر کرده اند. با این مدرسین باید تماس بگیرید و قیمت کلاسها را از آنها بپرسید. مدرسینی که در بخش هزینه آگهی تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند سر قیمت کلاسهای خصوصی با شما کنار خواهند آمد. در ضمن، تعدادی از مدرسین جلسه اول تدریس را به صورت نیم قیمت و حتی به صورت رایگان برگزار می کنند. به این ترتیب می توانید از کیفیت کلاسها مطمئن شوید.



پیشنهاد می شود مقاله نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان را هم بخوانید.

در سایت ایران مدرس مقالات زیادی در زمینه پارامترهای موثر بر قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ارائه شده است. مثلا مقاله اطلاعات کامل در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی را مطالعه کنید. یا اگر می خواهید راهکارهای مختلف هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی ارزان را بدانید، مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین را مطالعه کنید. البته، همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شده است، کیفیت کلاس و نتیجه گرفتن خودتان را فدای قیمت نکنید و سعی کنید کلاسهای خصوصی را با مدرسینی برگزار نمائید که خوب تدریس می کنند هر چند که قیمت کلاس و جلسات خصوصی آنها کمی بالاتر باشد. برای برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب تر موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

- کلاسهای تدریس خصوصی را در طول ترم برگزار نمائید و یا حداقل شروع کلاسها را قبل از امتحانات انجام دهید. در ایام امتحانات قیمت کلاسهای تدریس خصوصی افزایش می یابد.





مطالعه این مقاله هم مفید است: نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با قیمت مناسب

- در صورت امکان، کلاسهای خصوصی را به صورت نیمه خصوصی با یکی از دوستانتان برگزار کنید تا قیمت کلاسها برای هر دو نفر شما بهتر و مناسبتر باشد.

- با مدرسین مختلف تماس بگیرید و سر قیمت کلاسهای خصوصی بحث کنید تا بتوانید یک مدرس خوب با قیمت مناسب را پیدا کنید.

- کلاسهای خصوصی را به صورت مستقیم با خود مدرسین هماهنگ کنید. چون اگر با آموزشگاهها و موسسات کلاسهای خصوصی را هماهنگ نمائید، چون درصدی از قیمت کلاس به آموزشگاه پرداخت می شود و در نهایت باید هم به آموزشگاه و هم به مدرس هزینه پرداخت کنید، معمولا قیمتها بالاتر خواهد بود.

مشاهده کنید: لیست مدرسین تدریس خصوصی

- اگرکار مدرس خصوصی خوب بود، مدرس خودتان را به دوستان و آشنایانتان معرفی کنید و در عوض از ایشان تخفیف بگیرید.

- در صورت امکان کلاس را در مکانی که مد نظر مدرس است برگزار کنید. در این حالت معمولا مدرسین قیمت پایینتری برای جلسات تدریس خصوصی در نظر می گیرند.

- بخشهایی از درس که خودتان از پس آن بر می آیید را خودتان بخوانید و فقط برای بخشهایی که اشکالات زیاد دارید کلاس خصوصی هماهنگ کنید. به این ترتیب تعداد جلسات کمتر شده و کمتر هزینه خواهید کرد.



نحوه انتخاب معلم خصوصی و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 514 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image