ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی کامپیوتر در منزل توسط معلم خانم و آقا

قیمت تدریس خصوصی کامپیوتر در منزل توسط معلم خانم و آقا

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با قیمت تدریس خصوصی کامپیوتر در منزل توسط معلم خانم و آقا توضیح داده می شود. اگر می خواهید در زمینه قیمت و هزینه کلاس های خصوصی آموزش کامپیوتر اطلاعاتی بدست آورید ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست مدرسین کامپیوتر در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی کامپیوتر کلیک کنید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی


نحوه مشاهده لیست مدرسین کامپیوتر و قیمت ثبت شده توسط اساتید


در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی کامپیوتر و سایر دروس را می توانید مشاهده نمائید. اساتید ثبت نامی در ایران مدرس علاوه بر ثبت رزومه کاری، مشخصات کامل و سوابق تدریس خودشان، در رابطه با قیمت و هزینه ای که برای کلاس های خصوصی در نظر دارند هم توضیح داده اند. در نتیجه با کلیک بر روی لینک معرفی شده، هم می توانید لیست مدرسین کامپیوتر را ببینید و هم اینکه مشاهده کنید که هر کدام از اساتید چه قیمتی را برای کلاس های خودشان ثبت نموده اند.


مزیت این روش برای اطلاع از قیمت ها این است که قیمت هایی که مشاهده می کنید قیمت های به روز شده و جدید برای کلاس های خصوصی کامپیوتر است. در ضمن هزینه کلاس را خود اساتید تعیین نموده اند. نکته دیگر اینکه هزینه درخواستی هر استاد و معلم خصوصی کامپیوتر را در کنار رزومه کاری ایشان می توانید مشاهده کنید و خودتان می توانید با توجه به رزومه و سوابق تدریس هر کدام از اساتید تشخیص دهید که قیمت درخواستی ایشان برای کلاس مناسب است یا نه. به این ترتیب متناسب با رزومه کاری و سابقه تدریس استاد، می توانید یک معلم خصوصی کامپیوتر خوب با هزینه مناسب را برای خودتان انتخاب نمائید.



مطالعه مقاله منابع کنکور کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر هم مفید است.


تعدادی از قیمت های ثبت شده توسط مدرسین کامپیوتر در ایران مدرس


برخی از قیمت های ثبت شده توسط معلم های کامپیوتر که در همین سایت ایران مدرس در کنار رزومه اساتید درج شده است را در ادامه می توانید ببینید. همانطور که مشاهده می شود هزینه ها از 160 تا 800 هزار تومان متغیر است. بعضی از اساتید به صورت توافقی قیمت را تعیین کرده اند و برای اطلاع از قیمت دقیق کلاس ها باید با آنها تماس بگیرید. هزینه های درج شده برای بهمن 1401 در سایت ایران مدرس است. برای مشاهده لیست کامل مدرسین و هزینه های ثبت شده توسط اساتید به لینکی که در بالا معرفی شد مراجعه نمائید.


هزینه تدریس: ساعتی 240 الی 640 هزار تومان


هزینه تدریس: 640000


هزینه تدریس: هر ساعت 240 هزار تومان البته اگر خوب یاد بگیرند هر ساعت 160 هزار تومان


هزینه تدریس: توافقی


هزینه تدریس: توافقی


هزینه تدریس: ساعتی 160-240 هزار تومان


هزینه تدریس: 800 هزار تومان


هزینه تدریس: 240000 تومان


هزینه تدریس: 240000


..........


این مقاله هم مفید است: تدریس خصوصی کامپیوتر در منزل تهران


قیمت تدریس خصوصی کامپیوتر در منزل


پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: چند گرایش مهندس کامپیوتر در مقطع ارشد و بازارکار آنها


عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی کامپیوتر در منزل


مانند هر درس و رشته دیگری، قیمت کلاس های خصوصی کامپیوتر به عوامل مختلفی بستگی دارد که تعدادی از آنها در اینجا ذکر می شود. به عنوان مثال هزینه کلاس هایی که توسط مدرسین دارای سابقه کاری بالا برگزار می شود معمولا بیشتر است. اساتید دانشگاه و دبیران رسمی هم ممکن است نسبت به حالت معمول هزینه بالاتری برای کلاس ها درخواست نمایند. نکته دیگر اینکه قیمت کلاس های کامپیوتر به مبحثی که تدریس می شود هم بستگی دارد و نرم افزارها یا مباحث پیشرفته تر قاعدتا هزینه بالاتری را خواهد داشت. این موارد را در ذهن خودتان داشته باشید. البته همانطور که گفته شد، قیمت درخواستی هر استاد را باید در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان ببینید. در همین سایت ایران مدرس با کلیک بر روی عبارت مشاهده لیست مدرسین کامپیوتر می توانید هم لسیت اساتید و سوابق تدریس و رزومه کاری آنها را ببینید و هم اینکه قیمت درخواستی هر استاد را مشاهده نمائید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: هزینه و قیمت کلاس تدریس خصوصی تری دی مکس 3dmax


نحوه هماهنگ کردن کلاس های خصوصی کامپیوتر با قیمت مناسب


در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از اساتید و معلم های خصوصی کامپیوتر را می توانید مشاهده کنید. با کلیک بر روی لینک های معرفی شده در بالا می توانید لیست کامل اساتید را ببینید و با توجه به قیمت تعیین شده توسط هر استاد معلم خوبی را با قیمت مناسب هماهنگ نمائید. سعی کنید با اساتیدی کلاس داشته باشید که به لحاظ مکانی به خودتان نزدیکتر هستند. به این ترتیب وقت استاد در مسیر کمتر تلف شده و هزینه کمتری را برای کلاس های کامپیوتر از شما خواهد گرفت. نکته دیگر اینکه اگر بتوانید با معلم توافق کنید که کلاس ها را به صورت اینترنتی و آنلاین و از طریق نرم افزارهایی مانند اسکایپ برای شما برگزار نماید در نهایت چون ایشان رفت و آمد ندارند باز هم قیمت کمتری برای کلاس ها در نظر خواهند گرفت.


نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که در فاصله زمانی بین کلاس ها خودتان هم درس را مرور کنید و تمرینات را انجام دهید. به این ترتیب سرعت یادگیری شما بیشتر شده و در نهایت با تعداد جلسات کمتری بر مبحث مسلط خواهید شد. تعداد جلسات کمتر در نهایت به معنی پرداخت هزینه کمتر است. البته در کنار همه ی این موارد در نظر داشته باشید که فقط ارزان بودن کلاس ها را در نظر نگیرید و با یک معلم خوب کلاس های آموزش کامپیوتر را داشته باشید تا در نهایت نتیجه خوبی بگیرید.



حتما مطالعه نمائید: رشته تحصیلی مهندسی کامپیوتر، آینده شغلی، بازار کار و درآمد


در این مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی کامپیوتر در منزل توسط معلم خانم و آقا، نحوه مشاهده لیست کامل مدرسین در همین سایت ایران مدرس، عوامل موثر بر نرخ کلاس ها و .... توضیح داده شد. امید است که مفید و موثر بوده باشد. در ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی رایانه و دروس دیگر ارائه شده است و برای هر نرم افزاری می توانید از این سایت استاد انتخاب نمائید. اگر می خواهید ورد، پاورپوینت، اکسل، اکسس، فتوشاپ و یا هر نرم افزار دیگری را یاد بگیرید لیست مدرسین و نرخ کلاس ها در همین سایت www.IranModares.com قابل مشاهده است.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 17693 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image