ارتباط مستقیم با 30597 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی اطلاعات کامل در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی

اطلاعات کامل در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

بهترین راهکار برای کسب اطلاع از قیمت تدریس خصوصی و هزینه کلاس خصوصی مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی و مشاهده قیمتهایی است که برای کلاسهای خصوصی خودشان ارائه کرده اند. در همین سایت ایران مدرس اساتید نرخ کلاس های خودشان را ذکر نموده اند.



برای مشاهده آگهی های تدریس مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) که تا سال 98 به بیش از 19000 آگهی می رسد، و مشاهده قیمتهایی که برای کلاسهای خصوصی در متن آگهی خودشان ذکر کرده اند، بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.



بعضی از مدرسین به صورت توافقی تدریس می کنند و می توانید سر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی با آنها حرف بزنید. بعضی از مدرسین در کنار کار کردن به صورت توافقی برای قیمت کلاسهای خصوصی، جلسه اول را به صورت رایگان یا نصف قیمت هم کار می کنند و می توانید در همان جلسه اول به نسبت کیفیت تدریس انها اطمینان حاصل کنید و اگر راضی بودید کلاسها را ادامه دهید. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی کاملا متغییر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت و هزینه جلسات تدریس خصوصی از جلسه ای 10 هزار تومان به ازای یک ساعت (برای مدرسین تازه کار و یا در شهرهای کوچک و ....) تا ساعتی 150 هزار تومان (برای مدرسین مجرب با 20 و 30 سال سابقه کار و دبیران باسابقه آموزش و پرورش و مدرسین معروف کنکور و ....) و حتی بیشتر از این قیمتها هم می تواند باشد. البته اگر می خواهید در امتحان، کنکور و یا هر آزمونی که قصد دارید برای آن در کلاسهای تدریس خصوصی شرکت کنید موفق باشید باید در کنار قیمت کلاسهای تدریس خصوصی سابقه کار مدرس، مدرک تحصیلی و رزومه کاری او را هم ببینید. درست است که ارزان هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی خوب است و اگر کمتر هزینه کنید بسیار عالی می باشد ولی در کنار آن و البته مهمتر از آن نتیجه گرفتن خودتان در اولویت اول می باشد. بنابراین فقط به قیمتهای کلاسهای خصوصی توجه نکنید و همه ی موارد را با هم ببینید. اگر از بین مدرسینی که انتخاب کرده اید، یکی از آنها قیمت بالاتری را مطالبه می کند ولی در عوض رزومه بهتری ارائه کرده است و می دانید که احتمالا با ایشان نتیجه بهتری می گیرید، قیمت بالاتر را بپردازید و در عوض از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن باشید. به هر حال، راهکارهایی برای ارزان هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی و استفاده از جلسات تدریس خصوصی با قیمت پایین وجود دارد که با مطالعه مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین می توانید در جریان آنها قرار بگیرید.



نحوه اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی زبان: اگر در زمینه قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران و نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرج و .... سوال دارید هم به دو صورت در این زمینه می توانید اطلاعات کسب نمائید.

1- با مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان و در ادامه کلیک بر روی آگهی تدریس زبان هر مدرس، در جزئیات اگهی مدرسین می توانید قیمت درخواستی آنها را برای کلاسهای خصوصی زبان در تهران و کرج ببینید. به این ترتیب به صورت حدودی می توانید از قیمت های کلاس خصوصی زبان اطلاع کسب کنید. بعضی از مدرسین برای قیمت کلاسهای خصوصی زبان عبارت "توافقی" را در آگهی تدریس خودشان ذکر کرده اند که باید با آنها تماس بگیرید و قیمت را بپرسید. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان از ساعتی 10 هزار تومان تا 100 هزار تومان و بیشتر می تواند متغییر باشد. باید آگهی مدرسین و رزومه کاری انها را ببینید و در کنار این موارد قیمتی که هر مدرس برای کلاسهای خصوصی خودش مطالبه کرده است را ارزیابی نمائید. در نهایت با مدرس مورد نظر خودتان کلاس را هماهنگ نمائید.



برای مطالعه در زمینه نحوه هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی ارزان زبان انگلیسی و سایر دروس مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین را مطالعه نمائید.


2- قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی زبان در تهران و کرج به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی دبیرستان با هزینه کلاسهای خصوصی زبان برای آمادگی آزمونهای آیلتس و تافل متفاوت است. در همین سایت (ایران مدرس) در زمینه عوامل و پارامترهای موثر بر کلاسهای خصوصی زبان توضیحات و مقالات زیادی ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل یا هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی را مطالعه نمائید. حتی ممکن است مدرسین خانم و آقا با هزینه های متفاوتی تدریس کنند و یا مدرسین زبان native برای کلاسهای خصوصی قیمت بالاتری را مطالبه نمایند. قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی زبان به مدرک تحصیلی و سابقه مدرس، محل تدریس، زمان تدریس، تعداد جلسات تدریس خصوصی زبان، مقطع و درسی که قرار است تدریس شود و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. کلاسها را به صورت نیمه خصوصی برگزار نمائید. با یکی از دوستانتان و یا همکلاسی هایتان که سطح درسی شما تقریبا مثل هم است، کلاسهای دو نفره برگزار کنید. به این ترتیب هم برای شما ها کلاسها ارزان تر می افتد و هم مدرس مبلغ بیشتری دریافت می کند. مثلا اگر مدرس ریاضی برای کلاس تک نفره مبلغ 60 هزار تومان را درخواست می کند، با یکی از همکلاسی هایتان دو نفره در کلاس شرکت کنید و مبلغ 70 تومان را به مدرس پرداخت نمائید. به این ترتیب هم برای مدرس ریاضی خوب خواهد بود و هم هر کدام از شماها مبلغ 35 هزار تومان پرداخت کرده اید. مدت زمان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی را کمی بیشتر کنید و به نسبت آن قیمت هر ساعت تدریس را می توانید کمتر هماهنگ نمائید. مثلا اگر مدرس برای جلسه یک ساعت و نیم 50 هزار تومان دریافت می کند. می توانید شما کلاس دو ساعته را 60 هزار تومان پیشنهاد دهید. به این ترتیب به ازای هر 1 ساعت مبلغ پایینتری پرداخت کرده اید. مدرس خودتان را به دوستان و همکلاسی هایتان معرفی کنید و در عوض از مدرس خصوصی برای کلاسهای خودتان تخفیف بگیرید. مدرسین هم ترجیح می دهند تعداد شاگرد و درآمد بالاتری داشته باشند. با معرفی دوستان و همکلاسی های خودتان به مدرس خصوصی، درامد ایشان افزایش پیدا می کند. شما هم می توانید به این ترتیب درخواست تخفیف کنید. قیمت و هزینه تدریس خصوصی زبان به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند با قیمت و هزینه بالاتری هم تدریس می کنند. به هر حال، سابقه کاری مدرسین باعث می شود تسلط بیشتری بر مطلب داشته باشند و به شکل موثرتری تدریس کنند. هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی با مدرسین مجرب و با سابقه می تواند مفید و موثر باشد و در بسیاری از مواقع ارزش آن را دارد که هزینه کمی بالاتر هم پرداخت شود. برای مطالعه در زمینه آموزش سریع و در زمان کم زبان انگلیسی مقاله چگونه زبان انگلیسی را در مدت زمان کمتری بیاموزیم؟ را مطالعه نمائید. - تجربه مدرس زبان: هر چه تجربه و سابقه کاری مدرس زبان بالاتر باشد قاعدتا مبلغ بیشتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی مطالبه می کند. البته بسیاری از مدرسین تازه نفس و مدرسینی که به تازگی شروع به کار کرده اند هم بسیار خوب تدریس می کنند. ولی به هر حال مدرسی که سابقه کاری بالاتری دارد احتمالا در تعداد جلسات تدریس کمتری هم می تواند مطلب را جمع کند.



مطالعه مقاله نکاتی در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی هم مفید است.

- شهر محل تدریس: همانطور که در مقالات قبل گفته شد هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس هم در شهرهای بزرگ به نسبت شهرهای کوچکتر بیشتر است. به هر حال در شهرهای بزرگ هم بحث ترافیک مطرح است و در بسیاری از موارد هزینه های زندگی هم بالاتر است. بنابراین مشابه سایر خدمات، هزینه تدریس زبان انگلیسی هم بیشتر خواهد بود.

- میزان تحصیلات مدرس زبان: هزینه و نرخ جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی به میزان تحصیلات مدرس زبان هم بستگی دارد. مسلما مدرسی که دکتری دارد به نسبت تحصیلات خودش هزینه بالاتری هم برای جلسات تدریس زبان مطالبه می کند.
مقطع و درس تدریسی: مبلغی که برای تدریس زبان انگلیسی کنکور و دانشگاه باید پرداخت کنید به نسبت قیمت کلاس تدریس خصوصی زبان دبیرستان بالاتر است. اگر در حال آمادگی برای آزمونهای زبان انگلیسی همچون تافل، آیلتس و ... هستید و برای موفقیت در این امتحانات قصد دارید از جلسات تدریس خصوصی استفاده کنید، قاعدتا هزینه این کلاسها به نسبت کلاسهای آموزش زبان انگلیسی معمولی بالاتر است.


نحوه اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی: بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس ریاضی کلیک کنید تا آگهی مدرسین ریاضی ابتدایی و راهنمایی و سایر مقاطع را مشاهده کنید و ببینید که برای دروس تدریسی خودشان چه قیمتی درج کرده اند.

در ادامه با مدرسین ریاضی تماس بگیرید و کلاسهای ریاضی را یا مدرسینی که قیمت بهتر و البته رزومه بهتری ارائه کرده اند هماهنگ کنید.

اگر تعداد جلسات تدریس ریاضی شما زیاد باشد و یا محل سکونت شما به مدرس نزدیک باشد می توانید از مدرسین ریاضی تخفیف هم بگیرید.

بعضی از مدرسین برای قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و راهنمایی سال 98 و ... عبارت توافقی را در متن آگهی خودشان ذکر کرده اند. با این مدرسین هم می توانید حرف بزنید و تخفیف بگیرید.

اگر می خواهید کلاسهای تدریس ریاضی را با قیمت بهتری هماهنگ کنید، کلاسها را در طول ترم هماهنگ کنید و به ایام امتحانات موکول ننمایید. علاوه بر بحث قیمت و هزنیه کلاسهای خصوصی ریاضی، برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم، به نسبت ایام امتحانات، نتیجه بهتری را برای شما در بر دارد و مطمئن تر هستید که نتیجه مورد نظرتان را خواهید گرفت. در ضمن در ایام امتحانات مدرسین درجه  یک وقتشان پر شده است و نمی توانید با آنها هماهنگ کنید و از آنها وقت بگیرید. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی به عوامل مختلفی از جمله سابقه مدرس، مدرک تحصیلی مدرس ریاضی، شهر محل تدریس و ... بستگی دارد. ولی همانطور که گفته شد، اگر کمی هزینه بالاتری پرداخت کردید و در عوض با مدرس ریاضی بهتری کلاسهای را هماهنک کردید، در نهایت می توانید نتیجه بهتری بگیرید و نمره بالاتری کسب نمائید. با مشاهده اگهی تدریس چند مدرس ریاضی به صورت کلی متوجه خواهید شد که مدرسین برای کلاسهای خصوصی ریاضی چه قیمت را مد نظر دارند. ممکن است یک مدرس برای هر جلسه تدریس خصوصی ریاضی قیمت 50 هزارتومان را تعیین کرده باشد و مدرس دیگری 100 هزار تومان. بعضی از مدرسین ریاضی شاید ارزان تر کار کنند و جلسه ای 20 هزار تومان را برای قیمت کلاس خصوصی ریاضی در نظر گرفته باشند. تعدادی از مدرسین در متن آگهی خودشان در بخش هزینه و قیمت تدریس عبارت "توافقی" را ذکر کرده اند. اگر رزومه کاری و سوابق این مدرسین را می پسندید با انها تماس بگیرید و به صورت تلفنی قیمت تدریس خصوصی ریاضی را بپرسید (برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید). اگر بتوانید با یکی از دوستان یا همکلاسی هایتان کلاسهای خصوصی ریاضی را هماهنگ کنید، به نسبت کلاسهای خصوصی ریاضی یک نفره، قیمت کلاسهای کمتر بوده و در نهایت برای شما ارزان تر خواهد بود. مثلا اگر مدرس ریاضی برای کلاس تک نفره مبلغ 60 هزار تومان را درخواست می کند، با یکی از همکلاسی هایتان دو نفره در کلاس شرکت کنید و مبلغ 70 تومان را به مدرس پرداخت نمائید. به این ترتیب هم برای مدرس ریاضی خوب خواهد بود و هم هر کدام از شماها مبلغ 35 هزار تومان پرداخت کرده اید. هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و زبان و .... به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر کلاسهای خصوصی را به ایام امتحانات موکول نمائید، مسلما با هزینه بالاتری می توانید با مدرسین خصوصی هماهنگ کنید. بنابراین، همانطور که در مقالات قبلی ثبت شده در همین سایت (ایران مدرس) بارها و بارها گفته شده است، کلاسهای خصوصی را به ایام امتحانات موکول نکنید و در طول ترم از جلسات تدریس خصوصی استفاده نمائید. مگر اینکه فقط برای رفع اشکال بخواهید یکی دو جلسه از کلاسهای خصوصی استفاده نمائید. بنابراین، با توجه به آنچه گفته شد، اینکه کلاسهای خوب و با کیفیتی داشته باشید و بتوانید با یک مدرس خصوصی با سابقه و خوب به نتیجه مورد نظرتان برسید از هماهنگ کردن جلسات تدریس خصوصی با هزینه پایین مهمتر است.



برای مطالعه بیشتر در زمینه هزینه کلاسهای تدریس خصوصی مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی و تدریس خصوصی ساعتی چند؟ هم می تواند مفید باشد.



اگر می خواهید کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی را با قیمت مناسبتر و پایینتری هماهنگ کنید، برگزاری کلاسهای خصوصی را به ایام امتحانات موکول نکنید. در ایام امتحانات چون مدرسین کلاسهای زیادی به انها پیشنهاد می گردد و سرشان شلوق تر خواهد بود با هزینه پایین تدریس نمی کنند. بنابراین با برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم، چون هم فرصت بیشتری برای درس خواندن و حل تمرین و مسئله و .... دارید، هم بهتر نتیجه می گیرید و مطمئن تر خواهید بود که امتحانات را با موفقیت پشت سر خواهید گذاشت و هم می توانید کلاسهای تدریس خصوصی را با قیمت مناسبتری هماهنگ کنید. کلا برای موفقیت در تحصیل و برای کسب نمرات خوب در امتحانات و افزایش معدل و .... درس خواندن و حل تمرین و مسئله و برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم به نسبت موکول کردن مطالعه و حل تمرین و .... به ایام امتحانات بسیار مناسبتر بوده و خیال خودتان هم از بابت نتیجه گرفتن و کسب نمرات بهتر راحت تر خواهد بود.



مدرسین با سابقه قیمت و هزینه های بالاتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را مطالبه می کنند. به هر حال مدرسین با سابقه بر اساس تجربیاتی که دارند بهتر هم تدریس می کنند و ممکن است راه حلهای میانبری را برای حل مسائل هم آموزش دهند. در بسیاری از اوقات ارزشش را دارد که کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را با یک مدرس با سابقه بردارید و در عوض از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن باشید. در ایام امتحانات قیمت تدریس خصوصی ریاضی و کلاسهای خصوصی سایر دروس بالاتر است. در ایام امتحانات مدرسین سرشان شلوق تر بوده و هماهنگ کردن با آنها برای کلاسهای خصوصی سخت تر هم می باشد. پس اگر می خواهید از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن تر باشید و در ضمن کلاسهای خصوصی ریاضی را با قیمت مناسبتری هم هماهنگ نمائید، جلسات تدریس خصوصی ریاضی را در طول ترم برگزار کنید. تعدادی از مدرسین تدریس خصوصی ریاضی به صورت تضمینی درس ریاضی را تدریس می کنند. به این معنی که تضمین می کنند که دانش آموز یا دانشجو حتما در امتحان ریاضی و یا در کنکور ریاضی موفق شده و نتیجه مورد نظر را خواهد گرفت. در این حالت هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی بالاتر خواهد بود. ولی اگر دانشجو یا دانش آموز نتیجه نگیرد نصف یا کل هزینه به او بازگردانده می شود. هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران و سایر شهرستانها به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که در اینجا به تعدادی از آنها پرداخته می شود.



این مقاله را هم بخوانید: قیمت های جدید کلاس های تدریس خصوصی سال تحصیلی 97 – 98

1- مقایسه هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران و سایر شهرستانها: به صورت کلی هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران به نسبت سایر شهرستانها بیشتر است. در حالت کلی هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی و سایر دروس در شهرهای بزرگتر بیشتر می باشد. در شهرهای بزرگتر رفت و آمد سخت تر بوده و زمان بیشتری را از مدرس می گیرد.

2- هزینه تدریس خصوصی ریاضی در پایه های مختلف: قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی به پایه درسی هم بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی و سایر دروس دانشگاهی به صورت کلی از هزینه تدریس ریاضی دبیرستان بالاتر است. به هر میزان تدریس یک درس سخت تر باشد و مدرسین کمتری توانایی تدریس آن را داشته باشند، هزینه تدریس آن درس هم بیشتر می شود.

3- هزینه تدریس خصوصی ریاضی کنکور و دروس کنکور: معمولا هزینه تدریس ریاضی کنکور به نسبت هزینه تدریس ریاضی دبیرستان و دانشگاه بالاتر است. دانش آموزان و اولیای آنها اهمیت بسیار زیادی برای کنکور قائل هستند و ترجیح می دهند کلاسهای خصوصی ریاضی را با مدرسینی برگزار نمایند که تجربه و سابقه بالایی داشته باشند و در عوض از نتیجه گرفتن خودشان مطمئن باشند. بنابراین هزینه بالاتری را هم پرداخت می نمایند.


نحوه اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک:  به عنوان بهترین راه حل برای اطلاع از قیمت تدریس خصوصی فیزیک: بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید تا لیست مدرسین فیزیک و قیمت و هزینه ای که در آگهی های تدریس خودشان برای تدریس و آموزش فیزیک ذکر کرده اند را مشاهده کنید. در وب سایت حاضر (ایران مدرس) مدرسین زیادی (بیش از 19000 مدرس تدریس خصوصی تا سال 98) ثبت نام کرده و در زمینه اموزش و تدریس خصوصی فیزیک و سایر دروس فعالیت دارند. مدرسین در آگهی های تدریس خودشان قیمت و هزینه ای را که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارند ذکر کرده اند. بعضی از مدرسین به صورت توافقی هم کار می کنند. بنابراین اگر قصد دارید در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک اطلاعات خوب و به روزی کسب کنید بهترین راهکار همین است که بر روی عبارت معلمان خصوصی فیزیک کلیک کنید و آگهی های مدرسین را مشاهده نموده و از قیمت کلاسها اطلاع حاصل نمائید. توصیه می شود کلاسهای خصوصی فیزیک را با مدرسین ویژه که در کار تدریس جدی تر هستند هماهنگ کنید. هزینه تدریس فیزیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان یک تخمین سرانگشتی از ساعتی 10 هزار تومان برای تازه کارها و یا برای کسانی که ساکن شهرهای کوچک هستند شروع شده و تا ساعتی 60 یا 70 هزار تومان می تواند باشد. البته تعداد محدودی از مدرسان که در زمینه کنکور کار می کنند و سابقه بالایی دارند ممکن است با مبالغی بیشتر از اینها کار کنند. برای هماهنگ کردن با یک مدرس فیزیک خوب با هزینه مناسب، با چند مدرس تماس بگیرید و هزینه تدریس آنها را جویا شوید. رزومه، سوابق کاری و محل تحصیل آنها را مطالعه کنید. و در نهایت یک جلسه با آنها برگزار کنید تا مدرس مناسب خودتان را پیدا کنید. همانطور که در مطالب قبلی هم گفته شد، نرخ، هزینه و قیمت جلسات تدریس خصوصی فیزیک و سایر دروس مقدار مشخص و ثابتی نبوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد. در حالت کلی اگر بتوانید مدرس خوبی برای فیزیک یا سایر دروس پیدا کنید، اگر کمی هزینه بالاتری هم بپردازید در نهایت به صرفه خواهد بود. قیمت تدریس خصوصی برای بسیاری از متقاضان آموزش و تدریس در منزل مهم بوده و اکثر افراد تمایل دارند کلاسهای خصوصی را با یک مدرس خوب و توانا و با هزینه پایین و یا حداقل با قیمت مناسب برگزار نمایند. البته مشخص است که مدرسینی که خوب تدریس می کنند و سابقه تدریس بالایی دارند خیلی ارزان هم تدریس نمی کنند. مدرسینی که خوب نتیجه می گیرند و برای برگزاری کلاسهای خصوصی تا حد خوبی می تواند به آنها اعتماد کرد برای برگزاری کلاسهای خصوصی قیمت مشخصی برای خودشان دارند.



اگر مدرس ریاضی، فیزیک، زبان و یا هر درس دیگری هستید و در زمینه اموزش خصوصی دروس مقطع دانشگاه و تدریس دروس دانشگاهی یا دروس سایر مقاطع فعالیت دارید، برای جذب شاگرد و کسب درآمد از کار تدریس در همین سایت عضو شده و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. سایت ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد و متقاضیان تدریس خصوصی را به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می کند. همانطور که قبلا گفته شد، هزینه تدریس فیزیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان یک تخمین سرانگشتی از ساعتی 10 هزار تومان برای تازه کارها و یا برای کسانی که ساکن شهرهای کوچک هستند شروع شده و تا ساعتی 60 یا 70 هزار تومان می تواند باشد. البته تعداد محدودی از مدرسان که در زمینه کنکور کار می کنند و سابقه بالایی دارند ممکن است با مبالغی بیشتر از اینها کار کنند. در کل برای اینکه بتوانید جلسات تدریس فیزیک را با قیمت و هزینه مناسب و با یک مدرس خوب هماهنگ کنید باید به رزومه کاری مدرس توجه کرده و با پرسیدن هزینه جلسات تدریس از چند مدرس، در نهایت با یکی از مدرسان هماهنگ نمائید.



نحوه اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی دروس دانشگاهی: در این بخش در رابطه با قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی (ریاضی و فیزیک دانشگاه، قیمت تدریس دروس مهندسی مکانیک (استاتیک، مقاومت مصالح، دینامیک و ....)، قیمت تدریس دروس مهندسی برق، مهندسی عمران و ....، هزینه تدریس شیمی و زبان تخصصی دانشگاه، نرخ تدریس کلاسهای خصوصی در مقطع دانشگاه و ....) توضیحاتی ارائه می گردد.

قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی مانند قیمت و هزینه تدریس خصوصی دروس سایر مقاطع به عوامل زیادی بستگی دارد. هزینه تدریس و آموزش دروس دانشگاهی به نسبت دروس دبیرستان معمولا بالاتر است ولی به نسبت دروس کنکوری ممکن است پایینتر باشد. قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی به موارد زیر بستگی دارد:

1- درس مورد نظر: به هر میزان تدریس یک درس سخت تر باشد و مدرسین کمتری آن درس را تدریس کنند، هزینه و قیمت تدریس آن هم بالاتر خواهد بود.

2- شهر محل تدریس: هزینه تدریس تمامی دروس و دروس دانشگاهی هم در شهرهای بزرگتر بالاتر است. در شهرهای بزرگتر به علت مشکلات ترافیکی زمان بیشتری طول می کشد تا مدرس به محل تدریس یا منزل دانشجو برسد و بنابراین هزینه کلاسهای خصوصی بالاتر می باشد.

3- مدرک تحصیلی مدرس تدریس خصوصی: معمولا مدرسینی که مدرک تحصیلی بالاتری دارند قیمت بیشتری برای جلسات تدریس خصوصی در نظر می گیرند.

4- سابقه مدرس در زمینه تدریس دروس دانشگاهی: مدرسینی که سابقه کار بالاتری دارند هزینه بیشتری را هم دریافت می کنند.



توصیه: اگر قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید، برگزاری این کلاسهای را به پایان ترم موکول ننمائید. برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم بازدهی بالاتری دارد. می توانید همزمان و پابه پای کلاسهای تدریس مدرسه یا دانشگاه کلاسهای تدریس خصوصی خودتان را برگزار کنید. کلاسهای تدریس خصوصی را جدی بگیرید و با تمرکز و حواس جمع گوش دهید. در ضمن به بهانه کلاسهای خصوصی در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید. هر دوی اینها را در کنار هم داشته باشید تا نتیجه خوبی بگیرید. کلاسهای تدریس خصوصی اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد می تواند مفید و موثر باشد. مطلب دیگر اینکه فکر نکنید که اگر در کلاسهای خصوصی شرکت کردید دیگر مطالعه و درس خواندن و حل تمرین و مسئله لازم نیست. بلکه هر کدام از این موارد جای خود را دارد. از کلاسهای تدریس خصوصی به عنوان کمک و کلاسهای تقویتی استفاده نمائید. با ترکیبی از شرکت در کلاسها و تلاش و پشتکار خودتان بهترین نتیجه را خواهید گرفت. باز هم توصیه می کنیم مطالعه و درس خواندن و برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی را در طول ترم داشته باشید و این موارد را به شب امتحان موکول نکنید.



مطالعه نمائید: چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟



هزینه کلاسهای تدریس خصوصی به عوامل زیادی بستگی دارد که در این بخش به تعدادی از آنها اشاره می شود. هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی به عواملی همچون شهر مورد نظر، تجربه و سابقه کاری مدرس، تعداد جلسات تدریس خصوصی، درس مورد نظر و ... بستگی دارد. به صورت معمول هزینه کلاسهای تدریس خصوصی در شهرهای بزرگتر بیشتر است. البته با تماس با چند مدرس ممکن است بتوانید کلاسهای تدریس را در شهرهای بزرگ همچون تهران نیز با قیمت مناسب هماهنگ کنید. مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند برای برگزاری جلسات تدریس در منزل هزینه بیشتری را مطالبه می کنند. به هر حال، جلسات تدریس این مدرسین معمولا پر بارتر هم خواهد بود. تعداد جلسات تدریس هم در تعیین هزینه جلسات تدریس خصوصی موثر است. مدرسین برای تعداد جلسات بالاتر معمولا هزینه کمتری درخواست می کنند. هزینه تدریس دروس دانشگاهی و دروس کنکور هم معمولا بالاتر می باشد. البته مواردی که گفته شد، معیارهای کلی بوده و ممکن است در بعضی از موارد صادق نباشند. موارد دیگری نیز ممکن است در تعیین هزینه تدریس خصوصی موثر باشد. به هر حال مسلما مدرسانی که سابقه بالاتری دارند و کیفیت تدریس آنها نیز بالاتر است هزینه بیشتری را برای تدریس مطالبه می نمایند و اکثر اوقات بهتر است که مبلغ بیشتری را برای تدریس و آموزش بپردازیم تا مطمئن باشیم که حتما نتیجه خواهیم گرفت. البته این مطلب به این معنی نیست که هر مدرسی که با قیمت پایین کار کند خوب تدریس نمی کند.



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1353 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image