ارتباط مستقیم با 30602 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نحوه انتخاب معلم خصوصی و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب

نحوه انتخاب معلم خصوصی و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه انتخاب معلم خصوصی و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب توضیحاتی ارائه می گردد. برای موفقیت در تحصیل و گرفتن نمره خوب در امتحانات، برای یادگیری عمقی و پایه ای دروس مختلف و موفق شدن در کنکور و در کل برای یادگیری بهتر هر درس و یا مبحث و نرم افزاری در کوتاهترین زمان و با بالاترین کیفیت استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی و در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب و با تجربه می تواند بسیار مفید و موثر باشد. با توجه به مطالب ارائه شده می توانید روی کلاسهای تدریس خصوصی به عنوان یک امکان خوب که شما را به موفقیت در تحصیل نزدیکتر می کند حساب کنید. در این بخش در رابطه با نحوه انتخاب معلم خصوصی و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب توضیحاتی ارائه می گردد.

کلاسهای تدریس خصوصی مفید و موثر: برای اینکه کلاسهای تدریس خصوصی برای شما مفید و موثر باشد، در مرحله اول باید یک معلم خصوصی خوب و با تجربه را انتخاب نمائید. البته تنها ملاک با تجربه بودن مد نظر نیست. نکته مهم دیگر این است که باید رزومه و سوابق تدریس معلم را مشاهده کنید و در نهایت قیمت که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارد را بپرسید و یا در متن آگهی ایشان مشاهده نمائید و با توجه به این موارد معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. در این وب سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی ثبت نام کرده اند (حدود 18000 مدرس تدریس خصوصی تا سال 97) و می توانید با مشاهده لیست مدرسین و رزومه و سوابق کاری آنها معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران بر روی عبارت معلم تدریس خصوصی کلیک کنید. مدرسین ثبت نامی در این وب سایت توضیحات کاملی در رابطه با نحوه تدریس، دروسی که درس می دهند، قیمت کلاسهای خصوصی خودشان، سوابق تدریسی که دارند، دانشگاه و شهری که خودشان در آن درس خوانده اند و مدرک تحصیلی و رشته تحصیلی دانشگاهی خودشان و ... ارائه نموده اند و در نتیجه انتخاب معلم خصوصی خیلی برای شما راحت تر خواهد بود.

نحوه انتخاب معلم خصوصی برای گرفتن نتیجه بهتر: اگر می خواهید در امتحان ریاضی، فیزیک، شیمی و یا در کنکور و یا در هر آزمون دیگری نتیجه خوبی بگیرید باید معلم خصوصی خوبی را در کنار خودتان داشته باشید. فقط اینکه بخواهید در کلاسهای تدریس خصوصی شرکت کنید کافی نیست. مدرس و معلم شما در این کلاسها باید بتواند شما را به سمت موفقیت هدایت کند. مدرسین خوب فقط درس نمی دهند بلکه علاوه بر آن شاگردهای خودشان را مرحله به مرحله در برنامه ریزی درسی و نحوه مطالعه دروس مختلف و ... مورد حمایت قرار می دهند. برای اینکه یک مدرس و معلم خصوصی خوب داشته باشید در مرحله اول حین انتخاب مدرس و معلم دقت کنید. همانطور که گفته شد، در همین سایت (ایران مدرس) کاملترین لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی را می توانید پیدا کنید (کلیک کنید: مشاهده لیست مدرسین). معلمان ثبت نامی در این سایت تبلیغات تدریس خودشان را به دو صورت رایگان و ویژه ثبت کرده اند. توصیه می شود کلاسهای خصوصی را با مدرسین ویژه که در کار تدریس جدی تر هستند هماهنگ کنید. پس زمینه آگهی تدریس مدسین ویژه با رنگ نقره ای و یا طلایی نمایش داده شده است.

انتخاب معلم با توجه به رزومه و سوابق تدریس: نکته دیگر اینکه رزومه مدرسین را با دقت بررسی کنید و هر استاد یا مدرسی که فکر می کنید رزومه بهتری ارائه کرده است و برای دروس تدریسی شما حرفه ای تر عمل می کند را انتخاب کنید. در صورت لزوم می توانید از مدرسین مدارک لازم برای صحت گفته های آنها را بخواهید. البته مدرسین و اساتید در اکثر مواقع مطالبی که ارائه می کنند عین واقعیت است و اگر می خواهید بیشتر اعتماد کنید می توانید از انها مدارک را بخواهید. نکته دیگر اینکه بسیاری از مدرسین در صورت عدم رضایت شما جلسه اول را رایگان برگزار می کنند. اگر یکی دو جلسه اول احساس کردید که کلاسها برای شما مفید نیست می توانید با مدرس دیگری کلاسها را هماهنگ نمائید. در کنار داشتن یک مدرس و معلم خصوصی خوب برای موفقیت در تحصیل کاملا مفید و موثر است.

استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب: در همین سایت ایران مدرس توضیحات مفصلی در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی در قالب مقالات مختلف ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی را در این زمینه مطالعه کنید. قیمت کلاسهای خصوصی به عوامل مختلفی بستگی دارد و مسلما مدرسین بهتر و با سابقه تر و دبیران رسمی آموزش و پرورش و اساتید دانشگاه هزینه بالاتری برای کلاسهای خصوصی در نظر دارند. به هر حال قیمت و هزینه ای که هر استاد در نظر دارد را به رزومه و سابقه کاری ایشان و ... مقایسه کنید و به تناسب آن تصمیم گیری نمائید. کلاسهای تدریس خصوصی قیمت کاملا مشخصی ندارد. به عنوان مثال برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی می توانید از جلسه ای 15 هزار تومان تا 100 هزار تومان و حتی بیشتر مدرس و معلم پیدا کنید. بنابراین به صورت قطعی نمی توان در رابطه با قیمت ها اظهار نظر کرد و باید رزومه و سابقه کاری مدرس را هم ببینید.

قیمت کلاسهای خصوصی در ایران مدرس: مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس در جزئیات آگهی تدریس خودشان قیمت کلاسها را هم ارائه نموده اند و می توانید از این طریق با آگاهی کامل معلم خودتان را انتخاب نمائید. در ایران مدرس شماره تماس مدرسین به صورت مستقیم ارائه شده است و در نتیجه می توانید با خود اساتید حرف بزنید و سر قیمت کلاسها به توافق برسید. برای اینکه کلاسها را بتوانید با قیمت مناسب تری هماهنگ کنید می توانید از کلاسهای نیمه خصوصی استفاده کنید. در ضمن، در طول ترم به نسبت ایام امتحانات می توانید کلاسهای خصوصی را با قیمت ارزانتری هماهنگ نمائید. برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم مزیت دیگری هم دارد و آن این است که احتمال نتیجه گرفتن شما بیشتر می شود و نتیجه بهتری هم خواهید گرفت. - مطالعه کنید:
تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین


در این بخش توضیحاتی در رابطه با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب و نحوه انتخاب معلم خصوصی ارائه شد. با توجه به مطالب ذکر شده می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده بهتری داشته باشید و در امتحان و کنکور و یا هر آزمونی که در نظر دارید نتیجه بهتری بگیرید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1508 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image