ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در تدریس خصوصی موفق تر باشیم و بهتر عمل کنیم؟

چگونه در تدریس خصوصی موفق تر باشیم و بهتر عمل کنیم؟

به اشتراک گذاری

اگر سوال چگونه در تدریس خصوصی موفق تر باشیم و بهتر عمل کنیم؟ و یا سوالات مشابهی مانند چگونه مدرس موفقی باشیم و یا چگونه از کار تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب نمائیم و .... برای شما مطرح است ادامه این مطلب را بخوانید.

1- برای موفقیت در تدریس خصوصی شاگردهای بیشتری جذب کنید. هر چه تعداد شاگردهای شما بیشتر باشد درامد شما از کار تدریس خصوصی بیشتر و بیشتر شده و به صورت موفقیت آمیزی می توانید در این زمینه فعالیت داشته باشید. راهکارهای مختلفی برای جذب شاگرد و افزایش تعداد شاگردها وجود دارد که در مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی و 12 راهکار برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد از تدریس خصوصی در این زمینه توضیحاتی ارائه شده است. علاوه بر جذب شاگرد بیشتر، برای موفقیت در تدریس خصوصی باید بتوانید شاگردهایتان را حفظ کنید (مقاله چگونه شاگردهایمان را حفظ کنیم؟ را بخوانید) و در جلسه اول تدریس خصوصی عالی عمل نمائید (مطالعه کنید: اولین جلسه تدریس خصوصی و جلسه اول تدریس در دانشگاه). اگر خوب تدریس کنید شاگردهای بیشتری را جذب می کنید و می توانید شاگردهایتان را هم حفظ کنید. در ضمن، ترمهای بعد هم همین شاگردهایتان برای دروس بعدی خودشان با شما تماس خواهند گرفت.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی

2- کیفیت کار خودتان را به صورت مداوم افزایش دهید. مهمترین عامل برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی همین مورد است. هر چه بهتر تدریس کنید و تدریس با کیفیت تری ارائه دهید در کار تدریس خصوصی موفق تر بوده و درامد شما بیشتر خواهد شد. قبل از حضور در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی درسی را که می خواهید تدریس نمائید مرور نمائید. اگر ممکن بود جزوه کلاسی شاگردتان را کپی کنید و مطالبی که قرار است تدریس کنید را مرور نمائید. اگر بر درس مسلط هستید هم می توانید با مطالعه بیشتر تسلط خودتان را افزایش دهید و در زمان کمتر مطالب بیشتر و مفید تری را به شاگردانتان ارائه دهید. به صورت مداوم پیشرفت کنید و روشهای بهتر و پربازده تر را برای ارائه درس و تدریس خصوصی یاد بگیرید.

3- نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان مهم باشد. اگر شاگردهای شما نتیجه بگیرند ترمهای بعد هم دوباره سراغ شما خواهند آمد. به این ترتیب به مرور به تعداد شاگردهای شما افزوده شده و درآمد شما از کار تدریس خصوصی افزایش می یابد. بنابراین متعهدانه و دلسوزانه تلاش کنید تا شاگردهای شما نتیجه مورد نظر را بگیرند. این تعهد شما در رفتار و نحوه تدریس شما خودش را نشان خواهد داد و شاگردهای شما و والدین آنها این را درک می کنند. به این ترتیب موفقیت خودتان در کار تدریس خصوصی را تضمین خواهید کرد.

4- از انتظار شاگردهایتان فراتر بروید. راهکار دیگری که برای موفق شدن در کار تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از تدریس وجود دارد این است که علاوه بر اینکه خوب تدریس می کنید و هوای شاگردهایتان را همه جوره دارید، تلاش کنید از انتظارات آنها هم بالاتر بروید. مثلا 10 دقیقه بیشتر در کلاسهای تدریس خصوصی بمانید. یا نمونه سوال امتحانی به انها بدهید و یا حتی می توانید یک کتاب کمک آموزشی خوب به آنها هدیه بدهید. این کار کوچک در ذهن انها باقی مانده و باعث می شود ترمهای بعد هم با شما تماس بگیرند و ترجیح دهند کلاسهای تدریس خصوصی را فقط با شما داشته باشند.





حتما بخوانید: تدریس موفق، کلاسداری موفق و فنون کلاس داری

5- در کلاس تدریس خصوصی جدی باشید. برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه ممکن را بگیرید و شاگردهای شما هم در تحصیل و امتحانات موفق باشند، باید در کلاسهای تدریس خصوصی جدیت به خرج دهید. اگر دیدید که شاگرد شما درس نمی خواند از اهرمهای موجود (والدین، تهدید به ادامه پیدا نکردن جلسات تدریس خصوصی توسط شما و ...) برای ترغیب ایشان به درس خواندن استفاده کنید. اگر شما برای شاگردهایتان توضیح دهید که نتیجه گرفتن آنها برایتان مهم است و اگر درس نخوانند کلاس خصوصی را ادامه نخواهید داد هم کلاس را جدی خواهند گرفت و هم درک می کنند که شما به کار خودتان متعهد هستید و بنابراین خودشان هم کلاسها را جدی تر می گیرند.

6- برای هر کدام از شاگردهایتان برنامه مخصوص خودش را داشته باشید. یکی از مزیتهای مهم کلاسهای تدریس خصوصی این است که شما چون با یک شاگرد در کلاس سر و کار دارید، با پرسیدن سوالاتی در جلسات اول کلاس، می توانید اشکالات اساسی و ضعفهای ایشان را تشخیص دهید. به این ترتیب برای هر کدام از شاگردهایتان می توانید راهکار مخصوص به خودش را داشته باشید و روند کلاسها را به گونه ای پیش ببرید و به نحوی برای هر کدام از شاگردهایتان برنامه ریزی کنید که با توجه به شرایط هر کدام از انها، بهترین نتیجه ممکن را بگیرید. همانطور که گفته شد، موفقیت شما در تدریس خصوصی به موفقیت شاگردانتان و نتیجه گرفتن انها بستگی دارد و باید تلاش کنید تا جایی که ممکن است هر کدام از شاگردهایتان موفق شوند.

7- دروسی را تدریس کنید که به آنها علاقه دارید. اگر دروسی را تدریس کنید که به انها علاقه دارید هم خودتان از کار تدریس لذت می برید و کمتر خسته می شوید و هم مطمئنا این دروس را بهتر هم تدریس می کنید. البته ممکن است شما به درسهایی علاقه داشته باشید که متقاضی برای تدریس خصوصی آنها کم باشد. ولی به هر حال تا حد ممکن از بین دروسی که متقاضی تدریس خصوصی هم دارد، آن دروسی را انتخاب نمائید که خودتان هم به تدریس آنها علاقه مند هستید.

8- پیگیر نتیجه گرفتن شاگردهایتان بعد از امتحان باشید. تا قبل از جلسه امتحان هر کاری که از دستتان بر می آید برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان انجام دهید. در کلاسهای تدریس خصوصی عالی عمل کنید. به آنها مشاوره بدهید و برای موفق شدن آنها در امتحان و کنکور برنامه ریزی کنید. بعد از کلاسهای تدریس خصوصی و بعد از جلسه امتحان هم پیگیر نتیجه گرفتن آنها باشید. به این ترتیب به آنها نشان می دهید که نتیجه گرفتنشان برای شما مهم است.





مطالعه کنید: ویژگیهای یک معلم و مدرس موفق کدام است؟

9- تمرین بدهید و انجام ان را با جدیت بخواهید. اگر شاگردهای شما خودشان تلاش نکنند هر کاری که شما انجام دهید و هر تعداد جلسه تدریس خصوصی که برگزار نمائید فایده ای ندارد. برای زمانهای بین کلاسهای تدریس خصوصی به شاگردانتان تمرین و مسئله بدهید تا حل کنند. در جلسات بعدی تدریس خصوصی این تمرینات را با جدیت از آنها بخواهید. می توانید بخشی از درس را تعیین کنید که جلسه بعد خودشان ارائه کنند. همین که کاری کنید در بین کلاسهای تدریس خصوصی درس را مرور کنند و سعی کنند تمرین و مسئله حل کنند به یادگیری شاگردانتان خیلی کمک کرده اید.

10- در دسترس باشید. در زمانهای بین کلاسهای تدریس خصوصی، در ایام امتحانات و در اوقاتی که شاگردهای شما به مشورت نیاز دارند در دسترس باشید. به آنها بگویید هر زمان که لازم شد می توانند با شما تماس بگیرند و از شما مشورت بخواهند. به این ترتیب شاگردهای شما رابطه نزدیکتری با شما خواهند داشت و به عنوان یک پشتیبان می توانند روی شما حساب کنند.

11- مقالات زیر را مطالعه کنید. در مقالاتی که در ادامه ارائه شده، مطالب مهمی در زمینه موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از کار تدریس و نحوه پیشرفت در کار تدریس ارائه شده است.


 









12- برای موفقیت در تدریس خصوصی شاگردهای خودتان را به موفقیت برسانید. به عنوان آخرین نکته و نکته ای که در همین مقاله هم بارها و بارها روی آن تاکید شده است، برای موفقیت در تدریس خصوصی شاگردهای خودتان را به موفقیت برسانید. مسلما اگر روند تدریس شما، تمریناتی که می دهید، برنامه ریزی و مشاوره ای که به شاگردانتان می دهید و .... در نهایت منجر به نتیجه گرفتن شاگردانتان شود و شاگردهای شما در امتحانات، کنکور و تحصیل موفق شوند، شما نیز یک مدرس موفق خواهید بود و از کار تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب خواهید کرد.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درآمد از کار تدریس، در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نام کرده (بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید)، وارد کنترل پنل شوید و آگهی تدریس خودتان را به صورت کاملا رایگان درج نمائید. پس از تایید مدیریت سایت، متقاضیان تدریس خصوصی آگهی شما را مشاهده نموده و به صورت مستقیم با خودتان تماس خواهند گرفت.

ایران مدرس پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نام کرده اند. بازدید این سایت در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز می رسد. در سایت ایران مدرس بیش از 4000 مقاله آموزشی و بیش از 4000 جزوه، سوال امتحانی، تست کنکور و ... ثبت شده و تبلیغات تدریس مدرسین در کنار این مطالب آموزشی نمایش داده خواهد شد. سایت ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است.

ثبت آگهی تدریس در سایت ایران مدرس مزایای زیادی دارد:

1- مبلغ جلسات تدریس خصوصی را خودتان تعیین می کنید.

2- 30 یا 40 درصد را هر جلسه به اموزشگاهها پرداخت نمی کنید.

3- اگر خوب تدریس کنید دفعات بعد شاگردهای شما خودتان را می شناسند و به جای تماس با آموزشگاه با خود شما تماس می گیرند.

و ....

برای مطالعه در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس موثر و پربازده مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس را مطالعه نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 714 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image