ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس موفق، کلاسداری موفق و فنون کلاس داری

تدریس موفق، کلاسداری موفق و فنون کلاس داری

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالب مفیدی در زمینه تدریس موفق، کلاسداری موفق و فنون کلاس داری ارائه می گردد. اگر می خواهید مدرس موفقی باشید و در کار تدریس خوب عمل کنید، ادامه این مطلب را بخوانید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راهنمای تدریس و نحوه ثبت نام و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی

برای داشتن یک تدریس موفق و تبدیل شدن به یک مدرس موفق در مرحله اول خودتان باید بر مطالب تدریسی به صورت کامل مسلط باشید. هر چه تسلط شما بر دروس تدریسی بیشتر باشد، در زمان کمتری حجم بیشتری از مطالب را می توانید تدریس کنید و در ضمن کلاس مفیدتری هم خواهید داشت. بنابراین قبل از حضور در کلاسهای تدریس خصوصی و یا کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه سعی کنید تا جایی که ممکن است خودتان درس را خوب بلد باشید. مطلب دیگری که برای داشتن تدریس موفق باید در نظر بگیرید این است که در کلاس درس به صورت متنوع تدریس کنید و تلاش کنید که کلاس برای شاگردانتان خسته کننده نباشد. در کلاسهای تدریس خصوصی و گروهی به صورت ترکیبی عمل کنید. هم درس را ارائه نمائید هم تمرین و مسئله حل کنید و هم به دانشجویان و دانش آموزان اجازه دهید به سوالات و تمرینات پاسخ دهند. هر از چند گاهی سوالی بپرسید و میزان مفید بودن مطالبی که ارائه می کنید را بررسی نمائید.

حتما بخوانید: مهمترین عوامل برای موفقیت در کلاسهای تدریس خصوصی

در رابطه با کلاسداری موفق و فنون کلاس داری هم مطالبی که در ادامه می آید می تواند مفید و موثر باشد. در کلاس درس جدی باشید و درسی را که تدریس می کنید، هر درسی که باشد، جدی بگیرید. در عین جدیت در کلاس درس انعطاف داشته باشید. به این معنی که در بعضی از مواقع هم می توانید به صلاحدید خودتان بعضی از موارد را خیلی سخت نگیرید. ولی در کل باید دانش آموزان و دانشجویان حس کنند که کلاس شما جدی است و یادگیری درس برای شما مهم است. اگر خودتان کلاس را شل بگیرید، شاگردهایتان به نحو اولی کلاس را شل خواهند گرفت. قوانین مشخصی برای کلاسهای تدریس گروهی داشته باشید و در همان جلسه اول تدریس این قوانین را اعلام نمائید. مثلا ساعت حضور در کلاس و میزان تاخیری که می توانند داشته باشند و موارد مشابه. روند کلاس را به گونه ای پیش ببرید که از دانش آموزان و دانشجویان کار بکشید. به شاگردهایتان تمرین بدهید و حل تمرینات را از آنها بخواهید. در رابطه با موفقیت در تدریس مطالعه موارد زیر می تواند مفید و موثر باشد.















برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درآمد از تدریس، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت نموده و به راحتی شاگرد جذب کنید. به منظور کسب درآمد از تدریس خصوصی و فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی می توانید در همین سایت (ایران مدرس) عضو شده وآگهی تدریس خودتان را به صورت کاملا رایگان درج نمائید. وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و برای ثبت آگهی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی و سایر دروس کاملا بهینه، موثر و مفید است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام نموده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.



این مقاله را هم بخوانید: 7 رمز موفقیت در تدریس خصوصی



عبارتهای کلیدی: تدریس موفق، کلاسداری موفق، فنون کلاس داری، موفقیت در تدریس خصوصی، کلاس داری موفق، چگونه تدریس کنیم، بهترین تدریس، موفقیت در کلاس درس

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2842 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image