ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین و پربازدیدترین سایت ثبت آگهی تدریس فیزیک

بهترین و پربازدیدترین سایت ثبت آگهی تدریس فیزیک

به اشتراک گذاری

بهترین سایت ثبت آگهی تدریس فیزیک همین وب سایت (ایران مدرس) است. اگر می خواهید دلیل این امر را بدانید ادامه این مطلب را بخوانید:

1- با جستجوی عبارتهایی همچون "تدریس خصوصی فیزیک" -"تدریس خصوصی فیزیک کنکور" - "مدرس خصوصی فیزیک کنکور" و ... در گوگل، اولین وب سایت یا یکی از اولین وب سایتهایی که گوگل به شما پیشنهاد می کند ایران مدرس است. سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی فیزیک از نظر گوگل کاملا بهینه است.



راهکارهایی عالی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و کسب درآمد بالا

فرض کنید دانشجو یا دانش آموزی در زمینه تدریس خصوصی فیزیک و آموزش فیزیک به ارائه خدمات نیاز دارد. این دانشجو یا دانش آموز با عبارتهایی همچون تدریس فیزیک - تدریس خصوصی فیزیک - مدرس خصوصی فیزیک و ... در گوگل بدنبال مدرس مورد نظرش خواهد گشت. و چون وب سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای این عبارتها در جایگاه نخست قرار دارد، بنابراین، متقاضی تدریس فیزیک به راحتی به سمت آگهی شما هدایت خواهد شد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه با ثبت تبلیغات تدریس از تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک درآمد خوبی کسب کنیم؟

2- در وب سایت ایران مدرس هزاران جزوه، تست کنکور و نمونه سوال امتحانی فیزیک و سایر دروس به صورت رایگان ارائه شده است. اگر در ایران مدرس آگهی تدریس فیزیک ثبت نمائید، آگهی شما در کنار این مطالب دانلودی و آموزشی فیزیک هم نشان داده خواهد شد. بنابراین متقاضیان تدریس و آموزش فیزیک از این راه هم ممکن است آگهی شما را مشاهده کرده و بر روی آن کلیک کنند.

3- در وب سایت ایران مدرس شما می توانید جزوات و مطالب آموزشی خودتان را به صورت رایگان درج کنید. جزوات و مطالب آموزشی شما در کنار آگهی شما نمایش داده خواهد شد. حتی می توانید در جزوه هایی که ثبت می کنید، شماره تلفن خودتان را نیز درج نمائید. به این ترتیب، علاوه براینکه احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد، دانش آموزان و دانشجویان با مشاهده جزوه شما با روند تدریس شما در زمینه درس فیزیک و سایر دروس آشنا شده و با دید بازتری کلاسها را با شما هماهنگ خواهند کرد.

4- ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی (بیش از 19000 مدرس تا سال 98) و بیشترین بازدید روزانه (حدود 15000 بازدید در روز) در بین سایتهای تدریس را دارد. سایت ایران مدرس به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته است. با ثبت آگهی و تبلیغ تدریس در سایت ایران مدرس، آگهی شما در بین انواع آگهی های دیگر با موضوعات متفاوت و مختلف گم نخواهد شد.



پیشنهاد می شود مقاله راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی را هم بخوانید.

5- بسیاری از مدرسینی که هم اکنون در صفحه اصلی سایت مشاهده می کنید و آگهی ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. بعضی از مدرسان بیش از 10 است که آگهی ویژه ی خودشان را تمدید می نمایند. این امر خودش نشان دهنده موثر بودن ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس است. مسلما اگر مدرسین با ثبت آگهی در ایران مدرس نتیجه مورد نظر را نمی گرفتند و شاگرد جذب نمی کردند، آگهی تدریسشان را تمدید نمی نمودند.

6- همین الان عبارت تدریس خصوصی فیزیک کنکور یا مدرس خصوصی فیزیک کنکور را در گوگل جستجو کنید. اولین وب سایتی که در نتایج گوگل خواهید دید ایران مدرس است. اگر در زمینه فیزیک کنکور و آموزش و تدریس فیزیک کنکور فعالیت دارید، برای ثبت آگهی تدریس در سایت ایران مدرس شک نکنید. همانطور که گفته شد، در ایران مدرس جزوات کنکوری و تستهای کنکور زیادی برای فیزیک و سایر دروس هم وجود دارد و آگهی شما در زمینه تدریس خصوصی فیزیک کنکور در کنار این مطالب آموزشی هم نشان داده خواهد شد. برای مشاهده تست های کنکور فیزیک موجود در سایت ایران مدرس بر روی عبارت تست کنکور فیزیک کلیک کنید.

7- اگر در زمینه تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه، تدریس خصوصی فیزیک هالیدی و ... نیز فعالیت دارید، با درج آگهی تدریس فیزیک دانشگاهی در ایران مدرس مثل این می ماند که جایگاه اول نتایج جستجوی گوگل را خریداری کرده باشید. همین الان خودتان عبارتهای "تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه" - "مدرس خصوصی فیزیک دانشگاه" - "تدریس خصوصی فیزیک هالیدی" - و ... را در گوگل جستجو کنید. باز هم خواهید دید که وب سایت ایران مدرس در نتایج جستجو جایگاه اول را دارد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه در تدریس خصوصی فیزیک موفق تر باشیم؟

با توجه به موارد ذکر شده، واضح است که سایت ایران مدرس بهترین سایت ثبت آگهی تدریس فیزیک و مناسبترین گزینه برای درج تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی فیزیک است. برای جذب شاگرد در زمینه آموزش فیزیک و کسب درآمد از آن، فرصت درج آگهی تدریس در ایران مدرس را از دست ندهید.

با ثبت آگهی تدریس فیزیک و سایر دروس در سایت ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط خواهید بود. به جای اینکه با آموزشگاهها کار کنید و درصد بالایی از حق الزحمه تدریس را به آنها بپردازید، با ثبت آگهی تدریس در سایت ایران مدرس و جذب مستقیم شاگرد درآمد کسب نمائید.

برای درج اگهی تدریس در سایت ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید.



مطالعه مقاله چرا کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک - موارد لزوم و کاربرد تدریس خصوصی فیزیک را هم پیشنهاد می کنیم.

ایران مدرس معتبرترین سایت تدریس ایران است.


آمار بازدید: 1085 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image