ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین سایت آگهی تدریس خصوصی و کسب درآمد از تدریس

بهترین سایت آگهی تدریس خصوصی و کسب درآمد از تدریس

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی بهترین سایت آگهی تدریس خصوصی و کسب درامد از تدریس هستید .... اگر می خواهید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را در پربازدیدترین، معتبرترین و پربیننده ترین سایت تدریس خصوصی ایران درج نمائید ... اگر به کار تدریس علاقه دارید و می خواهید با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش درامد خوبی کسب کنید ...

اگر موسسه، آموزشگاه و یا گروه اموزشی فعال در زمینه تدریس خصوصی دارید و می خواهید با ثبت تبلیغات تدریس کسب و کار خودتان را رونق ببخشید ... اگر در زمینه تدریس خصوصی سابقه کار دارید و قصد گسترش کار خودتان را دارید و یا می خواهید فعالیت در زمینه تدریس خصوصی را شروع نمائید .... در هر صورت، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) درج نمائید. ایران مدرس پربازدیدترین، بزرگترین و برترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس می توانید تبلیغات تدریس خودتان را به صورت رایگان و یا به صورت ویژه درج نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس که تعداد آن به بیش از 19000 مدرس تا سال 98 می رسد، بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله چگونگی افزایش بازدهی آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر را هم بخوانید.

سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی از نظر گوگل کاملا بهینه است. به این معنی که با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و ... در گوگل، سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج و در جایگاههای اول تا سوم خواهید دید. بنابراین متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می شوند. برای دروس کنکوری و دروس دانشگاهی هم سایت ایران مدرس از نظر گوگل بهینه است. به عنوان مثال با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس خصوصی فیزیک کنکور، تدریس خصوصی زیست کنکور، تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی کنترل، تدریس خصوصی تحقیق در عملیات و ... هم سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج مشاهده خواهید کرد و این یعنی بازدید بالاتر آگهی های تدریس شما.





علاوه بر موارد گفته شده، سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. بازدید این سایت در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. کاربران سایت برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی به سایت ایران مدرس مراجعه نموده و آگهی مدرسین را خواهند دید. علاوه بر بخش تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس مطالب آموزشی زیادی هم ارائه شده است که بازدید سایت را به مقدار قابل توجهی افزایش داده است. در کنار این مطالب آموزشی هم آگهی و تبلیغات تدریس مدرسین نمایش داده شده و بنابراین احتمال جذب شاگرد آنها افزایش می یابد. در سایت ایران مدرس سوالات امتحانی زیادی هم برای دروس مختلف ارائه شده است. دانشجویان و دانش اموزانی که برای دانلود سوالات امتحانی به سایت ایران مدرس مراجعه می کنند ممکن است در دروس مختلف هم اشکال داشته باشند. آگهی تدریس خصوصی مدرسین در کنار سوالات امتحانی هم نمایش داده شده و همین امر باعث افزایش بازدید آگهی های تدریس خصوصی و افزایش احتمال جذب شاگرد اساتید می گردد. علاوه بر سوالات امتحانی، در سایت ایران مدرس جزوات درسی، آموزشی و کنکوری، خلاصه جزوات، پاسخ به تمرینات کتابهای درسی، تست ها و سوالات کنکوری، کتاب های آموزشی و ... هم برای دانلود رایگان ارائه شده است.



مطالعه این مقاله هم مفید است: بهبود متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

در سایت ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. سایتهای بسیار زیادی در زمینه آگهی و تبلیغات اینترنتی فعالیت دارند. ولی اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و در زمینه تدریس و آموزش فعالیت کنید، ایران مدرس بهترین گزینه برای ثبت آگهی و تبلیغات شما است. در این وب سایت بیش از 4500 مقاله آموزشی در زمینه موفقیت در تحصیل، نحوه مطالعه موثر و مفید، چگونگی مطالعه دروس ریاضی، فیزیک، شیمی و زبان، نحوه کسب نمره 20 در امتحانات و درصد 100 در کنکور ، موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی و جذب شاگرد، راهکارهای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی، نحوه مطالعه زبان انگلیسی و ... ارائه شده است و در کنار این مطالب هم تبلیغات تدریس مدرسین نمایش داده خواهد شد. در این وب سایت جزوات عالی آموزشی به صورت رایگان برای دروس ریاضی ششم، هفتم، هشتم، نهم و دهم ارائه شده است. پاسخ به سوالات و تمرینات درسی و ... نیز در این وب سایت قابل دانلود است. برای آموزش گرامر و قواعد زبان نیز جزوات بسیار عالی در این سایت ارائه شده است و در کنار تمامی این مطالب تبلیغات تدریس خصوصی مدرسین نمایش داده خواهد شد. در سایت ایران کنکور یک بخش کاملا مستقل برای ارائه مطالب آموزشی در زمینه کنکور، جزوات کنکوری، تست های کنکور و .... وجود دارد. آگهی تدریس مدرسین و موسسات تدریس خصوصی و آموزشگاههای تدریس خصوصی و ... در بخش کنکور ایران مدرس هم نمایش داده خواهد شد. با توجه به مطالب ارائه شده، اگر می خواهید از کار تدریس درآمد خوبی کسب کنید و به راحتی شاگرد جذب نمائید، آگهی تدریس خودتان را در ایران مدرس درج کنید. بسیاری از مدرسینی که هم اکنون در سایت ایران مدرس آگهی تدریس ویژه دارند، تبلیغات تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن درج تبلیغات تدریس و تدریس خصوصی در ایران مدرس است.



برای مطالعه در زمینه نحوه درج اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موثر و پربازده مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس یا درج آگهی تدریس با بیشترین بازدهی را مطالعه نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2009 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image