ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی سایت پربازدید، پربیننده و معتبر آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

سایت پربازدید، پربیننده و معتبر آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی سایت پربازدید، پربیننده و معتبر آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی هستید ... اگر می خواهید از طریق ثبت اگهی اینترنتی و درج تبلیغات رایگان و یا تبلیغات ویژه در اینترنت و در سایت معتبر و پربیننده شاگرد جذب کنید و در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل فعالیت داشته باشید ... اگر می خواهید فعالیت در زمینه تدریس خصوصی را به صورت نیمه وقت و یا تمام وقت شروع کرده و از کار تدریس و تدریس خصوصی درآمد خوبی کسب نمائید ...

اگر قصد دارید در زمینه اموزش و تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، تدریس زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، دروس دانشگاهی، ریاضی مهندسی، آموزش فیزیک هالیدی، دروس تخصصی مهندسی برق، مکانیک، عمران، کامپیوتر و .... فعالیت داشته باشید و آگهی ثبت نمائید ... چنانچه از کار کردن با اموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی خسته شده اید و نمی خواهید بیشتر از این درصد بالایی از حق التدریس را به آنها پرداخت نمائید و قصد دارید با ثبت تبلیغات تدریس در یک سایت معتبر به صورت مستقل کار کنید ... اگر آموزشگاه و موسسه تدریس خصوصی دارید و قصد دارید برای موسسه خودتان و افزایش تعداد شاگردهایتان تبلیغ کنید و یا در قالب گروه آموزشی می خواهید در زمینه آموزش خصوصی فعالیت داشته باشید ...



پیشنهاد می شود این مقاله را بخوانید: راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد

در هر صورت، آگهی و تبلیغات خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. بازدید روزانه سایت ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است. ایران مدرس پربیننده ترین سایت تدریس ایران است و درج تبلیغات تدریس در آن پربازده و موثر می باشد. در این وب سایت جزوات عالی آموزشی به صورت رایگان برای دروس ریاضی ششم، هفتم، هشتم، نهم و دهم ارائه شده است. پاسخ به سوالات و تمرینات درسی و ... نیز در این وب سایت قابل دانلود است. برای آموزش گرامر و قواعد زبان نیز جزوات بسیار عالی در این سایت ارائه شده است و در کنار تمامی این مطالب تبلیغات تدریس خصوصی مدرسین نمایش داده خواهد شد. در سایت ایران کنکور یک بخش کاملا مستقل برای ارائه مطالب آموزشی در زمینه کنکور، جزوات کنکوری، تست های کنکور و .... وجود دارد. آگهی تدریس مدرسین و موسسات تدریس خصوصی و آموزشگاههای تدریس خصوصی و ... در بخش کنکور ایران مدرس هم نمایش داده خواهد شد. با توجه به مطالب ارائه شده، اگر می خواهید از کار تدریس درآمد خوبی کسب کنید و به راحتی شاگرد جذب نمائید، آگهی تدریس خودتان را در ایران مدرس درج کنید. بسیاری از مدرسینی که هم اکنون در سایت ایران مدرس آگهی تدریس ویژه دارند، تبلیغات تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن درج تبلیغات تدریس و تدریس خصوصی در ایران مدرس است.

در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) مدرسین زیادی (بیش از 19000 مدرس تدریس خصوصی تا سال 98) ثبت نام کرده و در زمینه خدمات تدریس خصوصی در تهران و کل کشور و برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در تهران، استان تهران و شهرهای استان تهران و کل ایران فعالیت دارند. برای درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را درج کنید. برای مشاهده آگهی ها و تبلیغات تدریس خصوصی درج شده در ایران مدرس بر روی عبارت اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید.



مطالعه مقاله 20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است! هم مفید است.





سایت پربیننده تدریس خصوصی

همین الان به بازدید آگهی های تدریس ویژه که در صفحه اصلی سایت ایران مدرس نشان داده می شود نگاهی بندازید. بعضی از آگهی های تدریس بازدید بیش از 60000 بازدید هم دارند. یعنی متقاضیان تدریس خصوصی آگهی را بیش از 60000 بار مشاهده کرده اند. اگر آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید این بازدید کننده ها به مشتری تبدیل شده و می توانید از کار تدریس خصوصی درآمد خوبی کسب کنید.



برای مطالعه در زمینه نحوه نوشتن آگهی تدریس خوب و موثر و چگونگی نوشتن تبلیغات تدریس خصوصی پربازده مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس را مطالعه نمائید.

 ایران مدرس بیش از 10000 مقاله آموزش در زمینه یادگیری بهتر ریاضی و سایر دروس، مطاب دانلودی، جزوات آموزشی و تست کنکور، حل تمرینات کتاب درسی ریاضی و سایر دروس و ... ارائه شده است. در صورتیکه آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید در کنار این مطالب آموزشی نیز تبلیغات شما نمایش داده شده و بازدهی آن بیشتر و بیشتر می گردد. آگهی تدریس ویژه مدرسین، در بخش کنکور سایت ایران مدرس هم نمایش داده خواهد شد. در ایران مدرس هزاران جزوه آموزشی و تست کنکور و سوال امتحانی ثبت شده است و آگهی تدریس مدرسین در کنار این مطالب آموزشی نمایش داده می شود. دانش آموزان و دانشجویان برای دانلود تست کنکور و سوالات کنکور، نمونه سوالات امتحانی، جزوات آموزشی و جزوات درسی و کتاب و جزوه های کنکوری به سایت ایران مدرس مراجعه نموده و در کنار این مطالب آموزشی آگهی تدریس مدرسین را هم مشاهده خواهند کرد. به این ترتیب بازدهی تبلیغات تدریس مدرسین بیشتر هم خواهد شد. البته توجه بفرمائید که در سایت ایران مدرس در صفحه اصلی سایت و در زیر بخش تدریس خصوصی هم تبلیغات تدریس ویژه مدرسین نمایش داده خواهد شد و نمایش تبلیغات تدریس در کنار مطالب آموزشی امکان اضافه ای است که در سایتهای آگهی تدریس دیگر وجود ندارد. در سایت ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است و مدرسین با درج تبلیغات تدریس خصوصی در این سایت به راحتی می توانند شاگرد جذب نمایند.



مطالعه مقاله چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر را هم پیشنهاد می کنیم.

برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی، فرصت درج اگهی و تبلیغات در بزرگترین و تخصصی ترین سایت تدریس و آموزش ایران را از دست ندهید. در سایت ایران مدرس به دو صورت می توانید آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید: آگهی رایگان و آگهی ویژه. آگهی های رایگان به صورت عادی در سایت ایران مدرس نمایش داده می شوند و هزینه ای ندارند. آگهی های تدریس ویژه مستلزم پرداخت هزینه است. در عوض، در بهترین جای سایت و در صفحه اصلی سایت ایران مدرس نمایش داده می شوند. به عنوان مثال، وقتی کاربران از گوگل وارد ایران مدرس می شوند اول آگهی های تدریس ویژه را خواهند دید و بعد از آن آگهی های تدریس رایگان. بنابراین اگر در کار تدریس و تدریس خصوصی جدی هستید، آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1808 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image