ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان برای آیلتس 6 چقدر زمان لازم است

برای آیلتس 6 چقدر زمان لازم است

به اشتراک گذاری


در این مقاله در پاسخ به سوال (برای آیلتس 6 چقدر زمان لازم است) توضیحاتی در رابطه با تعداد جلسات لازم و زمان لازم برای گرفتن نمره 6 و بالاتر در آزمون IELTS ارائه می کنیم. اگر می خواهید به راحتی در آزمون آیلتس موفق شوید ادامه این مطلب را بخوانید.


به منظور مشاهده لیست کامل مدرسین برجسته آیلتس بر روی عبارت تدریس خصوصی آیلتس کلیک کنید.


توضیحات کلی در رابطه با موفقیت در آیلتس و گرفتن نمره 6


اگر می خواهید در آزمون IELTS موفق شوید و نمره عالی بگیرید، باید نکاتی را به صورت کلی مد نظر داشته باشید. در مزحله اول باید زبان انگلیسی شما به صورت عمومی تقویت شود. اگر در حال حاضر زبان انگلیسی را در سطح خوب و متوسطی بلد هستید که بسیار خوب است. اما اگر ضعیف هستید و اصلا زبان انگلیسی را بلد نیستید در مرحله اول باید زبان انگلیسی عمومی خودتان را تقویت نمائید. البته اگر به مدرسین برجسته و مجرب آیلتس هم مراجعه نمائید همین نکته را به شما خواهند گفت. بعد از تقویت زبان انگلیسی عمومی و جنرال خودتان برای گرفتن نمره 6 و بالاتر در آزمون آیلتس بهترین راهکار این است که در کلاس های خصوصی مدرسین مجرب شرکت نمائید.


پیشنهاد می کنیم مطالعه نمائید: بهترین مدرسین آیلتس، لیست 14 استاد برتر آیلتس IELTS در تهران و کل ایران


البته روش ها  راهکارهای دیگری هم وجود دارد و می توانید مثلا از فیلم یا کتاب های معتبر آیلتس استفاده نمائید. اما اگر زمان کمی در اختیار دارید و می خواهید برای مهاجرت کاری یا تحصیلی حتما در بازه زمانی مشخص مثلا دو ماهه به نمره 6 یا بالاتر برسید بهتر است یک مدرس و استاد عالی در کنار خودتان داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی آیلتس انلاین و حضوری فعال هستند. در مقالات زیر تعدادی از این مدرسین برجسته را معرفی نموده ایم.





مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


۱۰ بهترین استاد رایتینگ آیلتس


بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران


بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


البته برای گرفتن نمره 6 باید نکات دیگری را هم رعایت نمائید. در همین وب سایت مقالات دیگری را هم ارائه نموده ایم و بعضا توسط مدرسین زبان انگلیسی مجرب ثبت شده است که می تواند به شما کمک نماید تا در آزمون IELTS به نمره مورد نظر خودتان برسید. به عنوان مثال مقالات زیر در این زمینه بسیار مفید هستند.


مقالات مرتبط، مطالعه نمائید:


بهترین کتاب ها و منابع خودخوان برای موفقیت در آزمون آیلتس


چگونه در آیلتس موفق شویم (21 نکته کاربردی و مهم)


چگونه نمره آیلتس بالا بگیریم؟


زمان لازم برای گرفتن نمره 6 در آزمون آیلتس


در این بخش با توجه به نظرات اساتید برجسته سعی می کنیم به شما در رابطه با زمان لازم برای گرفتن نمره 6 در آزمون آیلتس اطلاعات خوبی را ارائه نمائیم. در واقع اساتید زبان انگلیسی حرفه ای حاضر در همین سایت ایران مدرس در متن تبلیغ خودشان ارائه نموده اند که برای موفقیت در آزمون آیلتس IELTS و گرفتن نمره بالای 6 یا هر نمره مد نظر دیگری چند جلسه و چه مدت زمانی کلاس لازم است. در ادامه اطلاعات مذکور ارائه شده است.


1- تدریس خصوصی 100% تضمینی و سریع زبان انگلیسی و آیلتس، مکالمات روزمره، دبیرستان، تکنیک‌های آزمون در 10 الی 30 جلسه به همراه جزوه و ویدئوهای بی‌نظیر PLM


2- تدریس خصوصی مکالمه انگلیسی در ۵۰ جلسه و بدون کتاب، آیلتس، زبان انگلیسی کنکور بصورت تضمینی - استاد بین المللی زبان انگلیسی از مکالمه تا آیلتس کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی


3- مدرس کلاسهای ویژه آیلتس جنرال و آکادمیک در 30 الی 100 جلسه (3 ماه الی 1 سال).


این مقاله هم مفید است: چگونه از صفر برای آیلتس بخوانیم



4- در این روش به جای اینکه سالها وقت و هزینه خود را در رفت و آمد به موسسات و آموزشگاه های زبان هدر دهید، تنها با 60 جلسه از سطح مبتدی به سطح عالی (آیلتس 7 تا 8.5 و یا تافل 100 تا 115) می رسید.


5- آیلتس IELTS در 2 ماه - مکالمه انگلیسی در 9 ماه - 14 سال سابقه تدریس


6- تدریس در دانشگاهها و موسسات و شرکتها ... به مدت 21 سال ... در دوره های ۳۵ جلسه ای به نتیجه دلخواه برسید.


7- تدریس خصوصی و فوق‌العاده حرفه اي بدون نیاز به یادگیری گرامر و فن بیان ساده، دوره آیلتس ۶ ماهه (۷۰ جلسه)، دوره مکالمه ۴ ماهه (۳۵ الی ۴۰)


با توجه به مطالب ثبت شده توسط مدرسین آیلتس واضح است که برای گرفتن نمره 6 آیلتس ممکن است از 10 تا 100 جلسه کلاس لازم داشته باشید. چون مدت زمان لازم برای گرفتن نمره مورد نظر در آیلتس به عوامل مختلفی بستگی دارد، همانطور که مشاهده می کنید اساتید به صورت بازه ای تعداد جلسات را مشخص نموده اند و زمان دقیق و یا تعداد جلسات مشخص را ذکر نکرده اند.


اگر به صورت متوسط تعداد جلسات لازم را 60 جلسه در نظر بگیریم و هر روز یک جلسه برگزار شود، حدودا 2 ماه برای گرفتن نمره مورد نظر خودتان لازم دارید. البته باید با یک مدرس مجرب و برتر کلاس داشته باشید و ایشان بعد از تعیین سطح به شما خواهند گفت که برای گرفتن نمره 6 یا هر نمره دیگری چند جلسه کلاس و چند ماه زمان لازم دارید. بنابراین بهتر است با اساتید برجسته مشورت کنید و جلسه تعیین سطح را بسیاری از مدرسین رایگان هم برگزار می نمایند. برای گرفتن نمره بالا در اسپیکینگ آیلتس مشاهده فیلم زیر که توسط استاد گودرزی ارائه شده است مفید می باشد.



برای مشاهده تعدادی از بهترین مدرسین آیلتس مطالعه نمائید: 16 بهترین معلم زبان برای اسپیکینگ زبان انگلیسی


سریعترین راه گرفتن آیلتس 6


همانطور که در ادامه گفته می شود سریعترین راه گرفتن آیلتس 6 این است که با یک استاد و معلم خصوصی خوب و مجرب IELTS کلاس داشته باشید. این را به این دلیل نمی گوئیم که از این سایت استاد آیلتس انتخاب کنید بلکه واقعا اگر یک استاد و مشاور مجرب در کنار خودتان داشته باشید چون سعی و خطا نمی کنید و روش های اشتباه را دوباره امتحان نمی کنید در نتیجه در کمترین زمان ممکن به نتیجه مورد نظر خودتان می رسید. بنابراین برای عالی و زود نتیجه گرفتن اولا یک مدرس خصوصی عالی داشته باشید و ثانیا زیاد برای مطالعه و مرور وقت بگذارید.


نمره ۶ ایلتس چه سطحی است و چیست


ممن است این سوال برای شما هم مطرح باشد که نمره ۶ ایلتس چه سطحی است و کلا آیلتس 6 چیست؟ همانطور که می دانید نمره آیلتس از 9 مصاحبه می گردد و اکثر دانشگاهها و شرکت ها نمره آیلتس بالای 6  یا 7 را قبول دارند. در صفحه آیلتس ویکی پدیا در رابطه با آیلتس 6 و شخصی که نمره آیلتس 6 را کسب نموده اینطور توضیح داده است: علی‌رغم بعضی بی‌دقتی‌ها، عدم تناسب‌ها، و نافهمی‌ها، در کل دارای مهارت مؤثر زبانی است. قادر به استفاده و فهم زبان نسبتاً پیچیده به ویژه در موقعیت‌های آشنا می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سطوح مختلف نمرات آیلتس و آزمون آیلتس به صورت کلی اینجا کلیک کنید. اگر می خواهید در رایتینگ آیلتس هم نمره 6 و بالاتر بگیرید فیلم زیر که توسط استاد مازیار محمدی ارائه شده است را ببینید.



حتما بخوانید: چگونه در خانه برای آیلتس بخوانیم؟


سخن آخر


در این مقاله در رابطه با اینکه برای گرفتن نمره 6 آزمون آیلتس چقدر زمان لازم است و یا اگر بخواهید در کلاس خصوصی شرکت کنید چند جلسه کلاس لازم دارید توضیح داده شد. همانطور که گفته شد یک زمان قطعی و ثابت برای همه نمی توان ذکر نمود و مدت زمان لازم به سطح فعلی شما در زبان انگلیسی، نمره ای که مد نظر دارید، مدت زمانی که برای مطالعه در نظر می گیرید و ... بستگی دارد. به صورت کلی شاید بتوان گفت برای گرفتن نمره 6 حدوا 2 ماه یا 60 جلسه کلاس خصوصی لازم دارید. اما باز هم این عدد خیلی دقیق نیست و بهتر است با یک مدرس برجسته مشورت کنید. در انتخاب معلم و مشاور خودتان دقت کنید چرا که تاثیر زیادی در موفقیت شما خواهد داشت. در ضمن، سریعترین راه گرفتن آیلتس 6 این است که با یکی از بهترین اساتید کلاس داشته باشید تا در کمترین زمان شما را به هدفی که دارید برساند.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 147 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image