ارتباط مستقیم با 30558 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله آموزش زبان چگونه از صفر برای آیلتس بخوانیم

چگونه از صفر برای آیلتس بخوانیم

به اشتراک گذاری


در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه از صفر برای آیلتس مطالعه کنید و بخوانید توضیحاتی ارائه شده است. اگر می خواهید در آیلتس نمره خوب و بالای 6 و 7 بگیرید و در حال حاضر در حد صفر زبان انگلیسی را بلد هستید این مقاله برای شما مفید است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس، حاصل تجربیات مدرسین برجسته آیلتس را بخوانید: چگونه نمره آیلتس بالا بگیریم؟


در این مقاله سعی می شود راهکارهای بسیار خوب و عملی برای شروع مطالعه برای آیلتس از صفر ارائه شود. اگر هدف شما این است که در آزمون آیلتس نمره خوبی بگیرید و در حال حاضر واقعا در حد صفر زبان انگلیسی را بلد هستید باید برنامه ریزی درست، انگیزه بالا و اراده قوی داشته باشید. آیلتس یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است و نمره آن از 9 محاسبه می شود. شخصی که در آزمون آیلتس نمره 9 می گیرد یعنی به صورت کامل بر زبان انگلیسی مسلط است و تقریبا مانند یک نیتیو زبان انگلیسی را می فهمد و می تواند بنویسد و حرف بزند. در آزمون آیلتس هر چهار مهارت رایتینگ، اسپیکینگ، لیسنینگ و ریدینگ مورد ارزیابی قرار می گیرد. نمره 8 برای آزمون آیلتس هم نمره بسیار خوبی به حساب می آید و بسیاری از دانشگاهها و شرکت ها نمره 7 و 6 را هم قبول دارند.


حتما ببینید: 12 فیلم عالی آموزش آیلتس 100 درصد رایگان



برای شروع باید هدف خودتان را مشخص نمائید و بدانید که چه نمره ای را باید کسب کنید. در ادامه با توجه به زمانی که دارید و با توجه به نمره مورد نظرتان باید برنامه ریزی کنید. اگر الان واقعا در حد صفر زبان انگلیسی را بلد هستید مطمئنا باید وقت زیادی برای مطالعه و مرور در نظر بگیرید. مطمئن ترین روش برای موفقیت در آزمون آیلتس خصوصا برای افرادی که اصلا زبان را بلد نیستند این است که یک معلم خوب و فوق العاده زبان انگلیسی را در کنار خودشان داشته باشند.


شما به هر میزان باهوش باشید باز هم مثل شخصی که تجربه دارد و خودش در آزمون آیلتس به نمره بالا رسیده است نمی توانید بدون خطا عمل کنید و بهتر است یک استاد و مدرس فوق العاده و سطح بالا را در کنار خودتان داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس اساتید و مدرسین بسیار خوب و مجربی حضور دارند که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی آیلتس و زبان انگلیسی فعال هستند. بر روی عبارت معلم خصوصی آیلتس کلیک کنید تا لیست کامل مدرسین آیلتس خانم و آقا، شماره تماس مستقیم اساتید و هزینه درخواستی هر استاد را مشاهده نمائید.



در این مقاله تعدادی از بهترین مدرسین آیلتس معرفی شده اند: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید و مدرسین بسیار خوبی حضور دارند که می توانند راهنمای بسیار موثری برای شما باشند و خصوصا اگر زمان کمی در اختیار دارید و زبان انگلیسی را در حد صفر بلد هستید حتما پیسنهاد می کنیم از خدمات این مدرسین مجرب استفاده نمائید. اساتید حاضر در این وب سایت رزومه قوی دارند و حتی استاد با نمره 8.5 و 9 هم در این سایت حضور دارد. ممکن است خودتان بخواهید در منزل برای آیلتس آمادگی های لازم را در خودتان ایجاد کنید اما اگر می خواهید با اطمینان بیشتر نمره بالاتری بگیرید و در ضمن، زمان کمتری هم برای آمادگی آزمون صرف کنید حتما از مدرسین مجرب کمک بگیرید.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی آیلتس


چگونه در خانه برای آیلتس بخوانیم


اگر سوال چگونه برای آیلتس بخوانیم یا چگونه از صفر برای آیلتس بخوانیم برای شما هم مطرح است ادامه این مطلب را بخوانید. سوالات متعددی در زمینه مطالعه برای آیلتس مطرح است. به عنوان مثال افراد زیادی سوال (چگونه کتاب vocabulary for ielts را بخوانیم) را پرسیده اند. اگر می خواهید در خانه برای آیلتس مطالعه کنید باید سعی کنید در دو مرحله این کار را انجام بدهید. در مرحله اول اگر زبان انگلیسی شما به صورت عمومی بسیار ضعیف است باید حتما آن را تقویت نمائید. سعی کنید دایره لغات خودتان را افزایش دهید، فیلم های زبان اصلی ببینید و هر روز یک صفحه در رابطه با یک موضوع مشخص بنویسید. سعی کنید تمام مهارت های خودتان را تقویت نمائید. برای یادگیری زبان انگلیسی وقت بگذارید. گرامر خودتان را هم تقویت نمائید. از جزوه های عالی آموزش گرامر زبان مانند دانلود رایگان جزوه گرامر زبان انگلیسی - خلاصه کامل و مفید تمام افعال کمکی که در همین سایت ایران مدرس به صورت رایگان قابل دانلود کردن هستند استفاده نمائید.


در مرحله بعد باید سراغ کتاب های بهتر و تخصصی تری که برای آمادگی آزمون آیلتس وجود دارند بروید. بنابراین در مرحله اول اگر صفر هستید و یا زبان انگلیسی شما بسیار ضعیف است، زبان خودتان را تقویت نمائید و در مرحله بعد سراغ کتاب های تخصصی آیلتس بروید و تکنیک های لازم را یاد بگیرید. در هر مرحله می توانید از مدرسین مجرب زبان هم کمک بگیرید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان انگلیسی



منابع آیلتس از صفر و منابع صفر تا صد IELTS


اگر در جستجوی بهترین منابع برای شروع آیلتس هستید و یا می خواهید بدانید چه کتاب هایی برای آیلتس بخوانید ادامه این مطلب را مطالعه نمائید. یکی از منابع خوب برای مطالعه جهت آمادگی آزمون آیلتس The Official Cambridge Guide to IELTS است. در ادامه منابع بیشتری را معرفی می نمائیم.


کتاب‌های Top Notch


کتاب‌های American English File


کتاب‌های Touchstone


کتاب Basic Grammar in Use


کتاب English Grammar in Use


کتاب های معرفی شده در بالا برای تقویت زبان عمومی و گرامر و لغات مفید هستند. در ادامه کتاب های دیگری معرفی می شوند که به صورت تخصصی برای آمادگی آزمون آیلتس قابل استفاده هستند. البته لازم نیست شما تمام این کتاب ها را مطالعه نمائید و برخی از بهترین کتاب ها معرفی شده اند. اگر در کنار خودتان یک معلم آیلتس خوب داشته باشید در انتخاب منابع مطالعه هم به شما کمک می نماید. برای کسب اطلاعات به روز و جدید در رابطه با آزمون آیلتس به سایت https://www.ielts.org/ سر بزنید. همچنین، برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آزمون آیلتس به این صفحه سر بزنید و یا بر روی این لینک کلیک کنید.


در ادامه توضیحات تکمیلی در رابطه با آزمون آیلتس ارائه می شود. سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی IELTS یک آزمون استاندارد بین المللی مهارت زبان انگلیسی برای افراد غیر بومی انگلیسی زبان است. این آزمون به طور مشترک توسط شورای بریتانیا، IDP: IELTS Australia و Cambridge Assessment English اداره می شود و در سال 1989 تاسیس شد. آیلتس یکی از آزمون های اصلی زبان انگلیسی در جهان است. آیلتس توسط اکثر موسسات دانشگاهی استرالیا، بریتانیا، کانادا، اروپا، ایرلند و نیوزلند، بیش از 3000 موسسه دانشگاهی در ایالات متحده و سازمان های مختلف حرفه ای در سراسر جهان پذیرفته می شود.


مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 17 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران



آیلتس توسط ویزا و مهاجرت بریتانیا به عنوان یک آزمون زبان انگلیسی امن برای متقاضیان ویزا چه در خارج و چه در داخل بریتانیا تایید شده است. همچنین شرایط لازم برای مهاجرت به استرالیا را دارد، جایی که آزمون زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و آزمون پیرسون انگلیسی آکادمیک نیز پذیرفته می شود. در کانادا، آیلتس، TEF یا CELPIP توسط اداره مهاجرت پذیرفته می شود. تعدادی دیگر از منابع آیلتس در ادامه ارائه شده است.


کتاب Barron’s IELTS


کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS


کتاب‌های Official IELTS Practice Materials


منابع خودخوان آیلتس: Cambridge IELTS 14 Academic Student’s Book with Answers


کتاب آیلتس آکادمیک Target Band 7: IELTS Academic


منابع Reading آیلتس: Collins Reading for IELTS


Cambridge Vocabulary for IELTS Book with Answers and Audio CD


IELTS Practice Tests Plus 2


IELTS Trainer


Mometrix IELTS Book


Check your English Vocabulary for IELTS


Focus on IELTS Foundation


IELTS 5 in 1 Actual Tests


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین مدرسین آیلتس، لیست 14 استاد برتر آیلتس IELTS در تهران و کل ایران


از صفر تا آیلتس چقدر زمان میبرد


افراد زیادی در جستجوی گرفتن آیلتس در 6 ماه، برنامه ریزی سه ماهه برای آیلتس و ... هستند. اگر می خواهید جواب سوال (چند ماه برای آیلتس بخوانیم) را پیدا کنید باید بدانید که این زمان به عوامل مختلفی بستگی دارد. افراد زیادی هم سوالاتی مانند (روزی چند ساعت برای آیلتس بخوانیم) یا (برای آیلتس از کجا شروع کنیم) را در ذهن خودشان دارند.


اینکه چقدر طول می کشد برای آزمون آیلتس آماده شوید به سطح زبان فعلی شما بستگی دارد. اگر در حال حاضر در حد صفر زبان را بلد هستید مطمئنا باید زمان بیشتری در نظر بگیرید. نکته بعدی اینکه زمان لازم برای موفقیت در آزمون آیلتس به تعداد ساعت مطالعه شما هم بستگی دارد. به هر میزان بیشتر مطالعه نمائید زودتر آماده می شوید و نمره بهتری هم می گیرید. در نهایت، این مدت زمان به نمره ای که می خواهید به آن برسید هم بستگی دارد. واضح است برای گرفتن نمره 8 به نسبت نمره 7 زمان بیشتری لازم است.


اگر در حد متوسط زبان را بلد هستید برای گرفتن نمره 7 شاید 3 ماه زمان کافی باشد. اگر در حد صفر زبان انگلیسی را بلد هستید احتمالا 6 ماه زمان نیاز دارید. البته این زمان ها قطعی نیست و به خودتان و مقدار تلاشی که می کنید هم بستگی دارد. بهتر است در این زمینه با اساتید مجرب آیلتس مشورت نمائید.


این مقاله هم بسیار مفید است: بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 499 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image