ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان شماره تلفن مستقیم مدرس آیلتس در تهران + قیمت کلاس ها

شماره تلفن مستقیم مدرس آیلتس در تهران + قیمت کلاس ها

به اشتراک گذاری


اگر در جستجوی شماره تلفن مستقیم مدرس آیلتس در تهران و قیمت کلاس های خصوصی IELTS هستید ... اگر می خواهید با یکی از بهترین مدرسین آیلتس کلاس داشته باشید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


شماره بهترین مدرس آیلتس در تهران


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید بسیار خوب و مجربی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی آیلتس، رایتینگ، تدریس خصوصی اسپیکینگ و ... حضور دارند. برای تمامی مدرسین IELTS ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس می توانید شماره تماس مستقیم ایشان و قیمت درخواستی هر استاد را مشاهده کنید. در ضمن رزومه کاری، فیلم نمونه تدریس، نظرات و کارنامه شاگردهای قبلی و اطلاعات بسیار کامل دیگری برای اکثر اساتید آیلتس در همین سایت ارائه شده است.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین آیلتس تهران و کل ایران بر روی عبارت معلم خصوصی آیلتس کلیک کنید.



خصوصیات بهترین مدرسین آیلتس تهران


در این بخش در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات بهترین مدرسین خصوصی آیلتس توضیحاتی ارائه می کنیم. برترین اساتید که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس فعالیت دارند معمولاً مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری در رشته زبان انگلیسی، ترجمه زبان و ... دارند. این اساتید برجسته خودشان در ایام تحصیل موفق بوده اند و در کنکور منحصرا زبان یا کنکور ارشد و دکتری هم رتبه خوبی کسب نموده اند و جزو رتبه های برتر کنکور می باشند. در نتیجه این اساتید در دانشگاه های معتبر، برتر و سطح بالا درس خوانده اند و همین هم باعث شده است سطح سواد و دانش بالایی داشته باشند.



برای موفقیت در آزمون آیلتس و گرفتن نمره بالای ۶ در آزمون آیلتس بسیار خوب است که با یکی از بهترین مدرسین کلاس خصوصی حضوری یا آنلاین داشته باشید. اساتید برجسته و حرفه ای آیلتس روی کار خودشان تمرکز دارند و مدرک آیلتس با نمره بالای ۷ یا حتی ۸ دارند. بنابراین اگر می خواهید در آزمون آیلتس نمره عالی و حتی بالای ۷ بگیرید بهتر است با چنین مدرسینی که خودشان در آزمون آیلتس موفق بوده اند کلاس داشته باشید. از ویژگی های دیگر اساتید بی نظیر آیلتس می توان به داشتن مدرک TTC، تسول، سلتا، داشتن سابقه کاری بالا، مقالات علمی ISI، تالیف و ترجمه کتاب و ... اشاره نمود.


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


معرفی بهترین معلم های خصوصی آیلتس تهران


در این بخش تعدادی از بهترین مدرسین و معلم های خصوصی آیلتس تهران را معرفی می نماییم. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید و مدرسین خصوصی خوب و مجربی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی Ielts، رایتینگ، اسپیکینگ، لیسنینگ و ریدینگ فعالیت دارند. بسیاری از مدرسین مجرب معرفی شده در این سایت خودشان در آزمون آیلتس شرکت نموده و مدرک آیلتس با نمره بالای ۷ و ۸ دارند. از بهترین مدرسین آیلتس حاضر در همین سایت ایران مدرس می توان به استاد امید عظیمی، پرنیان جعفری، بهزاد بهرامی، کورش یراقچیان، احسان محمدی، مازیار گودرزی، محمدرضا یوسفی، محمد اصل غفاریان، فرزانه وکیلی فرد، فرحناز اژدر، ساحله مرادی، فائزه صادقی و ... اشاره نمود. برای مشاهده مشخصات کامل و شماره تماس مستقیم اساتید معرفی شده کافی است اسم و فامیل استاد را در بالای همین صفحه و در بخش جستجو وارد کنید. نکته بعدی اینکه در همین سایت سعی کرده ایم در قالب مقالاتی بهترین مدرسین آیلتس و زبان انگلیسی را معرفی نماییم. مطالعه مقالات زیر در این زمینه مفید است.



مقالات مرتبط، حتماً بخوانید:


بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران


بهترین مدرسین آیلتس، لیست 14 استاد برتر آیلتس IELTS در تهران و کل ایران


بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


قیمت کلاس خصوصی آیلتس در منزل و آنلاین


به صورت معمول نرخ و هزینه کلاس های خصوصی آیلتس به نسبت تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی و کلاس خصوصی گرامر زبان و یا زبان انگلیسی متوسطه و دانشگاهی بالاتر است. دلیل بالاتر بودن قیمت کلاس های خصوصی Ielts این است که تدریس برای آزمون آیلتس به نسبت مکالمه و گرامر زبان سطح تسلط و دانش بالاتری را لازم دارد. اساتیدی که در زمینه آموزش خصوصی آیلتس فعالیت می کنند سواد بالاتر و تجربه بیشتری دارند و مطمئنا خودشان مدرک آیلتس را هم دارند. بنابراین شخصی که به عنوان معلم خصوصی آیلتس فعالیت می کند زمان بیشتری را برای کسب آمادگی های لازم گذاشته است. در نتیجه هزینه کلاس خصوصی آیلتس بیشتر است. اگر می خواهید کلاس ها با نرخ مناسب تری برای شما برگزار گردد می توانید به جای تدریس خصوصی در منزل از کلاس های مجازی و آنلاین استفاده کنید. در مقاله زیر در رابطه با هزینه کلاس خصوصی آیلتس توضیحات بیشتری ارائه شده است.


حتماً بخوانید: هزینه کلاس تدریس خصوصی آیلتس سال 1402 و 1403


برای تمامی مدرسین آیلتس در همین سایت ایران مدرس می توانید قیمت درخواستی ایشان برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس خصوصی را مشاهده کنید. نرخ کلاس های آیلتس از ساعتی ۳۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان و بیشتر می تواند متغیر باشد. هزینه کلاس ها به تعداد جلسات، حضوری یا آنلاین بودن کلاس ها، تجربه استاد و ... بستگی دارد.


نحوه استفاده بهینه از کلاس خصوصی IELTS


برای اینکه بهترین استفاده را از کلاس های خصوصی داشته باشید در مرحله اول باید سعی کنید با یک استاد برجسته کلاس داشته باشید. بنابراین در انتخاب استاد و معلم خصوصی خودتان دقت کنید. خیلی در جستجوی معلم خصوصی ارزان قیمت نباشید. ممکن است هزینه هر جلسه تدریس یک استاد برتر بالاتر باشد ولی چون نتیجه بهتری می گیرید در نهایت به نفع شما خواهد بود. خصوصا اگر نمره ۷ و بالاتر لازم دارید باید با یک مدرس با تجربه کلاس داشته باشید. شماره تلفن مستقیم تمامی مدرسین برتر آیلتس تهران و کل ایران در همین سایت ارائه شده است و می توانید با یک معلم بی نظیر کلاس خصوصی را هماهنگ نمایید. نکته بعدی اینکه خودتان هم باید زمان زیادی برای مطالعه و مرور مطالب در نظر بگیرید. به هر میزان بیشتر مطالعه کنید سریعتر پیشرفت می کنید و بازدهی کلاس های خصوصی برای شما بالاتر خواهد بود. زودتر شرکت در کلاس های خصوصی را شروع کنید تا زمان کافی برای مطالعه داشته باشید.


کلیک کنید: مشاهده فیلم های تدریس خصوصی آیلتس


کلام آخر


در این مقاله در رابطه با نحوه مشاهده شماره تلفن و شماره تماس مستقیم اساتید مجرب و حرفه ای آیلتس تهران و قیمت کلاس های خصوصی آنلاین و حضوری IELTS توضیح داده شد. برای تقویت رایتینگ و اسپیکینگ و سایر مهارتهای مورد نیاز خودتان به منظور موفقیت در آزمون آیلتس از مدرسین حرفه ای که خودشان مسیر را با موفقیت طی کرده اند کمک بگیرید. یک راهنمای خوب و استاد با تجربه می تواند با تدریس عالی، معرفی منابع مناسب و آموزش تکنیک های کاربردی به شما، در زمان و هزینه شما صرفه جویی نماید. بنابراین خصوصاً اگر زمان کمی در اختیار دارید حتما از توصیه ها و کلاس های معلم های خصوصی مجرب استفاده کنید.


این مقاله هم مفید است: ۱۰ بهترین استاد رایتینگ آیلتس


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 69 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image