ارتباط مستقیم با 30602 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان حقوق مدرس زبان ، درامد اساتید زبان

حقوق مدرس زبان ، درامد اساتید زبان

به اشتراک گذاری

اگر در زمینه حقوق مدرس زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و یا سایر زبانهای خارجی سوال دارید .... اگر می خواهید در زمینه حقوق و درامد مدرسین زبان و اساتید زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی اطلاعات خوبی کسب کنید ...
در هر صورت، در این بخش در زمینه حقوق مدرس زبان و درآمد اساتید فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی توضیحاتی ارائه می گردد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه در تدریس خصوصی زبان موفق باشیم و درآمد بالایی کسب نمائیم؟


عوامل موثر بر حقوق و درآمد مدرس زبان


حقوق و درامد یک مدرس زبان به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به صورت کلی درامد و حقوق مدرسین زبان و مدرسین سایر دروس در شهرهای بزرگتر بالاتر است. در شهرهای بزرگتر هم هزینه ها بالاتر است و هم به صورت کلی متقاضی بیشتری برای کلاسهای خصوصی و گروهی زبان انگلیسی وجود دارد. بنابراین مدرسین زبان در شهرهای بزرگ می توانند درامد بالاتری کسب نموده و حقوق بیشتری دریافت کنند. البته به خود مدرس هم بستگی دارد. یک مدرس با سابقه و با تجربه که مردم و متقاضیان زبان ایشان را می شناسند و به خوب تدریس کردن معروف است در شهر کوچک یا بزرگی باشد می تواند درآمد مناسبی از آموزش زبان کسب نماید.


نکته دیگری که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تدریس خصوصی زبان وجود دارد و مزیتی که فعالیت در زمینه تدریس زبان دارد و برای سایر دروس وجود ندارد این است که در تمام ایام سال متقاضی برای آموزش زبان وجود دارد. همین امر باعث می شود، حقوق مدرسین زبان در ایامی مانند تعطیلات و تابستان کم نشود هیچ، بلکه بعضا بیشتر هم بشود. عوامل دیگری که در حقوق مدرسین و اساتید زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی موثر است، درس تدریسی و مقطعی است که مدرس تدریس می کند. تدریس دروس دبیرستان و زبان مقطع متوسطه به نظر می رسد کمترین حقوق را داشته باشد. بعد از آن فعالیت در زمینه تدریس زبان دانشگاهی و زبان تخصصی رشته های مختلف و مکالمه زبان و ... درآمد بالاتری دارد. در نهایت حقوق و درآمد مدرسین فعال در زمینه آموزش زبان کنکور از همه موارد قبل بیشتر است.


پیشنهاد می شود مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت کنیم و درآمد کسب نمائیم؟ را هم بخوانید.



درآمد و حقوق مدرس زبان و اساتید زبان انگلیسی در آموزشگاهها


حقوق مدرس زبان و اساتید زبان انگلیسی در آموزشگاهها معمولا خیلی بالا نخواهد بود. به هر حال هزینه ای که توسط دانش آموزان و دانشجویان پرداخت می شود، سهمی از ان را آموزشگاه بر می دارد. بنابراین مقدار درامد مدرس زبان کم خواهد بود. اگر می خواهید از تدریس زبان انگلیسی و یا سایر زبانای خارجی درآمد بالایی داشته باشید، راهکار خوبی که وجود دارد این است که خودتان به صورت مستقل در زمینه آموزش خصوصی زبان و تدریس زبان در منزل فعالیت کنید. برای این منظور، می توانید آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در ایران مدرس (همین سایت) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است ثبت نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان که در ایران مدرس اگهی ثبت نموده اند بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک نمائید.


پیشنهاد می کنیم حتما بخوانید: چرا تدریس خصوصی زبان انگلیسی یکی از بهترین زمینه ها برای کسب درآمد است؟


شما نیز با درج آگهی تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس زبان فرانسه، تدریس خصوصی آلمانی و یا سایر زبانهای خارجی در ایران مدرس می توانید به صورت مستقیم شاگرد جذب نموده و درامد خوبی کسب کنید. برای ثبت آگهی تدریس زبان در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید. در ادامه قصد داریم درامد و حقوق یک مدرس زبان که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارد را به صورت متوسط محاسبه نمائیم.


مدرسینی که در ایران مدرس (همین سایت) آگهی تدریس ثبت نموده اند برای کلاسهای تدریس زبان خودشان هزینه ای بین 100 تا 500 هزار تومان درخواست کرده اند (مقاله هزینه تدریس زبان را مطالعه کنید). حال ما به صورت متوسط مبلغ 300 هزار تومان را برای هر جلسه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در نظر می گیریم. اگر شما با روشهای مختلف جذب شاگرد (مقاله نحوه جذب شاگرد را بخوانید)، بتوانید به تعداد کافی شاگرد داشته باشید و به صورت متوسط 4 جلسه تدریس زبان در یک روز داشته باشید، درآمد روزانه شما یک میلیون و دویست هزار تومان و در آمد و حقوق شما در یک ماه 36 میلیون تومان خواهد بود. بنابراین فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان درآمد و حقوق بالاتری به نسبت فعالیت در آموزشگاههای زبان و .... دارد. محاسبات به صورت متوسط انجام شده است و به عنوان مثال می توانید در روز حتی 5 جلسه کلاس هم داشته باشید که در این حالت درامد و حقوق ماهانه مدرس زبان 45 میلیون تومان خواهد بود.


مطالعه مقاله روشهایی برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم مفید است.


با توجه به مطالب گفته شده می توان گفت که حقوق یک مدرس زبان که در آموزشگاههای زبان کار تدریس انجام می دهد ممکن است خیلی بالا نباشد ولی اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت داشته باشید و با ثبت آگهی تدریس در همین سایت یا روشهای دیگر بتوانید به اندازه کافی شاگرد جذب کنید، درآمد و حقوق شما از کار تدریس زبان و به عنوان یک مدرس زبان از خیلی از مشاغل بالاتر خواهد بود.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 142253 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
مدرس زبان تحقیر شده چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۲

((درآمد و حقوق شما از کار تدریس زبان و به عنوان یک مدرس زبان از خیلی از مشاغل بالاتر خواهد بود؟؟؟!!!!!!!.)) دوست عزیز چرا این مطالب غیرواقعی رو بیان میکنی از اونطرف می‌گید با ۵ جلسه کلاس در روز ( که این اصلا در تدریس خصوصی امکان نداره) یعنی کار تمام وقت ۱۰ ساعت در روز ( هر کلاس یک ساعت و نیم ) و نیم ساعت استراحت بین کلاس ها نهایت مدرس بیچاره خودش رو بکشه ۷ تومن ناچیز رو در میاره ( طبق گفته خودتون) ایا این حقوق از همه مشاغل بالاتره؟؟؟!!!!! #به-بیعدالتی-در-حق-ممدرسان-زبان-پایان-دهید. متاسفانه این اجحاف و بیعدالتی چه در سایت های خصوصی و انلاین جذب مدرس و چه در در تمام آموزشگاههای زبان ایران صورت می‌گیرد و مدرسان زحمت کش با تمام وجود از خودشون مایه میزارن و جوانی و حنجره و انرژی شون در آموزشگاه های ایران از بین میره ، در انتهای ماه هم با کار فول تایم ۱۰ ساعت در روز سر اخر ماهانه نهایت با دادن بین۲ تا ۴ تومن تحقیرشون میکنن (به عنوان مدرس زبان تحقیر شده در اموزشگاه مثلا معروف ... و خیلی از آموزشگاههای دیگه میگم ) و جالبه که همه بدونن در ابتدای ورود ، گذراندن دوره تی تی سی ... که حدود ۳ میلیون و پانصد در ۱۴۰۲ است برای همه اجباریه یعنی در واقع حتی حقوق مدرسان رو هم از جیب خود مدرسان بیچاره میدن و بعدش اینقد اذیتش میکنن که بعد از چند ماه میزاره میره و یک مدرس جدید میارن ((در حقیقت سیستم اموزش کشور مخصوصا در قسمت اموزش زبان‌ با این نارضایتی گسترده مدرسان‌هیچ گاه موفق نیست و خروجی موفق نداره و با اینکه همین الان صدها هزار مدرس زبان درجه یک و نخبه در کشور وجود داره مثل این میمونه که در ایران حتی یک نفر هم به زبان انگلیسی مسلط نیست، چون این عزیزان زحمت کش با این حقوق ناچیز از حس مدرس بودن خودشون خجالت میکشن و انگیزه ای برای صحبت کردن به زبان انگلیسی به غیر از یک‌ساعت کلاس زجر اور خودشون ندارن )) #بیعدالتی- در حق- مدرسان-زبان در تمام آموزشگاهی زبان رو پایان بدید

شهروند شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

واقعأ شرم آوره !!!!! حقوق مدرسین زبان از یک کارگر ساختمانی کمتر است !!!!!! مؤسسین آموزشگاهها به نوعی برده داری میکنند بشیوه مدرن!!!!!!!! شرم بر شما !!!!

جلال آذرنیوند سه شنبه ۲۷ دي ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۱

دوستان صادقانه باید نظر بدهیم من شش ماهه پارت تایم تدریس می کنم در اموزشگاه و برای من بسیار خوب و لذت بخش بوده ...بستگی دارد که با چه اموزشگاهی با چه مدیری با مناطق چه مناطقی؟کم درامد با تجربه و تسلط بالا یا پایین تدریس کنی. سعی کنید celta بگیرید و در جاهای دیگر و مناطق مرفه تدریس کنید...

ع م چهارشنبه ۱۴ دي ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹

سلام جهاد دانشگاهی چند میشه حقوق ماهانه اش

Ali razeghi دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲

سلام خدمت دوستان عزیز خواستم در این باره نظر خودم بهتون بگم البته اینم بگم که این نظر شخصی خود بنده و ممکن کسی اینطور فکر نکن از نظر بنده خواندن زبان انگلیسی اونم در دانشگاههای ایران تنها برای مهاجرت خوبه که حتما باید مدرک آیلتس با نمره حداقل 6.5قبول بشید البته اینم بگم که گرفتن نمره 7یا بیشتر از 7در آزمون آیلتس کار همه کس نسیت چرا که زحمت زیادی داره ومطلب بعدی هم اینکه درآمد تدریس زبان انگلیسی اونم در ایران خوب نیست مخصوصا برای افرادی که در آموزشگاه زبان تدریس میکنند چون همه درآمد دانش آموزان دریافت نمی‌کنند و تنها بخشی از آن به آنها تعلق میگیرد واقعا به نظر شما جلسه 90تومن برای کلاس خصوصی و20تومن برای یک جلسه عمومی مناسب ما الان خیلی از کارها داریم که بدون هیچ دانش و مدرکی روزانه 200تومن درآمد دارن حرف آخر بنده برای تمام عزیزانی که قصد شروع کردن زبان انگلیسی و تدریس زبان انگلیسی دارن اینکه یا خودشون کلاس خصوصی بردارند یا اینکه آموزشگاه و یا اینکه قصد مهاجرت داشته باشند وگرنه غیر از این سه چیز ما بقیه چیزها خواندن زبان انگلیسی چیزی جز وقت تلف کردن نداره بنده این حرفها را از روی 9سال تجربه در آموزشگاه های زبان و تحقیق و مشاوره گرفتن با افراد زبده این رشته در اختیارتان قرار دادم

مهدی سه شنبه ۱۲ امرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲

یک خانمی‌ تو کامنتا گفتن من ۱۰ ساله زبان تدریس میکنم و به زور آموزشگاه قبول کرده که ساعتی‌ ۲۰ هزار تومان بده شاید ازز نظر کسی‌ کم باشه ولی نیست الان هر جلسه ۱ ساعت و نیم هستش‌‌ که ۲ ساعت حساب میشه اگه کسی هر روز ۴ جلسه تدریس کنه میشه ماهی‌ ۵ میلیون اگه کسی به تدریس علاقه داشته باشه میتونه با حقوق ۶ تومن صبح ها واس‌دبیرستان درس بده که نهایتا روزی‌۲‌جلسه میشه عصر ها هم تو آموزشگاه ها حالا کاری‌ با کلاس های‌خصوصی‌ندارم با این وضیعت میشه ماهی ۱۱ تومن با بیمه بنظر من که خوب میشه

سیدزائر دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

سلام.من به تازگی تدریس می کنم ولی متاسفانه همین که حرف از شهریه اوردم بچه ها از گروه لفت دادن واقعا متاثر شدم با اینکه چند جلسه رایگان تدریس کردم وبچه ها راضی بودن.

????Masoumeh سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۸

سلام (: من دانش آموز پایه ی نهم هستم و امسال انتخاب رشته دارم و آینده ام خیلی برام مهمه !!! من به مدرسی زبان انگلیسی خیلییی علاقه دارم و توی این درس و رشته خیلی هم استعداد دارم اما اطرافیان همش به من میگن تو حیفی و میتونی رشته دانشگاهی تو یه چیز دیگه بری ، زبان به دردت نمیخوره و باید خیلی جون بکنی و اصلا درآمد خوبی ندارع و این چیزا.... البته من به تصمیم های دیگران که برام میگیرن توجهی نمیکنم چون اونا نمی‌خوان که درس بخونن ولی خب باز هم حرفاشون رو من تاثیر می‌زاره واقعااااا نمی‌دونم تو آینده ام چه تصمیمی بگیرم ????یکی میگه برو دنبال علاقت و استعدادت اگه زبانو دوست داری یکی هم میگه ن خوب نیست همه مینالن از درامد زبان اگه کسی می‌تونه کمکم کنه در رابطه با این موضوع ممنون میشم???? بعد یه سوال اگه یه خانمی زبانشو انقد ادامه بده که استاد دانشگاهی می‌تونه بخونه و بره اونجا کار بکنه ؟؟!

Ghazal آدينه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴

من خودم‌مدرس زبانم بعوان ی دختر۲۰ ساله حقوق ۸ تومن درماه خوبه حقوق شما بستگی ب منطقه ای تدریس میکنین تعداد جلسات در هفته همینطورم قراردادو سطح تدریستون بنظرم برای یدختر کار ایده الیه!

علی چهارشنبه ۱۷ دي ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

سلام،، بنظر من مدرسی زبان و درامد بستگی ب روابط اجتماعی بالا ب همراه ماهر بودنه و اینکه چطور با مسئولین اموزشگاه صحبت کردن در رابطه با حقوق، چه بسا من خیلی هارو میشناسم با ایده های خلاقانه حتی ماهی ۱۷ میلیون درامد دارن،، هیچی نشد نداره

زهرا آدينه ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

معلم زبان پولدار ندیدم تا حالا

لیدا پنج شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲

سلام منم میخوام آموزش زبان بخونم حقوقش مهم نیس.فقط بگید بازار کار داره؟

رامان شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵

سلام. من از نوجوانی زبان رو درس میدادم ولی به صورت اینکه کار اصلی و دایمم باشه فقط از شروع کرونا این اتفاق برام افتاد.. و شروع کردم به صورت انلاین کلاس گذاشتن و درس دادن اول هم از اشنا هم شروع کردم و کم کم همون آشناها دوستاشونو معرفی کردن و ... کلاس آنلاین خوبیش اینه که شما توش هر پولی در بیاری همه ش تو جیب خودته برای همین چه کلاسای عمومی و چه خصوصی سود خوبی داره برات.. میتونی با یه تبلیغ ساده تو اینستات شرو کنی و 4-5 نفرو پیدا کنی که با یه قیمت مناسب براشون کلاس ترمیک بزاری.. اگه کارت خوب باشه و دوسش داشته باشی سریع کارت میگیره و درامد قابل قبولی پیدا می کنی.. من توی همین 3-4 ماهی که شروع کردم ماه اول درامدم تقریبا بود 2-3 تومن.. بعدش ماه بعد شد 5-6 تومن و ماه سوم و چهارمم 9-10 تومن.. فقطم از تبلیغ شاگردای قبلیم و یکمی هم پست گذاشتن تو اینستا.. در کل من راضیم و کلا کار کم دردسریه به نسبت درامدش.. و البته که خب خیلی مهمه که دوسش داشته باشی و براش انرژی بزاری .. من برای ساخت اسلایدام خیلی زحمت و حساسیت به خرج دادم که بالاخره جوری درست شه که خودم دوسشون دارم.. و نکته ی خوب دیگه شم اینه که وقتی همه چی آنلاینه هر جای ایران یا دنیا هم که باشی به راحتی میتونی کارتو داشته باشی .. از این لحاظا امنیت قشنگی هم داره.. موفق باشید همه ی همکاران و عزیزان

زهرا آدينه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷

سلام، من ده ساله زبان تدریس میکنم، دیروز برای مصاحبه به یه آموزشگاه جدید رفتم، و دمو دادم، کارم رو خیلییییی پسندیدن، در حدی که همه شرایطی که برای جذب مدرس در نظر داشتن را برای من نادیده گرفتن! ولی به زحمت ساعتی ۲۰ هزار تومن رو قبول کردن!!!!حالا دیگه خودتون حساب کنید چه جوریه! با توجه به اینکه در ایام مدارس به سختی برگزاری سه تا کلاس در روز ممکن ممکنه! چون بچه‌ها صبح ها مدرسه یا دانشگاه هستن. برای من که خانم هستم و شوهرم مسوول تامین هیزینه‌های زندگیه، مشکلی نیست! اما فکر نمیکنم آقایون اینطوری چرخ زندگشیون بچرخه!

pariaaa شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱

ب نظر من بستگی ب مهارت فردی که داره تدریس میکنه و علاقه ای ک واقعی واقعی واقعی به زبان داره وااااقعا میتونه پیشرفت کنه من الان خودم دو ساله تدریس میکنم هم کلاس خصوصی دارم و هم عمومی خداروشکر امسالم دانشگاه تموم میشه و کارشناسی میگیرم و بعدش پیشرفتهای دیگه در پیش دارم حقوق الانم ک من دانشجوام ماهی یک میلیون و هفتصد میگیرم برا بعدش خدا بزرگه ناامید نشید و تلاش بیشتر مطمئنن نتیجه ی بهتری خواهد داشت موفق باشین????????

بهنام پنج شنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸

جدا!!!!!!!مگه میشه شهریه ی آموزش زبان نفری ۲۷۰ تومان ماهی میگیرن تو آموزشگاه حداقل نفرات کلاس هم ۳۰ نفره خودتون حساب کنین چقد میشه طی یک ماه ، تازه هم بابام قیمت کرده حداقل تدریس خصوصی زبان ۱ ساعت ۹۰ هزار تومان اونوقت شما پنجاه تومان رو از کجا آوردید؟؟؟؟!!!!!!!!!!! یکی رو میشناسم تدریس خصوصی ۱.۵ ساعت حداقل ۱۵۰ هزار تومان میگیره شماها کجا کار میکنین؟؟؟؟؟؟!!!!!!! با احتساب ۱.۵ ساعتی ۱۵۰ هزار تومان پنج جلسه یعنی روزی ۷ ساعت میشه ۷۵۰ هزار تومان که ماهی میشه ۲۱ میلیون و سیصدو پنجاه تومان شما آموزش انگلیسی مدرسه می دید؟!!!!!!

لیلا پنج شنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

سلام دوستان من امرورز واسه تمدید قرارداد رفتم جلسه ای 8 تومن بود شد 9 تومن یعنی تو دوماه 180 تومن یه ساله که دارم تدریس میکنم ولی اینم میدونم که با شناخته شدن و سابقه و کلاس های خصوصی میشه درامد خوبی کسب کرد

. شنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳

وایی کاش حقوقش بهتر بود

Parya پنج شنبه ۰۲ امرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

ماهی 6 میلیون ؟ دقیقا کجای ایران ماهی 6 میلیون درآمد یک مدرس زبان هست؟ چرا باید دل مردم رو الکی به این حرفهای ناممکن و نادرست خوش کنین؟ من خودم مدرس هستم و دانش زبانیم هم خیلی خوبه و همینطور لهجه . ولی تو آموزشگاه های زبان قدر این جور چیزا رو نمی دونن و فقط و فقط به فکر پولی هستن که بیشترش هم میره تو جیب خودشون یعنی می خواهم بگم مدرسها تو آموزشگاه ها فقط وسیله ای برای کسب درآمد آموزشگاه ها هستن. واقعیتش اگه حالا خیلی فعال باشی و تجربه بالایی داشته باشی و دانش زبانیت هم خوب باشه، بتونی کلاس خصوصی بگیری، اونم فوقش یکی یا دوتا نه اینکه چهار پنج تا !!!! و اینکه کلاس ها اکثرا سه روز در هفته تشکیل میشه خیلی کم اتفاق می‌افته که زبان آموز راضی باشه هر روز کلاس بیاد که اگه حالا اونم کلاس خصوصی باشه ماهی برات می‌افته یک و نیم تومن. و چیز دیگه هم در مورد مدرس آموزشگاهی بودن این هست که نه بیمه داری ، و نه مزایای دیگه و نه پیشرفت قابل توجهی تو کارت خواهی داشت صد سال هم کار کنی همینه که هست.

Mahdi شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۳

سلام خسته نباشید بابت سایت خوبتون 1 این که انقدری که بعضیا میگن افتضاح نیست شایدم سطح زبان شما ضعیفه دوست عزیز که درآمد خوبی کسب نمیکنید 2 شما اگه یه مدرک لیسانس داشته باشید با 4 سال سابقه کار که من راه حلش رو هم تو این پیام میگم حداقل کلاسی 50 تومن هم روزانه بگیرید شما 6 تا کلاس داشته باشید از صبح تا ظهر در ماه میشه 9 تومن بگذریم از اون تایم ازاد بعد کلاس که میتونید در آمد هم داشته باشید بعد از اون بنده 17 سالمه و تازه تیچینگم رو اغاز کردم و با معلم های اموزشگاه هم در ارتباطم از حقوق ها خبر دارم و اموزشگاه ما هم سطحش خیلی خیلی بالا نیست دانش اموزای متوسط رو به بالا 3 این که اگه اطلاعات کافی ندارید چیزی ننویسید داخل این سایت ها تا بعضی هارو حتی از اینده و موفقیتشون دلسرد کنید که نزارید کارشون رو ادامه بدن و مطلب اخر این که شما تا 18 سالگی هم زبان رو تموم کنید یادگیریش رو و تا 22 سالگی حتی مدرک فوق دیپلم هم بگیرید ... چه بسا خیلی ها هزینه میکنن تا لیسانس بگیرن بازم هم حقوق خوبی براتون داره و تا همون 4 سال میتونید با حقوق کم رزومه کسب کنید و بعد از سن 22 یا اغاز 23 سالگیتون زندگیتون رو بالای 6 ملیون بچرخونید (فقط تدریس اموزشگاه) بگذریم از شاگردای خصوصی و ... موفق باشید به راهتون ادامه بدید

پارمیدا سه شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳

دوستان عزیز حق دارید درامد معلم انگلیسی در ایران خیلی بالا نیست من خودم میخوان انگلیسی بخونم در دانشگاه اما بدونید ک اگر ماهر باشید و خیلی فعال باشید قطعا درامد بالایی خواهید داشت مخصوصا با کلاس های خصوصی اینم بدونین ک فقط ایران درامد کمی به معلما و معلمای زبان میده بقیه کشورها اینطوری نیستند فقط اینکه سعی کنید اکتیو باشین

❤mary❤ چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

سلام خدمت کسانی که نظرات خودشون رو ارسال کردند. این صحبت هایی که درباره درآمد شده تو آموزشگاه اینقدر هست یا کسانی که خصوصی درس میدن؟ من 12 سالم هست و علاقه زیادی دارم که مدرس زبان انگلیسی بشم حالا اگه اوضاع اینجوریه بگید نظرم رو تغییر بدم........ ممنونم.????

حسین دوشنبه ۳۰ دي ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۸

سلام من دو ساله زبان تدریس میکنم و فقط با حقوق اموزشگاه میکنم خرج های روز مره ام رو بدم ولی در روز سه جلسه خصوصی دارم که برای هر جلسه ۵۵تومان میگیرم که در ماه حدود ۳ یا ۴ تومنی میشه.در کل میخوام بگم خصوصی خیلی بهتره

ه آدينه ۲۷ دي ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰

من ۹ ساله ک زبان درس میدم. درآمدش اصلا خوب نیس. واقعیتش سود بسیار بسیار زیادی تو این کار هست که فقط به مدیر آموزشگاه میرسه نه به مدرس. با کلاسایی شروع کردم که شهرشون ۷۵ هزار تومن بود و حدود ۲۰ نفر تو کلاس بودن و سهم من از اون کلاس میشد ۷۵ هزار تومن. یعنی شهریه ی نفر میشد درامد من از اون کلاس. و کلا سه تا کلاس داشتم. با امید به پیشرفت تا دکتری رفتم مقاله isi چاپ کردم و کتاب نوشتم و کلی کارای دیگه ... ولی وضعیت زبان در ایران در بسیاری از جاها افتضاحه. از نظر من و تجربه من عمده این مشکلات مربوط میشد به این که مجوز آموزشگاه رو به ی نفری داده بودن ک رشتش زبان نبود! اگر درست یادم باشه تو ۸ آموزشگاه کار کردم تا الان. فقط یکی از اونا مدیری داشت که تحصیلاتش زبان بود. بقیه حسابداری، زمین شناسی، میکروبیولوژی و ... بودن. دلایل دیگه ای هم داره. این که مردم اصلا اصلا اصلا درک درستی از آموزش زبان ندارن. ایده های عجیب و غریب و ساده انگارانه و .. ک نتیجش کم ارزش کردن کار تدریس زبان هست. خب کنار اینا خود دانشجویان زبان هم مقصر هستن. بعضی به خاطر سواد کم بعضی به خاطر قبول دستمزدهای تحقیرآمیز فقط به خاطر کسب تجربه و یا سرگرمی و ... البته من ک فک نمیکنم دیگه تدریس کنم و بقیه رو هم تشویق میکنم تدریس نکنن. مردمی ک فک میکنن این کار ارزشی نداره برن حالا دبیر خوب پیدا کنن. اینو ب خاطر خودم نمیگم. سه چهار تا دبیر خیلی خوب میشناسم ک دقیقا ب خاطر مسائل مالی دیگه تدریس نمیکنن... مدیرانی میشناسم ک با من قرارداد نبستن و حقوق من و ندادن. قرارداد بستن و بازم حقوق من و ندادن. من ک دارم میرم آموزش پرورش. شاید ک مدتی خودم و راحت کنم. و بعد هم میرم فی المثل پزشک دلسوزی میشم ک هرچه شما مریضی بیشتری داشته باشید من رو بیشتر دوست خواهید داشت و پول بیشتری خواهید داد. خلاصش میکنم دیگه. زبان تدریس نکنید تا وقتی که براتون احترام قائل بشن و با حقوق احمقانه تحقیرتون نکنن...

sahel آدينه ۲۷ دي ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

سلام دوستان من خودم میخوام معلم اینگلیسی بشم اگر کسی تجربه داره لطفا راجب شرایطش بگه!

Karimi آدينه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶

با سلام به شدت با بعضی از دوستان موافق هستم حقوق خوبی ندارد که البته ساعتی هم حساب می‌شود من خودم در حال حاضر در کلاس های IELTS شرکت میکنم پیشنهاد میکنم در این آزمون شرکت کنید چرا که پیمنت خوبی میگیرید با داشتن این مدرک

زهرا چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹

سلام کی گفته درآمد مدرسین ماهی 6 میلیون؟؟؟؟ من دانشجوی مترجمی زبان هستم که یک ترم مانده لیسانسم بگیرم ،؛ زبانم عالیه؛ لهجمم عالیه . !!!! دنبال مدرس با سوااد نمیگردن دنبال خرید میگردن سوارش شن!! همین امروز رفتم مصاحبه در آموزشگاهی در کرج :هنگامی که داشتم به سوالات آزمون مصاحبم جواب میدانم خانمی وارد سالن شد که هرچی از دهنش درامد به آقایی که اونجا بود گفت مادرش و پسره کلاهبرداری فرهنگی میکردن! !!آموزشگاه زده بودند و حقوق مدرسین نمیدن! !! هیچ وقت دنبال تدریس نرید حقوقش ماهی 300 !!!!!!!!!!! حتی آگه مسلط باشی

مریم آدينه ۲۵ امرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸

دوستان منم ده ساله معلم زبانم و دکتری آموزش زبان ندارم. با این اوضاع هیا علمی نشدم و تو آموزش و پرورش هم استخدام نشدم. الان التهب حنجره گرفتم و دیگه اصلا نمی تونم درس بدم. تمام این همه تلاش من به سادگی به هیچ تبدیل شد. به شدت توصیه می کنم معلم زبان آموزشکاهی نشید که هیچ جای پیشرفتی نداره و تا آخر عمر همینه که هست

مصطفى چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

سلام، من خودم حدود سه سال زبان تدريس مى كردم، ساكن اسلامشهر هم هستم، نهايتا برجى ششصد يا هفتصد تومن ميشد، الانم تو كار پرورش گوسفند هستم درامدش خيلى بهتره، فقط براى سرگرمى خوبه،

به تو چه يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵

سلام.من خودم معلم زبانم ،حقوق زیادی نداره اینکه بخوای با حقوق تدریس تو اموزشگاه زندگیتو بچرخونی به فنا میری چون باید ببینی تو قرداد ساعتی چقد حساب میشه برات کمه کمش ۵ تومنه که ۱۸ جلسه از همون ۵ تومن مبلغ واقعا ناچیزیه پول تاکسیش نمیشه حالا فوقش میخوان چندتا کلاس بهتون بدن زیاد کلاس بدن ۳ تا.خلاصه که برا کار تفننی چیز بدی نیس اما حقوق ۲۰۰ تومن یه جفت کفش هم دیگه نمیتونی بخری.در پناه حق.