ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله بازار کار 10 کار و شغل دانشجویی با درآمد عالی و بی نظیر در سال 1402 و 1403

10 کار و شغل دانشجویی با درآمد عالی و بی نظیر در سال 1402 و 1403

به اشتراک گذاری

در این مقاله سعی شده است 10 کار و شغل دانشجویی پاره وقت و نیمه وقت با درآمد عالی و بی نظیر در سال 1402 و 1403 معرفی شود. همانطور که می دانید در ایام دانشجویی نمی توان هر کاری را انجام داد و باید سراغ کارهایی رفت که حالت نیمه وقت یا پاره وقت داشته باشد و به درس خود دانشجو لطمه نزند.
پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس:
کار و شغل پردرآمد دانشجویی پاره وقت و نیمه وقت
1- تدریس خصوصی: یکی از بهترین کارهایی که به عنوان شغل دانشجویی خوب و با درآمد بالا در سال 1402 و 1403 می توانید روی آن حساب کنید کار تدریس خصوصی است. تدریس خصوصی درآمد بسیار خوبی دارد و انعطاف زیادی هم به لحاظ زمانی دارا می باشد. یعنی به کلاس های خود دانشجو لطمه نمی زند. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و شروع فعالیت در این زمینه روش های مختلفی وجود دارد. در زمینه نحوه جذب شاگرد مطالعه مقاله چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد) مفید است. می توانید در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را ثبت نمائید و از این طریق شاگرد جذب کنید. در نظر بگیرید اگر در سال 1402 یا 1403 هر روز فقط یک جلسه کلاس خصوصی با نرخ 150 هزار تومان برای هر جلسه داشته باشید، در ماه می توانید نزدیک به 5 میلیون تومان درآمد داشته باشید. به این ترتیب هم وقت زیادی از شما گرفته نمی شود و می توانید به درس ها و کلاس های خودتان برسید و هم اینکه درآمد خوبی خواهید داشت. در زمینه نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی به عنوان یک کار دانشجویی خوب مطالعه مقاله 10 راهکار عالی و منحصر به فرد برای کسب درآمد بسیار بالا از تدریس خصوصی در سال 98 و 99 هم مفید است. تدریس خصوصی را به صورت آنلاین و یا حضوری می توانید انجام دهید. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.
2- ترجمه: اگر بر زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری مسلط هستید می توانید کار ترجمه را انجام دهید. در گوگل عبارت "کار ترجمه" را جستجو کنید تا سایت هایی که به صورت غیرحضوری کار ترجمه را واگذار می کنند را پیدا کنید. می توانید به صورت مستقیم در اینترنت و در سایت هایی مانند دیوار و شیپور هم تبلیغ کنید و ذکر کنید که کار ترجمه را انجام می دهید. کار ترجمه به عنوان شغل دانشجویی مزیتی که دارد این است که در خوابگاه و منزل هم قابل انجام است و مانند تدریس خصوصی انعطاف زمانی خوبی دارد و در طول روز هر زمان که وقت کردید می توانید آن را انجام دهید. البته ممکن است درآمد آن مانند تدریس خصوصی خیلی بالا نباشد.
3- تدریس یار استاد در دانشگاه: راهکار دیگری که وجود دارد و با استفاده از آن در سال 1402 و 1403 می توانید در کنار درس و تحصیل خودتان و در ایام دانشجویی درآمد کسب کنید این است که اگر ترم بالایی هستید برای دروس ترم های قبلی خودتان تدریس یار یکی از اساتید شوید. البته واضح است که درآمد چنین کاری خیلی بالا نیست و قابل مقایسه با تدریس خصوصی و یا کارهای دیگر نمی باشد. اما در هر صورت، مزیت دیگری که دارد این است که باعث تقویت اعتماد به نفس شما می شود و بعدا هم می توانید در رزومه کاری خودتان به آن اشاره نمائید. در عین حال، با انجام چنین کاری پایه درسی خودتان هم تقویت می شود و دروسی را که تدریس می کنید بهتر یاد می گیرید.
مطالعه مقاله
بهترین و پردرآمدترین کارهای دانشجویی و شغل دانشجویی تدریس خصوصی هم مفید است.
4- تدریس به همکلاسی ها: روش دیگری که برای کسب درآمد خوب در دوران دانشجویی وجود دارد این است که می توانید اگر وضعیت درسی خوبی دارید به سایر همکلاسی های خودتان در ازای دریافت وجه درس را یاد بدهید. می توانید در کلاس اعلام آمادگی کنید و دانشجویانی که پایه درسی ضعیفی دارند به شما مراجعه خواهند کرد. حتی می توانید در سطح دانشکده و یا دانشگاه تراکت هایی را چاپ کنید و دروسی که بین تمامی رشته ها مشترک است (مانند ریاضی و فیزیک) را تدریس نمائید. این روش هم برای کسب درآمد بسیار خوب است و در زمان های بین کلاس های خودتان می توانید تدریس را انجام دهید.
5- تدریس نرم افزار از طریق انجمن علمی: در بسیاری از دانشگاهها انجمن های علمی بسیار فعال هستند و کلاس ها و دوره های مختلفی را برگزار می کنند. اگر شما بر یک نرم افزار تخصصی رشته خودتان کامل مسلط هستید می توانید به انجمن علمی مراجعه نمائید و به ایشان بگوئید که می خواهید چنین دوره ای را برگزار کنید (مثلا برای رشته مهندسی مکانیک یک نرم افزار تخصصی آباکوس است). انجمن برای شما تبلیغ خواهد کرد تا دانشجویان ثبت نام کنند. سهمی از درآمد برای خود انجمن خواهد بود و بخشی از آن هم به شما داده خواهد شد.



6- انجام و مشاوره پروژه دانشجویی: در کنار مواردی که در بالا گفته شد، می توانید با انجام و یا مشاوره پروژه دانشجویی هم در سال 98 و 99 به درآمدهای خوب و بی نظیری برسید. اگر شناخته شوید و در اینترنت خوب تبلیغ کنید و یا در دانشگاه خودتان معروف شوید نان شما در روغن خواهد بود. بسیاری از دانشجویان در پاس کردن درس ها مشکلی ندارند اما نمی توانند پروژه ها را خوب انجام دهند. شما بر نرم افزارهایی که لازم است مسلط شوید و خودتان را به لحاظ علمی پربار کنید و با حل این مشکل برای بقیه پول خوبی خواهید ساخت. می توانید در دانشگاه خودتان و یا حتی در اینترنت تبلیغ کنید.
این مقاله را هم بخوانید:
تدریس خصوصی، بهترین کار پاره وقت و نیمه وقت، شغل دانشجویی و کار دوم
7- کار در شرکت های مرتبط: اگر به بحث تدریس و ترجمه و پروژه زیاد علاقه ندارید می توانید آگهی های استخدامی را در رزونامه و یا اینترنت جستجو کنید و شرکت هایی که به صورت پاره وقت استخدام می کنند را برای رشته تحصیلی خودتان پیدا کنید. البته کار در این شرکت ها درآمد خیلی بالایی ممکن است نداشته باشد اما در هر صورت شما تجربه کسب می کنید و کار یاد می گیرید. در بحث تدریس و ترجمه درآمد خوبی خواهید داشت ولی ممکن است مباحث جدیدی را یاد نگیرید. اما اگر در شرکت های مرتبط با رشته خودتان کار کنید تجربیات جدیدی را هم خواهید داشت. البته کار در شرکت های دولتی و خصوصی مانند تدریس خصوصی و ترجمه و .... انعطاف زمانی ندارد و ممکن است محدودیت هایی را برای شما ایجاد کند.
8- سایر کارهای دانشجویی در دانشگاه: در دانشگاهها کارهای دانشجویی دیگری هم تعریف می شود و می توانید پیگیر باشید تا بتوانید از این فرصت ها استفاده کنید. اگر سطح درسی خوبی ندارید و یا به تدریس به صورت کلی علاقه ندارید می توانید سراغ این نوع از کارها بروید. مثلا می توانید مسئول کتابخانه شوید و یا در سایت کامپیوتری دانشگاه مسئولیتی به شما داده شود. در این کارها مسئولیت اجرایی را یاد خواهید گرفت ولی باز هم به اندازه موارد قبلی درآمد ندارد. البته مثلا اگر مسئول سایت باشید در همان زمان انجام کار می توانید خودتان هم مشغول یادگیری یک نرم افزار شوید.



9- تدریس زبان انگلیسی: در حال حاضر زبان انگلیسی بسیار متقاضیان زیادی برای یادگیری دارد و به همین دلیل به صورت تخصصی تدریس زبان انگلیسی را به عنوان یک کار پاره وقت عالی در سال 1402 و 1403 بیان کرده ایم. اگر زبان انگلیسی خوبی دارید و می توانید به صورت روان حرف بزنید در این حالت تدریس زبان انگلیسی به صورت خصوصی و یا گروهی می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. در همین سایت ایران مدرس هم می توانید برای فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی تبلیغ کنید. در همان دانشگاهی که هستید و یا در شهر محل سکونت خودتان هم می توانید در این زمینه تبلیغ کنید. اگر تسلط خودتان را افزایش دهید و آیلتس و تافل تدریس کنید مسلما در این حالت درآمدهای خیلی عالی در انتظار شما خواهد بود.
مطالعه کنید:
چند فعالیت درآمد زا در دوران دانشجویی
10- ایجاد سایت و شغل آنلاین: علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد می توانید ایده های دیگری برای کسب درآمد در ایام دانشجویی هم داشته باشید. در حال حاضر با وجود اینترنت شما به تمام بازارهای کشور و بازارهای جهانی دسترسی دارید. در اینترنت چرخ بزنید و اگر ایده ی خوبی برای کسب درآمد به نظرتان رسید آن راعملی کنید. کافی است برای خودتان سایتی داشته باشید و مثلا محصولی را تولید کنید و آن را بفروشید. اگر بر مبحث یا نرم افزاری مسلط هستید می توانید فیلم های آموزشی تهیه کنید و آن ها را بفروشید. خودتان را محدود نکنید و خلاقیت به خرج دهید. ایده های کسب ثروت در جهان هر روز بیشتر و بیشتر می شود. می توانید در ایام دانشجویی کسب و کار آن لاینی را برای خودتان راه اندازی نمائید و حتی بعد از فارغ التحصیلی هم آن را ادامه دهید و گسترش دهید. مطالعه مقاله مدیریت مالی در شروع زندگی دانشجویی هم مفید است.
منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 95757 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image