ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله بازار کار آموزش حسابداری در کرج ویژه بازار کار

آموزش حسابداری در کرج ویژه بازار کار

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با آموزش حسابداری در کرج ویژه بازار کار، تعریف حسابداری و تفاوت آن با حسابرسی، نحوه تبدیل شدن به یک حسابدار ماهر و .... توضیح داده شده است.



دنیای جدید، دنیای اعداد و ارقام مختلفی است و بخش زیادی از این اعداد مربوط به اطلاعات مالی در ابعاد خرد و کلان است. روش های نگهداری و طبقه بندی این دسته از اطلاعات، در علم حسابداری مورد بررسی قرار می گیرد. از این رو، یادگیری حسابداری به عنوان یکی از علوم پایه و اساسی در زندگی بشر، بسیار ضروری است. مسیر این یادگیری معمولا در آموزشگاه ها و توسط اساتید این رشته طی می شود و یادگیری خودآموز حسابداری، به دلیل نکات بسیاری که در این علم وجود دارد و یادگیری آن نیازمند حضور یک استاد یا فرد متخصص است، توصیه نمی شود. در این مقاله، در رابطه با لزوم یادگیری این علم، تفاوت های حسابدار و حسابرس و مواردی مانند آموزش حسابداری در کرج که ممکن است در اینترنت به دنبال آن باشید، صحبت خواهیم کرد.


تعریف حسابداری


درآمد، هزینه، سود، زیان و .... اصطلاحاتی هستند که حتما بارها هر یک از آنها را از زبان دیگران شنیده اید یا در زندگی و کسب و کار خود از آنها استفاده کرده اید. این موارد، در علم حسابداری به صورت دقیق مورد بررسی قرار می گیرند. در واقع، علم حسابداری، شامل نگهداری، تحلیل و طبقه بندی اطلاعاتی است که فرد متخصص در این علم (حسابدار)، مسئولیت آن را بر عهده می گیرد. این علم در تمامی کسب و کارهای موجود در یک جامعه چه در مورد یک مغازه کوچک و چه درباره شرکت ها و کمپانی های عظیم، کاربرد دارد و یادگیری آن، می تواند به عنوان ضروریات زندگی بسیاری از ما تعریف شود.


تفاوت حسابداری و حسابرسی


از لحاظ حوزه کاری، حسابدار و حسابرس با یکدیگر تفاوتی ندارند اما از لحاظ میزان مسئولیت، حسابرس را می توان به عنوان یک حسابدار ارشد که کنترل کننده نهایی حساب های یک سازمان است و بر فعالیت سایر حسابداران نظارت می کند، در نظر گرفت. حسابرس با توجه به انتخاب شرکت، می تواند از خارج از فضای شرکت انتخاب شود یا اینکه به عنوان حسابرس داخلی در شرکت مورد نظر مشغول به فعالیت باشد. در هر دو حالت، حسابرس صرفا به مدیر شرکت یا مجموعه پاسخگو خواهد بود.



چگونه یک حسابدار ماهر شویم؟


اگر عباراتی مانند آموزش حسابداری در کرج یا کارآموزی حسابداری در کرج یا هر عبارت مشابهی را با توجه به محل زندگی خود در اینترنت جستجو کرده اید، به این معنی است که تصمیم خود را برای شروع یادگیری علم حسابداری گرفته اید. اما این شروع مسیر است و برای تبدیل شدن به یک حسابدار حرفه ای، مسیر طولانی را در پیش دارید. اگر بخواهیم این مسیر را به صورت خلاصه و تیتروار برای شما شرح دهیم، می توانیم به مهارت هایی که باید در این مسیر یاد بگیرید و آنها را تقویت کنید، اشاره کنیم. بعضی از این موارد عبارتند از:


سواد عددی خود را افزایش دهید


 یکی از مهارت های بسیار مهم برای یک حسابدار، توانایی او در محاسبات مختلف و کار کردن با اعداد است. واضح است که اگر شما به عنوان یک حسابدار، توانایی محاسبه یا تجزیه و تحلیل داده و اعداد و ارقام مختلف را نداشته باشید، نمی توانید در این شغل موفق باشید.


به جزئیات دقت کنید


در هر حوزه ای، دقت به ریزترین جزئیات موجود بسیار ضروری است. در حسابداری، این جزئیات، می تواند خطاهایی باشد که گاهی هزینه آنها بسیار سنگین است و علاوه بر ضررهای هنگفت مالی، شهرت کاری شما را نیز از بین خواهد برد.


کار با کامپیوتر را یاد بگیرید


امروزه فعالیت های بسیاری با کامپیوترها انجام می شود. در علم حسابداری، گاهی اطلاعاتی که در این حوزه وجود دارد، به حدی گسترده و حجیم است که انجام محاسبات مورد نظر بر روی آنها و با نیروی دست، گاهی تا ماه ها نیز طول خواهد کشید. از این رو، توانایی استفاده از کامپیوتر و کار کردن با نرم افزارهای حسابداری، یکی از ملزوماتی است که یک حسابدار باید به عنوان بخشی از مهارت های خود، آنها را تقویت کند.


صداقت و امانت داری را رعایت کنید


شما به عنوان یک حسابدار، از خصوصی ترین اطلاعات افراد یا سازمان ها ک همان اطلاعات مالی است، باخبر می شوید. از این رو، رعایت اصل امانت داری و عدم افشای این اطلاعات برای افراد خارج از مجموعه، بسیار ضروری است. از طرفی، گاهی پیش می آید که لازم است واقعیت های مالی را به صورت شفاف و بدون ملاحظه برای مدیر یا فردی که حسابدار او هستید، بیان کنید. در این رابطه نیز، کاملا صادق باشید. این کار قطعا به نفع شما خواهد بود.


آموزشگاه حسابداری در کرج


آموزش حسابداری در کرج، یک فرصت تضمین کننده!!


اگر ساکن کرج یا شهرهای اطراف آن هستید و می خواهید حسابداری را به عنوان یک شغل با درآمد مناسب یاد بگیرید، می توانید از دوره های آموزشی موسسه اقتصاد قرن استفاده کنید. در این دوره ها، تمامی مهارت های مورد نیاز برای ورود شما به بازار کار و اشتغال به عنوان یک حسابدار، آموزش داده خواهد شد. همچنین در صورت تمایل، پس از پایان دوره آموزشی، می توانید برای طی کردن حضور آزمایشی در محیط کار یا همان کارورزی حسابداری در کرج نیز اقدام کنید و از طرف موسسه اقتصاد قرن به شرکت های مختلف معرفی خواهید شد.  


سخن پایانی


حسابداری شغلی است که علاوه بر آینده مالی مناسب، می تواند جایگاه شغلی و اجتماعی شما را در جامعه، به سطح قابل قبولی برساند. حتی اگر تمایل به اشتغال به عنوان یک حسابدار را نداشته باشید، یادگیری علم حسابداری در زندگی روزمره نیز، فواید زیادی را برای شما خواهد داشت. این فواید از محاسبات معمولی درآمدها و هزینه های ماهانه تا حسابداری یک کسب و کار کوچک خانگی و برنامه ریزی برای رشد و پیشرفت آن را شامل می شود. در واقع، با یادگیری حسابداری، با یک تیر چند نشان خواهید زد و می توانید با محاسبه و در نظر گرفتن تمام مطالبی که به اطلاعات مالی مربوط می شود، برنامه های مشخص و هدفمندی را برای درآمد و مخارج خود تنظیم کنید.


این مورد، به ویژه در زمانی که مالیات، قبض ها، قسط، اجاره و ... در زندگی تمامی ما وجود دارد، می تواند کمک بزرگی را به مدیریت بهتر شرایط کند. به یاد داشته باشید که برای حسابدار شدن، داشتن تحصیلات دانشگاهی الزامی نیست و شما می توانید با طی کردن دوره های آموزش حسابداری در کرج که توسط موسسه آموزش حسابداری اقتصاد قرن به آدرس اینترنتی ithce.ir نیز ارائه می شود، یا دوره هایی که در شهر محل زندگی شما برگزار می شود، یک حسابدار موفق باشید.


آمار بازدید: 747 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image