ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله بازار کار آینده شغلی و بازار کار رشته حسابداری در ایران

آینده شغلی و بازار کار رشته حسابداری در ایران

به اشتراک گذاری

به نظر می‌رسد فارغ‌التحصیلان دوره‌های تحصیلات تکمیلی این رشته حسابداری، آمادگی و پختگی بیشتری برای حضور در بازار کار دارند.



مشاهده کنید: دانلود رایگان جزوات عالی حسابداری دولتی فصل 1 تا 6 با مثال تشریحی

فرصت‌های شغلی یک حسابدار بسیار گسترده است و از پایین‌ترین سطح تا بالاترین سطح را در بر می‌گیرد. با وجود این که در دانشگاههای مختلف کشور اعم از دولتی ، غیرانتفاعی و آزاد، دانشجویان بسیاری در رشته حسابداری تحصیل می‌کنند، اما تعداد فارغ‌التحصیلان بیکار این رشته از سایر رشته‌ها کمتر است. چون از یک موسسه کوچک گرفته تا بزرگترین کارخانه‌های کشور حداقل برای تهیه اظهارنامه مالیاتی به حسابدار نیازمند هستند.



پیشنهاد ایران مدرس: معرفی رشته حسابداری (دبیرستان)

همچنین دانش حسابداری در بخش مالیات کاربرد وسیعی دارد. چون محاسبه سود به یاری حسابداری امکان‌پذیر است و تعیین مقدار سود نیز مبنای محاسبه مالیات شرکتها اعم از دولتی و خصوصی می‌باشد.

فارغ‌التحصیلان این رشته پس از اتمام تحصیل می‌توانند در سطوح مختلف و شاخه‌های متفاوت عهده‌دار انجام امور مالی گردند که شرح آن چنین است:





حسابداری:

فارغ‌التحصیلان می‌توانند در کلیه مؤسسات و واحدهای تجاری، اعم از دولتی یا خصوصی به عنوان حسابدار در شاخه‌های زیر مشغول کار شوند.

حسابداری مالی: در کلیه شرکتها و مؤسسات تجاری و غیرانتفاعی.

حسابداری صنعتی : در کلیه واحدهای صنعتی و شرکتهای تولیدی. -
تدریس خصوصی حسابداری صنعتی

حسابداری دولتی : در کلیه سازمانها و ادارات دولتی به عنوان حسابدار یا عامل ذی حساب.

حسابداری مالیاتی : در ادارات دارایی.

حسابداری بیمه : در مؤسسات بیمه .

حسابداری بانکها : در شعبه‌ها و سرپرستی بانکها .



پیشنهاد می کنیم مقاله معرفی رشته حسابداری را هم مطالعه نمائید.



همچنین حسابداران پس از مدتی اشتغال به کار حسابداری می‌توانند در سمت مدیریت مالی واحدهای تجاری ، ایفای نقش نمایند.

حسابرسی :

فارغ‌التحصیلان رشته حسابداری قادرند با توجه به شاخه‌های حسابداری در حرفه حسابرسی شاغل شوند. شاغلان حرفه حسابرسی در یک تقسیم‌بندی کلی به دو گروه اصلی تفکیک می‌شوند :

حسابرسان داخلی : این گروه از حسابرسان ، کارمند واحد مورد رسیدگی هستند، و در واقع رابط میان هیأت مدیره و شرکت بوده و گزارش رسیدگی خود را به طور هفتگی ، ماهانه یا سالانه به مدیرعامل و هیأت مدیره ارائه می‌دهند . این گروه از حسابرسان عملیات داخل واحد تجاری را رسیدگی می‌کنند.

حسابرسان مستقل: این گروه از حسابرسان، افرادی هستند که در مؤسسات حسابرسی مشغول به کار هستند و بر اساس قرارداد میان شرکتها یا سازمانها با این مؤسسات، عملیات حسابداری و مالی واحد تجاری را بر اساس اصول و موازین حسابداری مورد رسیدگی قرار می‌دهند و گزارش خود را به مجمع عمومی صاحبان سهام ارائه می‌کنند. در واقع حسابرسان مستقل، رابط میان صاحبان شرکت و هیأت مدیره شرکت می‌باشند.

در حال حاضر در ایران ، سازمان حسابرسی به عنوان یک سازمان دولتی ، بزرگترین مؤسسه حسابرسی است و در کنار آن سایر موسسات حسابرسی دولتی و خصوصی مشغول فعالیت می‌باشند.



مطالعه مقاله آشنایی با رشته تحصیلی حسابداري هم می تواند مفید باشد.

وضعیت نیاز کشور به این رشته در حال حاضر

آموزش حسابداران و شرکت مؤثر آنها در فراهم‌آوری اطلاعات مالی دقیق و قابل اعتماد و تجزیه و تحلیل این اطلاعات برای توسعه پایدار در کشور در حال توسعه‌ای مانند ایران اهمیت فراوانی دارد. چرا که وجود اطلاعات دقیق، اعتماد برانگیز، بموقع و مربوط به فعالیت‌های اقتصادی، نه تنها لازم بلکه حیاتی است. علاوه بر این اطلاعات مالی حاصل از فعالیت‌های اقتصادی که بوسیله نظام‌های حسابداری گزارش می‌شود، می‌تواند از انحراف مسیر پیش‌بینی شده ، اتلاف منابع اقتصادی و اخلال در برنامه‌های توسعه اقتصادی جلوگیری کند.

فارغ‌التحصیلان توانمند این رشته مشکلی در زمینه کار ندارند ؛ چون هر فرد سرمایه‌گذار و هر مؤسسه اعتباری برای سرمایه‌گذاری یا اعتبار دادن به حسابدار نیاز دارد.



وبلاگ حسابداری



کلمات کلیدی: بازارکار، بازارکار رشته های دانشگاهی، بازارکار رشته حسابداری، بازارکار لیسانس حسابداری، آینده شغلی حسابداری



توجه: اگر می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی حسابداری فعالیت داشته باشید در همین سایت (ایران مدرس) آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را درج کنید. ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا در جایگاه بالاتری نمایش داده شود. برای مشاهده لیست اساتید خصوصی حسابداری و لیست مدرسینی که در زمینه آموزش حسابداری در ایران مدرس ثبت نام کرده اند بر روی عبارت تدریس خصوصی حسابداری کلیک کنید.



تدریس خصوصی حسابداری صنعتی


آمار بازدید: 212242 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
سارا شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷

من امسال نهم هستم و نمیدونم برام رشته حسابداری یا کامپیوتر خیلی انتخاب برام سخته چون هر کسی یه چیز درباره اش میگه انتخاب برام خیلی سخت شده میشه بگید کدومش بهتره و آینده شغلی داره ؟؟

آرمان ملکی چهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴

من می تونم با رشته حسابداری وارد وزارت اطلاعات بشم اگه میشه کمکم کنید

محمد يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۹

سلام دوستان بنده خیلی به کامنت ها نگاه کردم و نتیجه های خوبی هم در موردی رشته حسابداری کسب کردم چون بنده تازه کنکور ۱۴۰۰ شرکت کردم و دنبال رشته خوب میگردم که در آینده شغل مناسب به راحتی گیرم بیاد وبیکار و علاف نشم / اولین نتیجه ای که مشاهده کردم این بود اقا این رشته درس هاش خوبه و خوشه راحته اما بازم رشتهای خشک هست و انعطاف پذیر نیست/ بازم اینکه شما فقط نباید درس بخونی بلکه بایستی از همون اول کار دانشگاه به دنبال کاری مرتبط با رشته ات باشی یعنی حسابداری که شرکت های بزرگ و خصوصی و... کسایی رو غالبا میخوان که اولا سابقه و ثانیا مدرک داشته باشن که نداری بازم ممکنه استخدام بشی ولی خیلی سخته چون این یک امر ریسکیه چون هیچ شرکتی حاضر نیست رو کسایی حساب کنه که کارشون ریسکیه و برای شرکت و.... دردسر ساز بشن حالا بازم اگه بحث حقوقش بشه که در حد یه آدامس شیک بتونی بخری برا خودت :) چون می بینن کم تجربه هستی و... اما وقتی که مدرکم میگیری شما استخدامت یک در میلیونه چون ازت سابقه میخوان(میتونید برید به اگاهی های استخدامی سربزنید) بازم مدرک هم گرفتی ولی کار نیست چون این شرکت ها وقتی ازت مدرک و اینا میگیرن ولی خیلی سخته استخدامت کنن چونی کسای زیادی متقاضی میشن و این برای تو خیلی سخته که جوابتو بدن که بازم مکه و مدینه و مشهد و کربلا ونجف هم بری قربونی کنی و آش ولیمه و... هم بدی که سخته بهت کار بدن و بگن اقا بیا کار کن حقوقم تازه ناچیز میدیم بهت . حالا بازم از این امتحان سخت بشری رد شدید میرید واسه مرحله بعدی که چقدر خوب کار میکنید که بازم شما تجربه کمی دارید و این تازگی که وارد حرفه تون شدین برای شما خیلی سخته جابیوفتید حالا اینو نگاه کن شرکن یه ماهی نگرت داره بعد بگه اقا ما از ماه بعد باهاتون کار نمی کنیم :/ که این که باز شد هیچی که هیچی. / ارگان های دولتی هم اگه خیالشو دارید باید بهتون عرض کنم که بند پ(اول پول دوم پارتی ) رو باید داشته باشی . دوستان عزیز اگه به دنبال این میرید خودتون رو بکشید چرا دارید با دانشگاه و با این رشته ها دارید این کارو میکنید خیلی ساده تر میتونید بابالش خودتون رو خفه کنید خیلی بهتر از این کار هاست که هم خودتو هموقتتو بکشی . من توصیه ام اینه تا در مورد هیچ رشته ای اطلاعات کافی کسب نکردین نردییییییید از صاحب سایتم میخوام نظرمو نشون بده سانسور نکن لطفا بزاربفهمن بقیه .وسلام

رضا يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

سلام رفقا میخوام امسال تو آزمون استخدامی بخش خصوصی کشور شرکت کنم کسی چپیزی میدونه دربارش خودم خیلی تعریف شنیدم شماپی؟

Ftm سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶

خیلی ممنون ک ب سوالاتمون پاسخ میدین???? من امسال نهمم نمیدونم حسابداری برم یا تجربی امسال بدلیل مجازی بودن خیلی درسام ضعیف تر شده و نمیفهمم بتونم این دوتارو بیارم یا ن و ب ریاضی هم علاقه‌ای ندارم????‍♀️ معدل سال هفتمم ۱۹.۲۷ بود و معدل سال هشتمم ۱۹.۴۳ بود خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید????

نازنین شنبه ۲۷ دي ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

سلام به همه دوستانی که رشته حسابداری را میخونن و اون های که مشغل به کار هستن من هم یک حسابدارهستم و الان یازدهم ام که علاقه خاصی به این رشته دارم اول علاقه نداشتم راستش ولی وقتی که پیس رفتم جلو و بخاطر حل کارعملی ها وقتی که جواب میدادم و برای خانم میفرستادم میگفت درسته و من را به این رشته علاقه مند تر کرد حسابداری اینجاش شیرینه که در اخر جوابت درست در بیاد بعد از حساب و کتاب های زیادی????????????????

ناشناس پنج شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸

سلام بچه ها من تازه کنکور دادم رشته حسابداری ریاضی هم داره یا نه خوب رشته ای است

مرجان يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲

سلام اول اینکه رشته حسابداری ربطی به ریاضیات نداره درسته با اعداد و ارقام در ارتباطه ولی نیازی نیست ریاضی خیلی خوبی داشته باشید حتی در دانشگاه ۶ واحد ریاضیات ساده رو پای میکنید دوم اینکه واقعا برای حسابداری همیشه بازار کاروجود داره به شرط اینکه تجربه کاری کسب کنید چون تو ایران چیزی که تو‌ دانشگاهها بهمون میگن خیلی متفاوت با کار سوما واقعا شغلی هست که استرس بالایی داره و دقت زیادی لازمه باید علاقه زیادی به این کار داشته باشید

الهه شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۹

دوستان من خیلی اتفاقی وارد رشته حسابداری شدم و وقتی واردش شدم دیدم ک چقدر شیرینه(البته بگم ک از قبل ریاضی رو از درسای حفظی بیشتر دوست داشتم)فقط اینو بگم ک حسابداری تنها رشته ای هستش ک هیچوقت اشباع نمیشه چون همه جا بازار کار داره ولی باید زرنگ باشی من از وقتی دیپلم گرفتم تا الان ک دانشجوام با اینکه سنم پایینه دائم سرکارم و بهم پیشنهاد کاری میشه.فقط اینو بگم ک تو حسابداری همه موفق نمیشن اگه از اولش ببینی حوصله و علاقشو داری قطعا موفق میشی.موفق باشین❤️

نا شناس يکشنبه ۲۶ امرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱

سلام ، من دانشجوی رشته حسابداری هستم. این رشته اونقدرها هم به پارتی نیاز نداره بلکه به شدت به علاقه خود فرد نیازمند هست و هر شخصی بر اساس رویدادهای خودش به شما پیشنهاد میده که این رشته را ادامه بده یا نه که قاعدتا کار بسیار اشتباهی هست چرا که شرایط برای افراد مختلف است. شخصی که ادعا داره این رشته اینده شغلی خوبی نداره و ازش بد تعریفی میکنه دقیقا داستانش مثل همون گربه ایی هست که دستش به گوشت نمیرسه و میگه بو میده.

علی اصغر حریری دوشنبه ۰۶ امرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶

سلام من امسال تعین رشته کردم و به رشته حسابدار در هنرستان رفتم انشاالله که بتوانم تا آخر بروم

ملیکا سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲

عسل جان من الان دهم رشته حسابداریم معدل خودم ۱۹/۸۰ بود دوستام همه رفتن رشته های نظری ولی من چون حساب کتاب و دوست دارم و هم حوصلشو رفتم حسابداری با اینحال اولاش بازم واسم خیلی سخت بود. اما الان یه زره بهتر شده و کارش دستم اومده در اخر رشته ای برو که درست توش خوبه اگه حفظیات خوبه انسانی اگه فهمیدنی یا تجربی و ریاضی و یا حسابداری هر چی که بهش علاقه داری'

سپیده چهارشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵

نظر من اینا اهااااای حسابدارا تا میتونین تجربه کاری کسب کنین تا موفق بشین

فاطی دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۵

اگه علاقه نداری خواهشا وارد نشید حساب کتابه ثبت زدن اگه اشتباه کنی گیری اشتباه کنی دوباره باید سافت ها بگردی من علاقه نداشتم موفق نشدم و حقوق خیلی پایینی داره باید سابقه کار داشته باشی پارتی مدرک ب درد نمیخوره چون حسابداری عملی کلاسم نداره

ملی يکشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

سلام من دیپلم اقتصاد داشتم و علاقه به حسابداری با گذروندن یک دوره شش ماهه درحسابداری در سال 79 و کار کردن در جاهای مختلف و جمع آوری تجربه الان بعنوان یک حسابدار موفق با درآمد خوب مشغول به کارم پس اعتماد بع نفس داشته باشید و بر اساس علاقتون ادامه بدید برای حسابارها همیشه کار هست فقط توقعات خودتون را باید پایین بیارید وقتی با تجربه شدید همه دنبال شما هستن مثل الان من که هم صورت مالی مینویسم هم اظهارنامه مدرک دانشگاهیی هم ندارم فقط تجربه کسب کردم و به کمک دوستانم که به من کمک کردند

امیرحسین چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱

دوستان عزیز سلام.❤ اولا:درخصوص حسابداری اینکه رشته بسیار بسیار شیرینیه و بازار کار عالیی هم داره. دوما:حسابداری یه جور حرفه هست که باید تا جایی که میتونید درکش کنید و بفهمیدش. وخیلی سخت نیست. علاقه لازم داره سوما:الان چون بیکاری زیاد شده و متقاضی های کار میدونند که حسابداری کار توشه.بخاطر همین همه هجوم اوردن. میخوام اینو بگم که حسابداری رشته ای نیست که بیای دوش یه مدرک بگیری و خداحافظ و علاقه هم نداشنه باشی . این دوتا تو کارت باشه کار گیرت نمیاد سوما:حرف اینایی که میگن حسابداری کار داخلش نیست نیایید من مدرک فلان دارم هیچی نشدم ؛متقاضی ها زیادن گوش نکنید. چون اینا فقط بخاطر بازار کارش اومدن و علاقه هم نداشتن والان از حسابداری یه مبحث سادشم بلد نیستن . شما میدنید که تمام رشته ها دانشجو و متقاضی خودشو داره چه خیلی زیاد چه خیلی کم ، ولی فقط اونا موفق میشن که بهترینن❤. درپناه حق????

رضا قاسمی دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۷

لیسانس حسابداریم تو این رشته شما فقط باید چند سالی مفت کار کنید تا سابقه کار جمع کنید هم اصلا بدونید باید چیکار کنید چوون عملا پس از گرفتن مدرکتوون فقط یه مدرک دارید که بدردم نمیخوره همه جا سابقه کار میخوان تازه باید واقعا حسابدار باشی نه الکی فقط مدرک داشته باشی

سارا يکشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷

سلام دوستان ، من بهمن ۹۴ دانشجوی کاردانی حسابداری شدم و دیگه دارم فوق دیپلم میگیرم من توی هنرستان هم حسابداری خوندم ، رشته ی حسابداری فوق العاده خشک و رسمی و بدون انعطافه ؛ دوستانی که روحیه ی لطیف منعطف و شاد دارن اصلا" وارد این رشته نشن ، دوستانی که علاقه به حساب وکتاب ندارن لطفا" وارد این رشته نشن ، دوستانی که صرفا" به خاطر بازار کار و درآمد به حسابداری نگاه میکنن لطفا" وارد این رشته نشن دوستان درحسابداری هم مثه بقیه رشته هابه سختی کار خوب و مطمئن و پردرآمد گیر میاد پس گول نخورید در ضمن حسابداری برای یک دختر کم آینده تره تا یک پسر ؛ پس دخترا رشته ی حسابداریو خیلی بهش دل خوش نکنید ولی پسرا هم به شغلای کم درآمد حسابداری امیدوار باشید شغل پردرآمداش به زووور گیر میاد شایدم گیر نیارید متاسفانه نرخ بیکاری در کشور ما بالاست و یه جورایی تحصیلات بالا در این اوضاع بیکاری فقط ضرره نمیخوام بگم درس نخونید ولی خب مجبورم به این حقیقت تلخ اعتراف کنم که درس وتحصیلات یه زمانی ارزش داشت الان ارزش نداره و وقت تلف کردن مگر اینکه مثله پروفسور مجید سمیعی مسیرتون رو برید . شاد باشید✋

متین يکشنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

من امسال تعیین رشته کردم و رفتم به رشته حسابداری و امیدوارم کارمند بانک شوم

Abolfazl پنج شنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

انصافا جواب بدین آرایشگری بهتره یا حساب داری خواهشمندم جواب بدین????????????

سپیده زارعی شنبه ۰۶ امرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱

رشته خوبیه اما برای شهر های بزرگ .و باید کار عملیت خوب باشه فقط.دانشجوی ترم ۵ هستم حسابداری محض

حدیث سه شنبه ۰۲ امرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷

سلام دوستان من دانشجوی کاردانی حسابداری هستم و جزو رتبه های برتر حسابداری سال۹۶ میخواستم بگم هیچوقت دنبال شغلی ک درامدش بیشتره نباشید و فقط و فقط دنبال علاقتون برید.اگر در زمینه ای که علاقه دارین تحصیل و کارکنید بی شک موفق میشید من خودم فکر میکردم حسابداری خیلی پردرآمده به همین دلیل اومدم ولی خب علاقه ای بهش ندارم و میخوام دنبال علاقم برم رشته هنر.موفق باشید

Ff پنج شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

من دانشجوی دکترای حسابداری هستم ولی بیکار تو رو خدا این رشته رو انتخاب نکنی به خدا به درد نمیخوره فقط وقت تلف کردن رشته یی انتخاب کنی که به دردتون بخوره

Asal آدينه ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

سلام.من الان پایه نهمم با معدل ۱۹.۷۶تموم شد..همه تعریفاو بدیای رشته حسابداریم شنیدم خودمم اصلا بالا نمیگیرم ولی میخوام بدونم برا من حیف نیست ک نرم ریاضی؟؟توروخدا کمکم کنید اصلا گیجم بخدا

سارا چهارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳

مطالبی که گذاشته بودید خیلی خوب بود ممنونم

نام اور پنج شنبه ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۸

همتون عمرتون هدر میدید ....تو حسابداری درآمد نداره استر سرش هم کشندس

r يکشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲

سلام من امسال میخوام انتخاب رشته کنم و میخوام برم تو بازار کار ایا میتونم برم حسابداری ؟؟؟

الهام دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

سلام من دیپلم رشته معماریم ولی به دلایلی میخوام تغییر رشته بدم و برم حسابداری بخونم در صورتی که ریاضیم نه خوب خوبه نه بد بده میشه لطف کنین راهنمایی کنین دوستان! واقعا سر در گمم اگه واقعا کسی میتونه کمک کنه ممنون میشم راهنمایی کنین

???????????? سه شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶

خانما اقایون..کوچیکوبزرگ..کوتاهوبلند..چاقولاقر...یه سوال.. بنظرتون برای همه ماکارهس؟؟مگ هر چقدحسابدار لازم داره؟!من خودم نقاشیم و طراحیم خوبه گرافیکم دوس دارم..اما درامدشم برام مهمه..بنظرتون کدوم بهتره؟حسابداری برای یه دخترمناسبه ایا؟! من چ خاکی بسرم بریزم؟ تورو جونه هرکی دوس دارین کمکم کنین..ممنون میشم..روزتون بخیر

Saeed پنج شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

با سلام خدمت دوستان،میخواستم در مورد کنکور امسال برای رشته حسابداری سوال کنم با تشکر

ناشناس چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱

خیلی برادرانه نصیحتتون میکنم درس خوندن دیگه فایده نداره بنده خودم کارشناسی حسابداری دارم و خیلی پشمون هستم چرا عمرم را هدر دادم واسه درس ،حقوق حسابداری خیلی پایین هست و مسولیت بالا ، تو جامعه ما یکی دکترا پول خوب دارن بدست میارن یکی مکانیک ها ، کلا کار ماشین ، صافکاری ،جلوبندی سازی ،باتری سازی ، سعی کنید این رشته ها رو انتخاب کنید دنبال معماری ، گرافیک ، کامپیوتر ،حسابداری نباشید، اینا واسه وقت گذروندن هس واسه پولدارا ،حقوق این رشته ها با حقوق کارگر یکی هست پایدار باشید

مهرداد يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

سلام مهرداد هستم از شهرستان چرام استان کهگیلویه و بویراحمد.تازه سربازی تموم کردم ترم اول حسابداریم واقعا رشته شیرین و خوبیه نا امیدانه اومدم ولی الان خیلی امید دارم بازار کارشم ک عالیه

رضا محمدی يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

سلام دوستان بنده ارشد حسابداری خوندم چند سالی بیکارم اصلا رشته مناسبی در کشور ما نیست اشتباه فکر نکنید .زمانی حسابداری خوب است مستقل باشد

زهرا يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴

سلام.ببخشید من رشته ام حسابداری صنعتی هست میخواستم بدونم برای رفتن به سرکار بانک هم شاملش میشه؟اخه از هرکی میپرسم میگن یا مدیریت باید خوند یا حسابداری مالی

محمد يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶

من رشته ای حسابداری انتخاب کردم ومیگن آیمده ای خوبی داره ولی اطلاعاتی درمورد بازار کارش ندارم لطفا کمک کنید

جواد پنج شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴

حسابداری دیگه مث قدیم نیست هر دانشگاهی هر ترم حدود ۵۰ تا ورودی داره که بنظرم خیلی زیاده با این روند تا چند سال دیگه بازار کار این رشته هم مثل بقیه میشه از نظر من دیگه خوب نیست یه رشته دیگه انتخاب کنید

سعید شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷

سلام دوستان.من الان ورودی بهمن میخوام برم دانشگا ازاد.میخوام رشته حسابداری بخونم علاقه هم دارم ولی خیلیا میگن بدرد نمیخوره و خیلیا هم هم میگن خوبه والا من گیج شدم نمیدونم چیکار کنم اگه کسی هست میتونه کمکم کنه در مورد تصمیم گیریم بهم کمک کنه خواهشا...ایدی تلگرام@saeeds1a8 شمارم:09902987552

Milad سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۹

سلام خسته نیاشد من به رشته ی حسابداری مایلم آیا این رشته سخت هست یا اسون ریاضی توش سخته لطفا راهنماییم کنید

سهیل چهارشنبه ۲۷ دي ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

سلام به نظر من هر چیزی ی پارتی میخواد ولی رشته ی حسابداری الان تو هر شهر کوچک هزار تا لیسانس وفو ق لیسانس داره

ستایش آدينه ۲۲ دي ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

سلام من کلاس هشتمم ولی خیلی فکر میکنم که چ رشته ای برم علاقه ی خییییلی زیادی ب حسابداری دارم طوری که هر روز بهش فکر میکنم ولی نمیدونم سال دیگه ک انتخاب رشته دارم تجربی باید بخونم یا ی رشته ی دیگه لطفا کمکم کنید که چ رشته ای باید بخونم

محمد صادقي پنج شنبه ۱۴ دي ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶

بسيار رشته خوبي است.واينده داره

Nilofar پنج شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱

سلام دوستان عزيز واقعا رشته حسابدارى عالى هست و من خيلى موفق هستم همم رياضش هم خيلى آسونه بايد درك كنى تا بتونى حسابدارى موفقى باشى

یک دوست پنج شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۸

با سلام و احترام دوستان بیاید همدیگرو گول نزنیم. من مهندسی صنایع خوندم،اولا گرم بودم و فکر میکردم اوف عجب رشته ی خوبیه و فردا تو یک شرکت یا یک کارخانه مشغول به کار میشم،با اینکه میدونید صنایع مثل آچار فرانسس... الان بعد از چند سال فارغ‌التحصیلی و گذراندن چند دوره بین‌المللی تو رشته ی خودم هنوز کار پیدا نکردم، فکر کنم حداقل برای 100 تا شرکت رزومه فرستادم، کلی برای مصاحبه رفتم ولی افسوس... جالبه که یک لیست بلند از شرایط استخدام در سایت قرار میدن و nتا تخصص مختلف میخوان، اگه به فرض محال جذب شدی 1 میلیون تا 1.2 میلیون بهت حقوق میدن،بماند که محل کار ما بیشتر شهرک صنعتیه و گاها تا 40،50 کیلومتر هم ممکنه از محل زندگی دور باشی که اگه رفت آمد و زندگی تو شهر تهران رو حساب کنی تهش باید مسافر کشی هم بکنی... من در حدی نیستم که نصیحت بکنم، ولی دوستان سعی کنید درس نخونید و عمر خودتونو تلف نکنید، هممون میدونیم آینده چیه،امید واهی نداشته باشید. امیدوارم پاینده باشید.

amir arsalan چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳

فقط رشته ای باس بره که علاقه داری تموم شد رفت.

محمد سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵

مگه میشه بد باشه چیزی که همیشه پابرجاست حساب کتابه هرکی رو دیدم حسابداری خونده الان سرکاره بهترین انتخابه شک نکنین... یکی حسابداری خوبه یکی مترجمی. همیشه بازار دارن موفق باشین

شیدا دوشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

سلام ببخشیدمزاحم وقتتون شدم من امسال کنکوردادم میخوام حسابداری بخونم چون میگن بازارکاریش خوبه ولی تا۴ سال دیگم آیا خوبه بانه؟لطفاکمکم کنید

س۰۰۰ يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۲

سلام دوستان من دانشجوی رشته حسابداری مقطع کارشناسی هستم و به امید خدا دو ترم دیگه تموم میکنم.دوستانی که انتخاب رشته دارن یا میخوان تغییر رشته بدن من چند نکته در مورد این رشته رو خدمتتون عرض میکنم تا راحتتر انتخاب کنین.اول اینکه تو انتخاب رشته در وحله اول دنبال علاقه تون باشین علاقه خیلی مهمه اگه علاقه نداشته باشین حوصله و انگیزه خوندن هم ندارین به خصوص تو رشته هایی مثل حسابداری که رشته خشک وکاملا منطقی هست و هیچ انعطافی نداره .واما حسابداری ،عزیزانی که میخوان در این رشته موفق باشن باید بعد از یاد گیری اصول حسابداری ۱ که تو ترم اول میخونن و درس تخصصی و پیشنیازشون هست باید برن سر کار چون حسابداری فقط دانش عملیه و فقط با کار کردن شما یا د میگیری در ضمن اصول حسابداری ۱ رو خوب یاد بگیرین چون مادر حسابداریه حتما تو دوره تحصیلی لیسانس یک نرم افزار رو یاد بگیرین درسش اصلی سخت نیست حتی میتونین ۶ ترمه هم تموم کنین کاری که الان خودم کردم و دارم ۶ ترمه تموم میکنم ریاضیاتش کاربردی نداره اصلا پس نگرانش نباشین به قول یکی از استادامون تمام جزوه های ریاضی رو بعد گذراندن ترم میاندازین سطل اشغال.فقط به

محمد آدينه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵

سلام به دوستان کسانی که میبینیدفارغ تحصیله وبی کاره یاکاربلدنبوده یامعدلش پایین بوده وگرنه یک معدل18هیچ وقت بیکارنمیمونه همش هم پارتی نیست توهمه رشته هابیکاری هست ولی تورشته حسابداری خیلی کمتره چون بیشتریافکرمیکنن ریاضیش خیلی سخته ریاضی خیلی اسونی داره وهرچقدربیشترواردش شی حست بهترمیشه نسبتش به نظرمن کسانی که میخوان وارداین رشته بشوندبه مشاوره سربزنن وبه نظرمن رشته عالی هست من خودم حسابداری میخونم وراضی هستم واون هایی که برای کارهای دولتی دندون گردکرده اندبدونن به هیچ جایی نمیرسن شایدتوشهرستان ها کوچک کارنباشه برای یک.حساب دارولی توشهری مثل تهران حتماهست توهررشته ای درس نخونی اینده خوبی ندارید. این تمام چیزی بودکه میدونستم موفق باشید خدانگهدار

علیرضا آدينه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۷

سلام دوستان.من ترم اخر حسابداری هستم.چندتا چیز تواین حرفه خیلی مهمه.اول اینکه اکسل بلد باشید.اگر یک کم به زبان هم مسلط باشید حتمااستخدام میشید.هرجابریداول کارماهی ۱۰ میلیون نمیدن.اول کلاس کاراموزی هستش که اگه زرنگ باشین وکار یادبگیریدبا درامد نسبتاخوب استخدامید.میتونم مشاوره بدم بهتون در تلگرام@arnz_75

سعید آدينه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

من میخوام رشته حقوق بخونم ایا بنظرتون رشته حقوق خوبه یا حسابداری

محمد پنج شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴

باسلام دوستان عزیز عرض کنم ب خدمتتون یکی ازاساتید بنده بارشته حسابداری وشاخه حسابرسی سالانه حدود یک میلیاردتومان درامدداره موفقیتتون بستگی به دیدخودتون وخواسته تون داره موفق باشید .

سیر وان محمدزاده چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳

من به این رشته علاقه داشتم برای همین می خواستم همه جزئیات رابه دانم وازتون تشکر می کنم به خاطراین مطالب مهم

مهدی وفا شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷

مهم نیس بازار کار داره یا نداره مهم اینه که برنامه ای داری واس آیندت که این رشته رو داری انتخاب میکنی.اگه برنامه داشته باشی مطمئن باش بازار کار داره اگه برنامه این نداشته باشی و بدون هیچ اطلاعاتی وارد هر رشته ای بشی به هیچ نتیجه ای نمیرسی .موفق باشید

Mahtab آدينه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶

سلام من رشته حسابداری رفتم اما نمیدونم انتخاب خوبی کردم یان نمیخوام پشیمون شم واین همه سال درس بخونم اخر کاری گیرم نیاد یعنی تاچند سال دیگه بازار کاره حسابداری خوبه خواهشا کمکم کنید ذهنم درگیره

فاطمه شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲

سلام بچها من ميخوام حساب داري بخونم بخونم يانه چكار كنم

himan آدينه ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

الان بازار کار فقط تو رشته ی تجربی هست فقط .

محسن سه شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰

حسابداری رشته بدی نیس من الان دو ساله که مدرک گرفتم تنها مشکلی که هست اینه که کسایی که حسابداری میخونن باید بدونن که بین دانش آموخته حسابداری و یک حسابدار واقعی تفاوت هس چیزی که بازار کار میخواد از شما انجام کار عملی هست سعی کنید در حین درس تجربه هم بدست بیارید اگه هر دو رو با هم داشته باشید امکان ندارد که از انتخاب این رشته پشیمون بشید

ghazal يکشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴

سلام ب همه دوستان، درسته دانشجوهای رشته حسابداری زیادن ولی اکثرا ب کسب تجربه درکنارتحصیل فک نمیکنن،ی سری هم خوش اشتهاتوقع دارن با لیسانس سریع کاری بیاد سراغشون با درآمدبالا،گرچه آشنا داشته باشین همه چ حله !!

دنیا چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

سلام من امسال انتخاب رشته دارم تورو خدار اهنماییم کنین که انسانی برم یاحسابداری

اسماعیلی دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۴

سلام ترم 6 حسابداریم مهمترین اصلی که باید در ورود این رشته مد نظر داشت شم ریاضی قوی علاقه و پشت کار و یه حوصله قوی که اگه ترازتون در نیاد اعصابتون داغون نشه تمام راه های رفته رو دوباره مو به مو بررسی کنید جهت راهنمایی بیشتر ایمیل بزنید srs89@asia.com

حسابدار اینده يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

من حسابداری نوبت دوم قبول شدم تصمیم دارم ثبت نام کنم تو این رشته،دوستان برام دعا کنید ک موفق باشم تو این رشته.باتشکر

محمد آدينه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

سلام خدا قوت...مطالبتون بسیار خوب بود..من خودم رشتم حسابداری هست و بازر کارش هم خوبه...تشکر

مرتضی پنج شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

سلام دوستان من هنرستان حسابداری خوندم الان دانشگاه برایند شاهرود(نیمه دولتی)کاردانی قبول شدم فکر کنم شاخه حسابداری بازرگانیه به نظرتون خوبه برم یا نه؟؟؟؟شمارههای تماس یا پیامک /کمکم کنید

Mobina پنج شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۰

سلام دوستان،من همیشه معدلم بالا۱۹بودولی کوتاهی کردم سال نهم درس نخوندم والان اومدم حسابداری خیلی زورم میادبااون درس خوبی ک داشتم اومدم این رشته اونم توهنرستان ک دختراش نیستن ویه آدمای خرابین حتی بخاطراین ک رشته موردعلاقمونرفتم مریض شدم،عالم وآدم دارن بهم میگن ک حسابداری بهترین رشتس وخیلیادارن واس حسابداری سرودست میشکنن،بخداموندم همش گریه میکنم ک چکارکنم،خیلی رک رخوام بگم این ک چ خاکی ب سرم بریزم چون بحسابداری خیلی علاقه ندارم،ازطرفی کسایی رودیدم ک رشته ریاضی وتجربی رفتن وموفق نشدم وخودشون بهم میگن بروحسابداری،ازطرفی بعضیابهم میگن بازارکارحسابداری افتضاحه،توروخداازاین سردرگمی نجاتم بدین یکی ک خیلی تجربه داره بگه حسابداری خوبه یان درآمدش چطوره اگ من دیپلم ریاضی بگیرم میتونم تودانشگاه رشته هایی غیرازشاخه های حسابداری ومدیریت برم مثلادوستان رشته ریاضی فیزیک میتونم برم یان دوستان جواب بدید

فریبا سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۲

سلام دوستان من تازه حسابداری صنعتی ثبت نام کردم فقط بخاطر کارمیخوام بخونم بنظرتون کارپیدامیشه ؟

محند آدينه ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳

خیلی خوبه حسابداری

فاطمه دوشنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

سلام من سال دیگه باید دبیرستان برم و خودم موندم تجربی بزنم یا حسابداری ولی کنکور تجربی اصلا خوب نیس و پدرم با رشته فنی مخالفه لطفا راهنماییی کنین که حسابداری خوبه یا تجربی

احمد دوشنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

با سلام.من باید انتخاب رشته کنم اما موندم بین حسابداری و مدیریت کدوم رو انتخاب کنم.لطفا راهنمیاییم کنید

mokongo آدينه ۲۰ امرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۹

با سلام خدمت همه عزیزان درباره رشته حسابداری یا هر رشته ای باید توجه داشت که مدرک آکادمیک پیش نیازه واسه کارهای عملی پس راهکار چیه مثلا واسه حسابداری باید اول مدرک دانشگاهیتون رو بگیرید یا اگه امکانش باشه حین تحصیل این کارها رو انجام بدید تا رزومتون سنگین بشه 1- مدرک کارشناسی حسابداری 2- یادگیری و مدرک اکسل مالی و اکسس مالی 3- یادگیری و مدرک ICDL 4- یادگیری و مدرک نرم افزارهای حسابداری مثل هلو و رافع و ... 5- تکمیل کردن زبان برای آزمون AccA 6- هرکی مدرک acca رو بتونه بگیره نونش تو روغنه 7- اگه به بازار بورس علاقه داشتین گواهینامه های سازمان بورس 8- تحلیل تکنیکال 9- حسابداری رشته عالیه به شرط آموزش و آپدیت بودن همیشگی با مدرک خشک و خالی به هیچکس کار نمیدن حالا از اول کارشناسی تا آخر ارشد 8 سال زمان دارید که کم کم این مدارک رو به رزومتون اضافه کنید قول میدم که توپ بترکونید سربلند و سلامت و ثروتمند باشید حق نگهدارتون

سامان فرمانبر آدينه ۲۰ امرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۲

سلام من امسال دیپلم ریاضی فیزیکم روگرفتم وسال دیگه بایدکنکوربدم ولی بدلیل مشکلات مالینمیتونم توخونه بمونم ودرس بخونم وباید کارکنم به همین دلیل درنظردارم یاضی فیزیکموول کنم برم توحسابداری نمیدونم تفاوتشون چقدره وباید چیکار کنم لطفاراهنماییم کنین لطف میکنین اگه زنگ بزنین یا بیاین تلگرام09145533264

سامی پنج شنبه ۱۹ امرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶

رشته خوبیه اینده هم داره ولی اگه خوندید حسابداری دولتی یا مالیاتی انتخاب کنید چون کارتون دولتیه و مربوط به شرکت خصوصی و اینا نیس که ورشکست بشه بیکار شید..یا حق

ندا پنج شنبه ۱۹ امرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

سلام خسته نباشید من کنکوری نودوشش هستم میخوام برم حسابداری و پارتی هم ندارم ب این حال ارزش داره برم حسابداری ممنون میشم یکی راهنماییم کنه@kartin512

ميثم دوشنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱

والا حسابداري اصلا فايده نداره الان نُون توي رشته پرستاري فقط و فقط پرستاري من خودم دارم مديريت مالي ميخونم ارشد ، ولي هيچ اميدي نيست ، تازه ميخام برم اموزشگا حسابداري يادبگيرم چون چيزي ك توي دانشكاه ميگن با توي بازار كارفرق داره ، همه هم فقط سابقه كارميخان ، مدرك چرته

مهرنوش يکشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

من چند سال پیش لیسانس حسابداری گرفتم . خوب به حرفام دقت کنید. حسابداری رشته سختیه . خشکه . باید خیلی درس بخونید. اما درمورد بازار کار باید بهتون بگم کار قط برای کسایی هست که واقعا حسابداری بلد باشن . واصلا با صرف مدرک نمیتونید کار پیدا کنید . پس حتماباید دو سه سال کاراموزی کنید . موفق باشید

Saaahaaar دوشنبه ۰۹ امرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

به نظر من رشته ی خوبیه ولی واسه کسایی ک ب ریاضی علاقه ندارندوریاریاضی شون خوب نیست توصیه نمی کنم

سمانه پنج شنبه ۰۵ امرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

سلام، من خودم ترم 5 حسابداری هستم درسته میگن بازارکارش خوبه، اما هرجا بری سابقه کار ازت ميخوان،خب ما بالاخره باید از یه جا شروع کنیم تا بشه سابقه کار،... بعدش هم اگه خیلی خوب باشن سابقه نخوان حتی به عنوان کارآموز یا کمک حسابدار بخوای بری همش میگن باهاتون تماس میگیریم اما ديگه هرگز خبری نمیشه،برای جاهای دولتی هم که پارتی میخواد همین

M.h پنج شنبه ۰۵ امرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

سلام ن میخوام بافنی برم حسابداری پسر داییم حسابدار ایران خودرو هست بنظرتون میتونم بازاز کار داشته باشم

مِهدیم چهارشنبه ۰۴ امرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱

سلام من دهمم حسابداری میخونم میخوام بدونم شغل حسابداری موقع کارکردن سخته یا که نه ممنون میشم جواب بدین حتی شما

آرمان سه شنبه ۰۳ امرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹

سلام.من به رشته ی کامپیوتر و حسابداری علاقه مندم ولی موندم کدوم رو انتخاب کنم لطفا معرفی کنید خواهشا... ۰۹۳۷۹۸۹۴۴۵۳

سارا سه شنبه ۰۳ امرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

سلام دوستان .من امسال میخام برم حسابداری غیر انتفاعی .یکی بیاد بهم بگه ترمی چنده؟

علیرضا دوشنبه ۰۲ امرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

س می خواستم امسال تعین رشته کنم می خواستم بدونم رشتیه حسابداری خوبه یا نه؟

فاطمه سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴

سلام من کاردانی ترم چهار حسابداریم ..راستش تو فکرش بودم تغییر رشته بدم بنظرتون چیکارکنم ؟خیلی فکرم درگیره کسایی ک مایل ب مشورت هستن ب ایدی زیر تشریف بیارن@ تشکر@F_bmk

ناشناس پنج شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۷

سلام واقعا جالبه کسانی که شاغل نیستن نظر میدن الکی میگن خوبه اتفاقا خیلی خیلی رشته خوبیه اما اما بازار کارش بسیار بسیار خرابه مگر لینکه پارتی داشته باشی بری بانک استخدام بشی

علي دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

اينا همش حرفه بايد خوند تا حسابدار خوب شد

محمد آدينه ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

سلام من بیستم باید برم و انتخاب رشته کنم و علاقه به حسابداری دارم ولی گفتن که فقط از طریق کار و دانش میتونم بخونم و من دوست ندارم که از کار و دانش بخونم لطفا کمکم کنید سپای

سوگند پنج شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

سلام .من خواهرم میخواد انتخاب رشته کنه و از طریق هنرستان بره حسابدداری لطفا یکی جواب بده .ایا کارهای وابسته ب کامپیوتر توی رشته حسابداری زیاده؟

احمد يکشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۶

حسابداری رشته خوبی هست.ولی براانجام هرکاری بایدروحیه انجام اون کاربایدآدم داشته!شرط اصلی هم براموفقیت درانجام کار،روحیه داشتن انجام اون کارهست.وپشتکار.موفق باشید.

فائزه شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۰

سلام من رشته حسابداری میخونم میخوام بگم که هرکی میخواد بیاد این رشته باید علاقه داشته باشه وگرنه نمیتونه اگه علاقه داشته باشی خیلی اسونه و بازار کار خوبی داره و خلاصه رشته شیرینیه

جواد سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

با سلام میخواستم درباره رشته حسابداری اطلاعاتی بهم بدید ممنون

الهام آدينه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶

توروخدا خیلی واقع بینانه راهنمایی کنین رشته بانکداری خوبه یا علوم تربیتی گرایش اموزش ابتدایی

جواد پنج شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

با سلام ببخشی و من رشته حسابداری را انتخاب کردم و دارم برای کنکور می خونم میخوام بدونم آینده کاری اش چطور یه و کجاها میتونیم کار کنیم لطفا جواب بدید ؟ ممنون و

فرزاد دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵

لطفانیاییدحسابداری خواهش میکنم چون بازارکارش ارزش نداده ومثله رشته هایه پیراپزشکی وامثالهم نمیشه توایران حسابداربعدازفارغاتحصیلیش هیچی نمیتونه انجام بده چون فقط بصورت تئوری خونده آهههاااااااای خانومی که گفتی بین ژنتیک وحسابداری کدومش بهتره باتوام لطفا ژنتیک بخون خواهش میکنم ازت شایدبامدرک ژنتیک بیکار بشی ولی خدایی میارزه بعدشم حسابداری باحقوق 800تومن پایه یه کاربهت میدن که یه کلاس پنجمم بلده امجام بده لطفا ازحسابداری وبازارش درتمام نقاط ایران دفاع نکنید

امیرعلی دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲

من رشتم حسابداری واقعا ازاین رشته راضیم خیلی شیرین من بااینکه درسام ضعیف بود ولی با پشتکارو یاری خدا درسم خوب شد و الان خیلی راضیم.هرکس درمورد رشته حسابداری سوالی داره بهم زنگ بزن09306512940

امیرعلی صادقی دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰

من رشتم حسابداری واقعا ازاین رشته راضیم خیلی شیرین من بااینکه درسام ضعیف بود ولی با پشتکارو یاری خدا درسم خوب شد و الان خیلی راضیم.هرکس درمورد رشته حسابداری سوالی داره بهم زنگ بزن09306512940

Farzad شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷

عالیییییییییییییییییی

جوادی پور سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

سلام دوستان در رابطه با رشته کامپیوتر و فرصتهای شغلیش من ویدئویی دیدم از آقای عرفانی زاده که واقعا عالی تفسیر کرده بود این مطلبو که قطعا به دردتون خواهد خورد http://erfanizade.ir/2017/05/09/%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88-%d9%87%d9%81%d8%aa-%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%87-%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%db%8c%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d9%82/

حسین تریت جام يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

سلام من دارم ترم 1حسسابداری میخونم عالی هست بازارکارشونمی دونم

Mahdis آدينه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵

سلام من مهدیسم ۱۵ سالمه میخام برم حسابداری ولی در مورد بازار کارش خیلی اطلاعی ندارم لطفا کمکم کنید

فاطمه سه شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶

سلام من میخوام امسال برم حسابداری دعا کنین برام موفق بشم تو رشتم

سعید چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۲

سلام دوستان. رشته ای من حسابداری هست .دارم برای کارشناسی می خونم از این رشته خیلی راضی هستم .کسایی که این رشته رو دوست دارن بیان.من برای کار مشکلی ندارم فقط سربازیم رو بزنم می رم سر کا . از قبل کارم برا خودم پیدا کردم. کار زیاد فقط خودتون باید حمت کنید .منتظر نباشی کسی دیگه ای برا تون تصمیم بگیره با تشکر از همه ای دوستان

تورج عشقی يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸

دوستان رشته حسابداری بهترین رشته هستش درسته یکم سخته اما با یکم تلاش زندگی تون رو از این رو به اون رو میکنه بازار کارشم عالیه هر کی میخواد خوشبخت بشه بره حسابداری بخونه چون که خودمم دارم حسابداری میخونم 09398527945

حامد يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶

به نظر بیخیال درس شید هی چی توش نیست . من خودم لیسانس حسابداری دارم سربازی هم رفتم کو کار .

سامان سه شنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶

من خیلی رشته حسابداری را دوست دارم خیی دوست دارم که در این حوضه موفق بشم در این رشته .....خواهشا من شماره تلفنم را میزارم و اگر من را راهنمایی کنین خیلی ممنون میشوم

Mohammadreza آدينه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

سلام.من ۱۴سالمه سال بعد تعیین رشته دارم میخوام فنی حرفه ای بزنم و بعدش رشته حسابداری خیلی خیلی خیلی علاقه دارم بهش ریاضیم خوبه معدلم ۱۶.کمتر نمیشه ایا من میتونم تو این رشته موفق شم میخوام گرایش مالی برم

Azade سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶

من فوق دیپلم رشته حسابرسی هستم اما میخوام تغییررشته بودم چون اصلابازارکارنداره بخصوص براخانما مگراینکه پارتی داشته باشی وواقعاپشیمونم

رضا چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

سلام من نهم هستم رشته حساب داریو دوست دارم بنظر شما رشته خوبی هست

امیر يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

باسلام: تو هررشته ای باشی و برای اون رشته زحمت بکشی بدون استسنا موفق میشی من دارم حسابداری میخونم واقعا راضی هم هستم.

.... آدينه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴

سلام خوبین؟؟ من سال نهم هستم میخوام انتخاب رشته کنم.حسابداری خیلی دوست دارم .برم رشته ی خوبی عایا؟؟؟؟

سپهر سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴

سلام بنده کارشناس حسابداری هستم و شاغل اگه کسی سوالی داره در خدمتم 09192779070

masoomeh سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

سلووووم من میخواهم بروم معماری بازار کار و آینده خوبی برای یک دختر داره ؟

یگانه آدينه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳

سلام. رشته ی حسابداری عااااالی هستش من امسال تعیین رشته کردم و رشته ی حسابداری رفتم اولش اصلا هیچ اشنایی با این رشته نداشتم ولی الان خییلی راضیم و خداروشکر میکنم که اومدم این رشته و موفق هستم.

آرش پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

نیاید حسابداری که پشیمون میشید مثل من همه ریختن تو این رشته تو کوچه ما ده تا دانسجو هست که نه تاش حسابداریه بازار کار کو این قدر بدبختی باید بکشید فکر کردین الکیه منم به زمان فکر میکردم خوبه ولی الان مثل .....‌پشیمونم از ما گفتن حالا برید بخونید وقتی تموم کردید متوجه میشید. فارغ التحصیل دانشگاه آزاد همدان با معدل ۱۹

علی اکبر پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

من می خواهم به رشتهی حسابداری بروم به نظرت خوب است یل نه !

کاوه چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

سلام، به نظر من حسابداری يه کم پیچیدگی نسبت به سایر رشته ها داره و در عین حال شیرینی خودشو هم داره خب باید دانشجو يه کم وقت بذاره واسش، و در مورد اشتغال هم می تونم بگم مطالب دانشگاه سی یا چهل درصد یا حتی کم تر تو آینده با شغل ها سر و کار داره خب هر سازمانی برنامه خاص خودشو داره می تونم بگم فقط یک جمع و تفریق بلد باشی موفق میشی همین،

محمد پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۸

اگه دانسجوی حسابداری بیرجند کسی هس ممنون میشم بهم زنگ بزنه کارش دارم. ٠٩١۵٧٢٣٧٧۴٩

Ali سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹

سلام بچه ها من رشته ی برق خوندم ولی هیچ علاقه ای به این رشته ندارم و میخوام تغیرش بدم اطرافیا بهم میگن رشته ی حسابداری خوبه اما من چیز زیادی در مورد این رشته نمیدونم و مطمئن نیستم اگه برم این رشته موفق بشم یا نه حالا به نظر شما چیکار کنم؟؟؟لطفا کمکم کنید

محمد سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۵

دوستان سلام....اول بذارید ی چیزیو بگم اینکه تو ایران هیچ یچیز معلوم نی....یه دفه ای میبینی ی سال حسابداری خوبه ی سال مدیریت ی سال رشته های فنی و..... , اینکه دنباله بازار کار هستید یکم بی منطقیه....اول برید دنباله علاقتون....اوناییم ک به هیچ چیز علاقه ندارن برن دنباله استعدادشون ببین تو چی استعداد دارن......بازم میگم دنباله بازار کار نرید هنه چی دسته خداس....بعد ی اقایی نوشته بود که من عینه... پشیمون چرا رفتم برق....اقای عزیز اول اینو بدونید که تنها رشته ای که هیچ وقت اشباح نمیشه مهندسی برقه چون فرصت شغلیه گسترده ای داره و هنه ارگان ها , شرکت ها مهندس برق رو پذیرش میکنن....بعدشم حسابداری خوبه ولی بیشترین تعداد دانشجورو داره به فکره اینم باشین که واسه آگهی استخدام خیلیا میرن , پس ی پارتی کلفت میخواد.....ولی بازم تاکید میکنم دنباله بازار کار نباشید تو ایران هیچ چیز معلوم نی....برید دنباله علاقتون....تو رشته های فنی مهندسیم شاید همشون اشباح بشن ولی برق هیچ موقع اشباح نمیشه فقط باید خیلی یاد بگیری ....موفق باشید

احسان پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳

سلام من ترم چهار حسابداریم انان با کارای حسابداری که پاره وقت انجام می دم و در هفته چند روز کار می کنم ماهی یک و نیم در میارم . من قبلا مهندسی برق بودم ولی انان حسابداری می خونم از نظر کار تو رشتم ازش راضیم.دوستان رشته های مهندسی هم کم اشتغال هستند هم متقاضی زیاد دارن.

سما يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۵

سلام من میخوام حسابداری بخونم خیلی هم علاقه دارم ک درسمو ادامه بدم من ۲۳سالمه و دیپلم دارم،اما ریاضیم ضعیفه،ب نظرتون برم حسابداری؟یا میمونم توش؟

sh پنج شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۲

دوسان من رشته ایتی ام میخام رشتم عوۻ کنم بنظرتون رشته حسابداری بهتره یا حقوق؟مچکر

الف آدينه ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

سلام به همگی وقتتون بخیر من خودم ترم3حسابداری ام وکیلی دوست دارم این رشته رو از مشوق های عزیزمم خیلی ممنونم که بهم کمک کردن وهمچنین ازاستادم سپاسگذارم

امید پنج شنبه ۳۰ دي ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰

سلام به نظرمن حسابداری رشته خوبیه فقط باید یه پارتی کلفت داشته باشی ماکه نداریم امیدمون به خداست هرچی اون بخواد.

ندا ♡آبادان♡ شنبه ۲۵ دي ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲

سلام من رشته تحصیلیم حسابداری بود اما چندتا از دوستان من ازآینده کاری این رشته ترسونده ونظرم عوض کرده بودم اماالان مطمئن شدام که بهترین رشته رو انتخاب کردم ممنون از توضیحات شما ودوستان

شمسی شنبه ۲۵ دي ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

با سلام و احترام من 3 سال است که کارشناسی ارشد حسابداری را تمام کرده ام. در حال حاضر مدیر مالی یک شرکت پیمانکاری مهندسی هستم. شماره تلگرام من 09380242113 هستش. دوستانی که نیاز به مشاوره دارند در باره بازار کار و همچنین شرایط و آموزش های لازم می توانند پایم دهند. با تشکر

کاظم دوشنبه ۲۰ دي ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۰

سلام...من دیپلم تجربی دارم و میخوام حسابداری پیام نور ثبت نام کنم لیا رشته ی خوبی هست یا نه لطفا کمکم کنید یا با این شماره تماس بگیرید... 09906209139

مهدمهديه يکشنبه ۱۹ دي ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱

سلام.من دانشجوى ترم يك فيزيك مهندسى هستم.ازاونجايى كه شنيدم وديدم خيلى رشته سختيه!!زيادم علاقه ندارم بيشترحسابدارى ومديريت بانكدارى دوس دارم ولى ميكن جيزى كه تومملكت زيادداريم حسابداره!ميخوام يه جورايى تغييررشته بدم.ميخوام بدونم ارزششوداره؟؟ازفيزيك برم حسابداىازف

ابراهیم چاری يکشنبه ۱۹ دي ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

سلام دوستان من رتبه اول علمی حسابداری دارم سال 89به عنوان دانشجوی برتراستان گلستان شناخته شدم والانم لیسانسموگرفتم بامعدل 18و52صدم ولی خدایش کاری که به دردبخوره نیست یعنی همه جامیری میگن سیصد تومان که همون کرایت نمیشه خواهش مندم عزیزان به این رشته نیاییدواگه دیپلم گرفتین واردبازارکاربشین من الان رفتم خدایی آرایشگری ثبت نام کردم خدایی مطالبی که گفتم همش راست بوداگه باورندارین این شماره منه بگین تا مدارکم رو ازطریق شبکه اجتماعی نشان بدم باتشکر09307715848

Baran چهارشنبه ۱۵ دي ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹

سلام من میخوام انتخاب رشته کنم بین معماری و حسابداری گیر کردم البته ریاضیمم خیلی خوبه لطفا کمک کنید

نااشنا يکشنبه ۱۲ دي ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸

فقط وفقط بندپ روداشته باشی

ناشناس شنبه ۱۱ دي ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

زیاد خوب نیست برو رشته تجربی بخون

کارشناس دادگستری آدينه ۱۰ دي ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

سلام من هم از رشته انسانی رفتم حسابداری بسیار هم موفقم.واقعا رشته خوبیه.الان هم سه ماه دادگستری بورسیه ام کرده.تمام هزینه خوابگاه و خورد و خوراکن رو دادگستری میده. هر کی میخواد موفق شه بره حسابداری.

عسل سه شنبه ۰۷ دي ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۱

سلام دوستام من رشته حسابداری -حسابرسی تو دانشگاه ازاد اکه میخواین برید حسابدرای الان رشته حسابداری پر شده هر دانشگاه ازادی 1000طرفیت برای هر گرایش حسابداری میگیره بدون کنکور البته وجالب اینجاست نمسال دوم همینقدر ظرفیت گرفت .......خودتون فکر کنید دیگه کلاسا تا خر خره پره .....والان بدون کنکور شده افتضاح شده من خودم دولیتی سمنان حسابداری قبول شدم همنطور بازمون ازاد حسابداری گرایش های حسابداری الان سه سال بدون کنکور اینجور که بوش میاد حسابداریم یکی رشته هایی میشه که کار توش نیست

فائزه يکشنبه ۰۵ دي ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹

من ۵ ترم مهندسی معماری خوندم ولی به خاطر بد بودن بازار کارش و بیکار بودن فارغ‌التحصیلاش انصراف دادم و از بهمن میخوام از صفر شروع کنم و حسابداری بخونم... امیدوارم به خاطر انتخابم پشیمون نشم چون خونوادم خیلی سرزنشم کردن به خاطر تصمیمم

مهسا يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲

سلام......من امسال انتخاب رشته دارم ریاضیمم عالیه به شغل حسابداری ام علاقه دارم میخواستم بدونم ازطریق ریاضی بخونم بهتره یا از حسابداری ..فنی حرفه ای .....دوستان لطفا کمکم کنید

ناهید يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹

سلام من رشته ام ادبیات زبانه به شدت سخته واصلا هم کار برد نداره دارم میرم حسابداری بابا عالیه فقط باید برای یادگیری بخونی نه مدرک

محمدرضا چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

سلام من ترم 1حسابداری هستم مشهد حسابداری رشته خوبی هست اگه علاقه دارین حتمابیاین حسابداری درس هاش خیلی آسونه.اینم شمارم اگه چیزی میخواهی بپرسین 09398516097

سید علی سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸

با سلام من ترم اخر کاردانی حسابداری هستم توصیه میکنم که هیچ وقت سراغ رشته حسابداری نیاین خیلی مزخرفه نه کاری برای این رشته هست ن...اگه بییاین اینده تون رو خراب کردین برین مهندسی برق یا صنایع شیمیایی برای جنوبی ها توصیه میکنم برن رشته ایمنی بازار کار خوبی داره

مهدی شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴

سلام دوستان من رشته ی دبیرستانم انسانی بود رشته حسابداری را انتخاب کردم چون گفتن بازار کارش خوبه ولی ریاضیات و محاسباتش خیلی سخت هست اصلا یک چیزایی میگن که ما انسانی ها نخوندیم از دوستان تقاضا دارم قبل از اینکه به این رشته بیان خوب تحقیق کنن ببینن می تونن یا نه من میخام انصراف بزنم

A.M چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

اقا همه ک رفتن حسابداری شانس ما مطمئنم برا زمان ما کار نیس دانشگاه های حسابداری جای سوزن انداختم نیس یکمم ب فکر ما باشید عع ..... خلاصه ب نظرم این رشته و اون رشته نداره مگه خدا دریچه نور رو روت وا کنه من خودم شاگرد زرنگی هسم ولی امید ندارم شاید برا ما کار نباشه عمرمونم تلفه خلاصه دل ب خداتون بدید انتخاب کنید یا علی شاد باشید...

A.m چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

ب نظر من تجربیو پزشکی فقط کلاسه و گرنه حسابداری عالیه منکه راضیم امیدوارم شمام موفق باشید

abrahim mahdavi چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

دوستان من سال اول رشته حسابداریم ب جان مادرم خیلی اسونه امسال نفر اول هنرستان رشتم شدم دوست دبیرستانم ک سال پیش نفر اول دبیرستان بود الان اخره میگه بازار کار نداره الان میخواد تعغیر بده بیاد پیش من

علی سیف چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

سلام من دیپلم تجربی دارم و میخام برم رشته حسابداری چون میگن بازارکارش خوبه و....لطفا درمورد این رشته یکم اطلاعات بهم بدین ممنون

معین دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴

با سلام . من رشته دوره پیش دانشگاهیم تجربی بوده و دوره کارشناسی رشته ام زمین شناسی بوده و در حال حاضر برای کارشناسی ارشد رشته حسابداری رو انتخاب کردم . به نظرم نسبت به سایر رشته ها بهتر باشه

ماه دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶

من ریاضیم خوب نیس یعنی علاقه به ریاضی ندارم ولی اطرافیان میگن حسابداری بازار کارش خوبه رشتمم تجربیه موندم چیکارکنم

ريحانه سادات موسوي سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱

سلام من فوق ديپلمه حسابداري دارم ... و عاشق رشتم هستم اما بابام ازم خواسته كه تغيير رشته بدم و رشته پزشكي رو دنبال كنم .براي اينكه رو حرف بابام حرف نزنم مجبورم ... ميشه يك نفر من و راهنمايي كنه؟؟؟ كه به نظرتون ميكشم يا نه؟

ريحانه سادات سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰

سلام من فوق ديپلمه حسابداري دارم ... و عاشق رشتم هستم اما بابام ازم خواسته كه تغيير رشته بدم و رشته پزشكي رو دنبال كنم .براي اينكه رو حرف بابام حرف نزنم مجبورم ... ميشه يك نفر من و راهنمايي كنه؟؟؟

رضا آدينه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱

رشته حسابداری واقعا از نظر من خوبه در ایران چقدم حسابدارباش بازم کمه موفق باشین دوستان حسابدار.

محمد حسین آدينه ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

من ساله اوله رشته حسابداریم. نمیدونم رشته سختیه یا نه ولی من ریاضیم زیاد تعریفی نداره.نمیدونم چجوری راجع بهش تحقیق کنم.لطفا کمک کنید

نرگس چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

سلام درس خوب و علاقه کشکه همش من دانشجو حسابداری هستم ترم3 تا وقتی بند پ(پول و پارتی) رو نداشته باشی اگه نابقه هم باشی جایی رات نمیدن

کاظم سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳

رشته خوبی هه ولی باید بخونی روزی 2ساعت ولی اگه پارتی داری هی رشته ای که بری براد آسونه

مهلا دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

س من خودم سال اخر دانشگام همه میگن توی این رشته کار نیست لطفا من راهنماییی کنید بعد چهار سال بیکار باشی این شماره منه لطفا کمک کنید

سحر شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹

سلام بچه هاای باباگول این حرفارونخورین من کارشناسی حسابداری دارم اصلا هم راضی نیستم فقط وقت تلف کردنه درس روبه امیدکارپیداکردن نخونین بخدامن4سال وقت گذاشتم حسابداری خوندم الان کارپیدانمیشه اگه هم پیدابشه انقدر حجم کارسنگین وحقوق دریافتی کمه که آدم دل زده میشه رویایی فکرنکنین

ناشناس آدينه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱

رشته حسابداری خیلی عالیه ؟

میلاد چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵

لطفا اطلاعات بیشتری درباره رشته حسابداری میخوام یکی کمکم کنه حلالم کنید لطفا بیا توتلگرام بااین شماره 09332302331میلاد هستم برام دعا کنید قبول بشم

حسام يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

رشته ی خوبیه . بازار کارش تو ایران فعلا خوبه .....

اریکاموماتا آدينه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

سلام یه سوال من دیپلمم ریاضیه الان ترم اول حسابداری حسابرسی هستم از بچگی عاشق ریاضی بودم الان که میبینم اصلا تو رشته حسابداری بیشتر درساش حفظیه ابا میتونم تغییر رشته بدم برم عمران؟

سارا پنج شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳

سلام من کارشناسی نرم افزار دارم اما به رشتم زیاد علاقه ندارم و واسه ارشد میخام حسابداری یا آی تی بخونم به نظرتون کدوم بهتره # برای منی که کارشناسیم حسابداری نبوده چند درصد احتمال موفقیت و قبولی تو ارشد حسابداری هست # آیا درسش طوری هس که برای ارشد بشه خودت بخونی؟

احمد پنج شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸

سلام من احمد هستم و این مطالب رو برای تحقیق کتاب نوشتم خیلی مطالب خوبیه من کلاس دهم هستم

شقایق يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

همکارای عزیز حسابداری ک گفتن این رشته ریاضیه من واقعا با نظرشون مخالفم رشته حسابداری ریاضی نیس من ترم هف حسابداریم ب نظرم رشته خوبیه هر رشته ای سختی خودشو داره اما من از سختی حسابداری لذت میبرم چون با علاقه این رشته رو انتخاب کردم بازار کار این رشته هم عالیه فقط ی بدی ک داره باید ی دوران توقعت رو کم کنی کاراموز باشی من با اینک هنو مدرک ندارم ولی حسابداری س شرکت رو انجام میدم

زهرا آدينه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳

سلام دوستان من امسال دانشگاه علمی کاربردی حقوق اصناف قبول شدم ولی علاقه بهش ندارم .میخوام بهمن برم حسابداری .ولی خیلی ها میرسوننم میگن همش ریاضیه .منم ریاضیم چندان قوی هم نیست ب نظرتون چکار کنم

مهدی آدينه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷

سلام من دارم از رشته ریاضی حسابداری میخونم ایا کار درستیه؟؟؟؟؟ خپاهشن راهنمایی کنین

مریم چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲

سلام .لطفا نظر بدین میخام ارشد بخونم با دو تا بچه و34 سلام هس خیلی دوس دارم درس بخونم و تدریس کنم لطفا راهنمایی کنید.

محسن سه شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۸

رشته بسیار خوب و تخمی است تموم شد و رفت

علی دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱

سلام من یه سوال دارم دوس دارم اگه میشه با تجربه ها نظر بدن من رتبه ی کنکورم خوب و برای روزانه مجاز بودم اما بخاطر مشکلات مالی و غیره دانشگاه پیام نور ثبت نام کردم ک در کنار درس بتونم کارم بکنم و وقتم زیاد تلف نشه میخواستم بدونم مدرک پیام نور سراسری و ازاد موقع مشغول به کار شدن خیلی فرق میکنه؟؟ مثلا فردا روزی اگه بخوام دنبال کار دولتی باشم مدرک پیام نور واسم مشکل نمیشه؟

Morteza دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۸

سلام دوستان به نظرتون رشته حسابداری مالیاتی خوب هست یا نه؟؟؟؟

عرفان يکشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵

من سوم تجربی هستم میخام بیام رشته حسابداری ایا واقعا خوب هست یا نه؟کمکم کنین تورو خدا ایدی تلگرام:erfan9009

فرزانه يکشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

به مدت یک روز وقت دارم بین رشته روانشناسی دانشگاه ازاد و حسابداری غیردولتی انتخاب کنم.دیپلم تجربی ام.باتیپ شخصیتی برون گرا واحساسی.پدرم کارمند بانک تجارت هست.علاقه ام بیشتر به روانشناسی هست ولی اینده شغلی حسابداری تو بانکم دوس دارم. کاش منم کمک میکردید.

Raheleh شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۰

من بین رشته تجربی و حسابداری موندم کدومو انتخاب کنم برام بازار کارش مهمه

barana چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۶

Salam be hamegi.mn emsal konkur dadam va hesabdari daneshgah shariati ghabol shodam.agarche reshtam tajrobi bod vali alan tahe ghalbam raziam az in reshte.mn ke asaln ta bad az natayeje avalie hich shenakhti az in reshte nadashtaam vali kam kam alaghe mnad shodam alanm khoshalam k chizi shod k jadidam shenakhtam va khosham omade.khoda kone hame daneshjoo ha in reshte barashoon behtarin ha ragham bokhore va betonn shoghle monasebeshono peyda konn.enshaalah

مهدی سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹

سلام به نظرتون حسابداری مالی بخونم یا حسابداری دولتی؟؟

m دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶

باسلام دوستان الان جواب انتخاب رشته اومد حسابداری تبریز قبول شدم غیرانتفاعی/بنظرتون برم یا پشت کنکوربمونم؟گریه ام گرفته

ناشناس آدينه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷

با سلام - با نهایت احترام و تشکر - از این مطلب در مقاله ام با نام خودم استفاده کردم - بسیار سپاسگزارم

وحید جهان يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵

سلام دوستان نمی خوام تعریف از رشته حسابداری کنم ولی خودتون ببینن هرجا بری به حسابدار نیاز دارن حالا دست خودتونه برید یا نرید

فتحیه آدينه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵

سلام ب نظرمن هررشته بری از حسابداری بهتره من الان 5ساله لیسانس گرفتم بیکارم بخدا ب هر دری زدم هیچ ناامید شدم امروزه بازار کار فقط تو بزشکیه ای کاش از اول رشته تجربی میرفتم

امیر سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

دوستان هررشته ک بری باید تلاش کنی فقط بخونین میشین

نازنین شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

رشته حسابداری رشته خوبیه من خودم اصلا این رشته رو دوست نداشتم ولی الان عاشقش شدم با حل کردن هر مسئله کلی کیف میکنم.

فرزاد سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲

خواهشن نظرمو بچاپ. من یکساله لیسانس گرفتم تو همین رشته ولی حالا فهمیدم فقط عمرمو حروم کردم ازمن میشنوین اصن درس نخونین پول فقط توکارازاده این مدرکا هیچ ارزشی نداره اگه پارتی کلف داری درس بخون نداری اصن نخون

شهناز دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

سلام.من تا کارشناسی حسابداری خوندم اماجای دولتی کار گیرم نیومد الان هم بیکارم شاید واسه ارشدبخونم اما اومیدی ندارم چون پارتی ندارم

hamid دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

من تازه امسال میخوام تعین رشته کنم لطفا یکم راهنمایم کنید ک رشته حسابداری رشته خوبیه!!

رعنا شنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱

سلام من رشتمریاضیه وامسال کنکوردادم فقط میخوام برم رشته ای که کارباشه کمکم کنیدهمه میگن حسابداری خوبه یعنی تا۴سال دیگم خوبه?

فاطیما پنج شنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰

سلام من رشتم انسانیه مشاوربهم گفته حسابداری انتخاب کنم ولی ب ریاضی علاقه ندارم الان اگه برم موفق میشم؟؟

امِین شنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

ببخشید من امسال کنکور تجربی دادم و میتونم پیام نور حسابداری بزنم .نظرتون چیه ؟ و میخواستم بدونم باید چه درسایی رو قوی باشیم تا بتونیم توی این رشته تحصیل کنیم( مخصوصا درس از درس ریاضی چه قسمت هایی بیشتر توی حسابداری وجود داره؟!) ممنون میشم جواب بدین رفقا ♥

Soren شنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

سلام من بين رشته حسابداري و ژنتيك موندم كمك كنيد

احمدرضا شنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

حسابداری کاربرد داره ولی خیلی زیادشدند الان پیام نور به صورت مجازی و حضوری دانشگاه آزاد .غیرانتفاعی .دولتی .آزاد.مگر چقدر حسابدارمیخواند.تازه اگه سرکاربری یه حقوق ثابت.درکل حسابداری مزخرفه الان پرستارداره میگیره 6 میلیون ول حسابدارباید خودشو کور کنه اخرش 1 میلیون .خخخ

زهرا آدينه ۲۲ امرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶

سلام من دیپلم تجربی هستم کنکورروگندزدم میخام برم ازاد ارومیه به نظرتون برم حسابداری یا کامپیوتر لطفا راهنمایم کنید ؟کدوم بهتره بازارکار ش ؟

Mobina آدينه ۱۵ امرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴

سلام ببخشید من چندتاسوال دارم اینکه من فوق العاده به رشته اییه حسابداری علاقه دارم ولی چون هنرستان دوره ومحیطش بده خانواده ی من میگن بروتجربی یاریاضی چون رشته حسابداری موقعیت کارییه خوبی نداره لطفا کمکم کنین ممنون میشم واقامن موندم ولی من علاقه زیادی ب حسابداری دارم

asal آدينه ۱۵ امرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

راست میگن میشه از طریق رشته حسابداری بری دانشگاه افسری؟ آخه چطوری ؟لطفا توضیح بدین

masoomeh سه شنبه ۱۲ امرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۲

سلام من رشته ی حساببداری ثبت نام کردم ایا اینده ی شغلی دا ه واینکه ریاضیش مثه ریاضی فیزیکو میمونه و خوبه یا نه یا انیمیشن خوبه

عرشیا آدينه ۰۸ امرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

سلام دوستان من فامیلمون میخواد انتخاب رشته کن گفت براش بگردم ببینم حسابداری خوب یا ن بعد همه تو گوشش میخونن میگن برو برق الان درامد توبرق اما این حسابداری دوست دار من میگم اونکه علاقه داری برو میترسه بره حسابداری براش کار نباشه ی کمک میکنید بهنظرتون بره رشته حسابداری براش کار هست. بعد اگه بره از ریاضی بره موفق تر یا فنی اگه میشه جواب بدین خواهشا

مینا سه شنبه ۰۵ امرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

من امسال میخوام انتخاب رشته کنم کامپیوتر خوبه یا حسابداری تو رو خدا راهنماییم کنید

mostafa دوشنبه ۰۴ امرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶

خیلی عالی است متشکرم

Mahan شنبه ۰۲ امرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲

سلام من امسال تعيين رشته دارم و ميخوام حساب داري بخونم اگه ميشه بياييد تلگرام راهنماييم كنيد ممنون اينم شمارم 09211641396

Mahan شنبه ۰۲ امرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱

سلام من امسال تعيين رشته دارم و ميخوام حساب داري بخوني اگه ميشه بياييد تلگرام راهنماييم كنيد ممنون اينم شمارم 09211641396

شهرام سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴

سلام من شهرام هستم تمامی رشته هار قبول شدم با معدل 19.93 میتونید کمکم کنید برم تجربی یاریاضی اینم شماره مه 09392229786

ترانه دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

سلام من امسال باید انتخاب رشته کنم ذهنم خیلی درگیره نمیدونم تجربی انتخاب کنم یاحسابداری اگه تجربیوانتخاب کنم تکنیسین اتاق عمل میشن اگه حسابداریوانتخاب کنم خب معلومه حسابدارمیشم درسم خیلی خوبه یعنی عالیه من یه شغل آسونو میخوام که وقت واسه خودمم داشته باشم نه اینکه بیست چهارساعت سرکارباشم حقوقم برام مهمه حقوق زیاد نمیخوام یک یکو نیم بسه حالابه نظرتون تجربی برم یا حسابداری اگه حسابداریوانتخاب کنم وبرم سرکاروقت اضافه دارم واسه خودم یعنی چندساعت باید سرکارباشم ؟ راستی من با کامپیوتر آشنایی زیادی ندارم ولی ریاضیم خوبه

Mehranzzkel سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

سلام من ینهمی هستم دارم میرم دهم رشته انتخاب نی کنم نمی دونم از این دوتا رشته کامپیوتر حسابداری یازرگانی کدوم بردارم. کدومش بازارکارش خوب لطفا خیلی زود جواب بدین

محمد جواد شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹

سلام دوستان همگی خسته نباشید حسابداری درس شیرین و زیباییه من خودم دانشجوی ترم 7 کارشناسی دارم و واقعا از انتخاب این رشته خوشحالم یه سری نکات بر اساس تجربه ی کوچکم خدمتتون عرض میکنم امیدوارم مفید واقع بشه از اونجایی که بیشتر مباحث حسابداری تحلیلیه لذا دانشجویانی که از رشته ی ریاضی وارد حسابداری میشوند بسیار موفق ترند و اینکه اگر شما از ریاضی وارد حسابداری بشید میتونید کارشناسی پیوسته شرکت کنید ولی از خود رشته ی حسابداری ابتدا باید در مقطع کاردانی بعد کارشناسی ادامه تحصیل بدید من خودم رشتم ریاضی بود و واقعا جز دانشجویان برتر این رشته در دانشگاه هستم مورد بعدی اینکه سختی و اسونی درس کاملا نسبیه ولی در کل به همت وپشتیبانیه خودتون بستگی داره حسابداری هم جزو رشته هاییه که واقعا نیاز به تلاش و پشتکار فراوان داره و نسبت به پشتکارتون درامدتون هم افزایش پیدا میکنه اگر هم دوست دارید از قبل مطالعه داشته باشید توصیه ی من به شما کتاب های سازمان حسابرسی هست و کل مباحث دوره ی کارشناسی به این شرح میباشد: اصول حسابداری 1-2-3 حسابداری میانه 1-2 حسابداری پیشرفته 1-2 حسابداری صنعتی 1-2-3 حسابر

زهرا آدينه ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

من رشته حسابداری میخونم بنظرتون بازارکارشون چطوره

شیوا سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

ایا میتووان از رشته کامپیوتر به حسابدارب تغیر داد؟

سجاد چهارشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۹

سلام من سجاد هستم 15ساله من کلاس نهم هستم من به حسابداری وکامپیوتر علاقه مندم ولی موندم که کدوم رو برم از شما میخوام درباره حسابداری و کامپیوتر به من اطلاعات بدین وراهنماییم کنید که کدوم رو انتخاب کنم لطفا با من در تماس باشید 09305072148 ممنون

مهدی سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

سلام من رفتم رشته حسابداری ولی سخته به نظر من فقط اونایی بیان که علاقه دارن همین.

فرهاد يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱

عزیزان ببینید شغل حسابداری بستگی به مدرک و تجربه کاری شما داره.بعد اینکه اون چیزی که تو دانشگاه میخونید شاید 40 % بعنوان اصول حسابداری تو کار کاربرد داشته باشه.اگه تو همه زمینه ها مهارت زیادی داشته باشید درآمد مناسبی خواهید داشت.آخر اینکه تو این رشته سخت کسی به شما چیزی یاد بده فقط به تلاش خودتون بستگی داره.

نازنین يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۰

ای بابا بچه ها چرا شما همش دنبال بازار کارید؟به خاطر همین طرز فکر هست که اکثرا موفق نمیشید.حقیقت این که برای تک تک تک رشته هایی که توی این سایت معرفی شده کار هست ولیییییییی باید یکی از این شرایطو داشته باشید.1پارتی چرا چون شمایی که فکر میکنی الان با مدرک مدیریت یا حسابداری میتونی تو بانک کار کنی سخت در اشتباهی.2باید خیلی رو درسی که خوندی تمرکز داشته باشی و به اصطلاحی تو کارت بلده باشی وگرنه بازم کار برات نیست.و اینکه مدرک دانشگاه ازاد و پیام نور اصلا ارزش نداره.بچه ها منم یکی مثل شمام با وضعیتی بدتر از شماها چون من سه سالم الکی سوخت.ولی باز با این حال از هدفم دست نکشیدم.حقیقت این که توی کشور ما اگر دنبال درامد هستید برای خانم ها ارایشگری و ...و برای اقایون هم کار ازاد وگرنه بادرس خوندن به اون چیزی که توی ذهنتون هست نمیرسید البته این مطلب برای رشته های خاصی صدق میکنه.مثلا هیچوقت یک پزشک بیکار نمیمونه.در کل تو کشور ما خیلی از جوونا بیکارن و واقعا دارن پرپر میشن.من توصیه میکنم وقت برای رشته هایی بزارید که ارزش چهار سال درس خوندنو داشته باشه...موفق باشید.

Asal79 kh سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰

بچه ها من میخوام برم رشته حسابداری میخوام بدونم خوبه یا نه

Asal79 kh چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶

ســــــــــــلام بچه ها ممنون از نظر های خوبتون من امسال قراره رشته انتخاب کنم از همه رشته ها فقط ب حسابداری یه خورده خوشم میاد واقعا خوبه برم حسابداری یا نه

پرستو چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

سلام دوستان من امسال انتخاب رشته دارم به رشته حسابداری خیلی علاقه دارم ولی از یک طرف پدر و مادرم اجازه نمیدن برم هنرستان.ولی من به حرفشون گوش نمیدم و میرم فقط میخوام بدونم توی شهر خودم که اراک هستش دانشگاه ازاد قبول میشم یا نه . خواهشا کمکم کنید.جون هر کی دوس دارین

حجت سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹

سلام به همه دوستان من فارغالتحصیل سال ۸۸ رشته برق هستم الان مثل ... پشیمونم که چرا اولا دیپلم ریاضی گرفتم و ثانیا چرا دهن خودم رو ... و رفتم رشته برق به همه عزیزان توصیه می کنم در حال حاضر به هیچ عنوان طرف رشته های فنی نروند وقت تلف کردنه پولی هم توش نیست مگه شانس و اقبال داشته باشید الان بی خیال رشتم شدم و دنبال رشته حسابداری رفتم بابا خیلی راحته فقط چاشنی دقت می خواد

soliman شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶

من ترم ۴ حسابداریم ب نظرم اونایی که تو دبیرستان رشته ی تجربی و ریاضی بودن خیلی بهتر میتونن این رشته رو دنبال کنن واقعا حسابداری خیلی جذابه ولی حوصله میخواد چون همش با اعداد و ارقام سروکار داری

شهلا شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹

من دیپلم تجربی داشتم الان ترم چهارحسابداریم اما علاقه ندارم و رشته های پیراپزشکی رو دوس داشتم ودارم بازم دوس دارم کنکور بدم.حالا چیکارکنم ادامه بدم حسابداری رو یا انصراف بدم.

دوباره HASSyyهستم آدينه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

اقا بالاخره من چی کار کنم یکی میگه حسابداری خیلی عالیه یکی میگه آشغال ترین رشته هست و سخت ترین کتاب هارو داره بالاخره من چه غلطی بکنم.لطفا کمک.جواب بدین دگ

HASSyy پنج شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

سلام.من یه دانش اموز سال سوم تجربی در دبیرستان هستم.سه تا سوال دارم:1)من میخوام رشتمو از تجربی به حسابداری تغییر بدم ایا این کار خوبیست؟ 2)من که میخوام تغییر رشته بدم ایا باید از اول حسابداری بخونم ایا؟ 3)کدوم کتاب های سوم تجربی در رشته حسابداری وجود دارند؟

کوثر يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹

ازهمتون ممنونم ولی العان حرف اولو خانواده شهید میزنه

علی يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

سلام زهراخانم اگررشته حقوق رادوست نداری بروحسابداری وبهتره ازخودرشته حسابداری بری نه ریاضی موفق باشی

مجتبی چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۷

سلام من ترم 3 حسابداری هستم به خدا یه کتاب سختی داره که نگو نپرس اگه دوست داری بیایی حسابداری بیا ریاضیت خوب باشه اخه تمام کتاب به حساب مالی پول وووو ربط داره این شماره من هستش اگه درمورد حسابداری اطلاعات بیشتر میخواهین بهم زنگ بزنید 09215477357

فرزانه شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹

سلام من مدیریت دولتی خوندم میخوام در رشته حسابداری فعالیت کنم از کجا شروع کنم.

زهرا سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴

من قراره انتخاب رشته کنم به نظر شما برم حسابداری؟؟؟ از فنی برم یا ریاضی توروخدابگین...

محمد سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹

سلام.من رشته حسابداری قبول شدم غیر انتفاعی اصفهان.دوتا ترم اولو مرخصی گرفتم.ک از یکسال بعدش شروع کنم برم.شغلم میوه فروشیه پولشم خوبه .بنظر شما شغلمو ادامه بدم یا برم سراغ درس.تورو خدا کمکم کنین.مرسی

سیما & مهسا يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

سلام خیلیم اووقه وعه

ایسو دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

با سلام خدمت دوستان عزیز من خودم رشته حسابداری بازرگانب مبخونم دوم دبیرستان به نطر من هر کی با علاقه بیاد به این رشته بیشتر موفق میشه تا بدون علاقه من خودم علاقه داشتم امدم خیلی هم رشته خوبیه

m يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

تنها رشته ای هستش که هیچ یک از همکاران یکدیگر رو حمایت نمیکنن تا کار یاد بدن. اما مثلا جامعه ی بزشکان رو ببنید...

Zahra چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸

ممنون سایت خوبتون

ناشناس چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰

رشته فقژ مهم نیس. علاقه به رشته مهمه.

Mary پنج شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶

سلام،من امسال کنکور دارم بین رشته حقوق وحسابداری موندم،برام بازارکار هردوش مهمه اما هرچی میبینم جسارت رفتن به رشته حقوق روندارم.تورشته های انسانی تنهارشته ی خوب حسابداری وحقوقه لطفا کمکم کنید تاهدفمو پیداکنم.ممنون میشم

محمد دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

سلام من دانشجوی ترم دوم حسابداری هستم ولی به رشته علوم سیاسی خیلی علاقه دارم واز الان شروع به خوندن کتب علوم سیاسی برای ارشد کردم،آیا موفق میشم و این دو رشته به هم از لحاظ کاری و کارشناسی میخورن،خواهشا اونا که تجربه دارن جواب بدن

افشین يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

سلام خیلی عالی بودواقعا ممنون از سایت تون

moji شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

سلام رشته حسابداری خیلی خوبه ولی چون خیلیا اومدن کار نیس من خودم لیسانس دارم چند ماهیم هس تموم کردم ولی دنبال کارم دعاکنین برام بنظرمن نرین حسابداری بهتره اگه اشنا دارین برین این رشته

وحید چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۳

با سلام رشته حسابداری عالی ترین رشتست چون به هر اداره ای برید اعم از بانک تا............... به حسابداری نیاز دارد.توصیه می کنم تا ph.dجلو برید .

م اززنجان يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵

باسلام وعرض خسته نباشیدخدمت دوستان عزیز........واس سرکاررفتن پارتی میخواد وسابقه کار.بنده الان ترم5 حسابداری هستم ولی انصراف دادم. چون وقت تلف کردنه محضه.دوستان یکم واقع بین باشین والکی هزینه نکنید...اگه نیازی به مشاوره داریددرخدمتم ای دی تلگرامm21212@

عرفان چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

سلام,من دوره دبیرستان تورشته برق تحصیل میکردم ولی علاقه ای به برق نداشتم,به حسابداریم علاقه ای نداشتم ولی الان ک اومدم رشته حسابداری خیلی ازرشتم راضیم رشته ی خیلی شیرینیه ,بازارکارشم عالیه

بهار سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷

سلام لطفآدرج کنید.من انسانی هستم ترم اول تموم کردم خیلی سختع برام ریاضیم ضعیفه.چیکار کنم درس حسابداریم هم ضعیفم بنظرتون کار برام پیدا میشه؟؟آیا واسه استخدام بانک پارتی تآثیر داره

mehdi سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۴

فوق العاده بود توصیفتون راجبه این رشته و علاقمو چند برابر کرد نسبت ب حسابداری.مرسی از سایت فوق العادتون

Ehsanzr سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹

چند سال قبل به اصرار فامیل و دوستان وارد رشته حسابداری شدم ترم سوم بود که دیگه حوصله سروکله زدن با درسهای مشکل و ارقام و آمار طولانی رو نداشتم اعصاب فولادی میخاست که من نداشتم به ناچار انصراف دادم و الان میخام برم رشته حقوق از من نصیحت که گول بازار کار و حقوقش رو نخورین الان تو کشورمون یه حسابدار یه حقوق ثابتی داره ولی یه وکیل میتونه چندبرابر یه حسابدار حقوق داشته باشه در کل رشته هایی وجود داره که میتونه درآمدش خیلی بالا باشه پس خوب دقت کنین

نادر دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳

حسابداری رشته ی پر کار و ولی در عین حال پر داوطلب میباشد که دیگه بستگی به خود فرد داره چقد انگیزه نشون بده و خود را داخل یکی از موسسات و دستگاها . شرکتها جا بده با تشکر نادر

بابک دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹

سلام خودم ارشد حسابداری دارم مدیر مالی بهداشت ودرمان هستم دولتی هم هست.الان 6ساله مدیرم لااقل10_15تا کارمند دارم.10سال سابقه.راضی نیستم.کلا کارمندی و حقوق بگیری خوب نیست.برین دنبال تجارت وکاسبی....شاید حقوق ومزایام 3/500/000بشه

مهدی شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱

سلام.خواهشا جواب منو بدید.من میخوام رشته حسابداری بخونم ولی سایت ازمون پرشده.ایا امکانش هست دوباره سایت ها باز بشه.لطفا جوابتون رو به ایدی تلگرام بفرستید.با تشکر.mahdirezaee35@

مهدیه آدينه ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

سلام دوستان.من رشته تجربی بودم وعلاقه ی زیادی به رشته های بیمارستانی داشتم ولی به دلیل نخوندن زمان کنکور.مجبورشدم و رشته ی حسابداری اومدم.تاچندروز پیشم راضی نبودم وهمش ناراحت بودم.ولی الان دیگه ناراحت نیستم.به نظرم هررشته ای که هستید فقط باید نهایت تلاش رو بکنید ودراون رشته موفق بشید.حسابداری اگه زرنگ باشید رشته ی خیلی خوبی هست.فقط تلاشتونو بکنید وحتما برید موسسه های آزاد و قبل از گرفتن لیسانس.به طور کامل عملیش رو یاد بگیرید.موفق باشیددوستای گلم

بهار سه شنبه ۲۹ دي ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸

سلام دوستان من کاردانی حسابداری مالی خوندم خیلی رشته ی خوبیه فقط باید ثبت زدن رو خوب یاد بگیری .من چون علاقه به کار بانکی دارم میخوام کارشناسی و ارشدمو حسابداری بانکی بخونم.بازار کار خیلی خوبی داره در کل رشته ی حسابداری .من توصیه میکنم که هرکسی میخاد این رشته رو بخونه آینده موفقی داره به امید موفقیت روز افزون شما عزیزان دوستدار شما بهاااااار

نریمان پنج شنبه ۲۴ دي ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰

من هم حسابدار هستم تر م اخر خیلی خوبه

حمیدرضا دوشنبه ۱۴ دي ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳

منم موندم لطفا یه کمک بهم کنید من امسال دیپلمم رو میگیرم میخواستم بدونم خوبه یا نه لطفا راهنمایی کنید هرکس میدونه خوبه یا نه این شماره منه بهم بگید09215687534

laleh آدينه ۰۴ دي ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

من می خواهم حسابداری بخوانم ایا رشته ی خوبی است

ناشناس پنج شنبه ۰۳ دي ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۵

حسابداری چیه بابانخون الان پول توعمل بینیه بروپزشک شوخیلی خوبه

سحر دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۵

من بین رشته مهندسی شیمی وحسابداری کدوم بردارم بهتره؟ خودم به شیمی علاقه دارم ولی هزینه اش خیلی زیاد میشه تو دانشگاه آزاد قدس

امیر مولا چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵

سلام . من ترم 1 حسابداریه دولتی ام . آزاد میخونم. ظرفیت حسابرسی پر شده بود مجبور شدم دولتی بزنم. از بالا ترمیا خاهش میکنم کمکم کنن ک کدوم گرایشش بهتره. بازار کار دار تره. خاهشا اگه میدونی کمک کن . ممنون

نرگس يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷

من لیسانس و ارشدم حسابداریه. اونایی که میخوان تو ارشد تغییر رشته بدن و بیان حسابداری توصیه می کنم که این کار رو نکنن چون ارشد حسابداری بدون لیسانسش اصلا بدرد کار نمی خوره و یه مدرک میشه میره روی مدرک قبلیتون. بهتره از لیسانس شروع کنین و واحد های عمومی و مشترک رو تطبیق بدین. موفق باشید

نسرین سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵

من لیسانس حسابداری دارم ، حسابداری یه کسی رو میخواد که زبر و زرنگ باشه و بتونه اگه کار دولتی واسش پیدا نشد بتونه خودش یه کاری بکنه

عبدالخالق دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

سلام دوستان من ترم سه مهندسی عمران هستم میخواهم تغییر رشته بدم و برم حسابداری بخونم به نظر شما چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سپیده پنج شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹

سلام.من لیسانس مهندسی مواد دارم ولی متاسفانه بازار کار نیست.میخوام ارشد حسابداری بخونم یکی کمک کنه

، سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵

رشته خوبیه، من خودم هفت سال کار کردم همزمان دو جا هفت سال، نا امید نباشین، فقط یه خورده اعصاب میخواد و صبر زیاد

محمد علی سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷

من میخوام رشته حسابداری بخونم به نظر شما خوبه

راضیه يکشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۱

رشته حسابداری به نظر من رشته ای هستش که همیشه بهش نیازمندن از یه فروشگاه کوچیک گرفته تا یک موسسه،شرکت ،اداره...فقط نیاز به علاقه داره و همچنین ریاضیات نسبتا خوب...فقط یه چیزی که هستش درس خوندن و مدرک گرفتن به تنهایی کفایت نمیکنه حتما باید تجربه کار عملی داشت .مثلا همه ما ها ثبت توی دفتر روزنامه و دفتر کل را توی درسامون خوندیم ولی در عمل باید در شرایطش قرار گرفت و واقعا همین کاراها را تجربه کرد...پس در کنار درس خوندن احتیاج به آموزشگاه خصوصی هستش واس کار عملی...در ضمن برای ادارات و بانکها معدل بالای ۱۴ملاکه و این خیلی مهمه.من که خودم دیپلمم ریاضی بوده خیلی راحت با حسابداری کنار میام.این هفته هم امتحان میان ترم اصول حسابداری۱دارم ....واسم دعا کنید

رامین .... آدينه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

سلام دوستان سلام منم حسابداری ترم یک دانشگاه فنی و حرفه ای ارومیه هستم و خیلی راضیم اگه یه بسیج فعال باشی و لیسانس داشته باشی حتما استخدام میشی و خیلی اسونه و من خیلی بهش علاقه دارم نه حفظیات زیادی داره نه فرمول فقط و فقط کار با رایانه هستش به امید موفقیت برای خودم و شما دوستان عزیز به امید یک مملکت اباد و ازاد

دریا پنج شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵

سلام من کارشناسی مهندسی شیمی خوندم چون بازار کار برای خانوما نداره ارشد رو میخوام تغییر رشته بدم. حسابداری رو انتخاب کردم یهعده. گفتن مدرک. حرفه ای رو از آموزشگاه بگیرم بهتره نظرشما. چیه؟

رضا شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۲

سلام.به نظرم بازار کارش اصلأ خوب نیست.

محمد آدينه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸

من حسابداری دانشگآه ارومیه هستم بنظرتون چه جور رشته ی است.

احمد آدينه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

سلام.من دارم سال اول حسابداری را میخونم . امیدوارم رشته خوبی باشه

نوشین چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

آره خوبه اون چیزی که خانوما دارن توی جهنم هم بهشون کار میدن. البته واسه خانوما نه نیازی به مدرک هست و نه تجربه. کارفرماها از خداشونه چن برابر پولی که به آقایون میدن رو به خانوما

سعید سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

نمیدونیم ما هم گیجیم چ کار کنیم نمیدونیم رشته حسابداری خوبه یا نه!

زهرا سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۷

سلام من دیپلم حسابداری دارم ب رشتمم خیلی علاقه دارم و قرارع ازترم دوبرم دانشگاه دبیرم گفت ک ازهمه رشته ها رشته حسابداری بهترین رشتس چون بازارکار دارع یه حسابدارو روهوامیزنن ..اونایی ک میگین باید سابقع داشته باشین شماها باید ازاول شروع میکردین ب کارکردن مثلا من انشالا ک رفتم دانشگاه فوق دیپلم ک گرفتم ب عنوان کمک حسابدار میرم سرکار وتامدرکم ک بره بالاتر کار میکنم اینطوری ب ارشدکه رسیدم کلی سابقع کار دارم میتونم راحت کارکنم.....یه ذره فکر کنید رشته حسابداری کم چیزی نیس الان خیلی ازشرکتها احتیاج ب حسابدارودارن شرط اولش سابقس.....الان برنانه دیوار و ببینید و استخدام حسابدارو سرچ کنید ببینید چقد حسابدارمیخوان اووونم فوورررری یاتوروزنامه تویه صفحه فقط حسابدار نوشته یکم جستوجوکنید خواستن توانستن است درستع من هنوز دانشگاع نرفتم ولی اطلاعاتم بالاس چون خیلی تحقیق کردم خودم ب شخصع میخواستم برم دانشگاه افسری ولی بنا بر دلایلی پدرم مخالفت کرد....وبین رشته حسابداری وعمران موندم و بایه ادم باهوش ونابغه ریاضی مشورت کردم گفت رشته حسابداری حرف اولومیزنه..منم اصلا رشته حسابداری رو دوس نداشتم ولی وقتی فهمی

سونا آدينه ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶

من کار دانی حسابداری خوندم دانشگاعلمی کاربردی.به نظرتون خوبه چه گرایشی برم یا اگه بده اصن یه رشته دگ برم،

نازنین پنج شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

سلام بچه ها منم دیپلم حسابداری دارم و امسال کنکور دادم بلخره هر رشته اے سختی خودشو داره ولی ازمن میشنوید هر رشته ای ک علاقه دارید برین.خوده من خیییلی به حسابداری علاقه داشتم و دارم که رفتم خداروشکر موفقم بودم هرچند که این فرمولا و ثبتای طولانی رو باید حفظ میکردیم ولی بازم دوست داشتم .راستی درمورد ریاضیشم بگم که در طول هنرستان سال دومش ی ریاضی عمومی داشتیم ک باریاضی تجربیا و ریاضی فیزیکا یکی بود سال سومم ی ریاضی امورمالی داشتیم ک خیلی اسون بود خیلی.ولی سال سوم درسای اصلیش مثه حسابداری شرکتها.اصول حسابداریش یکم سخت بود فقط از دوستانی که کارشناسی حسابداری میخونن میخوام از زیرشاخه هاش (انتخاب رشته که کردن) یکمی توضیح بدن

ماهان پنج شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

سلام دوستان:من لیسانس مخابرات سیار دارم.اما یه جورایی به رشته ام علاقه ندارم.چون باید یا ازهمون اول چندین سال سابقه کار داشته باشی یا بایدیه جایی پیدا کنی که اموزش تخصصی بهت یاد بدن که من به جرات میتونم بگم تو ایران حتی یک جا هم وجود نداره که این کارو انجام بدن.بیشتر خود ارگان های دولتی برا کارمنداشون این دوره ها رو برگزار میکنن.دوره هایی مثل نصب و راه اندازی BTS. حالا اینا رو گفتم به این دلیل که یه شرکت حسابرسی به من پیشنهاد کار داده.چون من رشته ام غیر مرتبط بود گفتند یه ماه براتون کاراموزی میذاریم بعد یه ماه شما رو استخدام میکنیم.با حقوق پایه یک میلیون. میخواستم از شما عزیزان حسابداری یه مشورت بگیرم.به نظر خودم تو رشته حسابداری با توجه به این که هیچ سابقه ای ندارم اما موفق میشم.چون هم بازارکار حسابداری گسترده هستش و هم سریع جذب بازار کار میشی(که این خود یه عامل انگیزشی مهم هستش).ضمنا من دیپلم کامپیوتر هم دارم ومسلط به سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر هم هستم. حلا نظر شما رو در این مورد میخواستم. باتشکر وارزوی موفقیت برای تمام جوانان مثل خودم.

زهرا سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

سلاممممم دوستان بنظرم حسابداری رشته خیلی شیرینه فقط اگه دوستش داشته باشی وبازارکارش هم خیلی خوبه منتهابایددنبالش بگردی خودش که دنبالتون نمیادمن خودم الان سوم حسابداریم خیلی خوبه

mphammad پنج شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

سلام به همه ببینید دوستان من خودم دانشجوی رشته حسابداری تو دانشکاه شمسی بور تهرانم توی رشته ی حسابداری مهم ترین چیز دانش و کاره شماهاس مهمترازاینها تحمل و صبرتونه من خودم اطلاعی از رشته حسابداری نداشتم ولی وقتی رفتم دیدم که میتونم بفهممش قبل ازایناهم یادتون باشه همیشه انرژی مثبت بخودتون بدین الان اب خوردن هم سخته چ برسه به درس مهم بشتکارتونه بعد ازاون دانش حسابداریتون سعی کنین تا قبل از فوق دیبلم مثل من یه جایی کار کنین تا بتونین یه تجربه و سابقه کار بدست بیارین منم مثل شما یه جوون 20 ساله هسدم ولی همیشه مثبت فکر کنین شما میتونین یاعلی شادباشین

الهام يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸

سلام خواهشا یکی به من کمک کنه من حسابداری چمران اهواز قبول شدم و مامایی ازاد دزفول هم همین طور نمیدونم کدوم بهتره خیلییی دو دلم اگر کسی راجع مزیت ها و اینده کاری این دو رشته چیزی میدونه بگه

mahsa پنج شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

Mikhastam bebinm hesabdari bazar karesh khobe

شاپرک چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

من لیسانس کامپیوتر دارم ولی چون هدف من کاره توی رشته خودم نتونستم کار خوبی پیداکنم حالا واسه ارشد میخوام حسابداری بخونم به نظر شما ارشد حسابداری بخونم کارم درسته؟راهنماییم کنید لطفا

shakiba دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹

من دوم دبیرستانم تازه انتخاب رشته کردم بین معماریو حسابداری دودلم . ولی فکر میکنم تو حسابداری موفق تر باشم چون دوست دارم بعدا شاعل باشم ...

sam يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰

به شانسو پارتی نیاز داری ک جای دولتی بری

علیرضا يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

آقا من ترم اخر حسابداریم معدلم افتضاحه 12. و از همین الان مطمعنم کار نی واس من گول نخورید حسابداری بخونید الان دیگه شیش ماه میرن کلاس یه مدرک میگیرن همه جا هم دخترارو میزارن سر کار رشته ای بخونید که به مریض و اینا ختم بشه همیشه کارش هست هر جا برید شمارو استخدام میکنن. حقوقشم بالا یه تومنه مث فوریت پزشکی .ما که گند زدیم با درس خوندنمون. -.-

مهتاب سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

حسابداری عالیه جزو رشته هایی که کارداره همیشه

sajjad دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲

به خاطره اینکه از ریاضیات بدم میومد دوس داشتم هر رشته ی قبول شم الا حسابداری الان تنها رشته ای که قبول شدم حسابداریه نمیدونم حالا برم یا برم سربازی؟

رزیتا يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰

خیلی خوشید همتون یعنی زیادی امیدوارید اینجا نوشته کار داره اونوقت شمام باور کردید ؟؟؟الان همه دارن حسابداری میخونن از بس الکی گفتن کارهست کارهست من خودم دولتی حسابداری خوندمم ولی کو کار؟؟؟من و دوستام که نتونستیم کارپیدا کنیم شمایی که پیام نورحسابداری میخونی دیگه به چه امیدی هستی مگراینکه پارتی داشته باشی که اون بحثش جداست وگرنه الکی دلتونو خوش نکنید باحسابداری خوندن نه کسی شغل پیدا میکنه نه پولدار میشه تازه کلیم مسخرم میکنن حسابداری خوندم انگار همه باید پزشک مهندس شن:(

par شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷

حسابداری مالیاتی اگه بخونم کارگیرم میاد؟؟خیلی برام مهمه بازارکارش لطفاجواب بدین

غریبه آدينه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵

من دانشگاه پیام نور رشته شیمی محض قبول شدم به نظرتون رشته خوبیه یا تغیر رشته بدم برم حساب داری لطفا جوا ب بدید

الهام آدينه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

سلام من دانشجوی ترم سه حسابداری هستم دیپلم ریاضی دارم ولی کنکور تجربی دادم خ ب شغلای بیمارستانی علاقه داشتم شاگرد زرنگی هم بودم ولی مثل اینک مصلحت پروردگارم نبود و استرس کنکور باعث شد خراب کنم الان تو دانشگاه ارومیه ترم سه حسابداری هستم خ راضیم رشته خوبیه جوری ک خود استادا هم در این کلاسمون گفتن بازار کار عالی داره راستش منم مث خیلیای دیگه اصلا خوشم نمیومد از حسابداری خ ناامید بودم بعد ک یکمی تحقیق کردم واقعا دیدم رشته خوبیه بازار کار عالی داره ولی ی نصیحت دوستانه چون من ب وضوح دارم میبینم اوناییکه ریاضی خوندن و ریاضیشون قویه خ موفقترن منکه ریاضی خوندم خ واسم راحته اصلا رشته سختی نیس اگه یکم بخونی الاترین معدلو میاری فقط دوستای عزیز من نمیدونم ب چه موسساتی سر بزنم منم میخوام بعد,فارغ التحصیلی سابقه کار داشته باشم تا پیدا کردن,کار برام راحت باشه پولشم اصلا مهم نیس میخوام فقط یاد بگیرم اگه میشه راهنماییم کنیید ممنون میشم,

امین آدينه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲

باسلام رشته حسابداری یکی ازرشته های پردرامد درایران است اما نمیدونم وقتی نوبت مامیشه ظرفیت همه جاتکمیله

sf520 پنج شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸

سلام من دانشگاه پیام نور قبول شدم وبین رشته حقوق و حسابداری موندم لطفا منو راهنمایی کنید.

مریمی چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸

من دیپلم رشته انسانی رو دارم ریاضیم هم خیلی ضعیفه اما بابام رییس بانکه برم حسابداری راحت میرم تو بانک بنظرتون از پسش برمیام میترسم بمونم تو ریاضیش اخه از ریاضی بدم میاد توروخدا بگید چیکار کنم راهنماییم کنید وقتی ندارم

جواد چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

عالی بود.من کاردانی برق ( الکتروتکنیک )دارم بخاطرسخت بودن کارشناسی برق میخوام تغییر رشته بدم .کارشناسی ناپیوسته هم یا باید برم رشته علمی کاربردی حسابداری یاحقوق علوم ثبتی.لطفا کمکم کنید زیادم وقت ندارم.ممنون

alireza چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۴

ماکه رفتیم رشته حسابداری بخونیم میگن بازار کارش خوبه . الان هررشته ای رو که بخوای بری باس پولو پارتی داشته باشی که ما نداریم ولی بازم توکل به خدا.

فاطمه سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷

حسابداری رشته خوبیه ولی خیلی حسابدار الان تو دانشگاهاست. واقعا برا همشون کار هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آرش سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

من دانشجوی ترم 3 حسابداری دانشگاه شمسی پور هستم مقطع کاردانی اولین چیز در این شغل اینکه دانش خودتون بالا ببریم من درحال حاضر با کار نیمه وقت ماهیانه 1500 درآمد دارم البه بستگی به شانستونم داره و دلال بازی های کاری

سارا يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴

من حسابداری دانشگاه سمنان قبول شدم ریاضیش سخته؟

الهام يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

حسابداری رشته ی عالییه ازنظرمن خوبه من دانشجوترم 5 هستم عالیه دانشگاه ازاد

بانو شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

سلام من حسابداری شهید چمران اوردم یه عده میگن اصلا کار براش نیس و بدرد نمیخوره و یه عده میگن فوق العاده است و برو همین رشته رو اگه تا ارشد بگیری حتما سر کار با حقوق خوب میری و منو کاملا گیج کردن از افرادی که حسابداری خوندن خواهش میکنم راهنمایی کنن

نرجس پنج شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴

سلام عالی بود منم امسال حسابداری قبول شدم

فائزه چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۵

آقا محمد همکلاسی هستیم منم حسابداری بوعلی قبول شدم میبینمتون

محمد سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵

من حسابداری دانشگاه بو علی قبول شدم میخوام بدونم بازار کار داره نداره ؟؟؟؟؟

الهام دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶

سلام من امسال ترم 3کارشناسی حسابداری هستم و دیپلمم هم حسابداریه در کل میشه گفت دیگه درکش کردم رشته خوبیه اما باید بگم که شما تا لیسانس بگیرید باید حسابداری صنعتی1و2و3وحسابداری دولتی1و2و حسابداری شرکتها1و2و3وحسابداری مالی1و2و حسابداری مالیاتی1و2وحسابداری پیشرفته1و2ومیانه1و2وپول وارز وبانکداری وبورس وانواعه مدیریتای مالی و انواع اقتصادای خردو کلان و صدتا کتاب دیگه که بهم شباهت زیادی دارن و اعصاب فولادی میخواد وبخونید حالا هرکی مردشه بیاد تو این رشته اینم بگم الان همه رشتها نیاز به پارتی دارن من الان دارم تو یه شرکت بیمه ایران کار میکنم با حقوق خیلی کم ماهی200البته یه شیفت اینو بگم که اول به حقوق کم قانع باشید تا تجربه کاری داشته باشید بعد کهفارغاتحصیل شدیدبرای کار مشکل سابقه نداشته باشید موفق و پیروز باشید.

mohamad يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۱

درسای حساب داری سنگینه یا سبک ؟ تقریبا روزی چند ساعت باید درس خوند ؟ چون من آدمی نیستم که زیاد درس بخونم ولی ریاضیم چون خواندنی نیست خوبه به کسایی که رفتن این رشته ،این رشته بدرد من میخوره یا نه؟

جواد آدينه ۳۰ امرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹

حسابداري رشته خوب و بسيار راحتيه،شما ميتونيد تو ٦ ماه حسابداري را از يه موسسه ازاد اموزش ببينيد،تا اينكه چند سال مث من حسابداري بخونيد و نهايتا وقتي از سربازي برميگرديد متوجه ميشد بازار كارش اشباع شده وشمام چيزي يادتون نمونده.من كارشناسي حسابداريم.براي رفتن به اين رشته علاقه،حوصله،يادگرفتن عملي و پارتي براي استخدام نياز داريد.

هانیه سه شنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۷

س.برو حسابداری و خودتو از این همه درگیر فکری راحت کن؛من خودم تازه امسال میخوام انتخاب رشته کنم.میرم حسابداری چون از الان خیالم بابت کار راحته

امید شنبه ۱۷ امرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

سلام دوستان حقیقت من تو این انتخاب موندم که برم معماری یا حسابداری لطفا کمک کنید این شمارم فقط با یه پیامک من کمک کنید09187287605 برای معماری یک بفرستید برای حسابدراری 2 بفرستید لطفا کمک کنید ممنون از لطفتان

مهرداد سه شنبه ۱۳ امرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

حسابداري رشته بسيار جذاب داراي بازار كار بسيار خوب اگر داراي تجربه علمي و عملي خوب باشي مدير ميشي ولي زندگي و زن و بچه وتفريح و......... فداي كارت ميشود

R چهارشنبه ۰۷ امرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

سلام من امسال میخوام رشته انتخاب کنم به نظرتون احسابداری از هنرستان ایندش بهتره یا گرافیک ؟لطفا راهنمایی کنید

مهسا سه شنبه ۰۶ امرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷

میخاستم ببینم کار واس دختر تو بانک ها هست یا نیاز ب پارتی داره

فاطمه آدينه ۰۲ امرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

منم رشته ی حسابداریو خیلی دوس دارم امسال میرم فنی حرفه ای رشته حسابداری . امید وارم رشته ی خوبی باشه

شیرین پنج شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱

سلام دوستان خسته نباشین درمورد بازار کار حسابداری اونی ک واقعا از ترم اول تلاش میکنه و خوب یاد میگیره 100 درصد کار براش هست یکی که برا 20 درس میخونه امکان نداره 8 بشه ولی اگه یکی برا 10 درس بخونه امکانش هس 8 بشه

جواتی سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶

باید توی این رشته زحمت بکشی.مثل رشته های زمینشناسی وباستان شناسی دودره کردن نداره

hamid سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸

طرف حسابه من اون کسایی اند ک به قول خودشون 20ساله دارن حسابداری میخونن(کنایه)،خواهشا اگ از رشتتون راضی نیستین,انقد اینجا نگین کار نیستو ازاین حرفا,فقط یه ذره جنم میخواد,چند روز دیگم وقت انتخاب رشتس,بااین حرفاتون فقط یه عده که علاقه دارنو ناامید میکنین.یکیش خودم.

xxx دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹

سلام من دارم میرم دوم دبیرستان فقظ موندم از رشته فنی برم حساب داری یا ریاضی خیلی ممنونم راهنماییم کنین

parisa دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷

من واسه انتخاب رشته ی ارشدم بین حسابداری و مدیریت مالی نمیدونم کدوم بهتره ؟ کدوم رو انتخاب کنم

M شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱

سلام من میخوام انتخاب رشته کنم و تحقیق هم کردم ولی واقعا توی رشته ی فنی چیزی بهتر از حسابداری (راحتی کار)پیدا نکردم ! اگه نگران حقوق هستید من شنیدم که انقدر کارش راحته که آدم میتونه 10 جای دیگه کار کنه !!!!!!!!

نازنین812 پنج شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۳

اگه دانشگاه میتونیم راحت قبول شیم تابرم خخخخ

ناشناس دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱

من امسال باید انتخاب رشته کنم ولی موندم یک سری میگن که بازار کار رشته حساب داری خوب نیس یک سری میگن خوبه عالیه حالا من موندم وافعا چی کار کنم اول میخواستم برم معماری ولی چون که خیلی ها میگن بازار کار نداره نمیخوام برم حالا موندم چه کنم لطفا کمکم کنید وقت زیادی ندارم

ناشناس دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰

من امسال باید انتخاب رشته کنپ ولی موندم یک سری میگن که بازار کار رشته حساب داری خوب نیس یک سری میگن خوبه عالیه حالا من موندم وافعا چی کار کنم اول میخواستم برم معماری ولی چون که خیلی ها میگن بازار کار نداره نمیخوام برم حالا موندم چه کنم لطفا کمکم کنید وقت زیادی ندارم

نگار يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳

من دیپلمه حسابداریمو از فنی حرفه ایی گرفتم و خیلی رشتمو دوست دارم به نظرم علاقه خیلی نقشه مهمی داره تا بازاره کار رشته ای که انتخاب میکنی ادم باید با عشق درس بخونه و با عشقم کار کنه

الهام يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹

من دانشجوی ترم دو حسابداری هستم با این که اولش به این رشته هییییییییچ علاقه ای نداشتم ولی الان علاقه مند شدم. ولی اگه به امید کار بیدا کردن میاید تو این رشته باید بگم تصمیمتون کاملا اشتباس.خود من میخوام ارشد بگیرم و برم واسه استاد دانشگاهی چون واقعاااا کار نیس ............

معصومه جوانبخت از قم آدينه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

سلام. سال اول حسابداری رو به امید خدا بامعدل 19.50پشت سر گذاشتم.منم کامنتای دوستان رو خوندم حرفاشون روتائید می کنم .اگه پشتوانه ی محکمی داری(پارتی)انتخاب خوبی

darya شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

من میخوام انتخاب رشته کنم ولی تو حسابداری و کامپیوتر موندم کمکم کنید وممنون از مطالب خوبتون

صبا آدينه ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

حسابداری از شاخه نظری بری خوبه یا فنی

محمدحسین يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷

من دانشجوی کاردانی حسابداری هستم تو این رشته مدرک مهم نیس کار یاد داشتن مهمه

قم سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

برای دبیرستان چی

ریحانه يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳

برای این رشته کار زیاده ،ولی کسی که وارد این رشته میشه زندگیش فقط کاره .من دانشجوی ارشد حسابداریم وکار هم دارم کارشناسیمم هم 3ساله خوندم وسریع ارشد قبول شدم.شاید از دید بیرون موفق باشم ولی هیچ زمانی برای خودم ندارم.

معصومه آدينه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

عالی بود من بین چند تا رشته گیرکرده بودم ازنظر بازار کار ولی تصمیم گرفتم حسابداري بخونم ممنون

پوریا آدينه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

امیر بی همتا شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱

سلام دوستان گلم من پیش دانشگاهی تجربی ام امسال کنکور دارم خیلی علاقه دارم ب رشته حسابداری اما میترسم بعدش کار نباشه و ب درد سر بخورم فک کنم با نمره خوبی و از دانشگاه خوبی فارغ التحصیل بشم بهتر منو استخدام کنن مگه نه لطفا راهنماییم کنین

الهام آدينه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

من دیپلم تجربی دارم الان ترم دو حسابداری ام بین مهندسی پزشکی وحسابداری موندم نمیدونم چی کنم

نیـــــــــــما چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

رشتش خوبه اما باورکنیدکارگیر نمیااااااااااااد.رشتهفقط حقوق

زهرا يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

سلام من رشتم حسابداریه البته حسابداری کاردانشم اماخودم احساس میکنم رشته انسانی خیلی بهتره بنظرشمادوستان اینده کدوم رشته بهتره ممنون ازهمتون

ارسلان سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

سلام من ترم 5 حسابرسی هستم میخواستم بدونم الان در حین تحصیل آیا جایی هست ک من بتونم اونجا کار کنم و کار یاد بگیرم مثلا 1 موسسه کوچیک یا بزرگ فرق نمیکنه ب صورت رایگان کار کنم تا کار یاد بگیرم؟؟؟؟؟

هادی آدينه ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰

سلام. من دیپلم مکانیکم ولی الان دارم دوباره دیپلم حسابداری میگیرم تا حسابداریرو ادامه بدم

123 دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

سلام.من کنکوریم.واسه ادامه تحصیل دانشگاه دولتی باشه یاازاد ازنظراینده ی شغلی فرقی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امیر يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

سلامممممممم خدا قوت به نظر من همیشه نیمه پر لیوان رو نگاه کنید !!!!!!!!!!! بابا لا اقل اگه شما خوندید و الان بیکارید هی نگید به درد نمی خوره .. هی نگید آشغاله !!! پس اونایی که تو این رشته رفتن سر کار چییییییی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نکنه اونا همشون پارتی داشتنن !!!!!! اینطوری نیست که میگید چون خود آدم هم باید عرضه کاری و بار علمی داشته باشه وگرنه شیر جنگل هم که باشی اگه تند وتیز و کاری نباشین نون گیرتون نمیاد بخورین پس همیشه اینطور نیست که اگه بیکارید فلان رشته که توش هستید به درد نمی خوره ! من خودم شخصا همیشه نیمه خالی لیوانو نیگا میکردم و همیشه هم نا امید و سر گشته بودم همیشه چیزای منفی کار رو نیگا میکرم و اصلا به نیمه پرش نیگا نمی کردم !! بابا به خدا ما ایرانیا همش عادت کردیم بگیم بده فلانه بدرد نمیخوره !!!!!!!! یه نیگا به سرگذشت انسانهای بزرگ بندازید اون وقت میفهمید که دانشمندان اون زمان هم تا بارها شکست نخوردند به موفقیت دست پیدا نکردند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! پس بدونین که شکست همیشه بد نیست شکست خوبه اتفاقا این شکسته که آدمی رو به جاهای بلند میرسونه من از 22 سالگ

mansoOre شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۳

من ترم5حسابداری ام خیلی رشتمو دوست دارم

فرزاد ترابی يکشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸

برای رشته حسابداری ریاضی زیاد کاربرد نداره اما بدون تاثیر هم نیست.به نظر من که که خرداد 94لیسانس حسابداری دارم میگیرم کسی که ریاضیش خیلی ضعیف است اصلا به این رشته فکر نکنه...

سینا يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰

بنظر من رشته ی حسابداری ب معدل ربط نداره ب کارای عملی ربط داره من دیپلمم ریاضی بود ولی بعد از قبول شدن در دانشگاه پیام نور ب رشته ی حسابداری همه مسخره کردن ولی من با پشت کارخودم و عنایت خداوند از ترم دو دانشگاهم تو شرکت های خصوصی کار میکنم خداروشکر در امد خوبی هم دارم!!ی پیشنهاد برادرانه برا همه ی دوستان برید نرم افزار های حسابداری رو کامل یادبگیرید!!

نیلوفر چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳

سلام بچه ها من حسابداری صنعتی علمی. کاربردی قبول شدم ولی هیچ اطلاعاتی راجبش ندارم رشتمم انسانی بود فردا آخرین مهلت واسه ثبت نامه لطفا راهنماییم کنید

ناشناس پنج شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۳

حسابداری حسابداری ......من بامعدل 17ازدانشگاه سمنان دارم همه جا حسابدارباسابقه میخوان جاهای دولتی وبانکهاهم به جرم زن بودن استخدام نمیشم به چندتا شرکت خصوصی هم سرزدم ولی متاسفانه محیطش مناسب من نبود پارتی هم که ندارم شما بگید من چه کارکنم سخت به درآمدم احتیاج دارم

s&m پنج شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰

بچه ها سلام من دانشجوی ترم آخر کارشناسی حسابداریم.واس اینکه کاری پیدا کنین باید چن تا مساله رو در نظر بگیرین: اولا اینکه معدل ملاک نیست سواد مهمه(سواد چیزی است غیر نمره) دوما واس شروع هر کاری لطفا از همون اول به فکر پول نباشین.سوما سعی کنین از جاهای کوچک(مثلا:موسسات حسابداری) شروع کنین.بچه ها این حرفمو خیلی جدی بگیرین که:وقتتون رو تو دنیای مجازی هدر نکنین عوضش چن تا شرکت سر بزنی شاید یه چیزی گیرتون بیاد... متشکرم مجید وسالار

امیر شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۶

سلام من کاردانیمو با مکانیک تموم کردم حالا میخوام کارشناسی حسابداری بخونم.بعضی ها موافقن بعضیا هم میگن نه خوب نیس نظرتون چیه؟و آیا منی که اصلا از حسابداری آگاهی ندارم میتونم بخونم یا نه؟

گندم آدينه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸

سلام دوستان ن دانشجو ترم 6حسابداریم .دیپلم تجربی بوده و قتی قبول شدم در این رشته به اجبار رفتم اما الان واقعا به رشتم علاقه دارم و به نظرم بهترین رشتس. شک نکنید .فقط کمی صبورری میخواد.درکل بهترین رشتس

هانا چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳

ترم 6 حسابداریم،رشته فوق العاده توپیه!!همه جام واسه این رشتهه کار هس،بنظر من ادم ی رشته یی بره ک بازار کار داشته باشه نه اینکه.....رشته ایی بهتر ازین نیسسسسسسسسسسسسسسس،ریاضیم توش زیاد کاربرد نداره.موفق باشید

m سه شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲

من دانشجوی حسابداری هستم ترم2.زیاد راضی نستم اما میگن بازار کارش خوبه و تو این رشته برای کار دولتی خیلی پارتی دارم فقط واسه اون دارم میخونم

محمد آدينه ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶

با سلام سال آخر رشته حسابداری هستم از اینکه بعداز تموم شدن درس کار گیرم نیاد خیلی نگرانم میشه یه راهنمایی کنید که چه درسهای تو بازار کار بیشتر کاربرد داره

سعید نصرالهی چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰

سلام دوستان من از استان ا.غ شهرستان سلماس دانشجوی حسابداری ترم ٢ هستم.در آموزشکده قاضی طباطبایی ارومیه محصل هستم.رشته ی حسابداری بهترین رشته است.اگر کسی پارتی داشته باشه،پارتی من خداوند متعال است.هیچ وقت نا امید نشوید.در ضمن بیکاران رشته حسابداری کمتر از سایر رشته هاست.اینو در نظر بگیرید.و بر خدا توکل کنید.

حمید يکشنبه ۲۱ دي ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸

اگر واقعا علاقه داشته باشی و با انگیزه یاد گرفته باشی اونو و خودت بخوای و پشتکار خوبی هم داشته باشی انشا الله که کار گیرت میاد ! ولی سعی کنید در صورتی این رشته رو انتخاب کنید که با ریاضی رابطه خوبی داشته باشید ممنون

fatemeh يکشنبه ۲۱ دي ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵

من الان مدیریت میخونم رشتمم خیلی دوس دارم ولی بازارکار خوبی نداره ب نظرتون واسه کارشناسی حسابداری برم؟؟

nasim دوشنبه ۰۸ دي ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲

slm. man khodam sale 2 hesab dari hastam albate 2 honarestan. doroste hanoz nesfe mataleb ro baladam ama riazi dar hade jam o tafrigh ke onam ba mashin hesabe dar kol riazie ziadi nemikhad. kheyli khoshhalam ke in reshtaro entekhab kardamo reshte dg naraftam, be ghole on dostemon ke goft, bayad bare elmimon bala bashe vagarna hich kri peyda nemishe

مهسا آدينه ۰۵ دي ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸

رشته حساداری لوس شده و الکی رشته مهندسی برق و عمران خوبه

pouri آدينه ۰۵ دي ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶

یکی بگه بریم حسابداری یانه !?? من الان پیش ریاضی ام...از الان دارم دنبال رشته خوب میگردم....در کل رشته خوبی هستش یا نه ?! :-D

متین يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۹

      ولی ممنون

صسق67غ چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶

رشته خوبی نیست.

سامان يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰

چرا اینقدر دروغ میگین من لیسانس حسابداریمو پارسال و با معدل 18.09گرفتم اما الان بعد 1 سال هنوز بیکارم هر جا که میرم 2 سال سابقه میخوان اینقدر دروغ نگین من که دانشجی ممتاز بودم باید حداقل 6 ماه مجانی کار کنم تازه اگر خواستن ماهی 500 بهم بدن از بس گفتین خوبه همه اومدن حسابداری حالا دیگه خراب شده

باران شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۴

سلام من سال اول رشته حسابداری هستم ولی چون میترسم دراینده کارنداشته باشه میخوام تغییررشته بدم

الی چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۱

سلام دوستان من لیسانس شیمی محض دارم سه ساله بیکارم خییییلی ناامید شدم بنظرتون شیمی رو ادامه بدم یا ارشد حسابداری بخونم؟؟؟

ممد چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰

سلام، از همتون ممنونم ولی الان حرف اول رو پارتی میزنه نه رشته

محمد چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹

سلام، از همتون ممنونم ولی الان حرف اول رو پارتی میزنه نه رشته

الهام چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱

باسلام من دانشجوی رشته حسابداری هستم ترم ۵ واقعا رشته عالیه فقط واسه وارد شدن تو بازار مخصوصا دولتی باید معدل بالای ۱۵ داشته باشی،من تاالعامعدلم ۱۸بوده امیدوارم خدا کمکم کنه که باهمین معدل فارغ التحصیل بشم،خیلی ممنون

amir سه شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

سلاممن امسال سال اخر هسته واسه گرفتن مدرک لیسانس حسابداریحالا باید ببینم کار پیدا میشه

رضا يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴

من خودم دانشجوی حسابداری واقعا رشته عالیییییی

نفیسه آدينه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲

من لیسانس حسابداری دارم.ازین خبرا ام ک میگین نیس بخدا.دیگه انقد حسابدار زیاد شده کلا رشته چیب شده.بعد فقطم با پارتی میتونین کار پیدا کنین.خیلی پشیمونم.فقط تو بورس به کار میادوخسته نباشین

سینا دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۹

سلام.من خودم دانشجوی رشته حسابداری هستم.به کسایی که قصد دارن این رشته رو انتخاب کنن توصیه میکنم به انتخابشون شک نکنن.بهترین رشته هستش.کسایی که در مورد دانش ریاضی سوال میپرسن باید بگم که دانش ریاضی چندانی نمیخواد.یعنی مایی که از رشته ریاضی دیپلم گرفتیم با اونایی که از انسانی اومدن زیاد فرق نداریم.چون استاد ها رعایت حال انسانی هارو میکنن.(آخه حسابداری ها بیشترشون از انسانی اومدن.لااقل کلاس ما که اینطوره از 70 نفر تقریبا 4 نفر ریاضی 10 نفر تجربی بقیه انسانی)لازم به ذکره بگم که رشته های مالی گستردگی بازار کار دارن.مثلا شما میتونی بعد لیسانس تو آزمون رسمی دلالی شرکت کنی که پول خوبی توش هست یا یه آزمون دیگه هست که اگه توش قبول بشی پرونده ها و شکایات شرکت ها تو بحث مالی و ورشکستگی و ... رو به شما میدن.البته امتحاناتش سخته.به هر حال تازه اینا بخشی از خوبی های این رشته بود که گفتم.اصلا هم نگران دانش ریاضیتون نباش.از ما گفتن.امیدوارم مفید بوده باشه

میثم آدينه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷

سلام .میشه برام شغل پیدا کنید.لیسانس حسابداری دارم

حسين يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶

سلام اين طور كه شماتوضيح دادين بايد رشتهي خوبي باشه من درحال حاضر دانشجوي كارداني رشته يبرق هستم وتوي كارشناسي بايد انتخاب رشته كنم ميخواستم بدونم رشته ي حساب داري گزينه يخوبي هست يانه

میترا دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱

من سال دوم حسابداری هستم اگه میشه بگیدکه کدوم شاخه ازحسابداری آینده شغلیش بهتره؟؟ممنون!

امیر حسینz شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷

عالی بود مرسی

محمد آدينه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲

کلاحسابداری رشته خوبی هست به شرطی که بارعلمی خوبی دلشته باشی

amirhossin پنج شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸

میشه بهم بگید که برای اینکه برم حسابداری چند درصد باید ریاضیم خوب باشه ممنون میشم اگه بگید

هنگامه پنج شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵

سلام من دارم حساب دارد میخونم اولش که این رشترو انتخاب کردم زیاد راضد نبودم اما با توجه به توضیحات شما راجب این رشته بهش علاقه مند شدم خیلد متشکرم از شما خسته نباشید

علي يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱

من حسابرس موسسه حسابرسي هستم خيلي هم علاقه دارم به اين رشته اما بخاطر حقوق زير 1ميليون تومن تصمصم گرفتم برگردم به بازار (سوپر ماركت)

سحر يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۶

ممکنه بگین با مدرک فوق دیپلم حسابداری موقعیت شغلی هست یا خیر؟

امِیر آدينه ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳

من ریاضیم20است رشته ام تجربیه وکلاهم اززیست متنفرم خوشحال هستم که توانایی اینودارم که حسابداری روبخونم .فقط تویه موردمونم اگه این رشته روبخونم به احتمال زیادمیتونم برم بانک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفاجواب بدین........

میشا چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷

مرسی ازتوصیح خوبتون کلییییی امبدوارشدم

فایزه دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷

من سال اولم هست حسابداری می خونم وازاین که امده ام حسابداری خوشحال هستم مررررررررررررررررررررررررررررررررررسی وممنننننننننننننون

محمد شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۵

خیلی ممنون فقط من میخوام برم حسابداری مالیاتی نمدونم که توی بازار تفاوتی میزارن بین حسابداری عادی با حسابداری گرایش مالیاتی

زهرا چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

عایا در حین تحصیل هم کار واسه حسابداری هست

mobin baneh سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

ممنونم خیلی جالب نبود اصلا توضیحی نبود که انسان را قانع کنه

اشکان شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

جالب بود ولی

شهره چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

منم حسابداری میخونم دانشگاه دولتی مرسی کمی امیدوار شدم

بيتا سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶

من حسابداری قبول شدم ازاد جوابش پنجشنبه مياد .ييني برم حسابداری ايا؟؟!!؟؟؟؟!!!؟؟؟

سجاد يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۶

خیلی ممنون از این نوشته ها بنده اولین سال تحصیلی رو در این زمینه انجام میدم

علیرضا آدينه ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹

حرفتون درست اما الان یه جوری شده که طرف بهترین هم باشه توی این رشته .پارتی نداشته باشه پا در هواست...............

رسول آدينه ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰

سلام عالی بود ممنون از سایت خوبتون

پری چهارشنبه ۲۹ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

مطالبتون خیلی خوب بود ممنون

سجاد شنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳

بذ نبود

حجت پنج شنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

حسابداری درسته رشته خوبیه ولی اینقد که دانشجو داره دیگه کار نیست این همه حسابدار ایران میخواد چیکار

ho3ein سه شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶

با این توضیحاتی که دادی آینده شغلیمونو به خطر انداختی خخخخخخ.ولی درکل مر30 واقعا کمک کردی بهم

نازيلا شنبه ۱۸ امرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰

عالللللللللللللللللي بود خييييييييييييييييلي ممنون يه دنيا تشكر

عشق چهارشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵

درهر دانشگاهی رشته حسابداری رو بخونیم بعدا برای کار مشکلی پیش نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فاطمه سادات چهارشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲

سلام....مطالب بسار خوب بود...من خودم دارم حسابداری میخونم خیلی رشته ی خوبیه بازارکار خوبی هم داره...ممنونم ازسایت خوبتون....موفق باشید

فریده جوووووون سه شنبه ۱۴ امرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۵

نوشته هاتون عاللللییی بود من خودمم حسابداری میخونم خیلی هم راضی ام اگه کسی ریاضیش یکم خوب باشه توصیه میکنم بیاد حسابداری.

Ali سه شنبه ۱۴ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱

خوب بود ولي اگر درمورد شاخه هاي حسابداري بيشتر توضيح ميدادين بهتر هم مي شد ولي باز هم ممنون

محمد يکشنبه ۱۲ امرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰

توی خانواده ما سه تا لیسانس حسابداری بیکار داریم اینرو درنظر بگیرین

سارا يکشنبه ۰۵ امرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷

خوب بود اما من 5 سال کارشناسی حسابداری دانشگاه ملی گرفتم اما هنوز کار دولتی گیرم نیومده

مهران چهارشنبه ۰۱ امرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۸

اقا واقعا حسابداری رشته که اگه بخونی از همین حالا اشتغالت فراهمه ممنون از سایت خوبتان♥

نگین يکشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷

با عرض سلام وخسته نباشید خیلی نوشتتون عالی بود بسیار متشکر از سردر گمی بیرون امد و سعی میکنم به این رشته با اینده درخشان قدم بگذارم

مرتضی دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵

ممنون خوب بود

میلاد آدينه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۴

اشنایی کامل را نداده اید

سخر چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵

تشکر ...

محمد صدیق انصاری قشمی چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵

خیلی خوب بود ،با این توضیح که اگه دلایل نیاز به حسابدار و تفاوت شیوه های انجام کار حسابداری رابیشتر توضیح می دادید بهتر می شد .

taranom سه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰

خوب بود ولی نرم افزار های حسابداری رو هم بذارین تو سایت ممنون

ramina سه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۵

خوب بود ولی اگه یه خورده در مورد خود رشته بیشتر حرف میزدین یعنی بازترش میکردین بهتر بود

asra دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۱

خیلی خوب بود مرسی. من در مورد اینکه چه رشته ای بخونم نمیتونستم تصمیم قطعی بگیرم ولی الان تصمیم گرفتم حسابداری بخونم

sahel پنج شنبه ۲۸ دي ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۵

عالی بود من تا نیم ساعت پیش بین چند تا رشته گیر کرده بودم ولی الان تصمیم قطعی گرفتم حسابداری بخونم مررررررررررررسی

سیامک چهارشنبه ۲۰ دي ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۴

عالی بود اما اگر امکان داشته باشد نرم افزارهای حسابداری رو هم توسایت تون بذارید خیلی خوب میشود