ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس مقاله بازار کار پر درآمد ترین شغل های ایران کدامند؟

پر درآمد ترین شغل های ایران کدامند؟

به اشتراک گذاری

دستمزد بازیکنان و مربیان فوتبال در ایران شاید در حد سایر کشورهای مطرح در قاره آسیا نباشد اما بازهم بازیکنان و مربیان طراز اول فوتبال سالانه کمتر از 400 میلیون تومان دریافت نمی کنند.



به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران دلایل بسیاری وجود دارند که باعث می شوند هیچ کس دوست نداشته باشد کسی از میزان دقیق دارایی اش باخبر شود. اینها تنها محدود به قشر پردرآمد جامعه هم نمی شود، اگر به دوروبرتان دقت کنید، حتی آدم های کم درآمد هم به طور دقیق به شما نمی گویند چقدر درآمد دارند! بنابراین پرس و جو درباره پردرآمدترین مشاغل حال حاضر ایران را آغاز کردیم و فهرستی که همراه با توضیح می خوانید حاصل همین جست و جو میان جامعه محافظه کار ایران است!



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه در زمینه تدریس خصوصی کار کنیم و درآمد بالایی داشته باشیم؟



متخصص کامپیوتر

کسب درآمد مدرن

دیگر حتی در بقالی ها هم روزگار بدون کامپیوتر سر نمی شود. دنیا مدرن شده و در هر کسب و کاری نیاز به استفاده از کامپیوتر وجود دارد. بعضی مشاغل که حتی بدون این وسیله فلج می شوند، نمونه اش همین روزنامه نگاری که اگر کامپیوتر را از تحریریه ها بردارند همه از ناتوانی به گریه می افتند.


در ماه های واپسین سال گذشته بود که چند روزی استفاده از ای میل ها ناممکن شد. بعدها که کارشناسان حوزه فناوری در یک سایت خبری به تحلیل ماجرا پرداختند، آمارهای شگفت آوری از میزان خسارت های اقتصادی بابت همان چند روز مسدودشدن ای میل ها به دست آمد.

در واقع امروز معاملات تجاری مهم و رد و بدل شدن پول در شبکه های بانکی داخل و خارج کشور توسط اینترنت و از طریق کامپیوتر صورت می گیرد. به این ترتیب برمی گردیم به سر خط ماجرا و همان متخصص های کامپیوتر.

درآمد متوسط: سالانه 30 میلیون تومان

بالاترین درآمد: سالانه 150 میلیون تومان



متخصص و جراح زیبایی

دماغ دانه ای 7 میلیون تومان

قیمت زیباسازی یک بینی در بازار متخصص های این جراحی متفاوت است. ممکن است شما جراح گمنامی را پیدا کنید که با 500 هزار تومان هم دماغ شما را زیر تیغ و چکش ببرد اما در بازار حرفه ای ها قیمت از 2 میلیون تومان شروع می شود و تا 7 یا 8 میلیون هم بالا می رود.

معمولا جراح های حرفه ای و سرشناس دو روز در هفته را به عمل جراحی اختصاص می دهند و سایر روزها را در مطب به ویزیت عمل شده ها و افرادی می پردازند که برای جراحی مراجعه می کنند. در آن روز جراحی هم چهار تا پنج فرد در هر روز مورد جراحی قرار می گیرند.

به طور میانگین یعنی هفته ای 16 تا 20 نفر. این ارقام را که ضربدر ماه های سال و قیمت جراحی توسط حرفه ای ها کنید، ارقام ابتدایی مطلب را به دست می آورید. البته این منهای دغدغه های گونه و لب و پوست و… است که آنها هم برای خودشان رقمی می شوند. با احتساب افت و خیزهای بازار، سفرهای سالانه برای شرکت در سمینارها و… ارقام ابتدای مطلب بسیار نزدیک به واقعیت است.

درآمد متوسط: سالانه یک میلیارد و 152 میلیون تومان

بالاترین درآمد: سالانه 2 میلیارد و 880 میلیون تومان



پیشنهاد می شود مقاله چگونه معلم حق التدریس شویم + میزان حقوق معلمان حق التدریس را هم مطالعه کنید.



وکیل خانواده

بازهم جدایی!

تقریبا چند سالی از اینکه شغل وکالت – به شکل تخصصی در زمینه طلاق – تبدیل به یکی از حرفه های پردرآمد در جامعه ایرانی شده است می گذرد. میزان حق وکالت دریافتی بستگی به مسائل مختلفی دارد. مثلا اینکه چقدر مهریه کرده باشید یا چقدر مهریه شما باشد و از آن مهم تر، چقدر این جدایی برایتان مهم است.

به هر حال موفقیت در استفاده از موضوع جدایی تنها مختص به اصغر فرهادی با فیلم جدایی نادر از سیمین نیست، وکلا از خیلی سال پیش از بازار مشاغل ایران با «جدایی» اسکار برده اند!

درآمد متوسط: سالانه 72 میلیون تومان

بالاترین درآمد: سالانه n میلیون تومان بسته به پرونده هایی که گیرتان بیاید



بازیگر سینما و تلویزیون

پول بازی

دیگر تردیدی وجود ندارد که حداقل رقم دریافتی بازیگران مطرح ایران برای بازی در یک فیلم سینمایی یا سریال تلویزیونی کمتر از 50 میلیون تومان نیست. این رقم بسته به ارزش بازیگر برای گیشه و نوع فیلمی که قرار است در آن به ایفای نقش بپردازد گاهی تا 200 میلیون تومان هم می رسد. بعضی بازیگرها دست رد به سینه هیچ تهیه کننده و کارگردان و فیلمنامه ای نمی زنند و این چنین است که مثلا امین حیایی و حامد بهداد مردانی برای تمام فصول پرده سینما در طول سال هستند. اگرچه این هم هست که بازیگرها به ویژه اگر مطرح باشند، خرج بالایی هم برای خودنمایی در جامعه دارند. به هر حال نمی شود که ستاره باشی و پرایدسوار شوی یا گوشی موبایل درپیتی دستت بگیری یا لباس هایت برند نباشد یا… همین دیگر، ستاره بودن خرج هم بسیار دارد.

درآمد متوسط: سالانه 150 میلیون تومان

بالاترین درآمد: سالانه 500 میلیون تومان



مربی و بازیکن فوتبال

از 777 به 999 میلیون

وضعیت پرداخت دستمزد بازیکنان و مربیان فوتبال در ایران شاید در حد سایر کشورهای مطرح در قاره آسیا نباشد اما بازهم بازیکنان و مربیان طراز اول فوتبال سالانه کمتر از 400 میلیون تومان دریافت نمی کنند. این البته منهای پاداش هایی است که در طول فصل به دلایل مختلف دریافت می کنند. بازیکنان سطح اول فوتبال ایران تازه این امکان را هم دارند که با یک یا دو فصل بازی در تیم های عربی پول خوبی به جیب بزنند. علاوه بر این بازیکنان و مربیان فوتبال به دلیل محبوبیت در جامعه معمولا از امتیازهایی برخوردار می شوند که شامل حال سایر اقشار نمی شود. مثلا چه کسی حاضر نیست به یک بازیکن محبوب فوتبال در زمان خرید خودرو تخفیف ویژه بدهد؟ تازه اینکه چیزی نیست، بعضی ها حتی خودرو هم هدیه می دهند!



مطالعه مقاله ده رشته تحصیلی برتر و پر درآمد هم می تواند در زمینه آشنایی با رشته های با درآمد بالا مفید باشد.



کلمات کلیدی: شغل های پر درآمد در ایران، کسب درآمد بالا در ایران، شغل های با دستمزد بالا، پردرآمدترین شغل های ایران، پولدارترین افراد در ایران


آمار بازدید: 129174 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
payamfatahian پنج شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

سلام من کلاس نهمم و میخوام تجربی برم و تو درس همیشه نفر اولم به نظرتون اگه پزشکی قبول بشم کدوم شغلش رو انتخاب کنم که درامد خیلی زیادی داشته باشه؟؟

مهدی جوون يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰

ب نظرتون کدوم شغل هم اسون هه هم درامدش بالا هه

Amir آدينه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۳

بیش ترین درامد توی جراح زیبایی هر دختر چه دماغش زیبا یا ایرادی نداشته باشه میاد عمل می کنه

احمد صالحی (چغادک) آدينه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳

این همه پولو چه کار میکنین فکر کنم همشو بازی سرگرمی میپردازین نه::لطفا اگه فکر میکنین پول زیاد دارین یه کم برای انفاق باسه یتیم ها بدین تا جهان آخرتتون رو هم مثل امروز بسازین خداوند بزرگ میفرماید من بندهی رو دوست دارم که این دنیا رو برای خودش آباد بسازه وهم دنیای آخرت رو پس بیندیشید (همیشه کنجکاوه باشید)

s دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

سلا به همه یکی از دوستان به نام آقا ارسلان درباره اختراعشون و اینکه الان نا امیدن صحبت کرده بودن. شما و امسال شما دوست گرامی باید با توجه به زمینه اختراعی ک دارن یعنی تو چه حرفه شغلی کاربرد داره . تو همایش ها و جشنواره های مرتبط حظور داشته باشید و طرحتون رو ارائه بدید ک ان شاالله بهتر سرمایه گذار پیدا کنید و دوستانی که رشته تحصیلی انتخاب میکنند . باید دو مهم رو در ظر بگیرید 1 تواناییتون و 2 علاقه تا در آینده موفق باشید .

یه نفر دوشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱

پزشکی بییشترین درامد در ایران داره که پر درامد ترینشون جراح زیبایی و مغز و اعصابه خودت مطب میزنی و هر چقدر که دوست داری پول ویزیت از مردم می گیری

معصومه پنج شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶

دوستان کار کردن یعنی از جان گذشتن و هر چه قدر دلتان میخواهد سر پیری به امراض جوراجور مبتلا نشین و اندک اندوخنه تون صرف دکتر و بیمارستان نکنید واقعا باید سلامت کار کنیم در مورد دروغی که نوشته بودن ماشیو بی ام و دارم و ماهی سی چهل میلیون و.... باید بگم واقعا کنتور نمیندازه چون تا جایی که من این آدما رو دیدم اصلا با این صفحات حال نمیکنن داداش جاتو پیدا کن...

احمد شنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲

۱ اقایی گفته من اخترا کردم ولی حمایت نشدم ولش کردم میخوام بدونم چی اختراع کردین شاید با سرمایه کم بشه کاری کرد لطفا بگین چقدر سرمای میخواد جا وسرمای از ما ایده از شما

حامد چهارشنبه ۱۳ امرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

بنظر من يه دختر پول دار يا يه زن بيوه پولدار كه بچه نداره پيدا كنيد يه عمر هم حال ميكنيد هم بيمه هستيد قابل توجه دختر خانم ها شوهر نيست الكي شعار نديد شوهر زياده اگه زياد بود ما اين همه دختر تورشيده نداشتيم

مصی چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴

اینجا هم دست از مخ زنی بر نمیدارین

علیرضا چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

به نظر من هیچ کاری مثل دلالی سود نداره من خودم رویه کوب مبلم باور کن بااین اوضاع خراب 70درصد درامدت یا مال صاحب ملکه یا باید مالیاتو شهرداری وحق اتحادبه و......بدی باور کنین اگه حمایت کنن وبذارن جوونای مملکت مااینقدر عرضه دارن بتونن گلیمشونو ازاب بکشن ولی حمایت نمیشن متاسفانه

منتظرتا ... سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴

حرفات لایک داره به مولا! باید اینو با طلا نوشت تا تو رکورد گینس ثبت شه!!

ساناز سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

من فوق لیسانس حقوق خصوصی هستم چون مجبور بودن کار کنم وقت کافی نداشتم تا کانون وکلا , سردفتران و ... شرکت کنم (برای قبول شدن تو این کانون ها باید یکسال بکوب درس بخونی که آخرش آیا قبول بشی آیا قبول نشی ) و همسر فوق لیسانس مهندسی مواد که البته دکترا هم دانشگاه سراسری قبول شدن ولی چون با کارشون جور نبود و نمیشد هم کار کنن هم درس بخونن نتونستن ادامه تحصیل بدن جفتمون تحصیل کرده دانشگاه های سراسری با معدل های خوب روی هم در ماه 3 میلیون به زور اضافه کاری و ... درآمد داریم حالا یا ما خیلی بی عرضه هستیم یا معیار ها برای اشتغال و درآمد زایی عوض شده

mobina شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲

به نظرتون رشته گرافیک بده؟

یاس شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸

سلام. منم بیکارم.تازه درسمو تموم کردم.ولی همیشه امید م به اون بالاییه

مهدی يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۹

سلام دوستان عزیزم لطفا توجه کنید برای همتون ایده دارم باهرسني باهر سطح سوادی باهر تحصیلات و سرمایه ای درهر مکانی لطفا بامن در تماس باشید راه خوبی رو بهتون نشون میدم هزاران ایده کسب و کار 09363699454

تنها دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

من شاغل ارتشم ولی حقوق کمی دارم هیچ حرفه ای هم بلد نیستم فقط تدریس خصوصی دروس مدرسه و دانشگاهی رو میتونم که اونم فقط وقت امتحاناته البته اگه بذارن و ماموریت نفرستن لطفا همه شما برای من و بقیه ارتشی ها دعا کنید که یا وضعیت معیشتی ما درست بشه یا بمیریم تا دیگه زجر کشیدن خانواده هامونو نبینیم.

علی سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

میخوام در جواب آقارضا بگم که آدمایی که وضعشون خوبه تلاش کردن که وضعشون خوب شده.دلیلی نداره که شما به یه قشر توهین کنیو بهشون بگی دهاتی.لرها وو ترکا فقط بخاطر قلبای پاکشونه که همیشه مورد اهانت افراد بی سوادی مثل شما قرار گرفتن.به احتمال زیاد شناخت کافی نسبت بهشون نداری.اگه یکم به اطرافت نگاه کرده باشی میبینی که موفق ترین های ایران هم چه از نظر تحصیلی و چه از نظر درآمدی و .....همین لرهاوو ترکاوو کردان.لطف کن از این به بعد هم قبل از اینکه نظر بدی یکم تحقیق کن حالا خودتو با همونی که شما بهش میگی دهاتی مقایسه کن.مطمئن باش محل سگم بهت نمیذاره

پلیس اینده دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

به نظرم شغل نظامی بهتر از همست . چون توی این جامع خلافکار زیاده و هر چه فعالیت پلیس ها زیاد تر باشه .حقوقشون هم زیاد تره . توی این دوره زمونه تنها شغلی که برای همیشه می تونی در جامعه سالم باقی بمونی شغل پلیسیه ...اگاهی ...اداری....راهنما رانندگی...مبارزه با مواد مخدر و ........

رضا چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

سلام دوستان......هرکس به اندازه تلاشش سرمایه دار میشود...صرفا پول رمز موفقیت نیست.....هر چیزی راهی دارد پافشاری کردن یکی از رمز های موفقیت میباشد

جلال شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷

با سلام بدبختر از شغل مهندسی چیز دیگه ای نیست ، من خودم مثلا مهندس کامپیوترم و تخصص هم دارم ولی باز با این حال که سابقه کار هم حدود 7 سال دارم ولی حقوقم بیشتر از ماهی 1 میلیون و 500 هزار تومان نشده. بعد کامپیوتر رو جزو رشته های پردرآمد مینویسن واقعا مسخرست.

طاهره پنج شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

شوهر من سالها طلاساز بوده ولی از بس درآمدش کم بود گذاشت کنار طلاساری رو. کارگاه هم داره ولی کسی واسه آموزش نمیاد

dr.seyfi دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

دندانپزشکی جز شغل های پر درآمد تو دنیا است.

علیرضا شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷

من از پولدارا میخام حداقل ب کسایی که در حد فقر هستن انفاق وبخشش کنن اونوقت ببینن خدا دو برابر براسون میرسونه یا نه اگه شد ب منم بدین 9133400571

فاطمه آدينه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰

سلام من دو سال از رشته فیزیک فارغ تحصیل شدم یه مدت درشرکت های مختلفی کار کردم و الان برای یه کنفرانس از ژاپن به ایران امد زمانی که این کامنت ها رو میخوانم واقعا خوشحالم که تو ایران نموندم را ستی اون خانومی که گفت زبان خارجی من هم ژاپنی هم انگلیسی هم آلمان کاملا مسلطم از ۱۶ سالگی اما هیچ دردم نخورد بااینکه چند جا ترجمه گر بودم اما حقوقم روی هم دو میلیون شد

خورشیدی چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۵

بل دوست گرامی نظر من هم با شما یکی هست خودم کارشناسی حقوق خوندم می خوام برای دکترا بخونم و با علم کامل برم دفتر اسناد رسمی بزنم . چون هم در آمد خیلی خوبی داره هم آینده شغلی تظمین شده داره . میگن تو تهران دیگه زیر 30 میلیون تومان در ماه در آمد نداری . بهتر از شغل دکتری هست

صبا چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴

شغل دفتر اسناد رسمی در آمد عالی داره دخر عمه من تو تهران خیابان سهروردی دفتر خونه باز کرده با لیسانس حقوقی که داشت . سال اول اونجا مساجر بود الان بعد 3 سال خونه 120 متری تو همون منطقه خریده دفتر کارشم خریده دو تا ماشین مدل بالا هم برای خودش و شوهرش که وکیله خریده .تازه اینها رو ما خبر داریم . پر سود ترین شغل تو ایران همینه

sara دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

cheghadr bazigari khobeeeee

مریم پنج شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴

قربون خدابرم به امثال ایناچه قدپول میده

تقی پنج شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۹

تاحالا دقت کردین پر درآمدترین مشاغل، کمترین ارزش افزوده را برای مملکت تو ایران دارن؟!..........چرا؟؟؟؟ در عوض درآمد یک مهندس عمران که با ساختن پل و ساختمان یا پروژه های سدسازی کار می کنن، 2.5 میلیون در ماه درآمد دارن یا یک مهندس صنایع که مشکل کارخانجات یا چرخ یک صنعتی را حل میکنه ماهی 1.5 میلیون در ماه میگیره یا مهندسین کامپیوتر و IT و سایر رشته های مهندسی........ این درحالیه که شما استخدام قراردادی یا رسمی دولتی یا خصوصی بشید. فکر میکنید .... های کشور ایران چقدر درآمد دارن؟؟؟؟؟؟ درمورد رشته های دیگه نمیدونم،

محسن آذری يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸

دقت ...اطمینان... صداقت ....معرفت ....درست کاری....پشت کار ...دوست داشتن ...برنامه ریزی .....اطلاعات....پرس و جو..... دیدن... کوشابودن.....کنجکاوی... دویدن..... درست صحبت کردن....ایمان داشتن......یاعلی گفتن .....زندگی کن تا زندگی شیرین باشه ......عاقلانه ازدواج کن و عاشقانه زندگی کن ......احساسات بذارید کنار از روی احساسات تصمیم نگیرید .......برای انجام هر کاربی یک زمانی برای فکر کردن بزارید حتما.....

mr.war شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳

من برنامه نویسی خوندم خدا رو شکر از شغل و درامدم راضیم هرمی کلش رویال داره بیاد کلن خلافکاران .

نگین شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

بدنبود

یلدا يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴

من یه روانشناسم باماهی ی میلیون پونصد اما آقام بیکاره هیچ تفریحی ندارم فقط برای زندگیم کار میکنم آرزومه یروز آقام بره سر کار فقط پول بخور نمیر منم بشینم تو خونه بچه داری کنم.....میدونم همتون به مشکل من روانشناس میخدین .......

آوین يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

هرکسی توهرشغلی میتونه موفق باشه به شرطی که راهش روبلدباشه چطوری میتونه توشغلش درآمدزایی کنه....

جواد يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

همه دروغ میگن اینقدر در ماه درامدمه کسی که اینقدر درامدشه وقت نداره بیاد این مطالبو بنویسه اینجا

ارسلان چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۷

من خودم مخترع هستم و 7تا اختراع بزرگ دارم در حد شرکت بنز ولی تو ایران هیشکی اهمیت نمیده چون پارت ندارم به فرمانداری رفتم به سپاه رفتم تا تهران رفتم ولی هیشکی پاسخ درست نداد مه سربالا جواب دادن یکی گفت بودجه نداریم یکی گفت برو بعدا بیا یکی اصلا نفهمید چی گفتم باور کنید اونقد غصه خوردم که هزیون میگم تو بخش اعصاب روانم بستری شدم دیگ دارم تموم میکنم ولی باز درست نشد الانم کارم شده نشستن تو پارک و سیگارکشیدن

ابوالحسن شنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶

ما که مهندسی برق قدرت خوندیم..اخرش رفقیم تو کار طراحی فضای سبز....

آروین آدينه ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

منم موافق هستم

حامد آدينه ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۳

اقا احمد اگه واقعا این قدر درامد داری یکمم بده ما خرج کنیم والا بخدا تو که چیزی ازت کم نمیشه

حمید پنج شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

سلام عزیزان من شغل خوب هست ولی اولش سرمایه میخاد

محمدرضا يکشنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰

وضع من خیلی توپه.بابام پولداره .من نیازی به کار کردنم ندارم.هر چیم بخوام دارم.ماشینمbmw.خونه ی شخصی.ماهیانه تقربا سی چهل میلیون دارم.هر کشوری ام بگین رفتم....ااااا چیه.اواواو .........

bff چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷

این روزا یا باید بابات پولدار باشه یا الفاتحه......

رضا چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷

شما انقد درامد دارین 50 تومن دستی دارین به ما بدین؟دارین بگین شماره حساب بدم

هانا يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

سلام من مهندس صنایع و خواهرم آی تی خونده من ماهی 1500000 تومن حقوق دارم و خواهرم بیکاره با تحقیقایی که کردم آرایشگری و دونستن یه زبان مثل انگلیسی یا فرانسه یا استانبولی یا.. میتونه برای خانوما شغلای پردارمدی باشه

مریم دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰

خدای من من توی کل عمرم این همه پول نهدیدم اینا درآمدشون اینه

ساینا دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱

خیلی خووووووب بود مخصوصا درمورد بازیگری

میثم دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

نتورک مارکتینگ الان تو بورسه

حامد يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱

کسی هست کنجد سفید ما رو بخره و به قنادی و نونواشون بفروشه چیزب گیره خودش هم بیاد09161591598

حامد يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶

به نظر من ادم باید دنبال تجارت باشه بره کارت بازرگانی بگیره و اروم وارد تجارت وارداد و صادرات شه

صبا آدينه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷

بهترین شغل تو ایران سر دفتری اسناد رسمیه که با کمترین هزینه بیشترین درآمدو داره و تحریم و غیر تحریم تورم و غیر تورم هم تاثیر تو کارش نداره درآمد 30 تا 50 میلیونی دراه . اسم دکتر و مهندس تو جامعه بد در رفته

فائزه چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷

درسته پول خیلی خوبه ولی واقعا لذت بردن از کار هم مهمه..من یه مدت نتورک کار کردم راستش اصلا خوشم نیومد کار گروهی دوست ندارم...برای کسایی که تخصص خاصی ندارن خوبه ولی به نظر من کارهای هنری اگه واقعا هنرمند باشی عالیه البته تو خارج از کشور...من خودم معمارم بیشتر از کنار خانواده بودن عاشقشم...هر چقدر هم پولدار باشی بازم آه میکشی که کاش بالاتر بری...و مدلای جدید تر و بالاتر که میاد تو بازار دنبالشی اینا همه بازیه این دنیاست که آدمو حریص میکنه اصل زندگی رو بخاطر پولای بزرگ گم نکنید....اصل زندگی لذت بردن از کارته....و اینکه بتونی آدمهای خوب دور خودت جمع کنی اعصابت راحت بشه....درضمن هر کاری و هر شغلی یه آدم موفق توش داره مثل اون باید تلاش کنی بعد نظر بدی

A چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

والا من موندم دوستانمون كه اينقدر در فضاي مجازي فعالن و مطلب رو ميخونن،استفاده ميكنن و كامنت هم ميدن چطور بر طبق گفته هاشون اينهمه درامد دارن و اينهمه سرمايه جمع ميكنن،من خودم به مدت ١٠ ماه سرپرست يه پروژه عمراني بودم كه توي اون بازه زماني فرصت اينكه اس ام اس هام رو هم چك كنم نداشتمپروژه تموم شد آخرش قراره حدود ٢٥ميليون گير ما بياد كه همونم هنوز بهم ندادن معلوم هم نيست كي دستمو بگيره حدود يك ماه هم هست مجدد دارم دونبال كار ميگردم با حدود ٤سال سابقه كار و كارشناسي ارشد عمران،حالا موندم اين درامدها و سرمايه هاي نجومي از كجا مياد يا دوستانمون عمر نوح دارن يا اگه راه خاصي براي كسبش هست لطفا بجاي اعلام درامد و موجودي و درخواست ازدواج بفرمايين ديگران هم استفاده كنن

حسين چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

شايد باورتون نشه من اولين باريه كه توي سايتا كامنت ميدم،اينجا هم به اين دليل بود داشتم كامنتارو ميخوندم يكي خيلي نظرمو جلب كرد حيفم امد نگم،يكي از دوستان فرموده بودن مهندس عمرانم با ماهي ١ميليارد درامد،هم ايران كار ميكنم هم كانادا،فقط ميخواستم بگم دوست عزيزم شما ١ميليارد كه هيچ ماهي ٥ميليونم درامد داشتي توي اينترنت دونبال پردرامدترين شغل هاي ايران نميگشتي ،با اين درامدي كه شما گفتي فكر كنم مهندس عمران نيستي داروغه شهري كه كل مهندساي عمران ايران و كانادا مالياتشونو ميدن به شما،ولي خداييش تحت تاثير اون تلاش و فكر اخر كامنتت قرار گرفتم

روشنک دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹

شغل من شارژ ماهواره هایی هست که تو فضا برای انتقال امواج رادیویی ومخابراتی است گاهی که یه ذره سرش کج میشه صافش میکنم تازه موشک سواریم هم مجانیه،حقوقم ده میلیارد تومنه درماه هرکی پول میخادبگه بهش بدم .تازه ایرانم دیگه برنمیگردم .

مسعود از مشهد يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

جرا نظر من را بخش نكرديد من در مورد مشاغل فوق ديد خوبي ندارم وتحصيلات و شرايط داشتن اين جنين مشاغلي را ندارم و اكر هم داشته باشم اين مشاغل مشاغل خيلي مورد علاقه من نيست كاش كه راههايي براي داشتن يك شغل خوب يا خود اشتغالي براي افرادي نظير من كه فوق ديبلم دارم در سايت قيد كردد با تشكر

مسعود از مشهد يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

هيج يك از مشاغلي كه اشاره نموديد به درد جامعه نمي خورند فوتباليست ها كه بول مفت مي كيرند جراح هاي زيبايي هم كه افرادي كه به انها مراجعه مي كنند انسانهاي ناشكر وبيكاري هستند وكيل خانواده هم كه در جامعه اي كه مشكلات زماشويي معظل مي باشد وارد زندكي افراد شده وبه اين اتش دامن مي زنند

میلاد دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

جمع کردن ضایعات

مج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

فقط نتورك - بازاريابي شبكه اي- يك سال ديگه ميبينين چقد صدا كنه 10 تومن و 20 تومان بايد پيشش لنگ بندازه

حسام آدينه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷

بهترین شغل استفاده از مغز خود آدم و ولگردی نکردن است الا 90درصد جوانا دنبال ولگردی هستند من هم دنبال یک خانم دکتر خوب برای ازدواج هستم حداکثر سن 30 سال باشه مرد خوبی براش میشم شمارم 09331177427با من تماس بگبرد

علی يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶

درباره رشته کامپیوتر صحبت کنید لطفاااااااا

مهشید چهارشنبه ۳۰ دي ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۱

منم کاشناسی ارشد بالینی هستم دفتر زدم انقدر وضع اقتصادی خرابه اجاره دفترم به زور در میاد. الان با ماهی شیشصد تو ترک اعتیاد کار میکنم

رضا شیراز سه شنبه ۲۲ دي ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

دوستان پول دارین درس جواب میده پارتی داشتی جواب میده همه اینا بسته به قدرت ونفوذ خودتون یاافرادی که دارین داره داهاتی گاوو گوسفندزمین...میفروشه میادتوشهر میشه پولدارتوشیراز ببخشیدداهاتی زیاده همشونم وضعشون خوبه اکثرا که هشتاددرصدلر هستن بعدشم ترکو..

saeed شنبه ۱۹ دي ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

سلام هرکی تهرانیه کار میخواست زنگ بزنه

منم آدينه ۱۸ دي ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸

به نظر من پول پول میاره نمیشه گفت فقطم از ی تخصص نمیشه

سلاااااااام سه شنبه ۱۵ دي ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶

مطلب بدرد بخوری نذاشتی

رضا يکشنبه ۱۳ دي ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

بزرگترین راه برای موفقیت جلب اعتمادمردم وقیمت مناسب وکیفیت بالاست

ناشناس يکشنبه ۱۳ دي ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۵

مبینا خیلی توهمی هستی !!!!

علی آدينه ۰۴ دي ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

خدایش پیدا کردن کار پر درامد مشکله منم ۵۰۰ملیون داشته باشن میتونم یه شغل پردرامد برا خودم و وند نفر دیکه دست پا کنم

محسن چهارشنبه ۰۲ دي ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

بهترین شغل برای خانمها پرستاری پزشکی و از این جور شغلهاس.لطفا هر دختر خانمی این شغلها رو داره بیاد تا با هم ازدواج کنیم . بهترین مرد میشم واسش.اگه بری با یه مرد پزشک ازدواج کنی آینده میره دنبال یه دختر خانم پزشک دیگه و بهت خیانت میکنه.اما من همیشه کنارتم.وای وای هر چی از خودم بگم کم گفتم.همه چی دارم جز پول.ای خدااااااااااااا چرا آخه

بندرعباس سه شنبه ۰۱ دي ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

پردرامدترین شغل مغز خودته

ناشناس يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۱

سر دفتر اسناد رسمی بهترین شغل و کم هزینه ترین شغله . در آمد 30 الی 50 میلیونی و در رکود اقتصادی هم همیشه پر درآمد هست همسایه ماه در عرض سه سال سردفتر شدن بهترین ماشین و چند واحد آپارتمان خریداری کرده بنام خودش و خانومش اسم دکتری بد در رفته با یک لیسانس ساده حقوق میشه سر دفتر شده

متی دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۹

من که دیگه بریدم 27 سالمه 40 تومن جمع کردم تا خواستم یه حرکتی بزنم یه کاری شروع کنم کلاهبرداری کردن اونم بردن خخخخ بخیال شدم.

علي آدينه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳

از شغلهاي خانگي استفاده كنين واسه كسب موفقيت.

مریم آدينه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

بازار ساخت وساز چگونه است ؟درآمد کارفرماهای بساز بفروش خوب است؟

iman دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸

من امسال انتخاب رشته دارم،آموزش پرورش ما نهمی هاروخیلی توی انتخاب رشته محدود کردن ومعدل شرط انتخاب رشته است. بخاطر همین خیلی استرس دارم لطفا راهنماییم کنید

Omid پنج شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱

به نظر من طلاسازى توى كارهاى فنى از همه بهتره چون تو اين دوره زمونه ديگه همه خودشون ى پا مهندس كامپيوترن و نيازى به كسى كه براش كامپيوتر درست كنه بى نيازه ولى كمتر كسى طلاسازى بلده و حتما بايد به يك كاربلد بده طلاشو طلاسازى حتى خاكش هم پول داره به نظر من بعد از دكتر بودن بهترين كار طلاسازيه

رادمان دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵

یک ساله دیگه دکتری فزیک اتمی گرفتم حالا نمیدونم تو ایران بتونم شغل خوب پیدا کنم یا نه !

darya آدينه ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

درآمد شرکتهای بیمه چطورن بنظرتون؟ من کاردانی حسابداری دارم میخام تغییر رشته بدم به بیمه. بنظرتون چطوره

رسول شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲

گشتم نبود نگرد نیست

فاطمه آدينه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

من الان رشتم کامپیوتره توشم خیلی استعداد دارم امیید وار شدم شغل خوبی گیرم میاد:-)

شمه007 سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱

من تیلیاردر ام. الانم خوش باشید

سالار دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷

بچمون داره به دنیا میاد هنوز پس انداز ندارم. هرچی در میارم مثل آبکش در میره

محمد دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

شغلهای درامد ساز بین المللی در ایران جواب نمیدن. اونایی که تو ایران دارن زود پولدار میشن و درامد های نجومی کسب میکنن!! به ازای هرنفری که پولدار میشه چند نفر به فنا میرن. خوب نیس اینو بگم ولی قریب به اتفاق کسایی که درامد نجومی دارن! در مقایاس بزرگ (اختلاس) و در مقیاس کوچیک(دله دزد ) میباشند. . البته موارد سالمی هم هست ولی با این اوضاع یک درصد هم نمیشه

رضا شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸

کاملا باهات موافقم شقایق

نسترن سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷

من هنوز ۳ سال مونده کنکور بدم ولی نمیدونم چی بخونم ریاضی هم دوست دارم راهنماییم کنید لطفا

امید شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۴

اونایی که بفکر انتخاب رشته توی دبیرستانین رشته ریاضی فیزیک نرین رشته های مهندسی توی مملکت هیچ ارزشی ندارن و شغل های پر در آمدشون همگی با سختیه ... تجربی بخونین و تلاش کنین پزشکی بخونین در آمد یک دندانپزشک به متوسط روزی 3 میلیون به بالاست ... بهش فکر کنین من الآن با مدرک عمران و 4 سال سابقه در جنوب به این نتیجه رسیدم و دارم می خونم ولی امید به قبولیشم ندارم

پیمان پنج شنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴

منم اگه یک نفر 400.500 میلیون بهم بده تا کار و حرفه ی خودمو گسترش بدم و چندتا جوان را شاغل کنم هم خودم صاحب زندگی میشم هم چند نفرو خوشحال میکنم هم تا آخر عمر دعاش میکنم

Saman sardari پنج شنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۲

به نظر من تو هر کاری پول هست ولی پول میخواد که شروع کنی پول پول میاره ولی باید جمع کنی بعد بزنی به یه کاری

حمید آدينه ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵

کاش از اول پولدار به دنیا میومدیم و اینقدر به فکر کارای پر دراااامد نبودیم......اخیییییی

میلاد پنج شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۸

بابا خسته نباشید اینقدر به مغزتون فشار نیارین من سه بار از صفر شروع کردم تا 500ملیونم سرمایمو رسوندم ولی همشو سر اعتماد بیجا ازم بردن الان دارم کاگری مردمو میکنم انام دبی دارن حال میکنن

جویا آدينه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲

ماهی یه میلیارد ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! خخخخخخخخ شاید حقوق وزارت کار = ماهی یه میلیارد if ( vezarate kar == ye milyard ) { MessageBox.Text("Ahmad rast mige"); }

علیرضا آدينه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷

احمد آقا کلی خندیدیم خیلی باحالی ... از این جوکا اگه بازم داری تعریف کن. از این جوکا تعریف می کنی ممکنه چشم بخوریا.

احمد پنج شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹

من مهندس عمرانم بطور میانگین ماهی یه میلیارد تومن درامد دارم وتو پروژه های بزرگ کار میکنم هم در ایران هم در کانادا دلیل درامد بالا به نطر خودم اینکه تو کار خودم سرامدم و حرفه ای .تو هر کار و شغلی که برید سعی کنید اخر اون رشته باشید با تلاش و فکر.

ناشناس يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰

بهترین باکلاس ترین پردرآمد ترین شغلهای دنیا نتورک مارکتینگ،که البته چند سالیه تو ایران داره جا میوفته

niusha يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰

من هم نمیدونم چه رشته ایی رو انتخاب کنم . که توی اون موفق باشم و در آمد خوبی هم داشته باشه.. اگه کمکم کنین... خیلی ممنون میشم

ناشناس يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

کارشناسان ایمنی و بهداشت الان درآمدهای خوبی دارن ماهانه 4 ملیون شایدم بیشتر

فاطمه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

هه,الان دوساله نامزد کردیم,هم خودم هم شوهرم بیکاریم,اونکه درس نخونده هرجا بهانه تحصیل میارن,من که درس خودنم مدرک دارم بهانه دیگه....داغونم

سپیده يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰

مبینا چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷ کاملا موافق هستم چون خودم متخصص جراحی زیبایی هستم و همین تازگی خودم یک پورشه خریدم و همسرم که در واقع همکار بنده است یک بی ام و خریده است . من و همسرم یک 60ماغ را به 10ماغ تبدیل کردیم . ========== کلی به این کامنتت خندیدم عقده از حرفات میباره خوش باش تو رویاهات خوش باش توهمیD:

ایرانی آدينه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

در این کار هیچ شغلی مانند خاوری بودن نیست خاوری ها درآمد هر ساله شون 3000 ملیارد تومنه یعنی یه ملیارد دلار حالا نه فقط توی ایران بلکه توی جهان هم بی نظیره

مبینا چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷

کاملا موافق هستم چون خودم متخصص جراحی زیبایی هستم و همین تازگی خودم یک پورشه خریدم و همسرم که در واقع همکار بنده است یک بی ام و خریده است . من و همسرم یک 60ماغ را به 10ماغ تبدیل کردیم .

mahdieh پنج شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

رشتم کامپیوتر سال اینده کنکور دارم ممنون میشم بیشتر واسه کنکور مطلب بزارید .کدوم درسا رو بیشتر بخونم ؟؟؟؟؟ :(

عاطفه شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

واقعا برای کشورم متاسفم یه شغل خوب و پر درامد تو ایران نیس من الان زندگیم داره لز هم میپاشه فقط بخاطر نبودن شغل و در امد

زهرا سه شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

من دنبال اینم که چه رشته وشغلی روانتخاب کنم که هم پردرامد باشه وهم یه شغل وکارخوبی باشه همه ی رشته هاهم دوست دارم وتوهمشون موفقم امانمیدونم که چه رشته وشغلی رو انتخاب کنم ...لطفا راهنماییم کنید .ممنون

بهار شنبه ۲۴ امرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱

منم مهندس عمرانم ماهی یک تومن تازه فوق لیسانسم سابقه کارم دارم منتها هر 6 ماه حقوق دو ماهم رو میدن اینم وضع مملکت ما

امید دوشنبه ۱۹ امرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

ب نظر من اگه میخاید چیزی ب دست آورید همش ب همت خود آدم بستگی داره

fereshte پنج شنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳

پناه می برم ب خدا از دانشی که سود ندهد اعوذ بک من علمن لا ینفع و ،تعقیب نماز عصر

فروغ يکشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱

مثلا یه مغازه که فقط سالاد میفروشه!بهش فکر کنید

ghoghnos شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰

به نظر من مهندسی پزشکی هم بد نیس برای پول دار شدن. ولی اگه کارت خوب باشه

bekas چهارشنبه ۰۷ امرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

همه ی این شغل ها خوبند ولی با سعی تلاش

میلاد م يکشنبه ۰۴ امرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸

آغا اختلاس، پر در آمد هست، و شغل شریفیست :) .

سینا يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

بهترین شغل هایی که تو ایران هستن جزی از ایناست ولی من شغل هایی میدونم که خیلی در امد دارن حتی از دکتری ولی باید خودت هم قوی باشی باید اول اینکه فکر کنی که ببینی تو شهرتون چی کمه البته اونایی که شهر های کوچک هستن نه تهران ما الان تو شهرمون نزدیک به حد اقل که شمردم و امارشو دارم 9 تا ارایشگری هست که از این 9 تا فقط یکیشون بهتره و همه میرن مردم به تمیزی و احترام و محبت علاقه نشون میدن الان یکی اومد وسط های اینا یه ارایشگاه زد از همشون هم تمیزه خودشم همه میشناسن دو سه ماه نشده یه mvm انداخت زیر پاش البته قبلا هم مغازه داشت ولی اینقد ارایشگری در امد داره که نگو

mohamadreza سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵

الان تنها چیزی که پول میاره فقط پوله وگرنه هر رشته ای بخونی اخرش بیکاری

داوود سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

من شغلم ابیاری گیاهان دریایی هست حقوقوقه ماهیانمم8م ت میباشد

ناشناس آدينه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۱

به نظر من يه شوهر پولدار ميلياردر كافيه البته پا زندگي هم باشه يه عالمه پول بريزه دورت و بعد يه مازراتي زير پات همين و پس دنبال يه شوهر پولدار باشيد درس هم خوبه من كه دنبال هر دو شون هستم شوهر هم خودش پيدا ميشه چيزي كه زياده شوهره

فاطمه چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۸

به نظر من آدم باید کوشش و پشتکار داشته باشه و دختر خانم ها این همه خیال نکنید که آره هالا یه شوهر پولدار بیاد مارو بگیره به نظر من شغل وکیلی خوبه

محسن سه شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳

بدک نبئد

نگین شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۷

بنظرمن بانکیا خیلی مایه دار و پولدارن دیدم که میگم سر هر مناسبتی عیدی و پاداش نه اون شرکت نفتیای بدبخت که بعد از تحریم و خصوصی شدن اوضاشون بدتر شد هوای گرم حقوق کم محیط الوده مخصوصا پتروشیمی ماهشهر که داداشم اونجاست وانتقالیم که نمیدن رفته امتحان واسه بانک داده دیگه اون بدبختی که قراردادیه هیچی نگه

طوفان دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰

من دکتر مغز هستم درامد من در ماه5میلیون میگیرم .

Ali شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹

نظر من اگه میخوای درس بخونی فقط داری وقت تو تلف میکنی برو یه حرفه یاد بگیر که در اینده بدردت بخوردمن که حالا دارم واسه خودم یه اشپز میشم

abbas چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸

مطلب از این بیشتر نبود؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خسروی چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷

روانشناسی بالینی رشته بسیار تخصصی-حرفه ای-کارامد و پردرامد میباشد...

پنهان دوشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶

ترخیص کاران گمرک ماهانه 400 میلیون تومان تا 4 میلیارد تومان در آمد دارند در ایران خرمشهر گناوه بندر عباس

مریم يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷

bad bud

شفق يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

چرا اعضای هیئت علمی جزو لیست نیستن.همونایی که با کمترین زحمت بیشترین پولو از دولت و البته حق مردم میگیرن بهعدشم بساز بفروش میشنسرمایه دار میشن.دوستان از وضع اساتید دانشگاهها به خصوصدولتی که مطلع هستید

محمد پنج شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱

کار هست باید کار کنش باشه > با پشت میز نشینی کسی پولدار نمیشه

محمود چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷

درموردشغل های مربوط به رشته معماری اطلا عاتی میخواستم-

حمیدرضا پنج شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸

در مورد رشته فناوری اطلاعات بیشتر توضیح بدین......

رسول شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۸

من ارایشگرم درامدمم ماهنه 15میلیونه

پگاه سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰

كار كجا بود؟؟؟؟؟؟ما كه ٤ماهه هنوز پيداش نكرديم

دریا پنج شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳

ایران جای پیشرفت نیست............................برای تنبلها همه دنباله پوله قلنبه هستن از بس ایرانی ها تنبل هستن بچه ها سرمایه جمع کنید با کارکردن بعد اراده بخدا اینا حرف نیست من از بازاریابی تلفنی شروع کردم 4سال سابقه دارم اولش شدید سخت بود از ترس پیدا نشدن کار دیگه به همین کارم ادامه دادم الان نصف شهراز هر صنفی من رو میشناسن راحت کارهای تبلیغاتی و ...........رو به من میسچارند قرار داد با ارگانهای دولتی و .....من سن کمی دارم اما سرزبون دارم اولش اینطور نبودم اما تجربه بهم یاد داد

گلی آدينه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸

من به شخصه از آینده ی شغلی نا امید و به فکر شوهر مایه دار دم کلفت افتادم به شما هم توصیه می کنم!

mahdi سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۷

این شغل هایی که گفتید اگه همه بخوان برن دنبالش که دیگه باز دوباره همه بیکار میمونن چند نفری هم پول دار میشن:-)

sare شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰

به نظر من با درس خوندن ادم پولدار نمیشه.لیسانس که جواب نمیده.تا میای فوق رو بگیری ...کی کار پیدا کنی. ..اگه همین حالا یه کار فنی مال خودت شروع کنی به نفعته..از ما گفتن بود....

من میگم يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۵

آیا بیکار نشسته ای و ب دنباله شغلی...پارتی بازیدلت پوله زورکی میخاد..پارتی بازیمیخای از کسایی ک از تو بیشتر بلدن سرتر بشی..پارتی بازیچی¿¡ پارتی بازیکجا ¿ پارتی بازیچطور¿¡ پارتی بازی:-\

ایمان آدينه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴

اگه براتون اشکال نداره در مورد جراحی زیبایی بیشتر توضیح بدین ممنونم.

مهدی پنج شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹

درآمد خوب دلالی است .خرید فروش گوسفند گرفته تا خریدزمین ملک.در ضمن میگن که ایران بهترین کشور برای پولدار شدن است.

امیرحسین شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱

خوب بود درمورد مهندسی کامپیوتربیشتر توضیح دهید ممنون.

maryam چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳

به نظر شما وکیل زن میتونه موفق باشه؟؟؟چون وکیل زن تو این جامعه جا نیوفتاده

محسن دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

بچه ها سلام به تظر شما حقوق پر درامده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

rezaaa پنج شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۲

به نظر من هرچه زودتر مطلبو برداريناينطوري فقط جوونا رو الكي نا اميد ميكنين و از مسير منحرف

صادق چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳

الكي مئئگه ه ه ه ....

خسوس دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹

شما اگه معماری فاضلاب هم خونده باشی اگه توکارت جدیت داشته باشی به حقوق ماهی 10 هم می رسی!

reza taha سه شنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷

به نظر من مبل سازی و فروش مبل هم از این دسته شغلهای پر درآمد باشه !نه!

ناشناس چهارشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹

مطالبی که گفته شده روهممون میدونیم به نظرمن هیچ رشته توایران کارنداره مگراینکه واقعااون رشته رودوست داشته باشیم دراین صورت شایدبتونی یه لقمه نون دربیاری

رسول سه شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸

دلالی

میثم اصفهان چهارشنبه ۰۸ امرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۱

همینکه بدنمون سالمه بهترین گنجه

سارا آدينه ۰۳ امرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۷

درباره درامد مهندسی فضای سبز هم اطلاعاتی بدید,لطفا :-*

پریسا پنج شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۳

بد نبود

سرنا چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۴

به نظر من تو هر رشته ای تک باشی دیگه نیازی به فکر کردن نیست

فاطی جون سه شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۱

همه اش دروغه اهای شمایی که انلاینید تو رو خدا یه شغل پر در امد بهم معرفی کنید زود زود زود منتظرم اگه بگید بهتون یه حال اساسی میدم

نوید دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۴

ایران گوشه گوشش پوله فقط یکم جوهره میخواد کاریو که دوست دارید انجام بدید به حرفم میرسید

من آدينه ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۴

سلام جالبه که همه کار رو استخدام شدن توی یه پست دولتی و لم دادن پشت میز زیر ولر گازی میدونن و هیچ رقمه حاضر نیستم به بدن مبارک زحمت بدن من شخصی رو میشناسم که رشتش مهندسی عمرانه ولی با همت خودش به برنامه متلب مسلط شده و جدای از کار مهندسیش در ماه بیشتر از یک میلیون از برنامه نویسی درامد کسب میکنه

محمدحسین يکشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱

سلام به همه اشتباهه اشتباه کی گفته فقط با دکتر بودن و جراحی و تخصص و سرمایه میشه.نه،اصلا این طور نیست من یه شغلی میشناسم که با یک و نیم میلیون تومن میشه سر چند ماهه پولدار شد فقط تلاش زیادی میخواد خواستین بزنگین بهتون بگم 09197123859

منیره يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴

فقط اینو میدونم که از بی پولی مسیرم رو گم کردم اگر پول داشتم به مقصد می رسیدم...

مصطفی يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

کاش درموردرشته های مهندسی هم می گفتید

فرهاد پنج شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴

همتون گمراهید.پول فقط تو دس یهوده!شوهر پولدار می خوای!خودت چی داری!!!برو نون بازوتو بخورین قناعت کنین پیش خدا سرافراز باشین.

علی جون دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷

پس یعنی دکتر شم؟

مهدي شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵

ارايشگري ماهي 5 ميليون درامد داره

محسن شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳

فقط ارايشگري

پزشک شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۸

پزشک ها باید برن جلو بوق بزنن

فاطمه شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹

خیلی باحال بود.نظراتون خیلی قشنگ بود بچه ها!!خب تو دنیا کی از پول بدش میاد توایران اگه بخوای پولدار شی یا باید خیلی زبل باشی یا خیلی خرشانس ک یه خواستگار پولدار...وبا 20 سال درس خوندن و دکترا گرفتن پوووولدار نمیشی یادت باشه. همین داداش خودم داره زورشو میزنه ک بره اونور درس بخونه و کار کنه و خلاصه ه

مهدی يکشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵

همه بکنار ارث خوب بهت رسیدن یک چیز دیگست

سنا پنج شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰

میدونید بچه ها یا آدم باید پولدار به دنیا بیاد یا اینقدر جون بکنی تا پولدار بشی. تو گزینه اول بابات معروفه تو گزینه دوم خودت معروف میشی و انتخاب با شما نیست متاسفانه مجبوری به سختی کار کنی حرفم نباشه...

آرمین نیایی پنج شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹

به این دسته سر دفتران اسناد رسمی رو هم اعلام کنید که ماهانه کمترین در آمد 12 ملیون و بیشترین در آ»د 35 ملیون تومان است راحت ترین کار و بهترین در آمد

mohsen jdi پنج شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴

خوب بود

ارسلان شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۰

سلام, ازشما متشکرم ولی خبلی شغل ها هستن که درآمد بهتری دارند, اینا رو ازقلم انداختین

حمید ناظمی يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۶

درمان قطعي بيماريهاي لاعلاج با روزه درماني و خوراک خام از سايت Iran raw vegan.com Google: Raw Food, Vegan MyVegetarianism.mihanblog.com تشکيل جامعه رافود وگان دموکراتيک

امین پنج شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴

بنابراین پزشک بایدبره جلوشیپوربزنه

شیلا دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸

شغل جدید میخواین؟ برین تو کاری پرورش کرمه ورمی کمپوست. فقط اگه حالتون بهم نخوره

یلدا يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶

تخصص داشته باشی و سرمایه ازخودت نداشته باشی =0

محمد از زرقانك رام سه شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸

خوب بود ولي چطور ميتونيم بازيگر بشيم.

علیرضا پنج شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۱

کامپیوتر رشته خیلی خوبی است اگر علاقه داشته باشی موفق می شوی

ghasedak سه شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۰

عالیه فقط اگه دروغ نباشه.

بینام سه شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۸

به درد نخور بود

شقایق دوشنبه ۳۰ دي ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴

ممنون از اطلاع رسانیتون ولی باید بگم کاملا اشتباهه دیگه تو ایران هیچ شغلی بجز جراحی و داروسازی پر درامد نیست مگه اینکه خودت سرمایه کار داشته باشی...

داناپور دوشنبه ۱۶ دي ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۷

از راهنمايی شما ممنونم

رها شنبه ۱۴ دي ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۹

پس مهندسیا چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نازی چهارشنبه ۱۱ دي ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶

خوب بود .. اما اینو هم باید اضافه می کردید که فقط یه عده خاص به این درآمدا می رسن ... رسیدن به این درآمد خیلی بسته به این داره که تو تو کدوم شهر زندگی می کنه و خیلی چیزای دیگه... من خودم مهندس IT هستم و بیکار

مهدی آدينه ۰۶ دي ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۲

اگر درست بیندیشیم ! متوجه میشویم که بیشتر ما ایرانیها ماشین کار سرمایه دارها هستیم چرا که حقوق پایین و اقساط بلند مدت با سود بالا پرداخت میکنیم از اجاره مسکن و هزینه های برق،اب،گاز و غول مافیایی ایرانسل دیگر بماند درآمد بالا مهم نیست پس انداز مهم است حال خودتا قضاوت کنید . مهدی از شیراز

ٔreza پنج شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۴

شغلی معرفی کنید که فعلا وجود نداره ولی در اینده نزدیک ایجاد خواهد شد

ناشناس يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۳

پس حسابداری کو!!؟؟؟!!!!!!!

مهسا آدينه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۲

با خوندن نظر های کاربرانتون همون امیدی هم که برای آیندم داشتم از بین رفت...... به نظر من این مطلبی رو که گذاشتید بر دارید ....

esi يکشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۷

بجای اینکه پردرآمدترین شغلها رو معرفی کنید،بیاید راههای کسب درآمد بیشتر درهرشغل رو بررسی کنید .

نگین شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹

وقتی تو ایران باشی باید هم اینقدر رشته پر در امد زیاد باشه.چرا که نه؟من مهندس شیمی هستم ولی در حال حاضر در امدی که فکر میکردم ندارم.مشاغل دیگه ای نیس؟!

آتش دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱

افرادی که در بانکها روابط دارند از همین طریق با گرفتن اعتبار از بانک پول زیادی به جیب میزنند

یاشار دوشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴

واسطه ها هم کم سود نمیبرن.درآمدشون بالاست.

سارينا سه شنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰

حقوق پر درامده بازاره كر واستخداميش چه جوريه؟

شهریار علی کرمی چهارشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱

راستي بساز به بفروش ها(همون بساز بندازها) فراموش شد...

نرگس آدينه ۱۸ امرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۶

تو ایران همه ی رشته ها اشباع شده

ایدا سه شنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷

ای کاش همه ی رشته ها پردرامد بود. ولی اینجا ایران است

MeHDi آدينه ۰۴ امرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۰

SaLaM MaLoMe PoRDaRaMad Tarin ReshTeh MoHaNDeSi .... CoMpUter HAste Reshte IT

باران آدينه ۰۴ امرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰

دانشجوی ارشدتکنولوزی بذربیکاررررررررررر

اکبر پنج شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۷

خواهر من متخصص کامپیوتر کارمنده سالانه ده میلیون درآمد داره !!!!!!! همش دروغه!!!!!!

فائزه سه شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰

عالی بود فقط راسته دیگه انشاالله

حجت سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۱

سلام عزیزم شما آرمان گرا هستید تعداد معدودی ازافراد جامعه میتونن این کارها رو انجام بدن در حالی که من فکر میکردم در مورد شغل های مولد حرف میزنید به هر حال ممنون

kafshduzak چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰

بدنبود

mahrzad شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۷

باحال بود میسی

zohre شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳

همه ما پول داریم عزیزان و در اینده پول دار ترم میشیم غصه خوردن چیزی رو عوض نمی کنه خدا به هممون شوهر پولدار زن پولدارو... می ده.

nila آدينه ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵

ممنون

mohamad آدينه ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۵

behtar bod shoghlaye jadidtario mgoftin.manande zargari..besaz bfrush va.....

پارمیس شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۷

منم موافقم کاش شغل های جدیدتری میذاشتی.

sahel پنج شنبه ۲۸ دي ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۱

اگه شغل های عجیب که کمتر در موردش شنیدیم که درآمد زیادی داره رو هم به مطلبتون اضافه میکردین خیلی خوب میشد اینایی که گفتین خیلی تکراری بود