ارتباط مستقیم با 30458 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله بازار کار تدریس خصوصی، بهترین کار پاره وقت و نیمه وقت، شغل دانشجویی و کار دوم

تدریس خصوصی، بهترین کار پاره وقت و نیمه وقت، شغل دانشجویی و کار دوم

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی یک کار پاره وقت و نیمه وقت هستید که بتوانید از آن کسب درآمد خوبی داشته باشید .....

اگر دانشجو هستید و می خواهید همزمان با درس خواندن و تحصیل علم فعالیت اقتصادی هم داشته باشید و در جستجوی یک شغل دانشجویی خوب هستید ....

اگر در تهران، کرج، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد، سنندج، ارومیه، همدان و یا هر جای دیگر ایران قصد دارید در کنار کار اصلی خودتان کار دومی هم داشته باشید و از این طریق درآمد بیشتری بدست آورید ....

در هر صورت، فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل یا آموزش به صورت خصوصی در آموزشگاهها و .... را به شما پیشنهاد می کنیم.

مزیت های تدریس خصوصی به عنوان کار و شغل پاره وقت: کار تدریس خصوصی ویژگی های بسیار خوبی دارد که آن را به عنوان یک شغل دوم و یا یک شغل پاره وقت و نیمه وقت مناسب متمایز از کارهای دیگر می کند و باعث می شود جذابیت زیادی داشته باشد. در مرحله اول فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به مهارت خاصی نیاز  ندارد. اگر شما خودتان دانشجو هستید و در درس و تحصیل موفق می باشید و یا درس شما تمام شده است ولی در دوران دانشجویی در درسهای خودتان نمرات خوبی گرفته اید و در کل دانشجوی خوبی بوده اید، در این حالت فعالیت در زمینه تدریس خصوصی برای شما بسیار راحت خواهد بود. حتی اگر خودتان در درس و تحصیل حد متوسط هستید بوده اید ولی باز به کار تدریس علاقه دارید می توانید با مطالعه کردن بر دروس مورد نظرتان مسلط شوید و از تدریس خصوصی درآمد خوبی بدست آورید. اینکه گقته می شود تدریس خصوصی به مهارت خاصی نیاز ندارد به این معنی نیست که فعالیت در این زمینه را جدی نگیرید بلکه بحث این است که روند اداری و رزومه کاری و سابقه کاری بالایی که برای بسیاری از شغل ها وجود دارد در این کار لازم نیست و فقط کافی است که خوب تدریس کنید و بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید. البته برای پول درآوردن از کار تدریس خصوصی فقط خوب تدریس کردن کافی نیست و باید موارد دیگری هم در نظر گرفته شود که به مرور به آنها اشاره خواهد شد. کار تدریس خصوصی انعطاف زمانی دارد و این یکی از دلایل جذابیت ان است. شما اگر خودتان دانشجو هستید و یا می خواهید تدریس را به عنوان یک شغل پاره وقت انجام دهید، می توانید کلاسهای خصوصی را در زمانهایی که وقت خودتان آزاد است با شاگردهایتان هماهنگ کنید و در نتیجه به درس خودتان و یا به کار اصلی خودتان لطمه ای وارد نمی شود. در بسیاری از کارهای نیمه وقت دیگر شرکتها شما را مجبور خواهند کرد که در زمان خاص و مشخصی حضور داشته باشید که ممکن است با کار و شغل اول شما هماهنگ نباشد. تدریس خصوصی را در هر زمانی می توانید شروع کنید و اگر وقت نکردید می توانید برای مدت زمان مشخصی آن را کنار بگذارید و بعدا دوباره به این کار بپردازید. اگر به کار تدریس خصوصی و تدریس در کل علاقه دارید، فعالیت در این زمینه به عنوان یک شغل دانشجویی و یا کار پاره وقت دوم می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. تدریس خصوصی درآمد خوبی دارد و اگر در این زمینه خوب فعالیت کنید، روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید (مطالعه نمائید:
25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی)، رضایت شاگردهایتان را جذب کنید و آنها را به نتیجه مطلوب برسانید و در کل پشتیبان و حمایتگر شاگردهایتان باشید و این کار را جدی بگیرید، درآمد بسیار خوبی کسب خواهید کرد و مقدار درآمد شما از بسیاری از کارهای پاره وقت و حتی شاید از کار اصلی خودتان بیشتر گردد.





نحوه شروع فعالیت یا گسترش فعالیت در زمینه تدریس خصوصی: اگر تا به حال در زمینه تدریس خصوصی فعالیت نداشته اید و می خواهید فعالیت خودتان در این زمینه را آغاز کنید مطالعه مقاله چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم و درآمد کسب نمائیم؟ می تواند برای شما کاملا مفید باشد. برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به عنوان یک کار و شغل پاره وقت و یا یک کار دانشجویی در مرحله اول باید روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. تا شاگردی نداشته باشید از درآمد هم خبری نیست. در شروع کار معمولا جذب شاگرد سخت است. معمولا آموزشگاههای تدریس خصوصی در تهران و کرج و یا هر جای ایران ترجیح می دهند ریسک نکنند و شاگردهایی را که با زحمت فراوان توانسته اند جذب کنند به مدرسین تازه کار معرفی نمی کنند. برای آموزشگاهها هم رضایت شاگردها بسیار مهم است. اگر خودتان بخواهید به صورت مستقل برای جذب شاگرد اقدام کنید و مثلا از طریق تبلیغات در روزنامه و یا تبلیغات در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی (مانند همین سایت: ایران مدرس) باز هم در صورتیکه متقاضیان تدریس تشخیص بدهند که شما تازه کار هستید و سابقه کاری ای در زمینه تدریس ندارید به سختی متقاعد می شوند که با شما تماس بگیرند و کلاسها را با شما بردارند. البته نباید نا امید شوید و باید تلاش کنید راهکارهای مختلف را برای جذب شاگرد امتحان نمائید. مطالعه این مقاله در این زمینه کاملا مفید است. اگر در آغاز راه هستید، وقتی با آموزشگاهها برای جذب شاگرد تماس می گیرید لزومی ندارد که بگویید سابقه کاری ای در این زمینه ندارید. البته در کنار آن باید بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید. کافی است یک بار یکی از شاگردهای شما نحوه تدریس شما را پسند نکند و به آموزشگاه بگوید که مدرس دیگری به ایشان معرفی نمایند. در این حالت سابقه کاری شما پیش آموزشگاه خراب شده و ممکن است شاگردهای دیگری به شما معرفی نکنند. اگر از طریق ثبت آگهی تدریس خصوصی در روزنامه و اینترنت هم قصد جذب شاگرد دارید باز هم لزومی ندارد که ذکر کنید سابقه کاری ندارید و بهتر است روی ویژگی های مثبتی که دارید متمرکز شوید. به هر حال شروع هر کاری راحت نیست ولی به تدریج روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان خواهید کرد و اگر مداومت داشته باشید به درامد های خوب هم خواهید رسید. در شروع کار ارتباط گرفتن با آموزشگاهها و جذب شاگرد از طریق انها می تواند خوب و مناسب باشد ولی به تدریج به سمت روشهای پربازده تر حرکت کنید. اگر در کار تدریس جدی هستید و می خواهید ادامه دهید می توانید برای خودتان سایت و وبلاگی بزنید، از تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد استفاده کنید، با همکاران خودتان در ارتباط باشید، گروه آموزشی و حتی آموزشگاه تدریس خصوصی بزنید و ....

نکات مهم برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: برای شروع و گسترش فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی در ادامه نکات مهمی گفته می شود. در قدم اول اگر به کار تدریس خصوصی علاقه دارید در این زمینه فعالیت کنید. اگر تدریس را دوست دارید و از آن لذت می برید در نهایت در ان موفق هم خواهید بود. ممکن است شخصی بیشتر از انکه به کارهای آموزشی و تدریس علاقه داشته باشد از فعالیت در زمینه کارهای پژوهشی بیشتر لذت ببرد و یا کارهای صنعتی را بیشتر دوست داشته باشد. ممکن است شخصی کلا با درس و دانشگاه میانه خوبی نداشته باشد و از سر اجبار و بیکاری بخواهد به سمت تدریس روی بیاورد. در این حالتها کار تدریس خصوصی برای شما مناسب نیست و بهتر است کاری را انجام دهید که به آن علاقه دارید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که دروسی را تدریس کنید که خودتان در دوران دانشجویی و دانش اموزی در آن دروس خوب بوده اید و یا اگر در حال حاضر دانشجو هستید در آن دروس عملکرد خوبی دارید. دروسی را تدریس کنید که بیشتر به آنها علاقه دارید. به عنوان مثال اگر از درس ریاضی به نسبت فیزیک و زبان انگلیسی و شیمی و .... بیشتر خوشتان می آید به جای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی فیزیک و یا تدریس خصوصی شیمی سعی کنید بیشتر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت کنید. به این ترتیب هم کار برای خودتان راحت تر خواهد بود و چون به درس علاقه دارید زودتر و بهتر بر آن مسلط خواهید شد و هم شاگردهای شما از تدریس شما لذت خواهند برد و کلاسها برای انها هم مفیدتر خواهد بود. اگر دانشجو هستید می توانید در زمینه تدریس خصوصی دروس تخصصی رشته خودتان فعالیت کنید تا هم پایه خودتان قوی تر گردد و هم درامد کسب کنید. مثلا اگر در رشته مهندسی برق فعالیت دارید می توانید در زمینه تدریس خصوصی مدار، تدریس خصوصی کنترل و .... فعالیت کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که دروسی که تدریس می کنید باید پرمتقاضی باشد تا بتوانید شاگرد جذب نمائید. به عنوان مثال دروس ریاضی، فیزیک، زبان، شیمی، دروس دانشگاهی، نرم افزارها، دروس کنکوری و .... متقاضی بالایی برای تدریس خصوصی دارد. در هر زمینه ای که تصمیم به شروع فعالیت گرفتید سعی کنید بر دروس تدریسی خودتان به صورت کامل مسلط باشید به گونه ای که رضایت شاگردهایتان تامین شود و نتیجه خوبی بگیرند. فقط تدریس نکنید بلکه شاگردهای خودتان را به سمت موفقیت در تحصیل هدایت کنید. حامی و پشتیبان شاگردهایتان باشید و برای موفقیت در تدریس و کسب درامد بالا از ان به کار خودتان و نتیجه گرفتن شاگردهایتان متعهد باشید.





بهترین روش برای جذب شاگرد و شروع یا گسترش فعالیت در زمینه تدریس خصوصی: اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی به عنوان یک کار و شغل نیمه وقت، کار دانشجویی و یا حتی یک شغل تمام وقت فعالیت داشته باشید، همانطور که گفته شد، در شروع کار می توانید با اموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید و از طریق آنها شاگرد جذب کنید. جذب شاگرد از طریق موسسات تدریس خصوصی می تواند خوب باشد ولی به هر حال در ادامه می توانید از روشهای پربازده تری هم استفاده کنید. یکی از بهترین روشها برای پیدا کردن شاگردخصوصی ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس (همین سایت) است. درج تبلیغ در این وب سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی تبلیغ خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس خصوصی ثبت نموده اند و تا پاییز 96 به بیش از 17000 مدرس می رسد بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس فعالیت دارد. برای مطالعه در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات موثر برای جذب شاگرد حتما مقاله روش های تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد را بخوانید. به منظور ثبت آگهی تدریس در این وب سایت در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل تبلیغات تدریس خودتان را درج کنید. در گوگل عبارت "جذب شاگرد خصوصی" را جستجو کنید، خواهید دید که در صفحه اول نتایج جستجو، گوگل سایت ایران مدرس را پیشنهاد می دهد.

با توجه به مطالب ارائه شده، تدریس خصوصی بهترین و یا حداقل یکی از بهترین کارهایی است که می توانید به صورت پاره وقت یا تمام وقت و یا در دوران دانشجویی انجام دهید. شغل تدریس خصوصی مزایای زیادی دارد و آن را به عنوان یک کار پاره وقت جذاب می کند. برای شروع یا گسترش فعالیت در زمینه تدریس خصوصی می توانید روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و به عنوان یکی از بهترین روشهای پیدا کردن شاگرد خصوصی تبلیغات تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1964 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image