ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی درامد معلمان کنکور و درآمد دبیر و مدرس کنکوری

درامد معلمان کنکور و درآمد دبیر و مدرس کنکوری

به اشتراک گذاری

درامد معلمان کنکور و درآمد دبیر و مدرس کنکوری در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. اگر در زمینه تدریس دروس کنکوری قصد دارید فعالیت کنید و در رابطه با درآمد معلم های کنکور سوال دارید این مقاله را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس، این ویدیو را ببینید: فیلم آموزشی در رابطه با نحوه موفق شدن در کار تدریس خصوصی

درامد معلمان کنکور به نسبت تمامی معلم های دیگر بیشتر و بالاتر است. در حقیقت درآمد معلم های کنکور شاید از بسیاری از انواع شغل های دیگر هم بالاتر باشد. دلیل این درامد بالا هم این است که حداقل در ایران کنکور بسیار سرنوشت ساز است و اهمیت بالایی پیدا کرده است. دانش آموزشی که در کنکور رتبه خوبی را کسب کرده است می تواند رشته های خوب مهندسی و پزشکی را بخواند و آینده شغلی خوبی را در انتظار خود خواهد دید. البته افراد بسیاری در کنکور موفق هم نبوده اند و با این وجود در زندگی خودشان بسیار موفق شده اند. بنابراین کنکور تنها راه موفقیت در زندگی نیست. ولی با این وجود برای دانش اموزان کسب رتبه خوب در کنکور می تواند نوید بخش موفقیت های بیشتر در زندگی باشد. با توجه به این توضیحات اهمیت کنکور برای تمامی خانواده های ایران بسیار زیاد است و چون حساسیت بالایی دارد بسیاری از این خانواده ها حاضر هستند هزینه های بالایی را پرداخت کنند و موفقیت در این آزمون را داشته باشند.

مطالعه مقاله
نکات مهم و کلیدی برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی هم مفید است.

استاد و مدرسی که در زمینه تدریس خصوصی کنکور و دروس کنکوری فعالیت دارد به نسبت مدرس دیگری که مثلا در مقطع متوسطه یا دانشگاه تدریس خصوصی ریاضی را انجام می دهد درامد بالاتری دارد. دلیل این امر هم همان بالاتر بودن حساسیت آزمون کنکور است. اگر شخصی در ریاضی نمره قبولی نگیرد اتفاق خاصی برای ایشان نمی افتد با این وجود اگر دانش آموزی کنکور را خراپ کند ممکن است کلا مسیر زندگی ایشان به سمت متفاوتی برود. بنابراین اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری فعالیت کنید در نظر داشته باشید چنانچه در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته باشید می توانید به درامدهای بالایی برسید. والدین برای موفقیت فرزندان خودشان در کنکور حاضر خواهند بود مبالغ بالایی را پرداخت کنند. البته همانطور که گفته شد، شرط اینکه بتوانید به درآمد های خیلی خوب و بالا برسید این است که عملکرد شما در این زمینه بسیار خوب باشد.

این مقاله را هم مطالعه نمائید:
میزان درآمد کار تدریس خصوصی و معلم های خصوصی


برای کسب درآمد بالا از تدریس دروس کنکوری در مرحله اول از بین دروس پرمتقاضی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، زبان انگلیسی، عربی و .... درسی را که به آن علاقه دارید انتخاب نمائید. در مرحله بعد باید بر درسی که می خواهید تدریس کنید به صورت کامل مسلط باشید. بر نکات کنکوری ان درس و تست های 10 سال گذشته آن مسلط شوید و جزوه هایی را برای خودتان تهیه نمائید. حین حل کردن تست ها راه حل های کوتاه و میانبرها را بنویسید تا در زمان مناسب به شاگردهای خودتان یاد دهید. بسیار زیاد تست ها را مطالعه نمائید و مسلط مسلط شوید. سعی کنید روش های خوبی که مختص خودتان باشد و بر پایه فرمول های درست و علمی باشد را برای حل سوالات پیدا کنید و در کار خودتان حرفه ای شوید. برای کسب درامد بالا باید عالی و متمایز باشید. در مرحله بعد یا به صورت همزمان با مطالعه دروس و تست ها سعی کنید برای جذب شاگرد تبلیغ کنید. در همین سایت ایران مدرس و یا در سایت تدریس ریاضی Tadris-Riazi.com (برای فعالیت در زمینه تدریس ریاضی کنکور) تبلیغ خودتان را درج نمائید. روش های مختلف دیگر مانند شبکه های اجتماعی را هم امتحان نمائید و برای خودتان سایت و یا وبلاگی داشته باشید.

مطالعه نمائید:
موفقیت و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی فیزیک کنکور

در سایت های مختلف و در همین سایت ایران مدرس و یا در شبکه های اجتماعی بخشی از نمونه تدریس خودتان را قرار دهید. در همین سایت ایران مدرس هم امکان ثبت فیلم تدریس خصوصی وجود دارد. در همین سایت و یا در شبکه های اجتماعی و .... بخش هایی از جزوات کنکوری خودتان را قرار دهید. باید علاقه داشته باشید و مداومت به خرج دهید. به تدریج شناخته خواهید شد و درامدهای بالا و کلاس ها و شاگردهای خوب از راه خواهد رسید. اولین شاگردی که جذب کردید را به بهترین نتیجه ای که می توانید برسانید. اگر مثلا ایشان رتبه دو رقمی کنکور شود می تواند بعدا برای شما تبلیغ خوبی باشد. باید نتیجه گرا باشید و شاگردهای خودتان را به نتیجه برسانید. همواره مطالعه کنید و روش های بهتری را برای حل تست های کنکور پیدا کنید. به این ترتیب به تدریج پیشرفت خواهید کرد و درآمد بالایی خواهید داشت.

در این مقاله در رابطه با درامد معلمان کنکور و درآمد دبیر و مدرس کنکوری و نحوه کسب درامد بالا از تدریس خصوصی دروس کنکوری توضیح داده شد. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله
کلاسها و جلسات تدریس خصوصی و کسب رتبه برتر کنکور را هم بخوانید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 7072 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image